Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Nov 22, 2008 16:26:59 GMT -5
( aawh hvor sødt.. xD...)
Aiden så mistroisk efter Ricky da han bare rejste sig og gik uden et ord.. men okay.. han kunne gøre som han ville.. Aiden ville ikke stoppe ham denne gang. Han spidsede ører da hundefyren vendte sig om og så på ham.. han fulgte mundbevægelserne.. "Nå dada. så dét gør jeg? " han rynkede næsen, og fnyste.. men derefter rystede han bare på hovedet, med et svagt smil.. Idiot fyr. han rejste sig op og tog sin taske over skulderen, hvorefter han selv forlod stedet.
//out
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 16, 2008 12:44:16 GMT -5
Benjamin sad ved et to mnds bord i hjørnet af cafeen.. han havde en kop kaffe i hænderene og han tog roligt koppet op til sin mund og nippede til den varme kaffe som brændte hans tunge og han kom med en kort knurren "varmt..." mumlede han og lod kort sin tunge hænges ud af sin mund som han tog tilbge ind i munden og kiggede kort rundt, såret fra dengang, var næsten væk, der ville sikkert være et ar fra det, og det gjorde entelig ikke ondt mere... Benjamin kiggede kort rundt, han kunne godt tænke sig selvskab ligenu, bare det ikke ville være en psycko kat som den kat som skød ham i låret, det var altså ikke rart!!!! Benjamin kiggede ned i sin kaffe og hævede lidt et øjenbryn og smilte så skævt, entelig kunne han ikke rigtig lide kaffe, men han havde nød til at drikke noget varmt, og hans mor sagde altid at te farvede tænderene for meget, og at der er for meget sukker i kakao, så der var kun kaffe tilbage...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 15:57:35 GMT -5
En lidt særpræget type luntede ind i den lille café. Med en turkis aristokratisk jakke og inderskjorte med lange hvide flæser, og hans sort/grå-ternede bukser kunne han godt ligne en der var blevet forstyrret en del i sin tid som unge, eller bare havde sværet med at finde ud af hvilken stil han havde. Men dette var den unge hankats egen særprægede stil og det ragede ham en hel del hvad folk synes om den og ham, det var hans og ingen skulle tage det fra ham!
Med en lille rynken på næsen og ørerne lagt halvvejs fladt imod det blonde hår med de brunlige spidser, ( hvoraf ørerne også havde sådanne brunlige spidser, ) og halen holdt tæt inde til sin krop skævede han rundt. Han vidste han var på farligt territorie, men hvad pokker han havde sådan en sær lyst til at være dristig i dag, så hvad gjorde det..? Han gik op til disken og fik bestilt sig en kop te som han tog med sig ned til et hjørne nær udgangen hvor han satte sig ved et bord og med de halvstore kraftigt turkise øjne så sig omkring i den lille cafe. Mon der var kommet nogle nyheder og rygter af nyere dato..?
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 16:07:03 GMT -5
Benjamin kiggede hurtigt hen mod døren da det lille 'kling' af klokken over døren ringede, som en person trådte ind i Cafeen... Benjamin følgte personen med øjnene, han var ikke 100% sikker på om det var en kat eller en hund, og han var faktisk ret ligeglad, bare det ikke var en psycko kat ... Benjamin hævede lidt sit ene øjenbryn og hævede koppet op til munden, dog nippede han ikke til den, lod bare det kolde glas hviles mod hans varme læber mens han kiggede på personen som entelig ikke sat ret langt væk fra ham selv... Benjamin sænkede derefter kaffen lidt fra hans læber og rejste sig roligt og gik hen mod mennesket og stillede sig foreand hans bord "er der plads til endu en her?" spurgte han derefter med et skævt smil og kiggede på personen, Benjmin gjorde intet for at skjule at han var en hund, hvorfor skulle han gøre det? hundene havde jo magt, det var nu mere kattene som skulle være bange at vise sig selv.. Benjamin satte sig derefter, uden at vænte på svar, næsten alle ville jo sige ja, det ville jo være uhøfligt at sige nej... Benjamin kiggede på personen og satte stille den varme kaffe på borden og rækkede sin hånd hen mod ham "Benjamin" sagde han smilende...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 16:16:50 GMT -5
Den unge hankats ene øjenbryn fløj straks i vejret så snart en af hundene i caféen rejste sig op og gik hen til ham. Han rykkede lidt på sig, skævede rundt som for at finde en nødudgang hvis det skulle ende med ballade med denne doggie. Dog var der umiddeltbart ikke andre at se end den som hunden så fint spærrede for ham. I sine tanker sukkede han halvvejs irriteret, og en let ophidset svirpen fra den lange hale begyndte allerede da hunden havde rykket stolen ud. Havde katten overhovedet givet et svar fra sig!? Han vidste umiddelbart godt at det ville være en temmelig dårlig idé at skabe en konflikt midt her i caféen hvor der allerede var hunde nok til at Rike langtfra følte sig sikker.
Derfor undertrykte han så meget an nu kunne sin irritation idet han 'venligt' tog den andens fremstrakte hånd og trykkede den let. "Rike.." Mumlede han halvsammenbidt. Havde aldrig brudt sig om hunde og ville nok heller aldrig komme til det. Hans hånd fandt tilbage til tekoppen som den lagde sig om. Hvis nogen af kattene fandt Rike i et sådan sted siddende 'fredeligt og venskabeligt' med en hund kunne det meget vel ende i problemer, derfor vippede hans ene øre også en smule uroligt, mens halen stadig piskede let bag ham. Heldigvis ikke nok til at fange nogle af de andre hundes opmærksomhed.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 16:29:35 GMT -5
Benjamin kiggede på ham med et lidt hævet øjenbryn "irretere jeg dig?" spurgte han efter personen havde trykket hans hånd og så smilte han "Nåååårh, nu forstår jeg hvorfor du er sur på mig, du er vel en kat ik? ... se , jeg gør dig ikke noget, hvis du ikke gør mig noget, hvis du gør mig noget, så gør jeg dig også noget, sådan går det, jeg kan godt lide at drille andre, ikke såre dem med vilje, og uden en grund." sagde Benjamin med et bestemt nik og tog en slurk af sin halv varme kaffe og kiggede på katten og smilte skævt "du skal ikke være bange for mig, kun hvis du har gjort mig noget.." sagde Benjamin og blinkede kort , en smule drillende til katten og stirrede lidt ned i sin kaffe og skævede så lidt mod sit lår som stadig havde forbinding om sig og han bed sig lidt i læben og tog sig stille til låret, det gjorde ikke ligeså ondt som for nogle par dage siden, dog gjorde det stadig en smule ondt, men det var ikke noget som Benjamin ikke kunne holde ud, nogengange var det godt at få lidt ondt, så lærer man bare ikke at gøre det igen... Benjamin kiggede igen op på Rike og smilte roligt og tog en slurk af kaffen og lavede en underlig lyd med tungen og leede kort , han elskede at lave underlige lyde, det var sjovt, og det kildede nærmest på hans tunge da han lavede de lyde med tungen, Benjamin havde altid været den drillende, dog sjove person , han elskede selvskab, og mest af alt, så elskede han at drille andre, og der var kæmpe forskæl fra irretere og drille, hvis han irreterede andre, var det fordig at Benjamin ikke kunne lide den person, hvis han drillede, var det for sjovt, og måske fordig at han kedede sig eller var ensom... Benjamin kiggede lidt på katten og smilte roligt "såh.." mumlede han lavt, han vidste ikke hvad han skulle sige, så han fik bare det lille ord ud af sin mund og begyndte nærmest at gumle på sin kind (hvis du forstår hvordan ^^ )
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 16:42:44 GMT -5
Rike tog sig selv i at ligge armene over kors mens han lavmeldt hvæste. "Jeg er ikke en skid bange..!" Dog alligevel lavt, så der kunne vel være noget om snakken, eller også var det bare tanken om at der var hunde nok her til at gøre det samme ved ham som der var blevet gjordt ved hans far. Han gøs ved erindringen og virrede på hovedet for at få den væk. Aldrig, aldrig! skullle han have mere end allerhøjest nødvendigt at gøre med hundene. For ham var alle hunde ens: Ikke en eneste af dem var til at stole på. Han lænede sig tilbage i sin stol, irriteret over at den anden tog det hele så afslappet og selvsikkert, men det var vel typisk hunde? At rakke ned på dem der var nederst i hierakiet. Nølende tog han ud efter sin tekop, kun for at tage teposen op så den sorte te ikke blev alt for sort. Han nægtede at drikke mens vovsen foran ham så på som var han et eller andet kæledyr. " Kunne du ikke bare være blevet ovre på din plads....?" Mumlede han halvvejs nede i koppen, mens han i tankerne tilføjede et Køter..!
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 16:54:53 GMT -5
Benjamin kiggede på katten og hævede et øjenbryn "Okaay okaay , du behøver ikke at blive så sur , suremis.." mumlede Benjamin muggent og lagde sine arme over kors og kiggede på katten , han så virkelig irreteret ud af Benjamin, og det fik et lille skævt smil over Benjamins læber "du skal være mere afslappet Rike, det er ikke enden af verdnen af snakke med en åh-så-afskyldig-køter.. vil du bande mig?" sagde Benjamin så og rynkede lidt på sine øjenbryn og kiggede på katten "eller vil du hellere slå mig og derefter skyde mig med en laizor i låret? " sagde han derefter med et kort fnys og skævede ned mod gulvet og kiggede så tilbage på katten "det er jo hvad der sikkert sker tilsidst, men jeg kan sagtens gå hvis jeg forstyrre dig så meget, jeg vil jo nødig blive skudt i låret af en laizor... igen..." mumlede han og kiggede på katten og tog så en slurk af sin kaffe "og jeg kom herhen for at snakke med dig, for jeg tænkte at du måske var lidt anderleds end de andre katte.. måske tog jeg fegl...." mumlede han lavt og tog endu en slurk af sin kaffe og lænte sig tilbage i stolen og kiggede lidt muggens ned i gulvet ..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 17:07:32 GMT -5
Endnu engang rynkede han på næsen. " Hvordan kan jeg være afslappet når der er så mange af jer loppesække herinde..?" Fnøs han og skævede til siden, men lod dog det ene øre være vendt opmækrsomt imod Benjamin, "eller vil du hellere slå mig og derefter skyde mig med en laizor i låret?" Han vendte sit ansigt imod vufferen. Hvem havde mon gjordt det siden han pludselig nævnte det? Han kunne ikke lade være med art smile et lille frydefuldt smil. " Hvorfor i låret? Jeg ville da forsøge at ramme din hjerne og derefter dit hjerte.. Så har verden da en hund mindre at tænke på.."[/b] Hans halens pisken var efterhånden stoppet og istedet vippede spidsen en smule småfornøjet imod caféens gulv. " Men desværre har jeg været dumdristig nok til ikke at have nogle videre brugbare våben på mig.." Sukkede han.
Det var altid så forbandet svært at få fat i våben og derfor var det eneste våben Rike også bar på sig en halvrusten kunstfærdigt udformet dolk, som lå i en skede i en dertil indrettet inderlomme i hans slidte, elegante jakke. Han stillede tekoppen fra sig i en langsom bevægelse da hans øjne for første gang den dag mødte Benjamins. " Hvad får dig til at tro at jeg skulle være anderledes fra andre katte? Vi er ikke spor kælne eller kæledyr for den sags skyld, det er da hvertfald kun dem i overtaler til at komme over på jeres side og under jeres beskyttelse der er det... I forhold til hvad i hunde mener vi er.." Lød vis doggien her ville forsøge sig kunne den godt spare sig.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 17:22:20 GMT -5
"loppesække siger du huh?" Benjamin smilte skævt og rystede kort på sit hoved og kiggede på ham og hævede lidt sit øjenbryn , Benjamin kunne ikke lide hvad katten sagde, Benjamin havde altid været bange for at dø, men katten som skudte ham i låret, så ikke ud til at ville dræbe ham, idemindste ikke nu, og Rike skræmmede ham lidt pgr hvad han sagde, men Benjamin viste det ikke og smilte blot skævt for at virke ... ok? "Nøøj, søde, søde lille Rike, det var så sjovt, at jeg glemte at grine..." mumlede Benjamin mens han kort klappede i hænderene og kiggede på ham da han sagde at han var drumdristig nok ikke at have nogle videre brugbare våben på ham og Benjamin trak kort på sine skuldre "er i ikke altid det?" spurgte han, hvis Rike skulle snakke sorn som han snakkede om hundene, så ville Benjamin give tilbage.. Benjamin fik øjenkontakt med katten , som han holdte, og kiggede nærmest hypnotiserende ind i kattens øjne med sine ejne, havblå øjne.. Benjamin smilte roligt , uden at kigge væk fra Rikes øjne "det er ikke alle som gør det... men i katte er dumme nok til at sige ja.." mumlede han og bøjede sig ind over bordet så deres ansigter var blot få sentimeter væk fra hinanden og Benjamin stirrede directe ind i kattens øjne "i er smidege, i er virkelig hurtige, i kan sagtens løbe væk fra os, men det gør i jo ikke når hundene vil få dem over på deres side vel?... i gør det jo.." sagde han med et lidt skævt smil, han flyttede sig ikke, han kiggede ind i kattens øjne, hvis man kiggede på dem fra siden, så det ud som om Benjamin hvert sekundt ville bøje sig det sidste over bordet for at kysse katten på munden...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 17:40:28 GMT -5
En dyb knurrende brummen hørtes fra kattens strube. Det var tydeligt at han havde svært ved at styre sit temprament, faktisk så tydeligt at hans hale endnu engang var begyndt at piske, mens han rejste sig halvvejs op fra stolen. Hadsk stirrede han lige ind i hundens øjne, ikke bange af sig. Den sidste sætning der kom fra Benjamin var det der fik bægeret til at flyde over. Allerede før Rike havde tænkt sig om havde han stukket hunden en svidende lussing ( håber det er ok..? ) Sådan skulle ingen tale om kattene. Overhovedet ingen! " Du kan hvertfald være sikker på én ting hr.jeg-er-stor-farlig-hund-med-penge-i-røven-som-gør-hvad-der-finder-mig-mageligt. Jeg vil ALDRIG NOGENSINDE blive en af dem. ALDRIG! Jeg vil aldrig gå over til jeres fisefornemme huse, dyre biler, bling-bling og hvad ved jeg. Så hellere leve et liv i fattigdom på gaden indtil jeg dør.. Eller indtil kattene overtager jer fordømte hundes territorie så i kan føle hvordan et er at leve hver dag i rendestenen uden at vide om det er din sidste!" Hvæsede han arrigt. Allerede nu kunne han føle en masse blikke bore sig ind i ryggen på sig, men han var pisseligeglad. Han havde sin stolthed, og hvis nogen forsøgte at træde over tærsklen til den så ville de med stor sandsynglig møde den vildkat han var.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 17:51:20 GMT -5
Benjamin følgte blikket op da katten rejste sig op og som hans hånd fyrede sig af på hans lussing tog Benjamin sig til kinden , hans hår sad ned over hans havblå øjne og langsomt blev et vredt blik klistret ind i Benjamins øjne og han kiggede stille på katten og rejste sig så hurtigt op, så stolen bag ham faldt med et hårdt bump ned på det hårde gulv og Benjamin tog hurtigt fat i Kattens krave og trak ham om bag en væg, væk fra de andre , og trykkede ham op af væggen "du har bare at passe på med hvad du gør misser, det ender galt tilsidst, og jeg har jo sagt dig at hvis du gør mig noget, så gør jeg dig også noget, sådan er det bare Kat.. jeg er ikke svag.." mumlede han og kiggede katten dybt ind i øjnene, igen, var deres ansigte tætte på hinanden, men Benjamin var sur, han havde en rød farve på kinden hvor Rike gav ham lussingen og Benjamin kiggede på ham "ved du hvor pinligt det er at en kat giver dig en lussing?!.. det er som om at jeg tager dig til midten af caffen og kysser dig! tænk lige hvor pinligt det vil være for dig." mumlede Benjamin og kiggede på ham , han holdte ham stadig indtil væggen, han holdte godt fast i ham så han nødig skulle løbe væk...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 18:01:48 GMT -5
Forbandet! Hvorfor skulle den køter også være så hurtig? Og med alle de andre køtere herinde ville der ikke være en ærlig chance for at slippe fri og stikke af. Han skulede vredt tilbage på Benjamin. " Du kunne bare lade være med at sætte dig ved mit bord uden overhovedet at få et svar på om du var velkommen eller ej. Hårbolle..!" På trods af den trænge situation han var i lige nu var det som om han ikke kunne få sig selv eller sin egen mund til at holde sin kæft. Han forsøgte at vride sig ud af hundens greb, tog op for sig med sine hænder, som for at sikre at hunden ikke vil til at forsøge at kvæle ham. " Du var alt for tæt på mit personlige rum, du overskred mine grænser. Jeg er fame ligeglad med hvor stærk du er. Men ingen kommer godt fra at sige at vi ligefrem går og tigger om at blive jeres personlige kæledyr. Det er kun de svageste der gør det, og jeg er ikke svag!" Som for at understrege sine ord sendte han en spytklat efter hunden, om den ramte eller ej var sådan set ligegyldigt. " Desuden er jeg ikke bøsse..!" Kommenterede han på det sidste.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 18:11:23 GMT -5
Benjamin kiggede på ham med rynkede øjenbryn "jeg ville jo bare snakke !" sagde Benjamin og kiggede på ham og skuldede lidt "og jeg er ikke en hårbolle.." mumlede han lavt og kiggede på ham og lyttede til hvad han sagde "i kan da sagtens løbe væk!!.. ved du overhoved hvor smidige i er?! jeg har prøvet at kæmpe mod en kat, det var et marridt!!" sagde han, næsten råbende , han kunne godt se hvordan mennesker kiggede hen mod dem, så Benjamin trak Rike ind ved toiletterene og låste døren efter dem og trykkede ham igen ind mod væggen og kiggede på ham med rynkede øjenbryn "det er jeg sku da heller ikke!!" sagde han og skulede lidt ned mod gulvet "jeg sagde det bare for at vise dig hvor pinligt det var.." hviskede han nærmest, dog højt nok til at Rike ville kunne høre det.. Benjamin kiggede ikke op på katten igen, men han holdte stadig godt fast om hans krave... Tilsidst kiggede Benjamin på Rike igen og sukkede kort og kiggede på ham "det var pinligt..." mumlede han lavt og gnubbede kort sin kind med den ene hånd, med den anden holdte han stadig Rike ind mod væggen og lod derefter begge sine hænder holdes om Rikes krave og kiggede ham ind i øjnene "ville det ikke være pinligt for dig? tænk lige på det.." mumlede han lavt, nu kunne man faktisk godt se at Benjamin var følsom, men han gad ikke vise det, det var bare noget som man kunne se engang imellem, hvis man kiggede godt efter...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 18:27:21 GMT -5
" Jeg ved da godt at vi er smidige, men vi er ligesom ikke så muskuløst byggede som i knoldtotter er det.." Brummede han, forsøgte at skubbe hunden fra sig så han kunne komme ud af toliettet. Brødes sig ikke om at være på sådan et lille rum, især ikke med en hund. En hund..! Hvorfor lige en hund? Han ruskede i døren indtil det gik op for ham at den var blevet låst.Forbandet da også. Han så sig over skulderen hen mod vovsen, ligesom denne fik fat i ham igen. " Gi så slip din perverse hund! Hvad slæber du mig herind for? Lad mig komme ud..." Vrælede han højlydt. Hans kraftigt turkise øjne mødte Benjamins. Endnu engang var hunden alt for tæt inde på den unge kats personlige rum, og derfor forsøgte missen så godt som muligt at vride sig fri. Nu var der jo ikke andre hunde end loppesækken foran ham. Så kunne han vel godt afreagere lidt..? Eller også ville der nok være hunde ude foran hvis han slap ud uden Benjamin. Han svirpede let med halen. Havde pludselig en hel trang til at bide fast i hundens hale så han kunne komme fri og få noget af sin agression fri.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 18:36:48 GMT -5
Benjamin trak kort på skulderene "måske.. så arbejd på det.." mumlede han og kiggede på ham og hævede lidt sit øjenbryn "Hey! jeg er IKKE pervers!!!!.... " mumlede han og efter lidt tavshed mumlede han lavt; "... og jeg er ikke bøsse.." mumlede han lavt og skævede lidt ned mod gulvet og kiggede på ham og trykkede ham mod væggen "jeg slipper dig ikke fri!! fat det nu!! ... og hvis du ikke holder mund snart, så kysser jeg dig altså!!!" sagde Benjamin godt irreteret, ikke at han ville kysse katten, men hvis det var noget som ville få ham til at holde mund ville Benjamin med glæde gøre det.. Benjamin kiggede seriøst på ham "jeg mener det.. og jeg er ikke bøsse... du er bare irreterende at lytte til.." mumlede han og skævede igen lidt mod gulvet og kiggede så op i Kattens øjne "du kan bare holde op med at komme fri, det vil ikke hjælpe mis.."
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 18:43:49 GMT -5
Endnu engang denne dybe knurren. " Hvad er du så? Hvorfor har du overhovedet slæbt mig herind? Og hvorfor har du taget nøglen.? Hvad er det du regner med at få ud af det her.. skabskøter..!" Irriteret som bare pokker sprællede Rike mere og mere. Faktisk ville han så gerne ud fra det lille indelukke at han dristede sig til at sparke ud efter hundens ben. " Luk mig nu ud..!" De blonde ører lå fladt nede på det let strittende hår; et tydeligt tegn på at han fandt et stort ubehag og irritation ved situationen. Mon han ville kunne slippe ud af grebet hvis han nikkede hunden en skalle..? Han tiltede sit hovede en anelse på sned med et lettere tænksomt blik.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 18:56:44 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og sukkede dybt "Så hold dog mund for fanden!!!!" udbrød Benjamin irreteret og fik med et hurtigt ryk sit knæ op mellem hans ben så det ville være svære for ham at sparke ham og derefter lod Benjamin presses sine læber mod Rikes , han havde advaret ham, at hvis han ikke holdte mund ville han kysse ham, og det gjorde han altså... Benjamin holdte kysset, han nød stilheden som bredte sig, det var rart ikke at høre Rikes skrigen og det fik et lille smil på Benjamins læber... Benjamin havde stadig sit knæ mellem Rikes ben , det vil sige, på Rikes privatdel, men ligenu var Benjamin virkelig ligeglad, han skulle ikke sparke ham, det ville jo gøre ondt på ham, og det var det eneste han kunne tænke på, så det ville være svært for Rike at sparke ham.. Benjamin havde stadig sine læber mod kattens, han trak vejert genem næsen , han gad ikke at slippe kysset, for så ville Rike starte at skrige igen..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 19:04:13 GMT -5
En dyb stilhed sænkede sig over katten idet kysset startede. For fanden da også, hundenn havde fame ment det den sagde. Han skulle lige til at sparke igen da han mærkede en ubehagelig pressen mellem sine ben, han stivnede. Godt og grundigt rød i bærret. Om det så var af arrigskab eller om det var rødmen var ikke til at finde ud af. Forsigtigt åbnede Rike sin mund en anelse op, dybt forvirret, krænket og med såret stolthed fik han fat i noget af Benjamins følsomme hud ved læberne og bed til! Den hund skulle virkelig ikke tro han var noget. Uanset hvad ville rike ikke gå med ham, hvad end den så ville finde på at gøre eller sige. Selfølgelig medmindre det var trusler om hans søstres og mors liv der stod på spil. Men selv i en sådan situation ville han hellere begå selvmord. Med et ryk i nakken forsøgte han så vidt muligt at slippe kysset, ganske sikker på at hårbollen foran ham nød det i fulde drag.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 19:11:09 GMT -5
Benjamin holdte blot kysset til den irreterende kat bed ham og Benjamin slippede hurtigt kysset og gav et kort hyl fra sig og sænkede hurtigt benet "for fanden da!" udbrød han irreteret og med et hurtigt ryk havde han ligget Rike ned på gulvet og sat sig oven på ham og holdte sin hånd for hans mund og bøjede sig ind over ham "...hold mund.." hviskede Benjamin stille "..hvis du altså ikke vil kysses igen, måske næste gang, vil det blive mere end bare et kys." mumlede Benjamin advarende og kiggede på ham og trak så stille sin hånd væk for at se hvd Rike ville gøre, hvis han ville begynde at skrige at sparke igen, ville Benjamin virkelig blive sur, Benjamin var ikke bange for at gøre mere på Rike , hvis det ville gå så langt , at Benjamin ikke kunne holde Rike ud længere, så skulle katten jo få en lærestreg... Benjamin kiggede lidt på katten , han var stadig bøjet lidt ned mod Rike....
|
|