Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 18:28:14 GMT -5
Hotaru svarede ikke riktigt, og rystede bare ganske let på hovedet. I det at James rødmede forstærkede det bare hendes rosa farve imellem fregnerne og den blev alt mere synlig. Hendes orange øjne så let ud af vinduet imens han gjorde hende genert tilpas. Hotaru fik næsten et chok da han pludslig skovlede kagen i sig og hun lagde hovedet på skrå ,, Pas på du ikke for det galt i halsen, kagenarkoman .. " Hotaru smilede let drillene til ham men det gled bare mere over i et skævt smil hvor efter hun selv smagdte på sin kage, for andet ind flødeskummet. Hun kom med et nydene suk og smilede ganske let ,, Du er god til at vælge kager? .. Har jeg ret? " Hotaru så let på ham med de orange øjne, imens den rosa farve over hendes fregnede næseryg alt mere tonede bort i et langsomt tempo ,, Og når ja, .. ehm .. jeg .. ehm .. Har noget til dig, altser- " Hotaru gled let ned i sin taske hun havde hængene på stolen og tog sit skitse hæfte op hvor efter hun bladrede det hastigt igenne. Her var bare tegninger med blyanter, af alverdens ting.
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 18:47:15 GMT -5
James er lettet over at kunne tænke på noget andet end deres lille sammenstød og hendes pludselige slikkeri (kunne misforstås) "god og god, jeg vælger nok kun det kage, der smager godt?" siger han for beskedenheds skyld, selv om han ikke rigtigt ved, hvor god han er til at vælge kage.. "Hm" han skal lige til at spise videre, da Hotaru så siger noget igen. "Noget til mig?" spørger han undrernde...
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 18:58:02 GMT -5
Hotarus rosa farve over næseryggen var nu forsvundet, Men inderst inde var der ikke noget der fortrød at hun havde slikket flødeskummet af igen. På en måde så så hun det som gengæld fra hans husky slikkeri, og på en måde ikke. Men hun fortråd ikke. Hotaru så let på ham ,, En Kagenarkoman, bliver da nød til at være god til at vælge kager? " Hun så lidt skeptisk på ham og rystede så på hovedet med et skævt smil før hun stoppede op i skitsebogen ,, Her! " Hun rev let tegningen ud og vendte papiret om med et skævt smil ,, Jeg fik idéen da jeg var hjemme hos dig .. med fjerdene .. " Billedet forestillede en sofas ryg, ikke lige som den James havde men noget lignene, og så så man James bare nakke og hans baghovedet. Han røg, og siden ryglænet på sofaen var så lavt så man så den bare overkrop, til midt på ryggen. Det der var brugtmest tid på var dog alle de fjerd og fnuller stykker der ligesom dalede ned fra himmelen over det hele. Og selv om det hele var i sort hvid, eller grå hvid - Så kunne Hotaru se det for sig som en gengivelse af at James puder gik i stykker .. Ikke fordi han havde bar overkrop det men. Hotaru så let ned på sin kage før hun lagde billedet for and ham og tog endu en bid af den gode blåbærs kage. Lige så hurtigt som den rosa farve var gådet væk lige så hurtig var den dumpet tilbage, over den fregnede næseryg.
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 19:09:53 GMT -5
Han tager imod tegningen, "wow, du er jo god til at tegne og ham fyren ser da fin ud!" siger han ærligt og er virkelig imponeret over Hotarus tegneevner, selv om han ikke ved første blik kan se, at det er ham selv der sidder i sofaen "har du aldrig overvejer at blive noget inden for grafikbranchen, hvis du da ikke allerede er det?" spørger han imponeret og ser igen på hende med et smil.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 24, 2008 19:19:18 GMT -5
Hotaru tyggede ferdig før hun smilede skævt og trak lidt på skulderne ,, Hmm .. " Hotaru så kort på ham, men det virkede ikke som om han havde opfattet at det var ham på tegningen. Hotarus orange blik så på hans ansigte og smilede så ,, Tak, .. Jeg er igang med at gå på en studie linje for kunst, .. Så jeg vil da satse på noget i den retning " Hotaru smilede skævt og den rosa farve tonede langsomt ned og blev kun meget let over hendes næseryg ,, Men, Jeg vidste ikke om der mangler noget .. din ryg ser så bar ud .. som om den er kold? " Hotaru så på sit billed og glemte helt at hun ikke sad og tegnede med en af de andre elever men sad og snakkede med James, på en café, Og at han ikke riktigt havde opdaget det var ham.
|
|
|
Post by James on Oct 24, 2008 19:25:16 GMT -5
"Uh.. Det er mig?" siger han og bliver helt glad over at nogle gider at tegne ham.. "Ja, jeg har en tatovering på ryggen, men det kunne du nok ikke vide eftersom du aldrig har set mig uden tøj på.." han stopper sig selv, "øh jeg emner uden trøje på selvfølgelig!" skynder han sig at rette hurtigt, "Men tak, den er jeg rigtig glad for!" siger han kort og mærker hvordan varmen stiger til hans kinder, imens han spiser noget mere kage.. "um.. ja"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 2:42:57 GMT -5
Hotaru nikkede bekræftende til at det var ham. Da han nævnte han havde en tatovering på ryggen blev hun ikke overasket. Hun havde selv syntes at ryggen var blevet så bar og kold, og det lignede ikke James. Da han talte steg den rosa tone over hendes fregnedenæseryg igen og hun kunne ikke lade vær med at let ,, Nej, .. Det har jeg trodsalt ikke " Hun rystede smilende på hovedet ,, Men jeg tænkte .. Ehm .. Hvis det ikke er for nærgående om jeg kunne se din tatovering så jeg kunne tilægge den på papiret? " Hotaru så lidt ned i sin kage, der ikke var særligt meget tilbage af og tog der efter et stykke til af den. Det var som om at be ham stå nøgenmodel, eller sådan følte hun sig .. Men i bund og grund ville hun jo bare se hans tatovering.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 8:03:09 GMT -5
James er stille et øjeblik, imens han overvejer, hvad han skal svare, "nu?" spørger han så og ser rundt på de andre gæster, der endelig er stoppet med at glo hen i deres retning. Hvis han smider trøjen, begynder de nok at kigge igen, men det er nok heller ikke det som Hotaru mener. Måske vil hun have et billede af hans ryg? selv om han vist ikke har et. Han klør sig lidt i håret imens han så tager sig en bid kage mere... Og bemærker at der næsten ikke er mere tilbage på hans talerken.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 10:42:00 GMT -5
Hotarus næseryg fik bare et lag ekstre farve på og hun rystede på hovedet ,, Nej, .. Altser .. På et tidspunkt .. Ikke her, Hvis du troede jeg mente det .. ehm .. " Hotaru lod let det orange blik glide rundt på de andre mennesker der lige var holdt op med at stirre, men så småt begyndte at kigge på det underlige par igen ,, Bare på et tidspunkt når du har tid .. " Hun lagde armene i krys over brystet og vippede de sorte øre lettere forlegent tilbage imens hendes muggne blik gled rundt over menneskerne som et 'pas dig selv'. Der gik lidt tid før Hotaru ganske let tyggede det sidste stykke af sin kage i sig, og der efter tog hun James bog og lagde den forsiktigt ned i tasken, Det ville være en skam hvis hun glemte den senere ,, Hmm .. Men hvis du har en tid endag vil jeg gerne tage et kig så jeg han gøre tegningen så lignene som muligt? " Hotaru havde stadig en ganske lyserød farve over den fregnede næseryg, men hun satte sin kunstner stemme på, og lød pludsligt meget mere alvorlig.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 11:09:34 GMT -5
"jo, hvorfor ikke" siger han så med et venligt smil, hvorefter han stirrer ned på resterne på sin tallerken igen, hvorefter han så spiser dem og ønsker lidt at kagen havde været størrer, men for mange søde sager ville bare smide hvor mange kilo på hans krop og så ville han være ude af form. James er ikke vild perfektionistisk omkring sin krop, men han dyrker dog motion for ikke at ende som en tyk bolle. trods hans rygeri, så er han i meget god form for tiden. Rygeri. James kommer i tanke om at han glemte at få sine cigaretter med, men der er tilsyneladende ikke noget at gøre ved det lige nu.. ._.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 11:24:00 GMT -5
Hotaru så først spørgerne på ham og skulle lige til at spørger om han menede det seriøst? Hun så kort en andelse forbløffet p ham før hun smilede og lagde hovedet på skrå ,, Okey, Deal så .. " Hotaru lagde fint gafflen over den tomme tallerken og så sig kort omkring. Det var ikke fordi hun gik på café sådan normaglt, og det plejede altid at være skolecafeteriet som var valget. Hun skævede imod James og var farktisk en andelse glad for hun havde valgt at tage ind til byen og købe sig en fødselsdags gave og så bare sætte sig ned på en random cafá - Se hvad hun havde fådet ud af det? Hun strakte sig ganske let og så så på James med de orange øjne, han så næsten ud på den samme måde som da de skulle næsten løbe hjem til hans lejlighed for at han skulle ryge. Hun lo let og så drillene på ham ,, Hva så skovsten? .. Er der ikke lagdt brænde på dig? " Hun så kort drillene på ham før hun let så rundt. Enteligt havde James jo betalt for hendes kage så der var intet der forhindrede hende i at gå ,, Du, .. Jeg er ganske fri her til aften, Såå .. " Hotaru trak på skulderne .. Det lød meget merkant det her, men ærligheden i det var at hun syntes godt om James selvskab - Når han ikke klaskede kage i hovedet på hende, eller savlede hende til i sin husky form.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 11:38:41 GMT -5
James klør sig i håret, "jah.. Jeg skulle i banken i dag, og det må man hverken have våben eller cigaretter på sig" mumler han så og kommer i tanke om første gang han trådte ind i banken, efter han var stukket af hjemmefra. De smed ham ud igen, fordi at han hade en laserpistol på sig. "De er virkelig strenge der" Han ser så på Hotaru, da hun siger noget igen. "Så?" siger han og ser spørgende på hende.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 11:58:33 GMT -5
Hotaru lo let af James ,, Jeg hved det alt for vel .. Jeg er jo blevet frataget at jeg må gå i banken .. Vilket minder mig om jeg må gå i banken igen om en måneds tid? " Hotaru så tænkene op i loftet. Jo hun kendte reglerne alt for godt. Hun havde for et halvt år siden været i banken, og blev smidt ud igen .. Fordi hun var kommet til at sætte ild til en anden mand der inde, der havde irreteret hende noget så gruligt. Hotaru sukkede let, og bum, efter du havde sat ild til noget så efter en lang diskussion hos poletiet, hvor de havde haft hendes papire fremme om at hun ikke kunne styre sin evne, så havde hun ikke måtte komme i banken i et halvt år. Så nu ortnede Hotaru alt det hjemme fra, på internettet. Hun smilede skævt og trak på skulderne ,, Såå .. Siden du nu betalte for kagen her, og siger jeg ikker skyldig dig noget, Så ville jeg byde dig på noget hjemme hos mig .. Jeg er elendig til at lave mad, men så kan jeg jo betale dig tilbage for at havde lånet din lejlighed som opholdsstæd, plus jeg kan ferdigøre din tegning " Hotaru så kort ned i bordet før hun så op på James med de orange øjne ,, Hvis du vil? "
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 12:09:13 GMT -5
"hm, ja hvorfor ikke?" siger han så og overvejer om de støder på et sted, hvor han kan få købt nogle cigaretter. Det er nemt nok ikke sidde her uden at trække frisk luft igennem et filter, men han kan ikke sidde en hel aften uden smøger og så være selvskablig. "Kan vi stoppe et sted på vejen ved en kiosk eller noget?" spørger han så,imens han stadig smiler venligt..
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 12:23:49 GMT -5
Hotaru lænede sig let tilbage da James havde svaret og nikkede så. Hun så kort ud igennem vinduet hvor at dagens favrer også var gådet fra klart lys til et nu lidt mørkere lys der vidste at solen snart ville gå ned. Hotaru skulle til at rejse sig da James spurgte om de kunne stoppe hved en kiosk ,, Ja da, .. Der er et par stykker på vejen. vi kan gå hjem herfra, selv om det nok tager lidt længere tid ind at gå hjem til dig " Hun smilede skævt og rejste sig for at trække sin frakkepå. Hotaru var utroligt glad for sin sorte frakke, Der passede perfekt til de sorte slidte all stars hun havde på ,, Skal jeg tage tegningen igen?, .. Eller vil du gå og holde i den " Hun så kort kækt og lettere drillene på ham imens hun stod med sin taske halvt åben, så hun kunne tage den.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 12:32:41 GMT -5
Han giver tegningen til Hotaru, hvorefter han trækker sig i sin jakke, som han før havde hængt hen over sin stol. Det er en kort læderjakke, som James ikke går så meget i for tiden, men han havde travlt i morges og tog bare noget tilfældigt fra hans skab, da han kom i tanke om, at det nok var en god ide at tage jakke på. "Godt så, for jeg har ikke fået cigaretter med ud i dag" siger han så og ser ud ad caféruderne, "hm"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 12:52:09 GMT -5
Hotaru lagde let tegningen ind i hendes skitsebog, selv om den var løs så blev den nu ikke kyllet. Hun smilede skævt og lagde hovedet på skrå ,, Hmm .. Kage og narkotin nakoman? .. Godt klaret Jamie " Hotaru smilede og puffede drillene til ham før hun nikkede venligt til en servitrice der valgte at ignorere hende, og istedet sagde kom endeligt igen til James. Hotaru vippede i det samme ørene lidt tilbage og knurrede så lavt at man ikke kunne høre det for de andre gæster på caféen. Hun trådte let ud og den kælige vind ramte hendes ansigte og fik hendes kinder til at bluse næsten med det samme, røde op. Hotaru så sig kort omkring og gik der efter til højre ,, Jeg tro at dette er den hurtigeste vej hvis man skal forbi en kiosk " Hun lod det en hånd glide igennem hendes stittende hår i nakken imens hun så på James ,, Og nu skal du ikke tro jeg bor lige som dig, .. Og der er sikkert rodet ... Så er du forberedt " Hotaru gik ikke op i at ryde sådan forfærteligt meget op .. Tværtimod brød hun sig om når der var lidt rodet fordi at så følte hun sig hjemme.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 13:13:20 GMT -5
James får høfligt hilst igen, inden han følger efter Hotaru ud på gaden. "godt så" mumler han stille og roder sine jakkelommer igennem for at tjekke, om det ikke kunne være, at han nu alligevel havde fået nogle cigaretter med sig, men det har han ikke, så han sukker opgivende og følger efter Hotaru. "Hm.. " kommer det kort fra ham, imens han ser på hende, "mon ikke at jeg overlever en enkelt aften med rod" siger han så og kan ikke lade være med at le
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 13:38:37 GMT -5
Hotaru stak hænderne i sine lommer, for at de ikke skulle blive kolde. Man kunne nu godt mærke at det er begyndt at blive efterår, da det er blevet næsten hue og vante koldt. Hotaru satte i et ganske raskt tempo for at få varmen inde under de tætsidene blå jeans hun havde på. Hun satte en blidt puf i siden på James i dril ,, Du skal ikke tale, hvems puder var det lige alt inmaden flød ud over hele stuen hos? " Hun så på ham med kække orange øjne og et drillene smil før hunlo ganske let ,, Tjaa .. Jeg føler mig mere hjemme i en lidt rodet lejlighed .. Det anede virker som noget man har klippet ud fra et ikea katalog og så sat ind som sit hjem .. " Hotaru rystede ganske let og smilende på hovedet så de to lange røde totter bevægede sig rundt omkring hendes hoved.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 13:51:09 GMT -5
"Hey, de blev hurtigt fjernet igen!" siger han til sit eget forsvar, "hm, måske er det mere hyggeligt med hjemligt rod, men jeg er vokset op i en familie var snavs var det værste der kunne komme ind på vores grund. Der har altid været så rent hos os, at det nok er noget der stadig hænger ved" siger han og hæver skulderen lidt, imens han glor ligegyldigt hen mod forskellige butiksvinduer, "Men jeg har boet nogle år hos nogle venner, hvor standarden var en del lavere.. Der var der altid rodet, men jeg tog mig vist ikke af det, fordi der også skete så meget andet, men det er vel ligemeget" siger James så, der helst ikke vil tænke på sin barndom, som han aldrig har holdt specielt meget af, selv om han har fået alt, hvad han har peget på. "hm"
|
|