|
Post by James on Nov 18, 2008 19:56:00 GMT -5
"Hey!" James springer automatisk frem og griber fat i Chiakis arm, ".... " Og han opdager først sin egen handling da det er gjort, "Du har grædt, har du ikke?" siger han så, da han alligevel ikke kan redde sig ud af det her, selv om han overvejer om det nu ikke havde været bedst bare at være blevet siddende i stolen. "Fortæl mig hvorfor?" siger han så og håber at han har ordenligt fat i Chiakis arm, til at katten ikke bare kan vride sig fri.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Nov 18, 2008 19:59:36 GMT -5
Chiaki så kort forskrækket op på James da han greb fat i Chiaki's arm. Han prøvede hårdt at vride sig fri. "slip mig!" hvæsede han arrigt. Han ville ikke fortælle James hvorfor eller noget ligende. Han ville ikke vise sig sårbar. det var under hans værdighed. Chiaki prøvede hårdt at vride sig fri fra James's greb, men opgav det til sidst da James havde godt fat i ham. Det endte med at Chiaki bare sank sammen på gulvet mens han med sin frie arm skjulte sit ansigt for den anden. hans krop begyndte stille at dirre mens tårerne igen begyndte at trille ned af hans kinder.
|
|
|
Post by James on Nov 18, 2008 20:16:48 GMT -5
Hvad har fået den lille provokerende kat til at bryde sammen? mig? James ser ned på Chiaki og sætter sig på hug, imens han ikke helt ved hvad han skal stille op. Han har sagt så mange gange nu, at Chiaki frit kunne smutte sin vej og aldrig komme tilbage, men nu er tanken om det, noget der får James' hjerte til at sidde helt oppe i halsen på ham, eller det er i hvert fald sådan det føles. Han kan ikke bare lade Chiaki gå. "Er det mig? Har jeg sagt noget forkert? Gjorde det før for ondt på dig?..." - han slipper Chiakis arm og får pludselig et meget bedrøvet blik. "Hader du mig?" spørger han og tager sig selv til brystet, da noget inde bag det gør ondt.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 18, 2008 20:21:55 GMT -5
Chiaki kneb hårdt øjnene sammen mens han hårdt knugede hænderne. I et hurtigt og pludseligt træk kastede han sig om halsen på James mens han lod deres læber mødes i et hedt men kærligt kys. Chiaki knugede sig hårdt ind til James mens han trak sine læber fra James, og skjulte i stedet sit ansigt ind til James's brystkasse. Han knugede hårdt hænderne og bed sig i læben. "Det er det jeg ikke ved.." hviskede Chiaki stille men stakåndet efter at have grædt. han bed sig hårdt i læben og mærkede hvordan hans hjerte slog hurtigere og hurtigere.
|
|
|
Post by James on Nov 18, 2008 20:59:31 GMT -5
James kommer med et overasket gisp og falder på halen, men gengælder Chiakis kys og lægger armene rundt om ham. Da Chiaki trækker sig og gemmer sit ansigt i hans brystkasse, sukker han og flytter sit hoved lidt, så han har næsen nede i Chiakis hår, "okay" siger han så stille og ved ikke rigtigt hvad han skal gøre. Hvis det nu bare havde været den første gang de mødtes, så havde han været lykkelig for at se Chiaki i sådan et humør, men nu er det noget der er begyndt at flå i ham. forfanden gud... lad mig nu bare være kold og følelsesløs tænker han og sidder og ville ønske, at han var i stand til at smide Chiaki væk fra sig.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 18, 2008 21:03:39 GMT -5
Chiaki knugede sig ind til James mens han let holdte vejret. Han løftede let sit hovede og kyssede igen blidt James. Hans hænder der nu hvilede på James's brystkasse, knugede sig hårdt om den hvide skjorte han bar. Hvorfor..? tænkte han stille og kneb øjnene hårdt sammen mens endnu en tåre løb ned af hans kinder. Det sorte og pjuskede hår hang ned i ansigtet på ham. Han gjorte intet for at få det væk fra øjnene. men det var jo også ligemeget når de var lukkede.
|
|
|
Post by James on Nov 18, 2008 21:27:33 GMT -5
James lukker øjnene og gengælder igen Chiakis kys. Chiaki forstyrrer igen hans arbejde, men det er ikke det der som sådan plager ham, det er nærmere det at han aldrig rigtigt har haft kendskab til nogle personer, der har været i stand til at forstyrrer hans arbejde, ligemeget hvad de har prøvet på. James er slet ikke i stand til at håndtere det som han føler lige nu, så han vælger bare at være helt tavs, så han undgår at sige noget dum. Det er ikke bare fysisk tiltrækning... Det er noget helt andet.. ._.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 18, 2008 21:39:47 GMT -5
Chiaki trak sig igen væk fra James's læber og gemte igen sit ansigt ind til James. Hans kys var denne gang som nogle stod og lokkede med chokolade, eller i James's tilfælde kaffe, og så han alligevel ikke fik det. en provokerende måde, men alligevel ikke. Chiaki kunne ikke følge med i hvad der skete længere. For bare en dag siden havde han opsøgt James igen for at få hævn for første gang de havde mødtes, og nu.. nu sad Chiaki knuget ind til James, som om han ville forlade Chiaki og aldrig komme tilbage mere. Det var virkelig forvirrende.
|
|
|
Post by James on Nov 19, 2008 17:07:08 GMT -5
"..." James holder Chiaki ind til sig og sukker, "Chiaki... Det her kan godt ende ud i noget farligt, hvis det bliver ved med at udvikle sig på den her måde" siger han stille ogser så op i loftet, som om at det kunne hjælpe ham, selv om han ikke ligefrem forventer hjælp fra oven, selv hvis der var noget deroppe. Det James har gang i nu her er ikke bare en religiøs synd der er også en synd i dette her underlige samfund med krigen mellem de forpestede små katte og så hundene. James ser ned på Chiaki, imens han begynder at være frustreret over sin egene følelser for katten, der er begyndt at dukke frem - han burde virkelig hade Chiaki og gå rundt på gaden og pløkke hans slags ned nu, men det gør han ikke. Han lukker øjnene og mærker en underlig varme ved sine kinder og bihuler. "der kunne ske dig noget forfærdeligt... " siger han så hæst og knuger Chiaki hårdere ind til sig, end han selv aner.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 19, 2008 17:14:01 GMT -5
Hårdt knugede Chiaki sig ind til James. "hellere mig end dig." sagde han stille og bed sig i læben. Han lukkede øjnene og gemte sit ansigt ind til James's brystkasse. Han duftede nyvasket og dejligt. et opgivende suk lød stille fra ham, mens han så så væk. De grå og grønne øjne hvilede over mod en væg som faktsisk havde stået der hele tiden. underligt nok.. Chiaki skubbede sig let ud fra James. Han rejste sig op og så mod døren. "undskyld jeg forstyrede dig i dit arbejde.. Jeg skal nok fordufte nu.." sagde han stille.
|
|
|
Post by James on Nov 19, 2008 17:56:50 GMT -5
James bliver siddende og ser så ned i gulvet, "bliv her hos mig lidt endnu" siger han stille og rækker hånden op imod Chiaki, for jeg ved ikke hvor længe jeg må beholde dig hans blik er igen bedrøvet og han kan ikke lade være med at hade sig selv for alt det her. Det hele virker så ynkeligt, men James kan bare ikke lade være med at være ynkelig. "Det er en egoistisk tanke det med 'heller mig end dig'-noget... Hvad med mig der bliver efterladt tilbage, hvis der sker dig noget? tænker du overhovedet over det? Det her er mega åndsvagt... jeg forstår det slet ikke" siger han og tager sig til hovedet, "for fanden, jeg tror at jeg er forelsket i dig!"
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 19, 2008 18:02:25 GMT -5
Chiaki så ned på James's hånd. Han tog den forsigtigt og smilede varmt ned til ham. Han gav den et lille klem og så så væk igen. men han havde stadig fat i hånden. "Jeg gør kun, hvad du befaler mig til. Skal jeg bliver gør jeg det. som det så er det sidste jeg gør." sagde han stille og satte sig ned igen foran James. Han strøg ham blidt over kinden. "Jeg vil aldrig kunne finde på at efterlade dig." sagde han stille og kyssede blidt James på munden. Chiaki knugede let sine hænder og trak sig væk. Han smilede skævt til James og strøg ham over håret. "I lige måde.." sagde han stille og så ned i gulvet, dog med et lille smil.
|
|
|
Post by James on Nov 19, 2008 19:07:17 GMT -5
James lader sig bliver kysset på, imens han tavst betragter Chiaki, hvorefter han så smiler et øjeblik, "tak" siger han så stille og læner sig så selv frem og kysser Chiaki på munden og holder, imens han tage sin hånd op til Chiakis kind. Han har helt sikkert ikke koncentration til at skrive videre i dag, så han slukker på knappen til sin computer med den anden hånd, som han lige akurat kan nå, uden at han skal vende sig. Det han har skrevet ind har alligevel gemt sig selv, så der er ikke rigtigt noget tab ved bare at slukke computeren sådan. Selvom Chiaki har sagt at han ikke kan finde på at efterlade James, så er James stadig urolig ved tanken om deres tilsyneladende begyndende tætte forhold, for hvis det bliver opdaget, så kan ingen af dem bestemme, hvad der kommer til at ske... Og Katten kan ikke selv bestemme om han vil forlade James eller ej.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 19, 2008 19:11:53 GMT -5
Chiaki gengældte roligt kysset. Han lukkede øjnene og lagde blidt en hånd ovenpå James's som lå på hans kind. roligt trak han sig ud af kysset og smilede varmt til James. han lænede sig roligt ind over ham og pustede han drillende og pirrende i øret. Et lille kækt og drillende smil gled over Chiaki's læber. Han var glad for at han havde valgt at blive. for hvis ikke havde Chiaki nok siddet op af en eller anden container nu og kunne vide hvor lang tid han havde tilbage. for som sagt.. katte har ni liv, og otte af Chiakis er allerede brugt.. eller også var det syv?
|
|
|
Post by James on Nov 19, 2008 19:41:50 GMT -5
James vipper automatisk med sit ene øre, da Chiaki puster ind i det. "Hm" han smiler igen og bevæger sig frem, hvorefter han så blidt skubber til Chiaki, så han sidder hen over ham. Han puster i Chiakis ene øre som gengæld og kysser så katten på panden og derefter på munden og så videre ned på halsen. Han sætter sig helt hen over Chiaki, så katten bliver tvunget helt ned at ligge, hvorefter han så hiver let op i den skjorte, som Chiaki er iført, hvorefter han så lader tungen glide rundt om Chiakis ene brystvorte. :3
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 19, 2008 19:45:31 GMT -5
Chiaki vippede så selv automatisk med øret da James pustede tilbage. Chiaki lod sig falde bagover mens han svagt rødmede. Han lukkede stille øjnene da hans pande blev kysset. roligt gengældte han James's kys på hans mund og strakte roligt hals da den blev kysset. Chiaki kom med et lille støn da James hev op i den alt for store skjorte Chiaki var iført i. Han rødmede kraftigere da James let slikkede ham over brystvorten. han hævede svagt sin brystkasse mens han let kom med et nydende støn.
|
|
|
Post by James on Nov 19, 2008 20:11:21 GMT -5
James ser på Chiaki med et smil, da katten giver et støn fra sig. hvorefter han så bevager sig ned af og knapper skjorten op efter hvert stykke han kommer til. Da han ned til Chiakis bukser, som jo egentelig er hans der sidder alt for løst på det lille kræ, rykker han sig frem ad igen og kysser Chiaki på halsen, imens hans ene hånd er nede under bukserne, hvorefter den griber fat om Chiakis lem. Det i morges var da alt for hyggeligt til at det ikke skulle prøves af igen, og James er lige i stemning til det.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 19, 2008 20:14:49 GMT -5
Chiaki strakte let hals mens han kom små lette støn. Han bed sig let i fingeren mens han hårdt kneb øjnene samme. Gulvet borede sig nærmest op i Chiaki's ryg, så han hævede let overkroppen i håb om det ville kunne redde ham. men så gik det bare ud over et andet sted. Chiaki rødmede kraftigt da James tog fat i hans lem. Han gev et let overgivende støn fra sig mens han let bed sig i fingeren. Han lavede et lille vrid i sin krop mens han hårdt knugede hænderne og kneb øjnene sammen. James's navn blev let stønnet ud over Chiaki's læber.
|
|
|
Post by James on Nov 20, 2008 4:02:39 GMT -5
James ser ned på Chiaki og lader så hånden glide op og ned af Chiakis penis i et blowjob (fu fu fu), imens han stadig bare betragter Chiakis reaktion på det uden ellers at gøre noget ved Chiaki. James smiler igen, da Chiaki begynder at stønne hans navn, hvorefter han så bøjer sig ned og kysser den lille kat og løfter så Chiaki op ad, ved at skubbe ved hans ryg med sin frie hånd, så han kommer helt op at sidde, imens James stadig har hånden nede i bukserne på ham. Han trækker hånden til sig et øjeblik og retter chiakis vinkel, så han sidder med ryggen til James, hvorefter James så bøjer sig hen over ham og tager hånden ned til Chiakis lem igen, imens han bider katten i øret.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 20, 2008 22:14:04 GMT -5
Chiaki stønnede hæst og sammenbidt, mens han bed sig hårdt i fingeren. James's navn gled igen over hans læber i et stæn menns han hårdt knugede hænderne. Hans hjerte begyndte langsomt at banke hurtigere og hurtigere, mens små svedperler begyndte let at dukke frem på hans krop. "a-ah! James!" stønnede han hæst og kneb øjene sammen. Han rødmede blot mere og mere jo mere denne situation udfoldede sig.
|
|