Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 15:10:39 GMT -5
Chiaki lagde let den mørke og helt rene pote på vinduet mens han så med et trist blik ud af vinduet. Det var som hele hans verden var ved at styrte sammen. Men James ville være skide ligeglad med alt ved ham. Om han så gik hen og forsvandt for evigt så ville James nok bare være glad. Var der nogle der kom til at savne ham? Nej.. Han havde ingen venner der ude. Men det var nok også hans egen skyld da han hele tiden skubbede folk fra sig.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 15:43:40 GMT -5
James bliver færdig med at vaske sig og får tørret sig og får tøj på, hvorefter han åbner døren, så der vælter damp ud i entréen. Han ser hen på Chiaki der sidder ved vinduet, hvorefter han så samler Chiakis tøj op, "ad.." mumler han, da tøjet ikke ser ud til at have været vasket i lang tid.. Han vælger dog at smide det ud i stedet for at få det vasket, da det ikke er det værd, efter hans mening. Han vasker hænder i køkkenet og går ind i stuen og videre ind i sit arbejdsværelse for at sætte sig ved sin computer for at få skrvet lidt..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 15:49:17 GMT -5
Chiaki så efter James. han hoppede ned fra viduet og sprang op på bordet hvor James's computer stod. Han lagde sig bag computeren og krøllede sig sammen så han næsten ikke fyldte noget. Han lå og spandt lavt mens hans øjne var lukkede. Han ignorede James's kommantar inde fra stuen og lå nu helt afslappet på bordet.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 16:13:20 GMT -5
James ser et øjeblik på Chiaki bag hans skærm, der er tynd som parpir men ikke til at bøje og næsten ikke til at ødelægge af. "SÅ man er i godt humør?" spørger han med sin ligegyldige tone, selv om han ikek forventer at få svar fra katten. Han begynder i stedet at taste på sit tastertur og retter opmærksomheden imod sin skærm. Han havde et øjeblik lyst til at kæle for katten, men han kom i hurtig i tanke om at det var Chiaki og holder hænderne ved tasterturet.. "du er ikke nuttet" mumler han.. mest til sig selv.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 16:19:44 GMT -5
Chiaki sendte James en skarpt blik, men lukkede så øjnene igen og spandt let igen. Han sukkede stille for sig selv og kom med et lille kort og faktisk ret så nuttet kattenys. Hen lagde let den ene pote over hovedet så det lå gemt. Hvad fuck er der med dig.. tænkte han til sig selv. Hvordan kan du være så afslappet?! Han er en forbandet køter! Og så ligger du og spinder! uanset hvor meget Chiaki nægtede at acceptere det, kunne han faktisk godt lide James's selvskab når tingene ligesom var faldet til ro..
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 16:29:57 GMT -5
James sidder i et par minutter og skriver en masse, imens han så ellers er helt stille. Han kommer i tanke om at han har lyst til en cigaret, og at der vist er nogen i skuffen her ved hans skrivebord. Han åbner skuffen og finder rigtigt nok en halv pakke cigaretter, som han tager en cigaret op ad, hvorefter han tænder den og lukker skuffen igen, "hovsa" mumler han, da Chiaki nyser, "kom her" siger han så og rækker hånden frem imod ham.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 16:34:10 GMT -5
Chiaki så kort mod James. Han rejste sig så og gik forsigtigt over imod ham. Han var dog stadig forsigtig i sine skridt og hvor han let og elegant placerede sine poter. Hvad ville James? Hvad havde han i tankerne? den mand var virkelig ikke til at finde ud af.. Hvad vil han mig? Jeg kan jo bare ikke gøre andet end at adlyde.. Jeg gider ikke have pisket stemningen op og så blive skudt i igen.. to gange er nok på ikke ret lang tid.. tænkte han og kom med et lille nys igen og stoppede op da han nøs. han gik så hen til James og slikkede ham kort på en af fingrene.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 16:40:46 GMT -5
"... du er stadig grim at glo på" muler han, hvorefter han så nulre katten i nakken, da han et kort øjeblik ikke tænker så meget over Chiakis virkelige skikkelse, men han skubber den så ned på gulvet, "du forstyrrer" siger han så og ser mod skærmen igen og skriver videre, "opfør dig som en pæn mis og lad være med det.. du kunne eventuelt lave mig en kop kaffe" siger han uden at se på katten.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 16:45:02 GMT -5
Chiaki landede let og elegant på benene igen og så små irriteret op på James da hans ordre kom. Det er flot spasser.. jo jeg forvandler mig lige tilbage til menneske form og laver dig en kop kaffe mens jeg er ved at blive kvalt af dit lorte halsbånd.. tænkte han irriteret. men han vidste ikke hvordan ahn skulle vise det overfor James. En ide sprang ind i hovedet på Chiaki og han hoppede op på bordet igen. Små akavet begyndte han at skrive på computeren at han skulle have fjernet halsbåndet ellers ville det være besværtligt med den kop kaffe
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 16:49:32 GMT -5
"Hey" kommer det fra James, da Chiaki springer op og taster på tasterturet med hans poter.. "Så du vil have halsbåndet af?" han tøver et øjeblik.. At lade Chiaki få halsbåndet af, så han kan lave kaffe.. Eller lade være. "Okay.." siger han så halvirriteret og tager Chiakis halsbånd af, da han ved at Chiaki er for såret til, at han ville kunne udrette særlig stor skade. "sådan?"
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 8:15:32 GMT -5
Chiaki sprang ned fa bordet igen efter blidt at have nappet James drillende i fingeren. Det havde ikke gjort ondt eller noget. Han forvandlede sig tilbage i menneske skikkelse mens han sukkede tungt. "tak.." mumlede han og tog sig let rundt om halsen. Han var ikke vant til at gå rundt med halsbånd og tingel tangel som det han havde haft rundt om halsen. Han sendte kort James et roligt blik hvorefter han vendte sig om og var på vej ud i køkkenet for at lave den kop kaffe han skyldte James.
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 10:54:47 GMT -5
James ser et øjeblik efter den nøgne hankat, (han smed jo tøjet ud) hvorefter han så retter blikket imod computerskærmen igen. "Når du har lavet kaffen, skal du tage et bad, så kigger jeg på dine sårbagefter" siger han så højt, men i en henkastet tone. og så skal kræet nok have tøj på eller ned i katteform igen, så jeg kan føle mig tilpas i mit eget hjem igen han tager tænktsomt et hiv af sin cigaret. Han gider for fanden ikke at betale nogle lægeregning.. så hellere forsøge selv at rette ud på skaderne.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 11:08:45 GMT -5
"ja ja.." kom det små irriteret fra Chiaki som gik ud i køkkenet. Han rodede kort rundt i skabene og fandt så en kop frem. Han satte noget kaffe over og ventede på at den ville blive færdig. Der gik ikke lang tid før han kunne tag kaffen og hælde over i den mørke kop. Han gik roligt ind i kontoret igen og gik om bag James hvor han satte koppen ved siden af computeren. "here you go.." kom det stille fra ham og gik så væk igen. Han gik ud på badeværelset og tændte for vandet. Efter lidt tid da det var blevet varmt trådte han ind under og nød det varme vand som med blide piskeslag ramte hans nøgne og slanke krop.
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 11:47:34 GMT -5
James tager imod kaffen uden at sige noget eller se på Chiaki. Han er stille et øjeblik men taster så videre på tasterturet, da katten går i bad. Ind imellem ser han kort på metalhalsbåndet der ligger på bordet, men han kommentere elleres ikke noget. forbandede møgdyr tænker han irriteret, imens han skriver, jeg hader katte.. katte er dovne, onde, modbydelige og de er ikke til at regne med! Chiaki virker slet ikke sådan, men James gør dog sit for at overbevise sig selv om det er sådan det hele hænger sammen.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 11:51:11 GMT -5
Chiaki sank let sammen i badet og lod det varme vand let piske hans krop. Vandet i bunden var rødt efter hans skulder sår. Han tog sig let til skulderen mens han sukkede tungt og opgivende. "forbandede lort.." hvæsede han stille til sig selv og tog sig til hovedet. Chiaki kunne ikke finde ud af sig selv længere. Hans attitude overfor James.. Var det skuespil, eller var det virkelig sådan han var det virkelig noget inden i ham der var ved at ændre sig?
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 12:07:38 GMT -5
James sidder og overvejer om han overhovedet har noget at ordne sårerne med, de der som han selv har lavet på katten. "Så kan den lære det" mumler han og klør sig selv på ryggen, hvorefter han så skriver videre. Han ser på kaffen, som han ikke har rørt endnu, imens han overvejer hvor sundt det ville være at drikke den her kaffe. Kaffen kan være forgiftet eller smage forfærdeligt, eller så er det bare helt almindelig kaffe, "pfft.. Vi skal alle sammen dø på et tidspunkt" siger han så bekræftende til sig selv og tager en slurk af kaffen.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 12:14:38 GMT -5
Chiaki sukkede. Han slukkede for vandet og åbnede døren kort på klem. "Hvilket håndklæde skal jeg tag?" råbte han ud til James og så sig let omkring i badeværelset. Han ventede stortset kun på at James fortalt hvor de lå og hvilke han skulle tag. Chiaki var begyndt at fryse da han var steget ud af badet. Han nøs en enkelt gang, akkuret som hav havde gjort da han var i katte skikkelse.
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 12:26:17 GMT -5
"Der er en lille reol derude med håndklæder på, bare tag et derfra" siger han højt, hvorefter han så taster videre på tasterturet. Han overvejer lidt hvad for nogle tøj, som han tillader at lade Chiaki bruge, hvorefter han så kommer til at tænke på kattens krp, fra der han forvandlede sig tilbage til sin menneskelige skikkelse. "For satan da" udbryder han, da han kommer til at vælte sin kaffe ned over sig ved tanken om episoden ude i entréen.. "av av av!" han rejser sig op med et sæt..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 28, 2008 12:33:51 GMT -5
Chiaki tager hurtigt et håndklæde ned og li tørrer sig kort og grundigt, hvorefter han hører James råbe. Han styrter ind for kort at se hvad der foregik hvorefter han så løb ud i køkkenet og vred en klud op til James og tog noget køkkenrulle til kaffen. han løb ind og tørrede hurtigt bordet inden kaffen kunne nå at gøre skade på James's computer, hvorefter han satte sig på knæ foran James og begyndte blidt og forsigtigt at tørre kaffen af hans bukser, samtidig med at kluden kølede det en smule af.
|
|
|
Post by James on Oct 28, 2008 12:45:07 GMT -5
James ser først overasket på Chiaki, der kommer styrtende ind, hvorefter han så - af en eller anden grund - rødmer voldsomt, da Chiaki prøver på at tørre kaffen af hans bukser. "Nej!" siger han stift og skynder sig at slå Chiakis hånd væk, inden hans krop får diverse reaktioner på kattens berøring et hvis sted. "... Se nu bare at få noget tøj på eller sådan noget, så klarer jeg resten her" siger han sammenbidt, imens han ser væk fra Chiaki... "Bare tag, hvad du kan finde.. Jeg er ligeglad, så længe du får noget tøj på! NU!"
|
|