Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 22, 2008 14:01:23 GMT -5
Den rødhårede pige sad hved et bord for to. Men overfor hende var der ikke andet ind hendes jakke der, let var kastet hend over stolen og en pose med et læred der stak let ud. Hun sad fordybet i en bog, hun lige var gådet igang med. Hun vippede engang imellem på de store sorte og lodne øre, alt efter hvad der stod i bogen. Hendes lange sorte hale hang let ned hved siden af hende, og der var ikke meget energi i den. På den tygge pocket bog stod der på ryglænet 'James H. Sinatra'. De store finge blokbokstaver var ikke til at undgå, og Hotaru havde købt bogen i fødselsdags gave til sig selv - Hun var trodsalt fyldt 18 for lidt under en uge siden. Hendes orange blik gled i et roligt tempo hend over bokstaverne. - Der var vidst lige noget James havde glemt at fortælle hende? Men .. På den anden side havde hun aldrig spurgt? Og aligevel .. Var dette ikke noget man sagde?. Hun så let op fra bogen og satte fingret på den lille skærm at hun ville have en stor kop Wiener melange. Hvem der havde opfundet den dejlige drik af kaffe og kakao blandet, burdte få en stor guldmedalje en masse penge og lykke, eller noget i den stil.
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 14:50:56 GMT -5
James kommer gående, med en smøg i munden, imod Caféen, da han trænger til en kop kaffe og måske et lille stykke kage efter et møde med sin bankrådgiver. Det kan ikke ses på ham, men han er ikke i så godt humør, da han mødte sin far ved indgangen til banken. Han ser Cafébygningen og smiler lettet, da han faktisk ikke var helt sikker på, om han gik i den rigtige retning. Han kunne selvfølgelig have taget en taxa, men det er rart at få lidt frisk luft, når man er irriteret eller frustreret. Han sukker for sig selv og skal lige til at gå ind, da han ser ind og ser noget, der ligner Hotarus ryg. Han er stille et øjeblik og overvejer om han skal gå hen og hilse, men hvis det nu ikke var hende, så ville det bare føre til en eller anden pinlig situation. Han vælger dog til sidst at gå hen for at hilse på. "Hey" siger han prøvende og lægger en hånd på hotarus skulder for at få hende til at se på ham.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 15:04:04 GMT -5
Den varme drik Hotaru havde bestilt kom næsten med det samme og hun nikkede ganske let og ikke opmærksomt til den eller det der fik den frembragdt. Hun bladrede ganske let side og rynkede øjnbrynene imens hendes orange øjne gled hend over siden. Hun var endu ikke nådet langt i bogen indu, kun nogle få kapitler. Hun havde jo også lige købt den, så det var forståeligt. Hun bladrede side igen, og overvejede kort at tage noget at drikke imens det stadig var varmt, men i det samme blev der lagdt en hånd på hendes skulder. Hotaru rykkede let i kroppen og hendes sorte øre pilede baglænes for at se hvem det var, men stemmen kom hendes skræmte øjne imøde - Det var James ,, Hej, .. Phyy .. Menneske .. Du skræmte mig ^^' " Hun smilede skævt og så op på ham imens hun betraktede ham.
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 15:16:49 GMT -5
"Hej med dig" siger han lettet, da det virkelig er Hotaru. Han ser hen på pladsen over for hende, "sidder der nogle der?" spørger han, da det lige så godt kan være at hun sidder her sammen med en eller anden, som f.eks. kæreste eller veninde, for så vil han da helst ikke trænge sig unødigt på. (kort - I know)
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 15:23:13 GMT -5
// Har jeg ikke sagdt det ikke gør noget så længe det ikke er oneliners xD? Hotaru smilede skævt af James og rystede ganske let på hovedet. Hun skævede imod bogen og lagde den med siderne ned imod bordet, så at hun kunne huske hvor hun var, da hun ikke var æseløre typen, og hun havde ikke noget bogkort ,, Nej, Sidder alene, så slå dig endeligt ned hvis du har tid .. jeg skylder jo dig en omgang på en café ^^' " Hotaru folede let hendes hænder i skødet og vippede de sorte øre frem så de to totter af langt rødt hår vippede i takt. Hun betraktede kort james før hun strakte sig frem efter den varme kop og let satte den til munden, for at puste ned i den. Hendes fregnede næseryg blev let rød, og det gjorde resten af hendes ansigte også da varmen fra koppen steg op i hovedet på hende.
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 15:49:59 GMT -5
"Jeg har tid nok, jeg kom her sådan set for at få en kop kaffe" siger han med et skævt smil og sætter sig på den tomme plads, hvorefter han finder sit betalingskort frem, "men du behøves ikke at skylde mig noget" siger han så, hvorefter han får bestilt sig en kop kaffe. "Det betyder at du ikke har nogen grund til at føle, at du står i gæld til mig" fortsætter han, da det er bestilt. "Det var nok lidt hyggeligt at have besøg.. sådan da" siger han og ser ned i bordet med en tænksom mine... ((jah okay XD))
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 15:55:52 GMT -5
Hotaru nikkede let og drak lidt af den varme drik, der i bund og grund bare var kakao og kaffe blandet sammen. Hendes orange øjne så opmærksomt på ham og der efter lagde hun kort undrene hovedet lidt på skrå ,, Aha, .. Men du kan da lade mig betale for din kopkaffe, når nu jeg aligevel skal betale for det her .. " Hun nikkede let ned ad, imod sin kop hun havde i hånden. hun betraktede James og da han talte videre så hun strengt på ham ,, Hva mener du sådan da? " Hendes toneleje var drillene, men der efter rystede hun let på hovedet ,, .. Tjaa, .. Jeg savner lidt følelsen af at der er andre ind mig selv der laver lyd i lejligheden om aftenen " Den rødhårede pige smilede skævt og stile ganske let koppen ned på bordet, og snuppede en af de hvide servietter og lagde den ind i bogen så hun kunne lukke den.
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 16:07:30 GMT -5
"hm... Jeg burde tilbringe mere tid sammen med mine venner" mumler han uden at svare på betalingen af hans kaffe - og tager imod sin kaffe, da den kommer. Han takker med et smil og lader igen sin opmærksomhed falde hen på Hotaru.* "Kom du forresten godt hjem?" spørger han så med et venligt smil, imens han overvejer om han også skal bestille noget desert ala kage eller lignende.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 16:16:29 GMT -5
Hotaru så kort på ham. Han virkede underlig væk idag? ,, Bliver man nu ikke kvalificeret som ortenligt selvskab længere? " Hun så en andelse fornærmet på ham, Men ironien glimtede let i hendes øjne. Hun trak ganske let på skulderne der efter og rørte let rundt med skeen i koppen ,, Det var fint nok - Blev vækket næste morgen af en veninde .. Og så havde jeg glemt min fødselsdag .. " Hotaru så let ud af helvægs vinduet og sugede ganske let ind på underlæben. Hun havde farktisk glemt sin fødselsdag .. Og efter at være udspurgt omkring James af Saki, så blev der holdt fødselsdag for hende. Hun smilede kort for sig selv og så op på James ,, Og så købte jeg den her " Hun holdte let bogen op for and ham ,, Som en fødselsdags gave til mig selv .. " De store bokstaver med James navn syntes tydeligt ,, Jeg vidste ikke du var forfatter? "
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 16:22:31 GMT -5
"din fødselsdag, jammen det lyder da h.." James får et hosteanfald, da han ser bogen, så der ryger kaffe ud af både mund og næse, selv om han prøver at holde det tilbage. "Åh, eeh.. Ja.. Det er jo en af mine bøger" siger han hæst, imens han tørrer sig for munden med servietten der kom sammen med hans kaffe. Han blev godt nok overasket over at se hende med sin bog, selv om han ikke rigtigt har forsøgt at holde det hemligt for ham, at han er forfatter... "Du spurgte ikke?"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 16:39:07 GMT -5
Hotaru så kort på ham og spærrede øjnene op ,, Pas- " I samme øjeblik var det ikke bare et hoste andfald men et rent springvand af kaffe. Hotaru lukkede øjnene og mærkede hvordan få dråber gled ned over hendes ansigte ,, Ooh god .. Sidst var det kage og nu kaffe!?" Hun lagde bogen ned på bordet og lod håndryggen glide over ansigtet med en kuldegysning før hun ragte sin serviet til James ,, Værsegod, hr 'Jeg-syntes-det-er-sjovt-at-tabe-eller-hoste-ting-ud-over-andre' " Hotaru smilede kækt og lod let en hånd glide igennem hendes hår før hun lænede sig tilbage ,, Jeez, Tillykke? Er det ikke bare det man plejer at sige, .. Hoste andfald er ikke så Charmerene kære James " Hun lo let og så så ned på bogen ,, Tjaa .. Jeg er ikke nådet så langt idnu men den virker god " Hun så op på ham og rullede med øjnene ,, Nej, Det hved jeg da godt ikke gjorde .. det kom bare lidt bag på mig .. For mig er forfattere gammle hvidskæggede mænd og kvinder der skriver med en fjerdpen "
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 16:55:34 GMT -5
"Undskyld, undskyld" siger han og tørrer kaffe af her og der... "Men tillykke med fødselsdagen, og udover det så er der mange forfattere der bare bruger almindelige computer og pen - af dem der foretrækker det." Han er så stille et øjeblik og forsøger at ignorere at folk glor hen på dem, "Men jeg er da glad for, at du kan lide den" siger han så efter et par minutter og smiler lidt af taknemlighed. "Men nu når det så er fødselsdag, må jeg så ikke byde på et stykke kage?" spørger han stille, imens der kommer en severtrice (sikkert stavet forkert) hen for at tørre bordet af. "Jeg overvejer nemlig selv at bestille noget" .__.;;
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 17:06:08 GMT -5
Hotaru sukkede lettere dramatisk opgivene men rystede så på hovedet af James ,, Tak, .. Så blev man 18 " Hotaru smilede ganske let for sig selv og drak det sidste fra hendes kop ,, Men, Du hved at man kan få et mentalt billed? Lige som at når jeg tænker på en .. Dommer! Så tænker jeg på en højrøvet mand med en hvis paryk .. og briller .. og sådan en hoste stemme " Hotaru så tænkene op i luftet før hun bare trak let på skulderne og smilede til James ,, Jeg kan godt lide den måde du beskriver ting på .. Det .. Det for mig til at billeder i hovedet .. " Hotaru så n ed i den tomme kop og en ganske let lyserød farve sneg sig ind over hendes fregnedenæseryg. Sådan var det når man havde let hved at rødme. Efter lidt tid da James spurgte om noget med noget kage så hun mistænktsomt på ham ,, Hvis du har tænkt dig at tværre det ud i håret på mig, så nej tak .. Men hvis du har tænkt dig at det skal spises, så tro jeg jeg ville sige ja tak " Hotaru så stadig mistænktsomt på ham. //Det skal du ikke tage dig af xD .. jeg kan abselut ikke stave såå ><'
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 17:17:29 GMT -5
James smiler ved hendes snakkerier om højrøvede dommere, "Jeg har faktisk set en dommer der ikke er sådan, han var faktisk ret lækker på trods af sin alder.. nok 40 eller sådan noget" mumler han tænktsomt, da han mener at han godt kan synes at en anden mand ser godt ud, uden at han er homoseksuel. "Men ingen bruger hvide parykker mere" Han tager sit betalingskort frem igen og bestiller to stykker blåbærbæge med is, inden han så ser på Hotaru igen, "Jeg foretrækker at spise kage" siger han så med et hævet øjenbryn.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 17:24:38 GMT -5
Hotaru tabte næsten underkæben da hun stirrede på James. Uanset hvad James sagde om dommerene ville hun stadig have blikket af de gammle mænd med hvide parykker .. Og billedet i hovedet af James der stod og tjekkede en lækker gammel mand ud fik en latter til at bulter frem. Hun lo og lagde let hænderne på maven ,, Jeg troede ikke .. At .. Du var til den slags James? .. Man lær enoget .. nyt .. værdag " Hotaru måtte holde små pauser i sin sætning for at beherske sin varme latter der bultede glad op inde fra. Hun lod ganske let en hånd glide over øjnene da latteren havde fugtet hendes øjne ,, Sorry, .. " Hun smilte skævt og kunne ikke lade vær med at le indvændigt ,, Hmm .. Jeg hved ikke hvad jeg skal tro .. Måske nare du mig bare så du kan få lov til at pladre mit hår til med kage igen? " Hun prøvede at se strengt og mistænktsomt på ham men latteren fra inden havde gjordt hende i godt humør og det strenge blik blevbare til et skævt smil, med klare orange øjne.
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 17:42:51 GMT -5
"Jeg er ikke til den slags, ikke af hvad jeg ved noget om" siger han i et irriteret tonefald, men han kan alligevel ikke lade være med at smile, "Jo hvis du vader ind i mig, så bliver du nok smurt ind i kage, men eftersom vi sidder ned, så er det jo fysisk umuligt, ikke?" siger han og ler.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 17:51:47 GMT -5
Hotaru smilede stort igen og lagde hovedet drillene og kækt på skrå ,, Ikke hvad du hved af? " Hendes to lange røde totter svingede let. Hun rystede på hovedet af ham og kunne ikke lade vær med at små le let igen. Hun så over skulderen og lidt i det fjerne kom deres servitrice gående med de to blåbær kager. Hotaru så udfordrene og underligt drillene på James ,, Sikker på det? .. " Hotaru sad pænt og nikkede tak, til servitricen som gav dem deres kager. Hotaru log ganske let sin ene hånd meget blidt tage noget af flødeskummen der var på toppen op på sine fingre spidser og lænte sig der efter ind over bordet for at placere det felfortjent på James næse. Hun trak sig lidt tilbage en stod stadig i en akavet stilling, der fik hendes krop til at anstrenge sig, imens et drillene smil tegnede sig over hendes læber ,, Woow .. Flødeskum klær dig "
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 18:00:12 GMT -5
"Jeg har aldrig haft et forhold til en mand, så jeg kan ikke udtale mig om det, men jeg regner ikke med at jeg svinger i den retning!" han ser stille i et øjeblik, imens kagen kommer, kagøøh tænker han og skal til at tage sin kaffel inden han så får flødeskum på næsen, "..." Han stirrer overasket på Hotaru, "betyder det så at du slikker det af mig?" spørger han så ironisk, da han kommer i tanke om, at han selv forvandlede sig til en hund for at få sin kage tilbage.. Han overfaldt jo Hotaru midt ude på gaden... "....." James tager sig til hovedet og rødmer, "Nej, måske jeg selv skulle gøre det.."
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 18:11:06 GMT -5
Hotaru nikkede bare let ,, Så må du se at finde en mand du kan have et forhold til, så du kan finde ud af det " Hotaru smilede drillene og hendes orange øjne lyste klare og havde et kækt glimt. Hun så med det samme det forbløffede udtryk hos James da han fik flødeskum på næsen og det fik hende til at le igen. siden hun stod halvt inde over bordet havde hendes hale fri plads til at slå en omgang i luften, imens hun lo da James spurgte om hun også skulle slikke det af? Hotaru så kort på ham, og da han fortsatte sig fnøs hun ganske let, og lænede sig længere ind over bordet for let at lade sin tunge glide over James næse for at slikke fløde skummet af. Hotaru fik igen en rosa farve blandt fregnerne men smilede ellers skævt ,, Hmm .. Øje for øje slikkeri for slikkeri, .. Det lød ikke riktigt klogt " Hotaru lo let og så en smule genert på James, imens den lyserødefarve ikke ville forsvinde igen.
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 18:19:14 GMT -5
"Nah, jeg tror ikke at jeg behøver at finde en.." James ser endnu mere overasket ud, da Hotaru rent faktisk slikker flødeskummet af.. "Eh" kommer det bare fra ham, imens han rødmer.. "Nå.. øh.. ja.." han ved ikke helt hvad han skal sige, eller hvordan han skal reagere, "ehm kagen smager godt!" siger han så hurtigt og tager en gaffelfuld i munden for at beskæftige sig med noget.
|
|