|
Post by James on Nov 21, 2008 18:05:25 GMT -5
James fortsætter med at lade hånden køre op og ned af Chiakis penis, imens han så slikker Chiaki ned af halsen og har sit hoved ved Chiakis skulder. "hm?" han lader så sin frie hånd glide op af Chiakis overkrop og op til hans bryst, hvor hans fingre så glider drillende rundt om Chiakis brystvorter igen. "Jeg synes at du sagde noget?" siger han stille med et smil, imens han overvejer om han skal fortsætte eller om han skal trække hænderne til sig nu.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Nov 25, 2008 15:37:13 GMT -5
Chiaki stønnede sammenbidt. Han knugede hænderne og vred let den spinkle og smidige drenge krop. En velkendt varme brænde i hans kinder, og snart var varmen bredt ud i hver en krog af hans krop. Chiaki bed hårdt tænderne sammen. men prøvede virkelig at holde sig selv tilbage for at stønne James's navn igen, selvom det var utroligt fristende. Hvorfor var situationen endt som dette? Hvorfor havde James ikke bare skudt hovedet af Chiaki da han havde chancen. så havde det her eller de følelser der var blevet udviklet, aldrig ektisteret.
|
|
|
Post by James on Nov 26, 2008 2:51:42 GMT -5
James har stadig den ene hånd nede i Chiakis skridt og den anden ved hans bryst, imens han ikke kan lade være med at smile over kattens reaktion på sine berøringer, selv om det noke rsådan en hver anden ville reagere. "hm?" James ser ned og så på det af af Chiakis ansigt, som der er synligt fra hans vinkel af, imens han så tænker på om det er gør, at hans næste bog kommer meget senere ud end ellers. Nej, hvorfor skulle han tænke over sådan nogle ubetydelige ting lige nu?. James skubber igen tankerne væk og fortsætter med Chiaki.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 26, 2008 7:40:15 GMT -5
Chiaki bed sig nervøst i læben. han så hjælpløst og uskyldigt op på James mens han let knugede hænderne. Hans hjerte bankede hurtigt og adrenalinen blev pumpet rundt i kroppen på ham. En kraftig rødlig farve gløede fra hans kinder mens han så væk igen. Hvorfor skød du mig ikke da du havde chancen? du ønsker heller ikke at føle det her.. Det hele er bare så forvirrende.. Chiaki kneb hårdt øjnene sammen og mærkede en lille tåre trille ned fra hans øje og ned over tindingen.
|
|
|
Post by James on Nov 27, 2008 7:54:53 GMT -5
James bemærker Chiakis tårer, hvorefter han såmed et skævt smil sukker og trækker hånden til sig, "hvis det virkelig er så slemt, kan du bare sige til," siger han stille og kysser Chiaki i nakken, hvorefter han så rejser sig op. "Selv om det virker som om at det er noget andet der galt" Damn, før blev jeg glad, når jeg kunne få ham til at græde eller blive bange, nu ved jeg slet ikke hvordan jeg har det med det... James smiler stadig ned til Chiaki, selv om han ikke er i humør til det længere, men det behøves Chiaki jo ikke at vide. Han åbner en skuffe ved sit bord og hiver en cigaretpakke op, hvorefter han så finder en lighter for at tænde sig en smøg.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 27, 2008 10:04:40 GMT -5
Chiaki rejste sig roligt opog tørrede lettåren væk. han sukkede stille og bed sig i læben. han gik over til James og stillede sig tæt ind til ham med hovedet sænket. Hans hænder lukkede sig let om hans skjorte mens han lukkede øjnene. Chiaki bed sig nervøst i læben og sukkede tungt. Hvorfor var han pludselig blevet så trist? Var det på grund af alt det her? Var alt for forvirrende for Chiaki at han ikke kunne følge med længere?
|
|
|
Post by James on Nov 27, 2008 14:51:08 GMT -5
James ser ned på Chiaki og tager så et hiv af sin cigaret og ser ud ad vinduet. "...Undskyld" siger han så stille og roder katten i håret, imens han så kigger ned på ham igen. "Men det her virker meget sært, jeg er bestemt til at hade og afsky kræ som dig... " siger han og ville gerne forklare Chiaki hvordan han har det eller i det mindste have sagt noget andet, men et eller andet sted er han nok stadig bange for at blive trådt på af Chiaki, når han er mest svag. Det går ikke at være svag og det her er for tæt på ham og for ynkeligt. "Nå.. Jeg er faktisk sulten nu..." mumler han og går ud til køkkenet.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 27, 2008 14:54:07 GMT -5
Chiaki så håbløst efter James. han sukkede stille og gik med ham ud i køkkenet. Han gik roligt hen og lavede en kop kaffe til ham igen. Chiaki var tavs. han sagde ikke noget. enten var det fordi han ikke havde noget at sige, eller også var det fordi han var bange for at sige noget. og i værstefald sige noget forkert. Han så bare roligt men håbløst og opgivende ned i koppen. Han mærkede en tåre trille lydløst ned af hans kind igen. hidsigt tørrede han den væk og var faktisk tæt på at flå den væk som den ikke ville forsvinde. han heldte kaffen op i en kop og stillede den hen på bordet til James.
|
|
|
Post by James on Nov 27, 2008 15:57:01 GMT -5
James betragter Chiaki med en tavs mine, hvorefter han ser ud mod vinduet og så på katten igen. Han sukker og sætter sig ned, imens han ikke ved, hvad han skal sige til Chiaki. "tak" siger han så, da kaffen bliver stillet hen på bordet. "Chiaki, jeg har noget som jeg vil spørge dig om" siger han så stille og ser ned i gulvet iens han rækker sin hånd ud for at Chiaki skal tage fat i den.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 27, 2008 16:03:23 GMT -5
Chiaki stoppede op da James tog fat i hans hånd. Han bed sig nervøst i læben og lod det mørke hår skygge for hans ansigt. "hvad er det?" spurgte han stille. Hvad ville James nu? Ville han jogge og trampe på Chiaki igen? ville han udnytte det nu hvor Chiaki viste sig sårbar? Han kunne ikke finde ud af James. De ord han havde sagt til Chiaki i arbejds værelset.. passede de? Hvad mente han med dem. Chiaki knugede hårdt hænderne og tog sig til hovedet med den ene.
|
|
|
Post by James on Nov 27, 2008 16:08:41 GMT -5
James ser ned i gulvet et øjeblik, så man ikke kan se hans øjne, da håret er i vejen, "..." Han ser så op på Chiaki med store våde hundeøjne, "var jeg så dårlig i sengen??" spørger han i en halvfortvivlet stemme, imens han knuger Chiakis hånd ind til sig. *;___;*
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 27, 2008 16:22:49 GMT -5
Da Chiaki hørtre James's spørgsmål bredte sig et lille varmt smil over hans læber. Han så smilende op på James og rystede i på hovedet med et lille grin. "overhovede ikke." sagde han med et lille varmt og kærlig grin mens han strøg James over håret med sin frie hånd. Var det det eneste James ville spørge om? Han måtte være syg.. men Chiaki kunne alligevel ikke lade være med at smile varmt og kærligt til James.
|
|
|
Post by James on Nov 27, 2008 17:43:36 GMT -5
"Hvad er der så galt?" siger han med en lette mine, der er lidt mere alvorlig end før, "Er du stadig sur over at jeg skød dig før... Ja det er jo underligt..." hans blik bliver pludseligt meget fraværende, imens han har hånden ved Chiakis sår, "Når man tænker på, at jeg har været parat til at slå dig ihjel og så sådan jeg har det nu... fuldstændig hinandens modsætninger" Han sukker og ryster på hovedet, "vil du ikke også have noget at spise?" spørger han så med et skævt smil....
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 28, 2008 6:38:39 GMT -5
Chiaki rystede let på hovedet. "ikke noget.." sagde han stille og lagde hovedet let på skrå. Han strøg lettere forsigtigt James over håret og bukkede sig kort ned foar blidt men forsigtigt at placere et lille kys på hans James's mund. Han trak hovedet rolgit til sig igen og smilede skævt. Roligt vendte han sig om på hælen og gik tilbage mod skabene. Uden et ord fandt han brød smør og tallerkener frem. Han trak en smør kniv op af skuffen og i en hurtig bevægelse en kniv til at skære brød over. han var måske lidt for hurtige i sine bevægelser og kom til at skære sig let i fingeren. "av!" pev han stille og lavede et lille krampe træk da det egentlig kom som et chok.
|
|
|
Post by James on Nov 29, 2008 15:48:32 GMT -5
James ser på Chiaki med en opgivende mine, hvorefter han så retter sig op og sætter sig ordenligt på stolen. Han ser igen ud af vinduet og bliver optaget af sine tanker et øjeblik, hvorefter han så bliver løsrevet fra dem, da Chiaki siger av, Han ser tavst hen på katten, imens han tænker over hvorfro han græd, hvis der ikke er noget galt. James kan slet ikke håndtere når drenge eller mænd græder, det virker bare så forkert, men måske er det noget af det der gør Chiaki så feminim. Han ryster på hovedet af sig selv, sådan burde han stadig ikke tænke om Chiaki, eftersom at Chiaki både er ala hankøn og kat, men på den anden side er det så ikke lidt forsent nu? Han fortryder underligt nok ingenting, selv om han burde..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 29, 2008 15:51:36 GMT -5
Chiaki sukkede stille og stak roligt sin finger ind under det kolde vand for at stoppe blødningen. Han skulede ondt til kniven. ikke kun på grund af han havde skåret sig, men som om den bare var skyld i alt det der var sket mellem James og ham. Chiaki ville ønske han bare kunne tag kniven og så skære det bånd over som ham og James langsomt var ved at forstærke. Han burde ikke havde blevet! Han skulle havde haft skuttet af mens tid var. men det var ligesom for sent nu. alt for sent..
|
|
|
Post by James on Nov 29, 2008 16:01:51 GMT -5
James giver sig til at ruge igen, selv om cigaretten næsten er helt brændt ned... Han ser et par gange over på Chiaki men kommentere ikke noget. Det lyder som om at katten har skåret sig, men det er nok ikke værrer end at Chiaki selv kan klare det. James ser ned i bordet og klør sig så i håret. "Chiaki, hvorfor stak du ikke af, da du havde muligheden?" spørger han så, da han har en idé om at de begge har de samme tanker kørende i hovedet, medmindre at Chiaki stadig kun er ude på at finde et sårbart punkt ved James. De startede jo ikke ligefrem deres kendskab til hinanden op med at hilse pænt og give hånd.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 29, 2008 16:14:48 GMT -5
Chiaki sukkede stille. han tørrede sine hænder da hans finger var holdt op med at bløde. "Det har jeg jo svaret dig på.." sukkede han stille. "Fordi jeg godt kan lide dit selvskab." han vendte kort sit hovede og smilede skævt til James. Han hev brød og den slags frem igen og gik over og stillede det på bordet foran James. Han gik så roligt ud ik køkkenet igen og satte en kande kaffe over så James bare kunne tag af det i stedet for der hele tiden skulle laves nyt igen og igen.
|
|
|
Post by James on Nov 29, 2008 16:24:40 GMT -5
"..." Det er slet ikke et ordenligt svar! tænker han men siger ikke noget, "aha" kommer det så stille fra ham. James ser på kaffekanden og følger så igen Chiaki med øjnene, "hm, men går det her overhovedet, nu er vi jo på forhånd to forskellige slags, og jeg har altid ment at katte bare skulle aflives og brændes... Men.." han ser igen ned, "Det gør ondt, når jeg pludselig støder imod min egen overbevisning" siger han så stille og skoder cigaretten i det nærmeste askebærger, "selv om det jo nok ikke kommer dig ved" han smiler skævt og klør sig i håret...
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Nov 29, 2008 16:46:24 GMT -5
Chiaki så ned og knugede let hænderne. Han fandt en tallerken frem til James og hælde den frisk bryggede kaffe i kanden. han stillede tingene hen til James og gav ham forsigtigt og kort et lille kys på kinden. "hm.." kom det stille fra ham. Han hørte skam efter, men lige nu ville han ønske han bare kunne lukke James af. han havde mest af alt lyst tila t bare storme ud af døren og aldrig komme tilbage mere. men han kunne ikke. hans krop gad ikke gøre som han ville.
|
|