|
Post by James on Oct 12, 2008 14:38:47 GMT -5
Lejligheden er en af de dyrere ejerlejligheder er ligger tæt mod centrum. Selv om James bor alene og er ala han, så er hans lejlighed ret ren, da han ikke har så meget tid til at svine den til. Hovedøren leder ind i en rumlig entré der leder videre til lejlighedens andre rum. Køkkenet er stort i forhold til, at her kun bor en person, døren ind til soveværelset er lukket, så man kan ikke se det fra entréen, men det rum er også rimeligt stort, og så er der et hyggeligt badeværelse med både badekar og bruser. Entréen ender ved indgangen til stuen der er det største rum i James' lejlighed og i stuen er der en døren ud til hans altan og en anden dør ind til det rum, som James bruger som arbejdsværelse. James får låst sig ind, hvorefter han stiller poserne ved døren til køkkenet... Går ind i stuen og åbner sit tobakskab for derefter at hive en cigaret ud af den nærmeste æske... "fantastisk" siger han lavmeldt, imens han tænder den med en lighter.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 14:44:27 GMT -5
Hotaru gik noget mere forsiktigt ind og vippede ørene stille bagud, da hun satte poserne ned ,, ehm .. " Hun så sig let omkring med de orange øjne og tabte næsten undermunden. James var virkelig fra over klassen .. Virkelig. Hotaru var mer fra den studerene klasse og havde ikke riktigt råd til alt for meget. Hun vendte ganske let blikket omkring sig og fik øje på badeværelset hvor døren stod på klem ,, Jeg .. Tro jeg hjælper mig selv " Hun smilede skævt og åbnede badeværelses døren og i det hun kom ind lukkede hun den efter så og ånede let ud. Hun betraktede bruseren og badekaret ,, Wow .. " Hun mumlede let for sig selv før hun vendte sig imod bruseren og lod hænderne tage fat i hendes tilsavlede og klistrede, t-shirt og hve den over hovedet. Der efter røg resten af tøjet også og hun trådte ind i bruseren. Hun lod en hånd glide over håret men fortrød med det samme og fik en kuldegysning så klistret som det var ,, Eww .. Hvad var det her for en kage? " Hun hævede let stemmen, for at spørger James.
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 14:59:58 GMT -5
"nåh ja pigebarnet..." mumler han for sig selv, da han for en kort cigaretstund helt havde glemt hende... "Det var jordbær og ostekage!" siger han højt tilbage, "og så nogle mystiske nogle med syltetøj, som jeg fik gratis, fordi at jeg kommer der så tit!" så hvalpen er gået i bad, hm tænker han for sig selv og går ud i entéen for at få sine poser tømt... "jeg glemte at købe ind til aftensmad" siger han så - mest til sig selv... og bliver irriteret over sin egen glemsomhed. Han sukker og tager posen med tøj, hvorefter han laller ind på sit soveværelse, hvor han smider det på sengen, hvorefter han går ud igen og lukker døren efter sig. Han går derefter ud i sit køkken og åbner køleskabet... Der er ikke så meget at vælge imellem, så han lukker det bare og beslutter sig for, at han nok bestiller en pizza, når Hotaru på et tidspunkt tager hjem. "hm"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 15:06:18 GMT -5
Hotaru banede let for sig selv ,, Syltetøj .. Ostekage .. " Hun sukkede og satte bare vandet på. Hun rystede kort på hovedet og svang let halen, der nu var blevet tung af at være genneblødt. Hun forsøkte at finde noget .. Hårprudokt der måske ville kunne fedte alt det her ud af håret, Uden at hun ville lugte som James .. Men James havde åbenbart ikke forberedt til pigebesøg og der var ikke riktigt andet. Hun sukkede, og hældte bare det der så mindst mandeligt ud og hældte det i håret for at få den klæbrige masse ud. Det gik hurtigt og Hotaru havde ikke riktigt lyst til at stå og dag drømme under en anden mands bruser .. For længe. Hun så sig let omkring og bed sig ganske kort i underlæben .. Håndklæde? Hotaru tog sig til tindingen og undrede sig over hvorfor hun ikke havde spurgt om det først. Hun fnøs stædigt og trak bare det der så renest ud ned og viklede det om sig, Det måtte du. Hun svang let sin hale glad for at være ren igen ,, Næste gang kan du vel vælge noget uden så meget flødeskum i? " Hun smilede skævt i det hun åbnede døren ganske let på klem og så ud på James med de orange øjne
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 12, 2008 15:08:54 GMT -5
// Freeze : D
|
|
|
Post by James on Oct 12, 2008 15:14:27 GMT -5
"Men jeg kan godt lide flødeskum" siger han med en tænksom mine, hvorefter han så puster cigaretsrøg ud.. "specielt på kage" Han får tømt den sidste pose, "men du fik det da ud af håret?.. Selv om jeg nu havde foretrukket at det var blevet i dens kasse.." han tænker tilbage på de sørgelige rester, som han efterlod i gyden. Det er virkelig trist, når sådan noget godt kage går til spilde... "Jeg må nød til at købe nogle nye i morgen.." siger han så og klør sig i håret, gah jeg har ikke fået nok sukker, nu kan jeg jo sove i nat tænker han og tager et dybt hiv af sin cigaret for ikke at blive i alt for dårligt humør ved tanken om det kage, som han er gået glip af.. "bah.. jeg overlever nok" //frys//
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 7:43:20 GMT -5
Hotaru smilede skævt. Flot .. nu gav han mig skyldsfølelser .. kage idiot .. Hun sukkede og åbnede døren helt hvor hun stod i dørkarmen lænet op af siden. Hendes sorte buskede ulve lignene hale hang slapt ned, Så ikke den skulle lyfte håndklædet, bag i og vise hendes bagdel ,, Du James .. Jeg kan ikke lave mad - Og derfor kan jeg ikke bage en kage til dig men .. Jeg kan vel altid invitere dig med et sted hend .. " Hotaru kløede sig let i nakken imens hun så ned i gulvet med de orange øjne. Hun vippede let på ørene og så så på den højere mand ,, Og .. Har du en trøje eller bluse jeg kan låne? Min ejen er ganske .. " Hun ledte efter ord men smilede så bare kækt i stedet. Han forstod det sikkert. // Sorry det blev kort ><'
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 7:59:51 GMT -5
Han ser tavst på hende et øjeblik, imens han overvejer om han skal lade være med at låne hende en trøje bare for at se hendes reaktion på det, eller om han skal beholde sin egen værdighed lidt endnu. "Hm, det er okay - Jeg bestiller nok noget takeaway senere, og dine forældre er sikkert bekymret for dig" siger han så med et skævt smil, imens han kryller de sidste poser sammen og skubber dem ned i en skuffe i et skab, der står ude i entréen. "Jeg virker måske kagegal, men jeg kan da godt klare en enkelt aften uden sukker... Vent her, så finder jeg en trøje du kan låne.." siger han stille og retter sig op, hvorefter han igen går ind i sit soveværelse. Der går et par minutter, hvorefter han så kommer ud med en grøn strikketrøje, "den her er krømpet en del i vask, så jeg kan alligevel ikke passe den længere.. " siger han så og rækker den frem imod Hotaru.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 8:07:13 GMT -5
Hotarus kinder blev alt rødere idet hendes humør blussede op ,, Jeg bor farktisk alene karlsmart .. " Hun vippede de sorte øre tilbage og fnøs let af ham idet hun lagde armene i kors over brystet ,, Det er kun dig der er så gammel at du snart skal på plejehjem .. " Hun så let efter ham da han gik for at finde hende en trøje, Og der tog hun chancen til lige at ringe Saki op. Hun fiskede telefonen ud af bukselommen, der lå inde på badeværelset og fandt hurtigt hende nummer ,, Ehm ... Hej Saki? Ja jeg .. støtte ind i noge problemer og fik aldrig købt tingene så- " Mer nåede Hotaru ikke at sige for så kom James med en trøje. Hun nikkede takkende og smilede skævt og undskyldene før hun fortsatte i sin samtale ,, Så jeg vil købe .. Hvad? Ehm .. Det er .. NEJ! " Hotaru kåbte og en lyserød farve tegnede sig over hende fregnede næseryg ,, Han er ikke min kæreste! .. Jeg støtte ind i ham på gaden- .. Nej jeg gik ikke med ham hjem eller .. det gjorde jeg men det- .. SAKI!? .. " Hotaru trak mobielen hissigt væk fra øret og havde tabt trøjen på gulvet i ren forbløffelse. Den anden pige havde lagdt på med beskede 'husk at beskytte dig'. Hotaru knurrede og kastede telefonen ind i sin tøjbunke, der lå på badeværelset.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 8:18:26 GMT -5
"Plejehjem stinker.." mumler han, efter at hun har taget imod trøjen... Han står og glor lidt, imens hun taler i telefon, indtil Hotaru pludselig kommer med endnu et af sine udbrud. James kan ikke rigtigt lade være med at holde en lavmeldt latter tilbage, så han næsten er ved at tabe sin cigaret. "Åh hvilken herlig aften" siger han med et smil, ryster på hovedet og går fra entréen og videre ind i stuen, så han kan ringet og bestilt noget mad. Han overvejer at spørge Hotaru om hun så har lyst til at blive og spise med, nu hvor hun alligevel er her, men han kan selvfølgelig godt forstå det, hvis hun gerne vil hjem til sig selv. Ud over det, så er hun her jo også kun fordi at hun hjalp med at bære poserne hjem og få et bad. "Hm" Han sætter sig i sin sofa og stirrer tænktsomt op i loftet, imens han bider i sin mobil telefon... Cigaretten har han skodet i det nærmeste askebærger, der står på stuebordet. "bah" -.-
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 8:28:00 GMT -5
Hotaru hørte ikke engang at James grinte. For så havde hun nok pandet ham en for alvor. Hendes kinder var røde af ophisselse og hendes fregnede næseryg var lettere rosa. Hun var hoppet ind på badeværelset og lukket døren efter sig, efter at havde fisket blusen op. Imens hun forsøkte at få tøjet på, multitarskede hun (den herlige ting kvinder kan : D), og prøvede at ringe Saki op, som åbenbart havde valgt at sætte sin telfon på optaget. Hotaru sukkede og da hun havde fådet alt tøjet på og hende kinder var i sin normagle farve - Og hun var på vej ud i stuen, med James trøje .. Det iøvrigt var lidt stram over brystet - Fik hun en sms 'Hotaru, Koncentrer dig. Det er ikke sødt at bare lade dregen vente sådan fordi du skal snakke med mig. Tag dig god tid .. Hvis du kommer forsent i skole imorgen skaffer jeg dig en alibi - Mysser Saki <3'. Hotaru trådte ud i et irretabelt suk og valgte at hun lige så godt kunne lade vær med at tale Saki til fornuft. Hun så på James og lagde undrene hovedet på skrå ,, Lad vær med at bide i din telefon .. Ellers går den i stykker lige som din Ipod " Hotaru strak sig let og så der efter strengt på James ,, Du skal ikke tro noget nu. Saki er bare et menneske der .. Tro at alle kun. Nej, .. jeg behøver ikke forklare .. Du skal bare IKKE tro jeg syntes noget om dig .. Det er bare Saki, Okey? " Hotaru pegede på James imens hun igen var blevet lidt nervøs, .. Hvorfor vidste hun ikke - Men hun holdte det stenge blik og den strenge finger på James.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 8:38:38 GMT -5
James ser overasket på Hotaru et øjeblik og stopper med at bide i sin telefon, "Ja okay, måske har du fat i noget der.." Det ene var, at han nu skulle ud og købe sig en ny Ipod , men han var ikke i humør til at skulle ud og finde sig en ny telefon, ikke i disse tider, hvor det virkelig var svært at finde en der ikke havde den ene eller den anden systemfejl. "Hvorfor skulle jeg tro noget som helst bare på grund af en telefonsamtale?" siger han og kæmper hårdt for ikke at komme til at grine. Han aner ikke hvem Saki er, men det er da sikkert en af Hotarus veninder eller lignende.. "Helt ærligt, så rager pigefnidder mig ikke så meget, så bare rolig" siger han så og sukker. "Jeg er på vej til at bestille lidt aftensmad, vil du have noget med, eller vil du gerne hjem? Det er ved at blive lidt sent jo" siger han så med sin gamle ligegyldige tone, imens han stadig ser på hende. "I så fald kan jeg ringe efter en taxa til dig?"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 8:44:37 GMT -5
Hotaru så på ham, og sukkede kort, før hun pjuskede op i sit fuktige pandehår ,, .. Huh, .. Det er jeg glad for det ikke gør .. Det kan gå mig på næverne " Hotaru bed tænderne sammen og vippede kort ørene tilbage imens hun sendte en hissig tanke til Saki. Der efter vendte hun opmærksomheden, lidt halvfra værende imod James. Hun overvejede hans tilbud. Hvis hun skulle hjem skulle hun aligevel bestille noget mad hjem. Hun skød hoften til den ene side, Det var vidst hved at blive en dårligvane, imens hun tænkte. Der efter lo hun let af ham ,, En taxi behøver du ikke ringe til .. Jeg tager offentlig transport .. Men hvis du ikke vil af med mig lige nu, Husky James, Så spiser jeg gerne her .. Har ikke fådet noget mad siden i morges .. Med undtagelse at lidt flødeskum fra din kage måske? " Hotaru så kort tænkene ud men smilede så kækt til James.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 8:50:19 GMT -5
"flødeskum er godt... Nogle specielle madønsker?" spørger han så, da han ved, at der stort set ikke er det mad, som man ikke kan bestille takeaway for tiden. Noget er selvfølgelig bedere end andet, og James har altid holdt sig langt væk fra de steder, hvor det er katte der laver maden. "Jeg tænkte selv bare på pizza, men det kan jo være at du ikke kan lide den slags?"
((det her er kort!)) XD
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 9:01:55 GMT -5
// Alt andet ind oneliners er fiint~ : D Hotaru så kort på ham og rystede der efter på hovedet så de to lange totter af rødt hår bevægede sig i luften ,, Kagenarkoman .. " Hun rettede sig op igen og så der efter på ham da han spurgte havd hun ville have. Enteligt var Hotaru ganske ligeglad.. Alt smagdte bedre ind hendes ejen mad, Og det gjorde udvalget stort! ,, Jeg tro også bare jeg vil have en pizza, .. Men jeg troede da næsten ikke du kunne spise andet ind kager Jamie? " Hotaru satte let hånden imod James hår og ulede de lidt før hun smilede kært og uskyldigt og der efter gik hun ud for at lægge sin .. Klistrede trøje fint sammen oven på hendes trofaste sorte allstars. Allstars var ikke riktigt moderne længre .. Og Hotaru kendte en speciel lille foretning der solgte dem i et lille udvalg af farver. Hun smilede skævt, og rynkede let på næsen ,, Bare .. Tag en eller anden til mig .. Jeg er ikke kredsen " Og der efter rydtede hun op efter sig selv ude på badeværelset. Som at lægge håndklædet sammen, oven på toilettet og stille en shampoo flaske der var faldet ned på gulvet op, normagle ting at gøre efter man havde været i bad.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 9:15:34 GMT -5
"Det kan jeg da godt.." får han sagt, inden hans hår pludselig bliver ulet til, "hm?" "Okay, så bestiller jeg bare pizza" siger han så, imens han ser efter hende. Han slår sin mobiltelefon ud og taster nummeret ind på det næremste pizzarier, hvorefter han tager små mobile høretelefoner i ørerne, imens telefonen ringer op. Han bestiller to almindelige pizza med ekstra ost, kebab, ananas, skinke og broccoli. "Der vil gå cirka en halv time" siger han højt, da han ikke gider at rejse sig fra sofaen, bare for at fortælle, hvornår pizzaerne kommer. "måske skulle jeg glo noget fjernsyn" mumler han så lavt til sig selv og glor hen på en lille box, hvor der kommer en grafisk flade op af, når man sigter på den med sin fjernbetjening og trykker på tænd knappen. Han vælger at tænde for det og slår om på en tilfældig nyhedskanal...
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 9:26:30 GMT -5
Det gnavede i Hotaru at Saki ikke vidste sanheden. Men enteligt var det sikkert bare fordi at Hotaru ikke kunne holdud ikke at være den der havde sagdt det sidste ord og der for vipped ehun sin mobil op og satte sig på gulvet i gangen og skrev med hastige bukstaver op 'James er ikke min kæreste. Det er en tosset mand jeg støtte ind i på gaden .. Og så blev jeg fyldt med kage. Jeg lånte hans bad ALENE. Så hvis jeg ikke kommer i skole imorgen til siden er det fordi jeg har drikket mig stang stiv med en tosset gummiand - Hotaru, Ps. Lad så vær med at skrive mysser .. det giver mig kuldegysninger xD'. Hotaru trykkede send og ånede så lettet ud. Nu var den ude af verdenen, Og nu kunne hun forhåbentligt finde ro i sindet. I det samme hørte hun lyden af et fjernsyn der vippede op. Hun vippede sine sorte øre imod lyden og kort tid efter rejste hun sig op og gik ind i stuen, for at se på den farverige skræm. Det var nogel om en hunde bank der havde lavet penge fusk .. og så som altid nogle katte der havde rodet sig ud i noget. Hotaru satte sig let ned i den modsatte side af sofaen ind hvad James gjorde og gav sig tid til at se rundt ,, James .. Hvor gammel er du enteligt? " Hun så på ham. Altser .. Han så jo ikke gammel ud .. Ikke meget ældre ind hende selv. Men man vidste jo aldrig . .Det ville virke skummelt hvis han var over 35 .. Nogle mænd så jo yngre ud. Det gav en kuldegysning i Hotaru og hun vippede den store sorte hale op i skødet.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 9:34:35 GMT -5
"hm?" han ser hen på Hotaru, da hun sætter sig, "heh, jeg er 24" siger han og smiler, "selv om du nok har gået og forestillet at jeg var 90?" Han ser på skærmen igen, "Hvis du ikke hørte det før, så sagde jeg at maden er her om virka en halv time... Det sagde de i telefonen, så hvis de overskrider den halve timer, kræver jeg at pizzaerne er gratis!" siger han og smiler grumt ved tanken om at stå i døren og skælde pizzabudet ud over at være fem minutter for sent på den. "Jeg kan godt spise mange andre ting end kage, bare ikke hvis det er lavet af en kat, deres mad er altid så ulækkert" siger han så, selv om han stadig ikke ser hen på Hotaro... "hm.. ja"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 9:44:36 GMT -5
Hotaru lyftede et øjnbryn og så mistænktsomt på James ,, Jeg har aldrig trodet du var 90 .. Men rundt de 30, Kunne man aldrig tænke sig uden om .. Det er i den alder at mænd begynder at være .. " Hotaru lod vær med at tale videre og lavede en grimase hved tanken. Hun havde dog snart fådet det intryk at James virkeligt bare var en underlig kagenarkoman, Der åbenbart tændte på at skælde pizzabude ud. Hotaru havde tilføjet det sidste da James så underligt .. Glad ud over tanken om tid overskridelsen. Hotaru lo let og lage så hovedet på skrå ,, Hmm .. Alt mad er bedre ind mit " Hotaru smilede skævt og sank på en måde længre ind i sofaen, da hun trak benene op under sig ,, Men jeg undgår også helst kattenes mad .. Det .. Det er vel bare tanken der gør at det ikke smager for godt? " Hotaru tænkte lidt over det. Det var ikke som hun ikke kunne lide Kattenes mad .. Som agdt, alt var bedre ind hendes - Men .. Det måtte være tanken på at en kat havde rørt hved det. Hun rystede let på hovedet, hvor efter hun igen så på skærmen. Det var ikke ofte hun så fjernsyn længre .. Hun læste afvis istedet .. Dagens afviser var i meget bedre kvalitet ind de afviser der havde været for 1000 år siden.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 10:09:31 GMT -5
"begynder at være hvad?" han ser undrende hen på hende et øjeblik, men ser så igen tilbage på skærmen. Det er da heller ikke fordi, at han selv føler sig specielt gammel, men han kan stadig blive i dårligt humør, når folk mener at han ser ældre ud end 24 år gammel - der er jo mange der ikke ligner en på den alder, som de virkelig er på, men alligevel? "Du lyder som om at du ikke er særlig god til at lave mad?" siger han så stadigt smilende, imens han skifter fjernsynskanal, da nyhederne bare er ved at gentage sig for meget, "Der er vel en grænse for hvor slemt det kan være?" Han kan ikke selv finde ud af at lave mad, men det er til tider også ret sjældent at han spiser hjemme, da der for det meste er venner der inviterer ham over eller forskellige ting som han skal møde op til, hvor der bliver severet mad. Han tager sig en ny cigaret og tænder for den.
|
|