Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 12:50:39 GMT -5
Chiaki rejser op. Han så kort ned men nikkede så. Han gik langsomt ud af kontoret og stoppede kort op for at se tilbage på James. Han smilede så skævt og rystede let på hovedet som han var spitterangende gal. på den gode måde. Han gik ind på James's værelse og åbnede skabet. han så kort på hylderne for at se om der var noget fornuftigt han unne tag på, uden at James ville tænde af på det. noget der var for småt til James. Han hev en t-shirt ud og et par bukser der så rimeligt fornuftigt ud.
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 13:38:04 GMT -5
James gemmer det han har fået skrevet og slukker computeren, da han har opgivet at skrive videre på sin næste bog lige nu. Han får tørret det sidste kaffe op, hvorefter han så tager sin nu tomme kaffekop.. og cigaretskod.. Og går ud i køkkenet. Han vælger at tænke på andet end katten.. Og står bare og glor ud af vinduet, imens kaffemaskinen laver ham en ny kop kaffe.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 13:42:42 GMT -5
Chiaki gik med forsigtige skridt ud i køkkenet. "erdu.. okay?" spurgte han forsigtigt og nærmede sig forsigtigt James. Han så nervøst op på ham, mens han let rodede i det stadig fugtige hår. Den mørke lidt for store t-shirt han havde fundet frem hang næsten nede ved hans lår, mens de halv lyse og slidte bukser sad alt for stort på ham.
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 13:53:12 GMT -5
"Hvorfor skulle du bekymre dim om jeg er okay?" spørger han så og ser direkte på Chiaki for en gangs skyld. Men han ser så på kaffemaskinen igen, da den har hældt nyt kaffe ned i hans kop - så han tager koppen og drikker en slurk fra den, hvorefter han så stiller den ved siden af kaffemaskinen. Han ser igen på Chiaki, imens han afventer svar.. "Og skal jeg prøve at ordne dine sår..?" spørger han så med sin gamle ligegyldige tone.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 14:02:31 GMT -5
"det gør bare alligevel ret ondt at få brændende væsker ned over sig.." sagde Chiaki med et lille skuldertræk. Han smilede skævt og så ned i jorden. Da han hørte James's spørgsmål så han op på ham med et lille skævt smil. "hvis du gider og har tid.." sagde han og kløede sig let i nakken. Hvorfor var James begyndt at spørge ind til ham? skal jeg ordne dine sår? hvorfor er du bekymret? ja ligefrem tilbyder ham et varmt bad og tøj..
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 14:09:15 GMT -5
"Så sæt dig ned og tag min t-shirt af" siger han stadig ret ligeglad og går ud i gangen for at finde sin førstehjælpskasse, som han har gemt væk et eller andet sted. Han er ikke meget for at skulle ordne de ulækre sår.. og så på en kat, men han kan ikke bare smide Chiaki ud på gaden, for så ender det bare lige som sidst, hvor Chiaki stod ude foran kiosken og var provokerende. Han kan heller ikke slå Chiaki ihjel, for det er han bare ikke i stand til at gøre med vilje.. Og så gider han ikke at betale for at få Chiakis sår ordnet. Han finder førstehjælpskassen og kommer ud i køkkenet med den, "Det er heldigt at det gamle skudsår er for gammelt til at blive syet for jeg har hverken nål eller tråd.." mumler han så og studere indholdet nede i kassen.. "hmm" Han ser så hen på Chiaki og venter på, at han får sat sig, så James kan prøve de forskellige ting af på ham.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 14:16:17 GMT -5
Chiaki satte sig på stolen og trak t-shirten over hovedet. Han så roligt efter James med et lille skævt smil, men gemte hurtigt smilet bort da han kom tilbage. "jeg overlever nok.." mumlede han stille og så ned i jorden. Han lænede sig kort op af stolens ryglæn og skævede over imod James. Han lod kort en hånd lgide gennem det stadig fugtige hår. få steder dryppede vandet stadig ned fra, mend et var ikke sådan at det svinede af helvedes til.
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 14:29:31 GMT -5
"Jeg kommer til at skulle prikke i det betændte sår" siger han så ,imens han ifører sig (miljøvenlige Ö) engangshandsker. Han tager nogle renseservietter, plaster og forbinding og går hen og sætter sig på en stol foran katten, hvorefter han så tager en renseserviet og gnider den mod det gamle skudsår, uden på nogen måde at være forsigtig, for at fjerne betændelsen.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 14:55:05 GMT -5
Chiaki nikkede. "det gør du bare.." mumlede han stille. han så ned og bed sig nervøst i læben. Da James begyndte at gnide spritservietten mos såret kneb han let det ene øjen sammen og bed tænderne sammen mens han prøvede at holde en lille av lyd inde. Han knugede let den ene hånd og havde mest af alt lyst til at slå James's hånd væk. Men gjorte han det, ville James sikkert blive sur og skride.. "Av!" komdet fra ham da James kom til at gnide for hårdt, og han var trængt gennem det tykke lag betændelses skårpe.
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 15:11:34 GMT -5
Da james er færdig med at rense såret blæder det lidt, men James sætter så vat for og lægger forbinding om det ved at rulle det rundt om skulderend, armen derved og så rundt om brystet, så forbindningen bliver sidende. Han har aldrig taget et kursus i sådan noget eller lignende, men han har dog lært lidt fra de første år, efter han stak af hjemmefra. Han tager en ny renserklud og begynder at rense bidemærket, der dog er stoppet med at bløde... "svir det på den lille mis?" spørger han så.. stadig med en ligyldig tone.. ... mis.. James stopper et øjeblik med at rense såret, imens han betragter Chiaki, men ryster så på hovedet af sine egne tanker og fortsætter..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 15:16:37 GMT -5
Chiaki bed sig let i læben og nikkede. "bare en smule.." sagde han stille og smilede skævt. Han sad stadig stille og flyttede så noget af håret så James bedre kunne komme til. Det er sgu også din egen skyld det her.. Hvis du hverken havde bidt eller skudt mig, kunne du begive dig til at lave noget andet end at sidde og pleje en kat.. tænket han stille og rodede let op i pandehåret mens.
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 15:39:21 GMT -5
"Der er ikke noget at smile af" siger han så stille og får sat et stort firkantet plaster på der næsten fylder hele skudleren, "Så.. er det klaret, nu skal du bare rydde alt det her op og så bagefter lege fodskammel for mig, indtil jeg finder noget andet, du kan lave" siger han så.. Hvis han ikke som sådan kan se Chiaki, fordi han er under hans fødder, så behøver han heller ikke hele tiden at komme i tanke om noget perverst og sjofelt.. "afsted" siger han og rejser sig op for bagefter at gå ind i stuen..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 29, 2008 13:12:19 GMT -5
Chiaki sukkede. Han så kort ned mod sin skulder, og smilede så skævt. Han rejste sig dovent og tungt fra stolen og begyndte at pakke tingene sammen, som var blevet roddet op fra kassen. Han smed nogle raster ud er var værdi løse og tjekkede en ekstra gang køkkenet. Da alt syndes at være på plads, gik han ind i stuen hvor han stillede sig ved James's side og så ned. "køkkenet er ordnet. Som De bad om." sagde han stille.
|
|
|
Post by James on Oct 29, 2008 13:38:04 GMT -5
"Godt så" mumler han, hvorefter han fortsætter hen til sin sofa, hvor han tavst sætter sog og tænder for sit fjernsyn. "Jeg er sulten" siger han så, da han allerede har glemt sine ordrer om at Chiaki skal lege fodskammel for ham, "Kan du finde ud af at lave mad?" spørger han så og ser på Chiaki med et dovent udtryk i ansigtet.. -.-
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 29, 2008 13:46:58 GMT -5
"det skulle jeg da mene.." mumlede han stille. Han så kort over mod fjernsynet der blev tændt, og så så tilbage til James. Han var sindsygt træt, da han faktisk plejede at sove indtil nu, men havde leget skyd katten ned med James. Han satte sig på gulvet og ventede på at James bad ham lette røven, og gå ud og lave noget mad til ham.
|
|
|
Post by James on Oct 29, 2008 14:15:21 GMT -5
James ser på Chiaki, da han sætter sig ned, "Hvad sætter du dig så for?" siger han halvirriteret, "Gå ud og lav noget mad" siger han og får tændt sig en cigaret, "Der er en grund til at jeg ikke skød røven af dig" mumler han og skifter kanal, da han ikke er i humør til tegnefilm - han har aldrig været i humør til tegnefilm. Han får slået over på en eller anden tvserie og lader det blive der. "Der er kun lort i fjernsynet i dag" mumler han og gaber..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 29, 2008 14:20:43 GMT -5
Chiaki rejser sig med et lille lavt suk mens han går ud i køkkenet. han ser sig i køleskabet og skabene om der er noget godt han kan lave mad ud af. Han finder nogle grønsager frem og nogle nudler. Lidt soya og sådan og en smule kyllingekød frem. Udan at brokke sig begynder han at snitte grønsagerne og skære kyllingen ud, som bliver hældt over på den varme pande mens han sætter nudlerne til at koge. Efter lidt tid ude i køkkenet smider han den færdige ret op på en tallerken. stegne nudler med kylling og ris, stegt i soya. Han fandt en gaffel og kniv frem og gik ind i stuen med det til James. "her.." sagde han stille og rakte ham maden ned foran snuden på ham.
|
|
|
Post by James on Oct 29, 2008 14:30:42 GMT -5
James ser tavst på Chiaki et øjeblik, hvorefter han så tager imod tallerknen og stiller den på bordet, hvorefter han igen retter opmærksomheden imod fjernsynet. Den er skruet over på nogle nyheder, men det er bare de samme nyheder som altid. død, ødelæggelse og så videre... "hm.. Er der mere mad tilbage?" spørger han så uden at se på katten, selv om han ikke har rørt maden endnu.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 29, 2008 14:33:07 GMT -5
"hm.. nej. jeg lavede en en-mands potion." sagde han roligt og så væk. Han bed sig let i læben. "jeg går ud og vasker op." skyndte han sig så at sige og vendte om for at gå tilbage til køkkenet. Egentlig var der ikke meget at ordne. Han skulle kun vaske en pande og to spækbræk op. ingridienserne havde han jo stillet på plads efter brug,
|
|
|
Post by James on Oct 29, 2008 14:43:40 GMT -5
James svarer ham ikke, men han vælger så at skode cigaretten i sit askebærger og spise af maden på tallerknen. Det smager fint nok, men det er ikke noget som han nævner over for Chiaki. Han overvjer om han skal fortælle Chiaki, at han har en vaskemaskine der selv sørger for at få tingene tilbage på deres hylder efter det er rent, men han vælger at lade være... Da han har spist cirka halvdelen, skubber han det fra sig, "Jeg kan ikke spise mere, du må godt på resten" siger han så højt med en ligegyldig tone..
|
|