Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 17:31:29 GMT -5
Den lille hyggelige café, ejet af en sød ung hund.
Aiden sad inde ved et bord og sukkede tungt.. men han viste dog ingen følelser. han sad bare og nippede til sin varme kakao, med flødeskum i.. han smilte lidt, og så alligevel ikke.. Rose.. hun minder nu om.. Nanah.. han stillede kakaoen ned på bordet igen, og tog sig til panden.. pandehåret blev kludret ind imellem hans fingre.. han rømmede sig og satte sig rank igen.. og nippede videre af sin varme kakao, han fik flødeskum på overlæben.. han tørrede det væk.
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Oct 25, 2008 17:38:13 GMT -5
Ricky kom roligt slentrende ind i caféen, uden noget enegtlig gøremål andet end at slippe fra kulden uden for. Hurtigt så han sig om i caféen, og fandt et bord at sidde ved, ikke langt fra Aiden. På vej over til sit eget bord, ramte hans fod Aidens stol så den blev rykket nogle centimeter, men det tog han sig ikke rigtig af. Gik bare videre som om intet var sket, og satte sig med en ligegyldig grimasse ned ved det udvalgte bord. Stadig uden så meget som at have set på Aiden, kaldte han en tjener over og bestile en kop kaffe.
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 18:08:43 GMT -5
Aiden der lige skulle til at nippe ved sin varme kakao, spærrede øjnene en smule op, da nogle ramte hans stoleben. kakaoen svulpede, og han ønskede for alt i verden at den ikke skulle spille ned over hans tøj.. selvom tøjet nu ikke var noget specielt. en afslappet lyseblå t-shirt.. og så havde han en fin halskæde omkring halsen.. og cowboybukser.. han så bidsk op på ham der skubbede til ham.. jeg kunne have fået det ud over mig! "Hallo, se dig lige for næste gang. " halvsnerrede han.. skønt han intet havde fået ud over tøjet.
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Oct 25, 2008 18:19:07 GMT -5
Ricky der havde fået sin kaffe, lagde ørerne lidt tilbage da der blev talt til ham, og så så på Aiden med et koldt blik. Det sorte hår dækkede næsten øjnene, men kulden var ikke til at overse. Ricky var ret så ligeglad med den andens udtalelser, frygtede ham ikke. Af havd han kunne se, var Aiden ikke specielt muskuløs og derfor ikke en trussel i hans øjne. Folk uden for vinduet fangede hans opmærksomhed, og han vendte blikket væk for at betragte dem der gik forbi caféens vindue. Hver gang der kom en kat forbi, svingende hans hale lettere arrigt fra side til side..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 18:23:33 GMT -5
Aiden bed tænderne sammen da den anden ikke svarede.. han fnøs og rejste sig op fra sin plads, hvorefter han med langsomme skridt gik hen imod ham.. han ventede lige til Ricky skulle tage en tår af sin brandvarme kaffe.. det her var hans hævn.. han gik tættere på og lige da Ricky havde løftet sin kop op til sig, fik Aiden sin fod ved stolebenet, og skubbede let til stolen, så den ville blive rykket ud af, og kaffen ville hældes ned over hans bukser.. "Ups, undskyld.. det var ikke med vilje. " sagde han sarkastisk, med et overlegent smil, og gik så over på sin plads igen, for at ignorere ham, han tog en tår af sin kakao igen, og stillede den ned på bordet derefter.
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Oct 25, 2008 18:32:00 GMT -5
Fejltagelse. STOR fejltagelse. Lige så snart kaffen ramte Ricky, så han sort (haha - sort kaffe XD) og rejste sig så hurtigt fra stolen at den faldt bagover med et mindre brag. Folk i caféen nåede ikke at komme sig over det lille chok, før han var sprunget på Aiden. Rasende slog han ud efter ham og knurrerede hidsigt, mens alle omkring ham bange betragtede dem. Ricky var ikke en let modstander, han var stærk i en slåskamp og ikke den man ville lægge sig ud med.. ,,Hvad fanden tror du, du har gang i?!" Den dybe knurrende stemme gav næsten genlyd i den tomme café, og først nu kom en lille tyk hund halv løbende ud fra køkkenet og hev den prustende Ricky væk fra Aiden. Den lille hund, var enten stærkere end den så ud, eller også lod Ricky sig bare meget villigt fjerne, men i hvert fald var han ikke specielt tæt på Aiden mere.
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 18:36:52 GMT -5
Aiden så chokeret ind i rickys øjne, imens hans t-shirt nærmest sad op over næsen på ham.. han missede let med øjnene.. men så nu vredt på den anden.. han mente selv at han ikke var god i en nærkamp.. slås var ikke hans stærkeste side.. pis..
"Hvad tror du selv? " sagde han snerrende, og kunne bide læben af denne voldelige hund.. men da denne tykke hund kom løbende og fjernede Ricky fra Aiden, rettede han på sin t-shirt, og børstede den af, selvom der ikke var noget at børste af. "Tsk.. har man ikke lært at sige undskyld..? " han lod en hånd køre igennem sit hår.
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Oct 25, 2008 18:43:10 GMT -5
Ricky fnyste hånligt af den fremmede, der gik ham noget så gevaldigt på nerverne. ,,Jeg har sgu ikke en skid at sige undskyld til dig for." Som om det først nu gik op for ham at en tyk hun holdt fast i hans arme, hev han dem til sig og så foragteligt på ham mens han selv rettede det sammenfoldede tøj. Folk omkring begyndte lige så stille at miste interresen, og vendte igen tilbage til de samtaler de nu havde haft gang i. Den tykke hund, rømmede sig med en overraskende høj stemme, og irriteret vendte Ricky blikket mod ham. ,,Hvis i ikke kan opføre jer ordentligt, bliver jeg nødt til at smide jer begge ud" kvækkede hunden, der tilsyneladende var caféens ejer. Endnu engang fnyste Ricky, og nikkede mod Aiden. ,,Det var ham der startede det!" snerrede han, og følte en umådelig trang til at hælde Aidens kakao udover ham.. måske?.. nah..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 18:49:27 GMT -5
Aiden fnøs igen, "Hold dog kæft, idiot. " snerrede han af Ricky.. han kunne virke meget hadsk, hvis man ikke kendte ham ordenligt.. og sådan ville han være over for mange der gik ham på.. hvis de generede ham.. kunne han fare op.. Aiden lagde armene over kors, og så irriteret væk. "ja ja.. men det er ikke nødvendigt.. jeg kan skam godt opføre mig ordenligt. " sagde han og så hadsk over på den fremmede køter.. Ricky. han vendte dem ryggen og satte sig ned på sin plads igen.. han drak sin kakao færdig.. typisk at det lige skal ske nu...
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Oct 25, 2008 18:54:30 GMT -5
Den tykke hund lod til at være tilfreds, og luntede ud i køkkenet igen. Men bare fordi han var tilfreds, betød det jo ikke Ricky var det..og denne forkælede hund, lod sig ikke dysse sådan ned.. Med få beslutsomme skridt var han ovre ved Aiden, hvor han stod lidt, inden han satte sig ned overfor ham. Med et skulende blik så han Aiden an, og nikkede til sidst anerkendene. ,,Du har gå på mod.. Det må jeg give dig.. og du skylder mig en kop kaffe.." han kløede sig bag det ene øre, og så på Aiden med de ligegyldige øjne. Selvom Aiden irriterede ham, og kunne beskrives som en pain in tha ass, var han også lidt imponeret over at Aiden ikke bare havde ladet sig blive tæsket..det var lang tid siden nogen var gået imod ham på den måde..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 19:00:38 GMT -5
Aiden kiggede ned i sin kakao kop.. flødeskummen var også væk nu.. Hmmn.. der var kakao rester i koppen.. han sukkede let. Da Ricky satte sig ned overfor ham, skævede han langsomt op på ham.. først sagde han ikke noget.. "Skylder jeg dig en kop kaffe..? det må blive en anden dag.. " brummede han, og hvilede sit hovede på sin hånd. Han rømmede sing en lille smule.. "Hvad hedder du så..? "
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Oct 25, 2008 19:07:31 GMT -5
Ricky pillede lidt ved kanten af sin skjorte, der var helt våd og stank af kaffe, mens han overvejede med sig selv om han overhoved gad tale med denne hund.. men hvorfor ikke? Det var da bedre end at lave ingenting. ,,Mit navn er Ricky.." lille pause ,, og dit?" De mørke øjne så stadig ligegyldigt frem for sig, og i bund og grund ragede det ham hvad denne hund hed.. men hvorfor sad han der så stadig? Som for at besvare sit eget spørgsmål, lavde han en bevægelse der kunne minde om en skuldertrækning.
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 19:14:03 GMT -5
"Aiden.. " Svarede han lidt igen. han vidste ikke om han ville bryde sig om denne hund.. eller om de skulle være fjender for evigt.. skønt vidste han ikke hvor gammel Rikcy var.. men Aiden mente selv at han måtte være yngre end ham selv..
"Men.. man kan ikke lige kalde det, hyggeligt at møde dig. " sagde han lidt fraværende.. han vidste ikke hvad han skulle snakke med køteren om.. der var jo ikke så meget.
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Oct 25, 2008 19:19:11 GMT -5
Ricky fnyste. ,,Nej tak i lige måde.." han vred kanten af sin skjorte, og en mindre pøl af kaffe samlede sig langsomt på gulvet under hans stol. ,,Hvis det ikke var fordi jeg kunne se du selc havde så dårlig smag, ville jeg forlange du købte noget nyt tøj til mig.." overlegent lænede han sig bagud på stolen han sad på, så han sad på en ret så uhøflig ligeglad facon. ,,Så Aiden..hvad laver en hund som dig så?" for første gang siden han kom ind på caféen, kunne antydningen af et smil ses på de kønne læber, selvom de bestemt ikke var et venligt et..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 19:22:11 GMT -5
Aiden rynkede næsen. "Jeg ved næsten ikke om jeg skal sige tak. " lød han fjendtlig stemme.. og han lænede sig tilbage i stolen.. heldigvis for ham, havde han ikke fået noget varmt over sig.. han fnøs. Aiden lagde nu armene over kors, og sukkede tungt. "Hvorfor sidder du overhovedet her..? " spurgte han undrende.
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Oct 25, 2008 19:27:15 GMT -5
Ricky trak på skulderne. ,,Mangel på andet at lave..og jeg ville se om du enten er idiot sådan at angribe andre, uden at vide hvem de er" han hævede mystisk det ene øjenbryn ,,Eller om du er utrolig modig.. jeg hælder til det første.." Han stoppede endelig med at vride sin skjorte, og så lidt æreligt på den. Han havde virkelig godt kunne lide den skjorte, og nu var den ødelagt på grund af det fæhoved..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Oct 25, 2008 19:30:18 GMT -5
"Tro hvad du vil. " sagde han så i et ligegyldigt tonefald.. han kunne virke meget dømmende overfor folk han ikke kendte.. især hvis de generede ham. et stille suk bredte sig omkring hans læber, og han kiggede ud af vinduet.. "Så.. du hænger tit ud her..? "
//frys
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Nov 22, 2008 16:14:39 GMT -5
Ricky hævede overlegent det ene øjenbryn, og vippede lidt badug på stolen så en irriterende skrabende lyd brød tavsheden mellem dem. ,,Nej ikke rigtig.. ikke lige min smag.. " han så med en misfornøjet mine rundt i caféen, til hans smag, var det her sted for almindeligt. Ikke godt nok til en hund af hans status.. ,,Men du er her vel tit?" han vendte opmærksomheden mod Aiden igen, med et lumsk udtryk i øjnene, og et slesk smil i mundvigen. Han strøg lidt hår væk fra øjnene, og afventede Aidens svar..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Nov 22, 2008 16:18:15 GMT -5
Aiden lod sig ignorere Ricky's blik.. han gad ikke tage sig af det.. desuden kunne Ricky vel være ligeglad? om han hang ud her eller ej.. det var jo hans eget valg. "Well.. ja, det gør jeg faktisk. " han trak på skuldrene.. han var temmelig ligeglad. Han kendte jo heller ikke Ricky godt nok til at ville være på venne stadie med ham, og snakke med ham, som om de kendte hinanden godt og var venner. han var lidt tilbageholden..
"Noget specielt du vil..? "
|
|
Ricky
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Ricky on Nov 22, 2008 16:23:22 GMT -5
Ricky trak på skulderne mens han langsomt fik stolen på plads igen. Regnen udenfor var begyndt at stilne af, og solens stråler var begyndt at titte frem.. måske han kunne finde noget spændene udenfor at lave? Uden enegtlig at svare Aiden, rejste han sig og gjorde mine til at gå. Dog stoppede han inden han var helt ude af døren, vendte sig om og så med et koldt blik på Aiden. ,,Du skylder mig en kop kaffe.." og med de ord forsvandt han ud af caféen.
//out
|
|