Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 30, 2008 2:02:52 GMT -5
- Beskrivelse kommer ..
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 30, 2008 2:03:00 GMT -5
Hoshikoi var gennemblødt til skindet da han kom til opgangen hvor hans lejlighed var. Kattekurven lå lige over på den anden side af gaden, og disse lejligheder var enteligt noget der burde rives ned. Hoshikoi smilede skævt og en andelse undskyldene til Cyrus ,, Jeg er ked af du nåede at blive våd, " Han svang let den tynde og tunge hale der efter varme søgte ind imod Hoshikois ben .. Men varme fandt den ikke. Istedet fandt den et par gennemblødte sorte jeans. Hoshikoi lod let sin nögle glide over kode låsen hvor efter han tryggede koden ind. Det var en gammel model, der var bilig. De nye modeler behøvede man ikke engang med en kode, men her gjorde man. Den her lås kunne også brydes op, eller man kunne slå døren i stykker. Det kunne man heller ikke på de nye. Hoshikoi gled ind i opgangen og bevægede sig hastigt og smidigt op på første sal og vippede kort med de våde øre. Han små hostede let igen og sukkede lydløst, hvor efter han lod nøglen endu engang glide over en ny maskine der var låsen til hans ejen lejlighed med en anden kode. Han åbnede let døren ind til den meget lille lejlighed, som enteligt var en et værelses, Men Hoshikoi havde soveværelse, eller seng i et før dette kosteskab og kunne lige være der inde med sin lange krop. Han viklede halstørklædet af sig og smilede skævt til Cyrus ,, Velkommen, Føl dig hjemme .. "
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 30, 2008 14:31:21 GMT -5
Cyrus kommer ind, hvorefter han så ser sig omkring... "okay" mumler han, imens det våde tøj på ham, klæber sig ind til ham. Her er ikke meget, men Hoshikoi har i det mindste et sted at bo - Cyres er stadig dømt til gaden og skoven. Cyrus står lidt og tænker over om det ikke var muligt at finde en forladt hytte eller noget i skoven... Han havde set nogle, sidst han var der, men det kan jo sagtens være, at der er katte eller hunde i dem alle sammen. "Um.. ja.." kommer det fra ham, da han ikke ved, hvad han ellers skal sige...
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 30, 2008 14:40:09 GMT -5
Hoshikoi små hostede let igen og sukkede lydløst over hans følsomme lunger. Han gik ind i det åbne rum hvor der enteligt ikke var særligt meget andet ind bare bøger .. Hoshikoi havde en hel væk fuld af bøger, og han læste også meget. Han trak et lille håndklæde frem og gik over til Cyrus med det blide blik i de violette og blå øjne, og det venlige smil. Han lod let hænderne sætte håndklædet over den yngre drengs hoved og blidt og smidigt køre dem rundt på en tørrende måde ,, Det ville være bedst hvis vi kunne få dit hår tørt .. " Han nikkede ganske let og trådte der efter væk, hvor han lod håndklædet ligge over Cyrus hoved efter demonstationen, for at gøre sig selv tør. Han tog let kitlen fra Cyrus og lagde den pænt i håndvasken på toilettet hvor han vaskede at sit tøj ,, Du kan få min ekstre kitel .. Så kan jeg vaske og bruge den her " Hoshikoi smilede let før han stilte sig i stuen, hved det eneste rum i reolen der havde tøj .. og det var ikke særligt meget tøj der var der. Han begyndte at knappe sin våde skjorte op, og den spinkle blege og smalle overkrop kom langsomt til syne.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 30, 2008 15:22:25 GMT -5
Cyrus betragter rødmende Hoshikois overkrop et øjeblik, hvorefter han så kigger den anden vej. "Um.. Bor du her helt alene?" spørger han så, imens han ser mod de mange bøger. Cyrus kan godt lide at læse bøger, men det er sjældent at han kan få fat i nogle. Dem han får fat i, bliver han også altid nød til at efterlade på et eller andet tidspunkt. Hans lår begyndte at gøre ondt, efter han faldt, og nu er det virkelig smertfuldt for ham, men det er ikke noget, som han nævner over for Hoshikoi.
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 30, 2008 15:35:13 GMT -5
Hoshikoi trak let skjorten af og lagde den udfoldet hend over ryglænet på lænestolen. Han havde ingen sofa, og lænestolen var entligt også hans læsestol. Han så op på Cyrus igen med det neutrale blik og nikkede let, så det fuktige hvide hår let bevægede sig ,, Ja .. " Han lod let en hånd pjuske op i det hvide hår, og lod der efter en hånd glide over den stadig våde hale, hvor efter han tog det anede håndklæde han havde i huset og let gned det omkring sin følsomme hale. Hoshikois bare, blege og meget umuskuløse og feminine overkrop lyste let op i sin meget lyse hudfarve. Men på hans ryg var der et ar der gik fra venstre skulder plade, og ned til højre ofteside. Det var endu lysere ind huden og skinnede let op, med en meget, meget lille rosa farve, ligesom indersiden af hans hvide øre.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Oct 30, 2008 16:55:15 GMT -5
Cyrus bemærker Hoshikois ar hen over ryggen, og han kommer til at tænke over, hvad lægekatten mon har været igennem, men han siger ikke noget. Han står bare og betragter den anden, imens hans eget våde tøj stadig forbliver på. Han har ikke lyst til at Hoshikoi skal se hans egen ryg der er fyldt med mærker efter den gang, hvor han blev totureret.. Det er ikke så meget toturen der nu får hans ører til at lægge sig ned, men tankerne om alt det der skete inden.. Han ryster på hovedet af sig selv, da han ved, at der ikke findes noget der kan ændre fortiden...
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Oct 31, 2008 3:29:56 GMT -5
Hoshikoi smilede kærligt til sin hale, da den nu kun var lidt fuktig og begyndte at ligne sit luftige jeg igen. Den svegede ganske let i luften og strøj sig der efter over hans blege mave, da hans bukser var fuktige. Hoshikoi lod let håndklædet glide op til hans hår og pjuskede det kort igennem så at blev tørt. Han så med de violette og blå øjne på Cyrus ,, Du burdte tage din trøje af og hænge den op så den kan tørre hurtigere .. " Hoshikoi smilede venligt til ham hvor efter han rejste sig op og med de lange skridt gik ud i det lille køkken der var, hvor der kun var plads til at gå ind og vende sig om .. Noget i den stil ,, Kunne du tænke dig noget te? " Hoshikoi vendte sig let om og så på Cyrus, og kom så på hans lår ,, Bag efter er detnok bedst jeg tjekker det .. Jeg hved ikke hvor godt det har haft af at blive gennemblødt " Hoshikoi så kort bekymret på Cyrus imens han tåldmodigt ventede på svar.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Nov 1, 2008 7:35:32 GMT -5
"Nej, jeg klarer mig fint.. Jeg bliver ikke syg bare på grund af noget vådt tøj.. det tørrer igen på et tidspunkt" siger han så med et undskyldende smil, imens han så ser ned i gulvet, imens han overvejer om det havde været en god idé overhovedet at søge lægehjælp hos Hoshikoi... Måske kunne såret have ordnet sig selv? Da Hoshikoi spørger om han vil have noget te, siger han pænt tak, men han svarer ikke på det med sit lår, for hvis han nu ikke nævner noget om det, så kan det måske være, at Hoshikoi ikke selv tænker på det? "...."
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Nov 1, 2008 8:30:29 GMT -5
Hoshikoi lo opgivende og smilede skævt til Cyrus. Det gik vidst ikke at forklare for den yngre dreng at han kunne blive syg .. Fordi hans imunforsvar var svækket, men som sagdt tvang Hoshikoi aldrig nogle patienter til noget - Med mindre det var abselut sidste udvej ,, Hm, Camille te eller Lavendel te? " Hoshikoi stod med to æsker med små tebrev i der opløste sig i teen og gav det smag. Han så der efter på Cyrus og smilede skævt. Der virkede ikke som om han ville have at hoshikoi skulle kigge på hans ben. Hoshikoi sukkede kort og den hvide hale svang sig let bag ham ,, Hvis du finder dig utilpas i mit selvskab er du ikke forpligtet til at være her, Cyrus .. " Hoshikois blide læge blik gled ind i hans violette og blå øjne, og resten af hans ansigte forblev utroligt neutralt.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Nov 1, 2008 8:41:05 GMT -5
"Hm.. Camille te, tror jeg" mumler han imens han ser op på bøgerne. Han tænker på hvor rart det ville være med lidt ro i sit liv, men samtidig tænker han på, hvor ånsvag en tanke det er, da han ved, at det ikke er noget der kommer til at ske for ham. "huh" han ser hen på Hoshikoi, "eh, Nej det passer ikke! eh.. eller... ehm.." siger han så hurtigt og lidt for højt, da han samtidig får en pludselig skyldfølelse over, at lægekatten nu måske tror, at han ikke gider at være her? , "jeg mener.. Jeg har ikke noget imod at være i dit selvskab" siger han så og kigger genert væk..
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Nov 1, 2008 9:24:27 GMT -5
Hoshikoi nikkede ganske let og tog to små brev med selvopløsene camillete op og lagde dem ned i kopperne hvor efter han satte varmt vand på kedelen. Han smilede kort og hans hænder bevægede sig vandt i køknet. Han brød sig om at være her .. Næsten lige så meget som han brød sig om at være læge. Han så på Cyrus og betraktede ham kort ned et neutralt ansigtsudtryk før han smilede og ganske let gik ind imod stuen, og idet han gik forbi Cyrus i sin bare blege overkrop smilede han og lod let en hånd pjuske let op i det grålige hår ,, Det er jeg glad for at høre .. Jeg føler ikke folk skal være tvunget sammen, og føle sig tvungede. Jeg er glad for du trives i mit selvskab " Hoshikoi smilede varmt til Cyrus og gik der efter ind for at tage en ny hvid skjorte der var magen til den fuktige og kanppede den let på maven. Han havde tre eller fire skjorter, Og tre var hvide og en sort. Det var hvad Hoshikoi havde af tøj til overkroppen.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Nov 1, 2008 9:41:24 GMT -5
Cyrus ser tavst efter Cyrus, hvorefter han så ser ned i gulvet igen, uden han helt ved, hvad han skal sige. han sukker og ser så op imod bøgerne, imens han mærker noget varmt ved sit lår trille videre ned imod sit knæ... Cyrus ved at det nok er hans eget blod, men han siger stadig ikke noget omkring det, da han ikke vil belemre Hoshikoi med sådan noget. Det er sikkert ikke særligt slemt.. Det meste er såret er stadig syet sammen, så det overlever han sikkert. Han jeans er også for våde og mørke til at afsløre noget, så det går nok.. ja.
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Nov 1, 2008 10:36:24 GMT -5
Hoshikoi knappede den næstøverste knap på skjorten og lod vær med at kanppe den øverste, da han syntes det blev for stramt om halsen hvis man gjorde det. Han smilede skævt og lod let en hånd børste let hend over den hvide skjorte for at få noget usyneligt fnuller af. Hans lange hvide hale gjorde let en slangelignene bevægelse i luften af behag over at være tør igen. Hoshikoi lagde mærke til at Cyrus så på hans bøger og han smilede skævt ,, Der er bøger fra hele verdenen .. " Hoshikoi smilede en andelse kærligt til sin bogsamling og gik let over med de lange skridt og lod hånden glide over nogle af dem. Hans blege lange hånd, med de smalle lange fingre stod i stor kontrast til bøgernes mørke læder indbund. Det var gammle bøger, da Hoshikoi ikke havde råd til de nye smarte, og han havde ingen compjuter så han kunne lade dem ned, Men .. Han syntes også det var hyggeligere med de tykke læderindbundede bøger. Han vendte sig let om og de blide violette og blå øjne så på Cyrus ,, Skal jeg ikke tage et kig på dit ben, imens vi venter på teen? " Hoshikoi lagde spørgerne hovedet på skrå imens det hvide hår bevægede sig let omkring hans hovedet.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Nov 1, 2008 10:56:05 GMT -5
Cyrus tøver et øjeblik, hvorefter han så sukker og ser på Hoshikoi, "Okay, men det er ikke fordi at det gør ondt mere eller noget" siger han så med et undskyldende smil, selv om det ikke passer. Det gør rigtigt ondt, men Cyrus har prøvet at have smerter før, voldsomme smerter, så det her er ikke noget, der kan ses på ham. "ehm.. ja.." ^^;;
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Nov 1, 2008 11:42:54 GMT -5
Hoshikoi nikkede let og smilede til Cyrus i det han gik ud i køknet for at hælde det ferdige vand ud over de selvopløsene te poser ,, Det er godt det ikke gør ondt .. " Hoshikoi vidste at der var mange af hans patienter der ikke sagde til hvis det gjorde ondt. Af en eller anden grund var kattene begyndt at bide smerten i sig istedet for at vise den. Hoshikoi rystede ganske let på hovedet og gjorde teen klar til at de kunne drikke den. Hoshikois lange hvide hale bevægede sig let omkring og forbi hans lange spinkle ben i de fuktige sorte bukser. Han undrede kort om der var kommet mange patienter imens han var væk? Der plejede ikke at være mange katte der kom over dagen .. De kom oftest om aftenen og om natten og derfor arbejdtede Hoshikoi næsten i døgndrift. Det kunne være hårdt .. Men det var det der behøvedes. Han vendte sig let om og smilede venligt til Cyrus.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Nov 1, 2008 11:55:55 GMT -5
Cyrus ved ikke helt, hvad han skal gøre af sig selv, så han bliver bare stående, hvor han er, imens han igen leder sin opmærksomhed imod Hoshikois bøger, "Jeg har selv læst en del bøger.. Af hvad jeg nu har kunne finde" mumler han så, imens hans ører vipper lidt, "men nok ikke så mange, som dem du har.." Cyrus har aldrig haft en af de nymoderne bøger, de har alle sammen været af gammelt parpir og været ved at falde fra hinanden, så Cyrus virkelig har måtte anstrenge sig for at læse, hvad der stod i dem, men det var også godt nok til ham, "jeg lærte mig selv at læse i en tidlig alder.."
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Nov 1, 2008 12:43:31 GMT -5
Hoshikoi så på sine bøger og nikkede kort til hvad Cyrus sagde ,, Det er altid rat at læse, Man forsvinder ind i en anden verden for at kort stykke tid og for lov til at smage på andre ting ind man er van til .. " Hoshikoi lukkede kort øjnene og trak vejret dybt. Hoshikoi så på Cyrus og smilede skævt ,, Hvis du vil må du gerne låne mine bøger .. Hvis du finder nogle intressante? " Hoshikois hvide hale svang ganske let igennem luften før han lod en hånd glide igennem det hvide og luftige hår ,, Det gjorde jeg også, Min mor var digter og vi fik altid læst hendes digter op om aftenen .. " Hoshikoi fik et neutralt udtryk i hele ansigtet og betraktede bøgerne.
|
|
Cyrus
Junior Member
Tilh?nger af kattene
Miav lille verden
|
Post by Cyrus on Nov 1, 2008 12:52:31 GMT -5
"Ja... Hvad?" Han ser på Hoshikoi, da han siger, at Cyrus godt må låne en bog, "Det lyder virkelig rart, og jeg er så glad, men det ender bare med at jeg gør dem væk eller må efterlade dem et sted, fordi nogen er efter mig.. Som alle de andre bøger og ting jeg har været i besiddelse af.. kn.." han er stille et øjeblik og ignorere så sit smertende lår igen. "Din mor?... hn" han ser ned i gulvet, da han ikke ved, hvad han ellers skal sige.
|
|
Hoshikoi
Full Member
Tilh?nger af kattene
.. Stjernestemme ~
|
Post by Hoshikoi on Nov 1, 2008 13:53:38 GMT -5
Hoshikoi så på ham og smilede skævt før han så tænksom ud ,, Hvad med så at sige, at når du er her må du læse alt havd du vil? " Hoshikoi vippede ganske let på de følsomme hvide øre og betraktede Cyrus. Det var sikkert ikke særligt rart for ham at løbe rundt .. Og sådan. Hoshikoi sukkede let og fik en let bølge af skyldfølelse over at han havde det godt imens så mange katte vandrede på gaden vær nat .. At Cyrus vandrede ude vær nat. Hoshikoi sukkede lydløst og så der efter på Cyrus igen ,, Min mor .. Jeg ligner hende meget .. Hun havde dog helt violette øjne .. " Hoshikoi smilede skævt og vendte rundt for at tage deres klare te i køknet og rakte den ene kop til Cyrus ,, Hun døde da hun fødte min søster .. " Hoshikois ansigte blev igen neutralt og han vippede ganske let ørene bag ud hved mindet, og tanken på sin lillesyster.
|
|