Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 19:19:47 GMT -5
Hvis man havde set en reje på land, så havde man stortset også fundet en passende beskrivelse for hvor meget Rike sprællede under den ældre og langt højere hund. Det kolde gulv gav ham kuldegysninger selv gennem den slidte jakke. Han snappede let efter Benjamins hånd." Hold dig fra mig din forbandede børnelokker.. Hvorfor låser du mig ike bare ud af det her skur? Det vil spare dig for en masse... Eller du nyder måske ligesom så mange andre vuffere, at have følelsen af magt over katte og katten under sig.?" Provokerende? Ja det var han, men det lå i hans natur. En Siameser og Mau blanding var næswten dømt til at ende sådan på et eller andet tidspunkt. Selvom de fleste af hans søstre var flinke og venlige var han hidsig, provokerende og stædig nok for dem allesammen tilsammen. Han skar en kort grimasse. Han lå på sin hale... For pokker da også! Det var altsammen også Benjamins skyld. Trodsigt stirrede han direkte op i den ældres øjne.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 19:27:22 GMT -5
"Børnelokker?!?!?!" udbrød Benjamin irreteret, overrasket , over hvordan katten snakkede til ham, hørte han ikke hvad Benjamin sagde? Benjamin kiggede vredt på ham "Nej Rike, det gør jeg ikke... men du snakker som om du ejer hele verdnen!!" sagde han irreteret og kiggede på ham "og jeg advarede dig..." mumlede han og kiggede på ham "Tag konsikvensen.." mumlede han lavt og kiggede ham i øjnene "jeg vil virkelig ikke gøre det her på dig , men du giver mig intet valg misser.." mumlede han og tog så hårdt fat om hans privatdel og kiggede på ham , det skulle ikke gøre ondt , men Benjamin var sikker på at det gjorde ondt inde i Rike... Benjamin kiggede på ham og bøjede sig stille over ham så hans læber var virkelig tætte på hans ene øre "skal jeg blive ved?" mumlede han stille og trak sig lidt væk så han kunne kigge ham i øjnene med et vredt blik...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 19:33:52 GMT -5
" Hvem siger vi ikke ejer hvertfald en god del af den? Den del som ingen gider åbne øjnene for fordi det er et skarn og klamt og grimt.." Mumlede han kort til sit forsvar inden han snappede efter vejret. Disse forbandede køtere! ( >< ) Bare fordi de var så rige og sad på magten så var det som om de kunne bestemme over alt, hvilket de jo egentligt også gjorde. Han bed sig selv hårdt i læben da Benjamin pludselig tog et fast tag i de ædlere dele. En kraftig og urimelig rødmen spredte til Rikes irritation i hans ansigt. Så pinligt! Dette var endnu et bevis i hans påstand om at hunden over ham var bøsse. Han rykkede hans hovede til siden ved den lavmeldte hvisken, vippede ufornøjet med ørerne og nægtede prompte at se den anden i øjnene. Pludselig var den ellers så opfarende hankart blevet meget, meget tavs..
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 19:40:43 GMT -5
Benjamin kiggede på ham "det sagde jeg ikke.." mumlede han lavt.. Benjamin kiggede på ham og tog lidt hårdere fat om ham "har du tænkt dig at blive ved med at snakke sorn Rike?" mumlede Benjamin og kiggede på ham "vil du stoppe med at snakke sorn, eller skal jeg blive ved Rike? det er op til dig.." mumlede han, Benjamin ville ikke gøre det, og han så ikke sig selv som bøsse, men den kat under ham var altså ved at gå ham på nærverene. Benjamin kiggede på ham , han så ud til at være virkelig tavs, det kunne Benjamin godt lide .. Benjamin kunne godt se hvor det kunne gå hen , hvis Katten ikke stoppede med at snakke, og det fik Benjamin til at give et kort gys fra sig og han kiggede stille på katten "hvad siger du misser?"
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 19:48:00 GMT -5
I lang tid kom der ikke så meget som et pip fra ham. Faktisk stirrede han med et blik der mest af alt viste stor sårbarhed ind i den nærmeste væg. Hvorfor? Hvorfor skulle verden være så urimelig? Hvis bare Tenshi dog snart kunne få lettet sin røv og starte en krig mod hundene så kattene kunne overtage igen. Hvis ikke det havde været fordi Benjamin sad over ham ville han nok ligge i fosterstilling eller noget lignene lige nu. Han lyttede kun med halvt øre til hvad hunden sagde til ham, men hadede den måde han bblev ved at gentage hans navn på. Det løb kriblende ned af ryggen på ham. Stille åbnede han sin mund og hviskede med halv hæs stemme; " Jeg taler som det passer mig, sådan er jeg opvokset... Hvordan skulle jeg ellers tale.? Du kan vel heller ikke lide gadesprog, det anede mig.."
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 19:57:10 GMT -5
Benjamin kiggede på ham "du er ikke opvokset med manere Mis... du skal have en lærestreg.." mumlede han og kiggede på ham "sådan lærte jeg mine manere.." mumlede han og kiggede på ham "og kig på mig!" sagde Benjamin irreret, Benjamin kunne ikke lide at nogen snakkede med ham, men ikke kiggede på ham .... Benjamin kiggede på ham "undskyld Rike, jeg ville ikke gøre det her ved dig, men du giver mig intet valg.." mumlede han og kiggede på ham ".. eller hvis du fortryder hvad du sagde.. du har sidste chance at sige undskyld, og lade være med at snakke sorn .." mumlede han og kiggede på ham "hvis du bliver ved med at snakke sorn, er jeg bange for at jeg er nød til at gøre noget som nok vil gå med dig hele dit liv... du er nød til at lære af hvad du gør..." mumlede han og kiggede stille på ham og lagde sit hoved en anelse på skrå og bed sig en smule i læben og kiggede på ham...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 20:06:21 GMT -5
Han stivnede. Men.. Han havde jo bare svaret ærligt og redeligt på Benjamin. Med et blik der var tæt på noget der kunne minde om frygt så han Benjamin lige op i øjnene.. " Du har vel ikke...?" I et anfald af panik begyndte han at både hvæse, sparke, og slå fra sig mens han lå og snoede sig som en orm. Han ville ikke. Uanset hvad det var Benjamin havde i tankerne ville han ikke! Tårer af ren og skær panik gled stille ned af hans kinder og slørede hans udsyn, hvilket blot gjorde det hele mere akavet. Hvorfor kunne han ikke være født hund? Eller født som noget helt og aldeles andet som ikke behøvede blive delt ind i dette forbandede hierakis rangsystem..? Han slog i blinde ud for sig, som en lille skolepige der var oppe at slås med en anden skolepige, eller en pædofil. Han ville væk, væk! Og det skulle gerne være nu, det kunne ikke gå hurtigt nok!
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 20:18:39 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og tog fat i hans hænder og kiggede på ham "hold op!" sagde han irreteret og kiggede på ham "se, det er lige precis hvad jeg snakker om! du skal lære at være stærk Rike, hvis du ikke er stærk , vil du aldrig komme videre i livet.." mumlede han og tørrede stille hans tårre væk og kiggede på ham "din lærestreg vil være en hård lærestreg Rike, du er nød til at være stært, tænk ikke på det som en lærestreg, eller som en time, i at blive stærkere, jeg hjælper dig Rike." mumlede han og fik med et hurtigt træk trækket Rikes bukser af ham, entelig vidste han ikke hvordan han gjorde det, men de kom af ham og Benjamin kiggede lidt på ham og nikkede kort "bare.. tag det roligt.." mumlede han og kiggede på ham "Okay?"
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 20:27:42 GMT -5
Bævende af skræk så Rike op på Benjamin. "Stop det din pædo... Jeg mener.." Han bed sig i læben og samlede benene hårdt sammen idet samme han mærkede luft til sine ædlere dele. " Benjamin. Vil du ikke nok lade være? Jeg ber dig..Jeg vil det virkelig ikke.. Please, vil du ikke nok lade være? Jeg lover dig.. Jeg vil gøre (næsten) alt. Bare ikke det her.." Bad han med bævende pivende stemme. Hvis det her blev fuldbyrdet ville Rike nok aldrig nogensinde kunne se en af de andre katte i øjnene igen. Frygten i ham var nærmest til at tage og føle på. Også var han tilmed jomfru!
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 20:39:26 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og bed sig lidt i læben af hvordan han bedte om det og Benjamin kiggede på ham "Rike..." mumlede han lavt og kiggede på ham "det vil hjælpe dig.." mumlede han og kiggede på ham "du skal lære at være stært Rike, og det er dejligt at du snakker orndligt , og at du har stoppet med at snakke som du før snakkede, men du er nød til at blive stærkere Rike.." mumlede han og kiggede lidt på ham og bed sig en smule i læben "..undskyld." mumlede han og trak derefter sine bukser af og kiggede på ham "er du jomfru?" spurgte han så og kiggede på ham og lagde sit hoved en smule på skrå og betragtede ham stille og kiggede på ham og sukkede kort..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 20:47:20 GMT -5
For hans eget bedste? Hvis det her var for hans eget bedste ville han gerne vide hadv der var for hans eget værste! Også den stemme.. Han holdt sig afskærmende for ørerne.. "Undskyld.. Jeg mener det virkelig.. Undskyld, undskyld jeg slog dig, undskyld jeg ydmygede dig, undskyld jeg sparkede og slog dig undskyld jeg spyttede efter dig, unskyld jeg bed dig i læben.. Undskyld undskyld undskyld..!" Han var lige så stille begyndt at dehydrere og vuggede fra side til side på trods af at han stadig lå nede på det kolde gulv. Han ville så super gerne ud af den her situation. Hvis der fandtes guder for hjemløse katte måtte de godt tage at lette røven og hjælpe Rike ud af hans situation.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 20:54:57 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og bed sig i læben og strøg ham kort ned af kinden "Det ved jeg.." mumlede han stille og kiggede på ham "men du forstår ikke hvad jeg prøver at sige Rike..." mumlede han stille og kiggede stille på ham "Rike.. jeg er vokset op sådan, det gjorde mig stærk Rike... se nu selv hvad der sker nu... jeg kan stå på mit.." mumlede han og kiggede på ham "bare tag det roligt Rike, der vil ikke ske noget.." mumlede han og kiggede på ham "nu vil jeg spørge igen Rike, er du jomfru?" spurgte han og kiggede på ham mens han en smule trækkede ned i hans boxer, dog tog han dem ikke af ham indu, han ventede på et svar fra ham, Benjamin ville gerne vide det..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 21:02:08 GMT -5
"...." Han åbnede munden men ikke en lyd kom over læberne. Istedet pev han som en lille nyfødt hvalp ville gøre det. Forskellen lå dog i at han var ældre og altså istedet var en kat. Forsigtigt nikkede han til Benjamins spørgsmål. At ja, han var jomfru. Hvis ikke det var fordi Benjamin havde nøglen på sig et sted, ville Rike helt klart have set sit snit til at stikke af nu. Istedet skyndte han sig så vidt muligt at sætte sig op, og gå i meget hurtig krabbegang hen i det hjørne der var længst væk fra hunden. Der blev han siddene, rokkende godt og grusomt med armene lagt om sine ben i en siddende fosterstilling. Det var ellers en realitet at der ikke var noget der gjorde Rike bange. Men når det kom til hunde som ville have sex, små lukkede rum, halsbånd og øreklips så var han så godt som nærmest lammet af skræk.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 21:09:35 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og bed sig en smule i læben og rejste sig stille op og gik hen mod ham "Rike... forstå mig nu.." mumlede han stille og satte sig på hug foreand ham og kiggede stille på ham "kom nu Rike... det kan hjælpe dig ..." mumlede han stille og kiggede på ham og lagde sit hoved lidt på skrå og rækkede stille sin hånd hen mod ham "det er ikke så slemt.." mumlede han stille og kiggede på ham "og det lærer dig noget, det kan hjælpe dig at blive stærkere.." mumlede han stille og kiggede på ham og sukkede kort og smilte kort skævt og betragtede ham, han så bange ud...- Benjamin bed sig kort i læben og tog så stille Rikes hånd "kom." sagde han og smilte lidt opmuntrende "det er virkelig ikke så slemt, og det er ret hurtigt.." sagde han og kiggede på ham "..og det kan hjælpe dig.." sagde han stille..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 21:17:06 GMT -5
Hvorfor skulle den køter da også blive ved at følge efter ham. Han troede ikke en skid på hvad Benjamin sagde, overhovedet ikke. " Du bruger det bare som en undskylding... F-for at komme i bukserne på mig... Du tænder på mig... Du skræmmer mig.. J-jeg tør ikke, jeg VIL ikke.. Du en hund... Du vil kun nyde...Nyde at se mig... Mig lide under dig..." Han så med tårevædede øjne op på Benjamin. " Hvad er..Hvad er det du finder så...Tiltrækkende.. Ved..Ved mig..? At du får lyst til at røre ved mig..For at sige det er for at gøre mig stærkere..? Hvad er det for noget vrøvl..? Jeg..Jeg kender jer hunde... jeg ved i kun.. kun tænker og tænder på... på underdanige.......Og bange katte.. Og forrædderkatte..!" Den unge hankat var tydeligvis både bange og ´forvirret.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 21:23:39 GMT -5
Benjamin rynkede på sine øjenbryn "hvad?" Benjamin kiggede på ham og rejste sig op og kiggede ned på ham "hvorfor tror du det?! .." spurgte han og bakkede lidt til han bakkede ind i væggen og han var nød til at stoppe "du... " han kiggede kort ned og bed sig lidt i læben "jeg er ikke bøsse.. jeg er ikke bøsse... jeg er ikke bøsse.." mumlede han lavt for sig selv *...hvad hvis jeg... er .. bøsse* tænkte han stille og bed sig i læben og kiggede så op på Rike og gik hen til ham og satte sig ved siden af ham og strøg roligt hans kind "du snakker vrøvl Rike... alt for meget vrøvl" mumlede han stille og kyssede ham stille på munden , Benjamin kunne entelig mærke nogle tårre som pibede op i sine øjenkroge, han vidste ikke hvorfor...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 21:30:23 GMT -5
Rike rykkede ansigtet væk fra Benjamins berøring, men var åbenbart ikke hurtig nok til at undslippe kysset. Rædselsslagen kneb han øjnene i. Hvornår ville dette mareridt ophøre? Han gøs, på trods af de mange lag tøj han havde på.. hvertfald på overkroppen, frøs ham. Han så til siden, bange for at møde hundens blik.. Bange for sine sanser og instinkter. "Hvad er det du ser i mig...?" Hviskede han stille hisktende. Han ville ikke henlade sig til sex med hunden. For ham havde han altid haft en piget drøm om at det skulle være smukt sex fyldt med kærlighed. Og ikke med en hund midt på et toiletgulv.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 18, 2008 21:38:48 GMT -5
Benjamin kiggede sitlle på ham "jeg ser..." han kiggede på ham "En følsom dreng , en forvirret, men en mysterisk dreng.. jeg ser en bange dreng, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvorfor... " han kiggede sitlle på ham "jeg kan se en smart dreng, en dreng som ikke lader andre gøre noget som han ikke vil.." mumlede han stille og fiskede så stille nøglen op af sin lomme og kiggede lidt på den og kiggede så på Benjamin "hvis du virkelig gerne vil ud... så kan jeg godt lukke dig ud... " mumlede han stille og kiggede ned i gulvet "måske er jeg virkelig bare en dm, irreterende bøsse hund.." mumlede han lavt og satte sig stille ned på numsen og sukkede dybt...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 18, 2008 21:48:03 GMT -5
Hans øjne fangede hurtigt nøglen, mens han opmærksomt lyttede med til hvad hunden sagde. Stille rystede han på hovedet. " I behandler os som legetøj.." Mumlede han. "Men vi har også følelser.. Til gengæld kan vi ikke leve så frit og rigt som jer uden at være forrædderkatte., og selv da vil vi kun kunne arbejde som tjenere eller slaver for den som ejer os.. " Han ville meget gerne ud, men alligevel tøvede han med at tage nøglen, han ville ikke efterlade Benjamin sådan her, hvis der var nogen af de andre hunde der fandt ham sådan ville det kunne koste Rike livet, og hvis de kom ud hver for sig ville de andre hunde med garanti spørge hvad der var sket. Altså var det bedst at få Benjamin til at gå med og gå forrest.. Rike bed sig selv hårdt i læben inden han kravlede hen til Benjamin, men hvert et øjeblik parat til at springe til siden hvcis det blot skulle vise sig at være et tarveligt trick. "Benjamin...? H-har du et sted vi kan gå hen,,? For vores begges tos skyld er det bedst hvis du går ud før mig, eller med mig... Vi kan bare spille skuespil hvis de andre kø.. jeg mener hunde spørger hvad der er sket og hvor vi skal hen..."
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 19, 2008 4:26:35 GMT -5
Benjamin kiggede ned i gulvet, Rikes ord gjorde ondt, han vidste da godt at de havde føgelser.. "Det... det ved jeg.." mumlede Benjamin stille og da han kiggede op igen for at kigge hen mod Rike sad Rike foreand ham og og han bed sig kort i læben "Uhm..." han tænkte sig om "...min lejlighed er virkelig tæt på, det vil være sikkert hvis vi går derhen.." mumlede han og rejste sig op og trak sine bukser på sig og kiggede på Rike og tog så hans bukser som han smed over til Rike "løft dine boxer længere op.." mumlede Benjamin, Benjamin havde jo trækket lidt ned i hans Boxer ... Derefter smed Benjamin Rikes bukser hen til ham "og tag dine bukser på, når vi går ud, så går du efter mig, og kun efter mig, jeg vil have at du går så tæt på mig som du kan, og kig ikke på hundene , du svare ikke på nogen af deres spørgsmål." mumlede han og bøjede sig ned over Rike "du bliver bare.. ved med at gå.." mumlede han, næsten hviskende og rettede sig så op og fik nøglen ind i nøglehullet og kiggede på Rike "okay?"
|
|