Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 14:19:06 GMT -5
Hotaru så på James ,, Men jeg så dem!, Og de var der .. " Stædig som hun var smilede hun drillene idet hun rettede sig mere op og nikkede ganske let til at hun havde ret. Hotaru vippe let sit sorte øre imod James når han begyndte at fortælle om sin barndom, Og sin ungdom .. Han fik det til at lyde som om han var gammel, trods han bare var nogle år ældre ind Hotaru ,, Hmm .. Vi har altid haft det lidt smårodet imens jeg har været hjemme .. Men jeg har gådet på kostskole meget af tiden så .. " Hotaru trak på skulderne og sukkede lydløst. Det var ikke den idyliske bagrund hun havde, og det ville det jo heller aldrig blive - Fordi sket var sket. Hotrau smilede skævt og vippede let på ørene ,, Okey, Jaaamiee~, Hvordan kommer det sig så at du begyndte at skrive tykke bøger?" Hotaru styrede pænt samtalen væk fra barndoms tider. 1 hun ville ikke tale om sin, fordi hun altid blev så irreteret og vred. 2 det virkede heller ikke som james havde lyst til at tale om det.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 14:34:51 GMT -5
James tænker lidt over, hvorfor han begyndte at skrive, "Jeg har vidst altid holdt af at læse bøger.. Da jeg var mindre var bøger lavet af almindeligt parpir stadig ikke så sjældne, og jeg lærte mig selv at læse?.. og så senere skrev jeg selv, da der ikke var meget mere tilbage at læse" mumler han så med en ligyldig tone, hvorefter han får øje på en kiosk der ser åben ud. "Der er der en kiosk" siger han så og peger imod den.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Oct 25, 2008 14:50:50 GMT -5
Chiaki kom med rolige og lette skridt gående ned over gaden. Han havde skaffet sig en mørkeblå hættetrøje, ved tyveri men var ikke blevet taget i det eller noget. Heldigvis.. Hans hætte var slået op så man ikke kunne se de mørke øre han bar. De grå og grønne øjne hvilede rundt på gaden. Brat stoppede en spinkle skikkelse der tilhørte Chiaki, op. øjnene hvilede vagtsomt på en skikkelse han kunne genkende fra lang afstand. James. Et smertefuldt jag i skulderen dukkede frem ved tanken om ham, da hans skudsår ikke var healet og faktisk var rimelig godt betændt, da han havde nægete at tag til en læge. En let følelse af had begyndte at boble i ham. han han forsøgte at holde sig i skindet. selvom det var svært.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 14:54:26 GMT -5
Hotaru nikkede let og huskede at de i hendes skole ikke havde en eneste bog. De havde disse små fikse tryggfølsomme skærme hvor man loedede bøger op, og læse dem der. Hun sukkede let .. Hun kunne meget bedre lide den store papir bog hun havde i tasken som James havde skrevet. Det var hyggeligare at læse en bog af papir, der var bundet ind .. Også selv om at de idag var så dyre, at næsten alle bare oploedede ting fra internettet som var meget billigere, og i nogle tilfælde gratis. Hotaru vendte blikket imod kiosken og rystede smilende på hovedet af James ,, Sørme så da, .. " Hotaru vendte sine skridt imod kiosken og dørene åbnede let af sig selv for dem. De orange øjne gled let rundt. Hun havde ikke den fjerneste aning om hvor cigaretterne var hende, da hun ikke selv røg og aldrig havde købt en pakke før .. Så dem måtte James selv finde.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 15:12:59 GMT -5
James ser ikke Chiaki, og hvis han havde set ham, var han nok i dårligere humør, end han er nu. Han følger med Hotaru ind i kiosken og går hen til disken, hvor der står en bebumset hundeteenager står og betjener en anden kunde. Han hader at vente, men da han er nød til det står han og læser i et tilfældigt magasin imens. Han får endelig lov til at komme til og får købt en pakke cigaretter, hvorefter han så ser hen imod Hotaru, "sådan?"
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 25, 2008 15:35:30 GMT -5
Chiaki fulgte let James med øjnene. Hvem var den tæve han gik rundt sammen med?(ikke ondt ment) Han smilede kækt da de gik ind i kiosken. han stillede sig midt i døren så han ville spærre vejen for dem, når de skulle ud af den lumre og klamme kiosk igen. Han så ind af viduet, og fulgte roligt James med blikket. Hans skuldre brændte og det var som om at han kunne mærke skudet i skulderen igen og igen. Men han havde efterhånden lært at bide smerten i sig. selvom det ikke var til at holde ud.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 15:44:20 GMT -5
Hotaru rullede ganske let med øjnene af en blond kvinde der gik ud af kiosken og næsen gik oven i Hotaru. Hun knurrede ganske let og stod bare og fulgte James med blikket uden at lægge mærke til at der var en anden uden for kiosken som gjorde det samme ,, Fint, Stakkels dig der bliver nød til at vandre ned i en kiosk verdag for at købe de der aflange vanedandene ting .. " Hotrau rullede drillende med øjnene og i det hun var nær døren hved siden af James stod der pludslig en kat .. Eller Det så ud som en kat, med den slanke hale, den magre krop og de spidse øre. Hotaru så på den med et undrene og lettere irreteret blik i de orange øjne ,, En bekendt? " hun så på James, og der efter på katten .. det lignede utroligt meget at katten når som helst kunne kaste sig over James og spise ham råt. Hotaru kunne ikke engang smile kækt hved tanken, for de hun blev småt irreteret over at være blevet stoppet i at gå ud fra den lumre kiosk der lugtede af slik og tobak.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 16:05:13 GMT -5
James ser ud og får øje på Chiaki.. "fandens mumler han og står et øjeblik og overvejer hvad han skal gøre... "For fanden, nu var min dag lige så god, jeg skulle have slået kræet ihjel, da jeg havde chancen" mumler han, hvorefter han ser tilbage på Hotaru, "Ikke en du skal tage dig af" siger han så og går hen mod døren og videre ud, hvor han griber ud efter Chiakis kæbe, lige så snart han er ude.. "Hvad laver du her?" siger han koldt...
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 25, 2008 16:08:34 GMT -5
over Chiakis læber kom et lille smil frem. "jamen godaften min Herre." sagde han med et lille grin og tog fat om James's hånd. De grå og grønne hvilede rolgt, men flabet og køligt ind i den andens. Den spinkle og lette krop, blev let løftet så Chiaki var nød til at stå på tær for at kunne være i kontakt med jorden. Det flabede og provokarende høflige smil var malet i Chiakis ansigt og øjne.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 16:21:52 GMT -5
Hotaru så kort forbløffet imellem James og katten. Hun slog kort med halen før hun let fnøs ,, Ikke tage mig af .. det er ret sværdt når der står en stor- rettelse, mager kat i døren og spærre for udgangen .. " Hotaru lagde sine arme i kryst over brystet, og lukkede lettere irreteret øjnene, over kattens smil. Hun brød sig ikke om katte .. Men hun var ikke en af de store kattehadere der rendte rundt og legede mordere, Alt det der havde hendes Kusine fådet i sig - Det der med mord. Hotaru undrede kort om dette ville vare længe? .. Kioskmanden måtte snart være vand til sådanne slagsmål, og han var sikkert helt lige glad hvis det bare ikke gik ud over hans butik. Hotaru så kort på de to .. hankønnede væsner. Hun skød kort hoften til den ene side og prøvede at holde sig rolig .. Hun ville ikke tabe tempremanget .. i en butik .. Ikke lige nu iværtfald.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 16:36:31 GMT -5
James ser fra den iriterende møgkat og så hen på Hotaru. "Jeg kan nok ikke tage med dig hjem i dag, for jeg har noget kat ala bæst jeg skal have ordnet..." siger han så i en alvorlig tone, da han helst ikke vil rode Hotaru med ind i noget, hvis han nu mister besindelsen og slår katten ihjel, så han vælger at gribe hårdt fat i nakken på Chiaki og hive ham afsted et kort stykke væk fra kiosken. "Jeg gav dig chancen for at stikke af, men du foretrækker åbenbart døden eller det der er værrer!" vrisser han irriteret ind i fjæset på katten, "dit. lille. beskidte. møgbæst" Han er pludselig så vred, at han trækker Chiaki i nakken imod det nærmeste han kan komme i tanke om, der minder om en pinebænk. ((Airbike - sorry, men vi skriver jo stadig ved de to katte? XD))
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 25, 2008 16:42:52 GMT -5
Chiaki hvæste kort da han blev hevet afsted i nakken. Han kunne ikke gøre andet end at følge med, da James havde totalt kontrol over ham. "Og du kalder mig møgbæst?" grinede han kort selvom han kunne mærke en kraftig hovedepine komme dunkende på vej. Chiaki bed smerterne i sig mens han hårdt knugede hænderne, og løftede sine hænder og prøvede at vride James's greb fri. "Slip eller jeg bider nosserne af dig!" hvæsede han og prøvede virkelig af alle kræfter at vride sig fri det det hårde og brutale greb den anden havde fat i Chiaki.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 25, 2008 16:56:56 GMT -5
Hotaru så bare på dem, og rystede der efter hovedet ,, Vi ses, .. " Hotaru sneg sig hastigt rundt om de to. Hun begyndte raskt at gå hjem ad med hænderne i lommen og tænkte kort igennem hvad der lige var sket ,, Oh god .. " Hotaru tog sig kort til panden og kom til at tænke på at der farktisk godt kunne gå hend og ske nogle .. alvorlige ting imellem de to. Hun stoppede kort op men bedstemte sig et øjeblik efter at gå videre .. Hvis hun fik sat gang i tempremanget som hun jo altid gjorde kunne hun ende med at brænde dem begge to op .. Hun sukkede små irreteret og fortsatte hjem // Gør intet : D !
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 17:16:21 GMT -5
"Så skal jeg sørge for at få dine klippet af med en rusten hækkesaks!" siger han vredt, imens han trækker afsted i Chiaki. Han er så vred nu, at han slet ikke har bemærket, at han ikke har handsker på, selv om han rører ved en kat, "Du har igen ødelagt min aften, tror du bare at jeg er lige så blødsøden som før?" spørger han vredt, imens han uden hæmmeninger hiver i nakke på Chiaki. "Du skal komme til at fortryde dit bekendskab til mig!" siger han og får et ondskabsfuldt smil på læben.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 25, 2008 17:22:27 GMT -5
Chiaki knugede hårdt hænderne og bed tænderne sammen. "Du kunne jo bare ignorere mig!" hvæsede han let mens han stadig prøvede at vride sig fri fra den andens greb. Han rev let i James's hånd da det brutale og hårde greb gjorte afsindig ondt. Chiaki hvæsede vredt af den anden, og prøvede at vride sig fri. Men den slanke og ikke ret muskeløse krop kunne ikke holde til at vride sig så meget. Godt nok var han smidig, men hans knogler var ikke ret stærke. Så de brækkede let.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 17:31:40 GMT -5
James tager sig ikke af Chiakis hvæseri, da han begynder at få pludselig sadistiske tanker, som han kan tillade sig at få, nu når Hotaru ikke er i nærheden. "Du skal steges levende, skal du!" siger han med et smil, imens han trækker Chiaki afsted.. //out ;3
|
|