Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Nov 5, 2008 8:26:52 GMT -5
Jerry tørrede hurtigt tårerne væk "Det er ligemeget! Jeg tænkte bare på min storebror.." Han smilede let, luftigt. Hun ville altså ikke sove samme sted som ham! han smilede. "Jeg kan godt tage sofaen!" skyndte han sig og sige. Det gav et sæt i ham, da det buldrede. det sorte hår hang fra hans pande, ned i øjnene. "Lynene!" han kom i tanke om hvor ensomt Rose måtte havedet når hun var her i det store hus alene.. Han smilede og tog endnu en bid. han vidste ikke helt hvordan han skulle reagere. Han snøftede let og bed noget brød. Drak noget cola. Uden at han vidste sparede han. Han ville have taget meget mere, hvis ikke det var for han instingt at spare sammen. Han havde jo brug for mad de andre dage.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 5, 2008 9:46:15 GMT -5
Rose kiggede på Jerry ".. åh.." sagde hun stille og kiggede kort ned og kiggede så op på ham og smilte stille og lagde sit hoved lidt på skrå da han sagde det "Nejda, du skal sove i en god seng." sagde hun og kiggede igen hen mød vinduet da hun hørte endu et torden og da endu et lyn viste sig gav hun et kort hyl fra sig og løb hurtigt hen bag Jerry's stol og gemmede sig nærmest der og kiggede stille op på katten "uhm.." mumlede hun lavt og rødmede , hun var så bange og nu viste hun det helt, hun rystede vildt , hendes kinder var tomatrøde og hendes øre var lagt bange ned af lynene, hun kunne ikke lide lyn, det gjorde hende virkelig bange . Rose kiggede stille ned og bed sig i læben og faldt så ned af sidde på numsen med sit ansigt begravet i sine hænder , hun gad ikke at se lynene...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Nov 5, 2008 13:05:08 GMT -5
Jerry nikkede bare og hoppede let i sædet, da der kom endnu et lyn. Han så på Rose, som ligepludselig var bag ham. Han smilede da hun satte sig ned med hænderne overhovedet. Stille rejste han sig. Han vidste godt at det måske var dumt gjort, men han lagde blidt armene om hende og sang en sang. En glad sang. Ikke fordi han sang pænt, men fordi han vidste at det måske ville berolige ham. Dengang han var mindre, havde hans storebror sunget samme sang. Stille og roligt vuggede Jerry i takt til rytmen. Det var en sang, fra en gammel musical. Fra hundrede af år siden "summertime.. and the living is easy." sådan begyndte den, og med Jerrys lette hæse stemme. Den gik højt op, og på et tidspunkt knækkede hans stemme.
Jerry smilede. Selvom det var en hund, så skulle hun jo ikke ydmyges, eller drilles med sin frygt. Alle var bange for et eller andet!
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 5, 2008 13:45:24 GMT -5
Mens Rose sad med sit ansigt begravet i sine hænder kunne hun mærke Jerrys arme om hende og hun lod stille sine hænder flyttes fra hendes ansigt mens hun blev vugget med Jerry, hun lyttede til sangen, det var en smuk sang syntes Rose, og det beroligede hende.... Rose kiggede stille på Jerry , hun lukkede kort øjnene og da hun åbnede dem igen så hun Jerry som sin døde storebror og hun gav et kort gisp fra sig, og gnubbede kort sine øjne og da hendes hænder fjernede sig fra sine øjne og hun igen kiggede hen på Jerry , så hun Jerry.. Rose fik små tårre i sine øjne og lagde så sine hænder om Jerry's hals og trykkede sig op til ham i et kram, hendes ansigt var begravet i hans skulder mens de små tårre trillede ned af hendes kind og gjorde hendes skulder en smule våd, hun havde brug for et kram, som hun ikke havde fåget længe. Rose snøftede lidt og trykkede sig lidt indtil Jerry ...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 6, 2008 7:28:49 GMT -5
Jerry lagde armene om den grædene hund. Han smilede let. Det havde han dog ikke regnet medd, da hun fandt ham ved havnen. Han kunne ikke lade være med at ae hendes hår blidt, og han kom med et lettere tøset fnis, da han rørte ved ørene. Det var lidt ligesom hans egne ører. Bare dejlligt bløde og.. Jerry rødmede. Han havde lige opdaget, at han sad og pillede ved den andens ører. Han flyttede stille hænderne ned, og trykkede sig ind til hende et øjeblik. Det var også lang ti han havde fået et kram, og ddet havde da i hvert fald ikke været ffra en pige! Jerry smilede. Rose duftede godt. Og af alle de sæber han havde spist, var han sikker på, at hun også var den der smagte bedst. Langsomt kyssede han hendes pande. Bare venskabeligt. Han ville lige smage hende. Hans mund rystede lidt. Han var i tvivl om hvorvidt han måtte. OG hun var jo en hund... Jerry rødmede dybt af skam. Han havde ladet situationen løbe for langt. Hvad måtte hun ikke tro om ham... Mon hun ville lå ham, for at udnytte hende i et ømt øjeblik?
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 6, 2008 8:57:17 GMT -5
Rose sukkede dybt mens tårrene stille trillede ned af sine kinder , hun kunne godt lide at han aede hendes hår, ingen havde aet hende lang tid.. Rose vippede en smule med ørene da hun mærkede hans hænder på sine øre , det kildede syntes Rose .... Rose kiggede stille på ham og lukkede kort sine øjne da hans læber rørte hendes pande , hun rødmede kraftigt som hun åbnede øjnene igen og kiggede direkte ind i kattens øjne og hun bed sig lidt i læben og kiggede hurtigt ned , hun havde stadig sine hænder om Jerrys hals mens hendes kinder blot blev rødere og rødere for hvert sekundt som hun sad der mens hendes pande nærmest brændte hvor han kyssede hende.. Rose skævede lidt op mod Jerrys ansigt og lod så stille sit blik glide helt op til ham "uhm.." mumlede hun lavt og bed sig igen i læben, hendes kinder var stadig tomatrøde og hendes blik flakkede mod Jerrys øjne og ned på gulvet, hun vidste ikke hvor hun skulle kigge hen, hvis hun kiggede ned på gulvet ville det se pinligt ud, men hvis hun kiggede i hans øjne kunne hun jo komme til at fortrylle ham, og han ville være forelsket i hende i en hel time, det ville ikke være godt.
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 6, 2008 9:58:24 GMT -5
Jerry smilede let kækt. Han så at begge rødmede, og så gjorde kysset vel ikke noget? Han vidste at begge af dem var overrasket over hans handling. Men han var bare blevet så.. Jerry ledte lidt efter svaret. så.. følelsesrig? så sentimental? Jerry var bare blevet revet med af stemningen. Han undrede sig lidt over hvorfor Rose næsten aldrig kiggede ham ind i øjnene i lang tid. Var hans øjne grimme? eller skjuldte Rose noget for Jerry? Jerry smilede. Hvad mon hendes magiske evne var? Han fortsatte med at ae hendes hår, og prikkede hende så let på næsen. Han smilede til hende.
(kort svar .___.)
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 6, 2008 10:48:07 GMT -5
Rose smilte stille da han prikkede hende på næsen og hun lod stille sin hånd hæves og prikkes mod hans næse med et smil... Rose lod roligt sit blik glides op mod Jerrys øjne igen og der blev de låst. Mens Rose kiggede ind i hans øjne spredte et lille smil på hendes læber , det var dejligt at blive aet over håret, hendes korte hår gik hende næsten til skulderen og mens hun lagde sit hoved en smule på skrå blev hendes ene ende af sit hår hviles mod hendes ene skulder, hun kiggede ham stadig i øjnene og pludselig mærkede hun ligsom et lyn af varme blev skudt ud af hendes øjne og hendes øjne åbnede sig stort "Åh gud!" udbrød hun, hun hvde fortryllet ham og nu ville han være forelsket i hende i en hel time, det her var ikke godt, det var slet ikke godt! Rose bed sig i læben mens hun kiggede på Jerry "Uhm..?" mumlede hun lavt og kiggede bekymret på katten..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 6, 2008 11:02:10 GMT -5
Jerry kiggede igen. I starten lettere bekymret over hvad der var galt? Han smilede "Hvad?" han kunne ikke lade være med at blink til hende. Hun var da også flot. Og venlig af en hund og være? Og hun duftede rigtigt godt! Han kunne ikke lade være med at kigge på hende Hvad skete der? han havde jo heller ikke før lagt mærke til hvr flot hun var. Og nu var det da også lige meget, med at hun havde truet ham med at slå ham. Han kunne heller ikke holde øjnene fra dn andens øjne. Han rødmede, og løsrev sit blik. Var han forelsket i hende? Eller hvad? Han kunne ikke lade være med at stamme. "U..undskyld for hvad jeg nu har gjort." Hvorfor var han så nervøs?
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 6, 2008 11:31:44 GMT -5
Rose kiggede på ham og bed sig i læben "åh, du har ikke gjort noget!" sagde hun hurtigt og sukkede dybt og trak sig en smule væk og tog sig kort til panden , han så nævøs ud, og nu ´var hun sikker på at hun havde fortryllet ham .. Hun trak sig hurtigt ud af Jerrys arme , men fordig at hun gjorde det så hurtigt faldt hun ned på gulvet, og størrede sig selv en smule op med sine albuer og kiggede på Jerry som sad lidt fra hende.. Hun sukkede dybt og faldt ned på ryggen "Hvad har jeg dog gjort." mumlede hun lavt og sukkede igen dybt og kiggede hen mod Jerry , han så stadig nærvøs ud, det her var ikke godt, en kat, forelsket i en hund? det går altså ikke! Rose sukkede og og bankede kort sit baghoved ned i gulvet nu da hun jo liggede på ryggen kunne hun ikke skade sin pande, ellers ville hun have gjort det..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 6, 2008 12:57:37 GMT -5
Jerry kravlede lettere nærmere "Hvad er der så galt?" spurgte han "hvis det ikke er min skyld? Og slog du dig?" han rødmede stadig. Tydeligvis utilfreds over situationen. Han kunne ikke lade være med at tænke på om det var hans fejl? Og han kunne heller ikke lade være med at tænke på hvor sød Rose så ud som hun lå der... Jerry deltog i Roses lille leg, og slog sig selv i hovedet. Hvad tænkte han på?! han kunne sku da ikke bare forelske sig i en hund?! Jerry kunne dog ikke lade være med at tænke på Rose stadig. Han måtte virkelig koncentrere sig over ikke at krybe sig op af hende. Bare ved tanken kom Jerry til at spinde let, og han holdte sig skyldtígt over munden. Men lyden fortsatte, og han rejste sig hurtigt op. Hvor var det pinligt at Rose skulle se ham sådan. Hvorfor lige Rose?
Jerry slog sig selv igen i hovedet. I kvaler? Hvorfor kune han kun tænke på Rose? Var det fordi hun var en hun-hund? Han kom til at tænke på at det andet ord for det var 'tæve' og han rødmede stort. Det ord betyd andet i gamle dage.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 6, 2008 13:05:44 GMT -5
Rose kiggede op på Jerry og rystede kort på hoved "det er ingenting, og nej, jeg er okay." sagde hun og kiggede på ham og da han slog sig i hovdet rejste hun sig hurtigt og gik hen til ham "slå ikke dit hoved Jerry, det vil gøre ondt på dig bagefter" sagde hun og tog hans hænder og sænkede dem ned på hans side og slap ham så "Okay?" spurgte hun og kiggede ham kort i øjnene og sukkede så og vendte sig om *åh gud..* tænkte hun stille og vendte sig halvt om så hun kunne kigge på Jerry "Hm.." mumlede hun stille og sukkede så dybt igen og satte sig ned på sofaen og kiggede op på Jerry "bare sæt dig." sagde hun og kiggede på ham "jeg går lige i bad, jeg kommer lige om lidt.." sagde hun, rejste sig og gik så ind i badeværelset og lukkede næsten døren, hun kunne ikke lide at lukke den helt.. Rose trak sit tøj af sig og tændte så for vandet og trådte ind i bruseren og sukkede dybt da hun mærkede det varme vand sprøjte ned på hende, det var dejligt..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 6, 2008 13:16:12 GMT -5
Jerry nikkede forstående til hende, og satte sig i sofaen. Han hørte hvordan hun gik ud på toilettet. Han kunne ikke lade være med at lave nysgerrige blikke. NEJ! hvis hun stolede på ham, ville han ikke ødelægge det! De kendte næsten ikke hinandn, og Jerry ville ikke have at Rose blev sur på ham. Han sukkede. Hvis han nu gik ligeså stille forbi? ja! hvis han nu lod som om han skulle noget i køkkendet! Han smilede. Skulle lige til at slå sig i hovedet igen, men stoppede. Det sagde Rose man ikke skulle! *hvad sker der for mig?!* han var et stort spørgsmålstegn. *jeg kan da ikke falde for hende?! det vil kun bringe ulykke? hvad sker her lige?* Jerry rejste sig stift, og gik hen mod køkkenet. Han hørte tydligere og tydligere vandets lyd. Hvorfor havde han sådan en trang til at se den hund uden tøj på? Han smilede. Det vidste han godt! Han kiggede langsomt ind af den åbne dør. Fik øje på hunden i badet. Ligepludselig, kunne han ikke fortsætte sin gang ud i køkkenet. Hans hjerte bankede højlydt, og hvis ikke han selv kom til at afsløre sig, var han sikker på at hans hjerte ville. Han smilede, da han så hendes nøgne krop. Så hvordan figuren passede til hende. OG! hun havde jo sikkert set lidt af ham da det var sådan at hun viste ham hvad der var hvad? Det var helt uskyldigt. Han sukkede over sig selv, og skyndte sig så at holde op. Hvad nu hvis hun havde hørt ham sukke? Han rødmede og kunne ikke lade være med at spinde let. Han kunne dog ikke flytte sig. KRoppen havde fortryllet ham... *bare* tænkte han bønfaldene og gennemtrængene *bare hun ikke har set mig endnu..*
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 6, 2008 13:33:20 GMT -5
Rose lukkede stille sine øjne og lænte sit hoved bagover så vandet sprøjtede ned på hendes ansigt, vandet var så dejligt.. Hun havde ikke lagt mærke til Jerry som stod udenfor døren, hun var optaget i det varme vand og på drypperene som trillede ned af hendes krop og ned på gulvet.. Hun tog noget shampoo i håret og vaskede det derefter ud, tog så balsamen i håret og vaskede også det ud.. Hun tog lidt af sæben til kroppen og begyndte at smørre det på sig og derefter vaskede hun sæben af sine hænder og lod sine våde hænder stryges ned af sin krop, hvor der var sæbe så sæben blev vasket af hendes krop.. Rose sukkede kort og trådte så ud af bruseren og rakte efter sit håndklæde som hun stille tog om sig, vandet fra hendes hår dryppede ned på det våde håndklæde og hendes krop fik håndklædet til at blive en smule våd... Rose gik hen til speglet og kiggede sig kort i speglet og gik så hen mod døren med håndklædet godt omkring sig...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 6, 2008 13:55:44 GMT -5
Jerry rødmede dybt, og smilede stort, da Rose gik ud fra badet. Han fik et godt udsyn til alt på hendes krop, og han skammede sig kun en smule. Han lagde mærke til hvordan hun lagde håndklædet om sig, og hvordan der kom våde pletter på det. Han kunne ikke lade være med at rødme, da han så stederne. Han skulle skynde sig væk nu! Rose havde lige kigget sig i spejlet, og nu havde hun vendt sig om. Desparat løb Jerry tilbage mod sofaen. Han snublede over sine egne ben, 3 skridt derfra. Hvis Rose så ham sådan... hvad ville hun ikke tænke om ham? han rødmede. Det var jo klart at han havde udspioneret! hvem ville ikke havde gjort som ham? Han fortryd straks spørgsmålet. Det var jo mange, der ville have holdt masken. Det var kun Jerry, der var en lure. Han lå på gulvet, og vendte bange hovedet mod døren. Det ene øje var lukket. Han vrar bange for hvordan den anden hund ville reagere. Han mumlede hele tiden for sige selv "det-var-ikke-med-vilje, jeg-gør-det-ikke-igen" Hans åndedrat var tungt, og han var nervøs!
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 6, 2008 14:05:11 GMT -5
Rose kom stille tættere på døren og hørte så et bum udenfor døren og åbnede den med et hurtigt ryk og kiggede hen mod stuen og kiggede på Jerry som lå på gulvet "Åh gud Jerry!" udbrød hun og løb hen til ham og satte sig på hug ved siden af ham "hvad skete der dog? hvordan kom du herhen?" spurgte hun og kiggede på ham, hun havde sine to hænder hvilet mod gulvet og hun sad nærmest på sine ben og kiggede på Jerry og lagde sit hoved lidt på skrå og kravlede så helt hen til ham "har du ondt noget sted?" spurgte hun og fik roligt hans hoved op på sit skød og kiggede ned på ham "slog du dit hoved?" spurgte hun så og strøg stille hans hår væk fra hans pande og iggede på ham, hendes hår dryppede lidt ned på ham , og landte tilsidst på hans pande og lige ved siden af munden, hun kiggede på ham og smilte stille "du skal være lidt mere forsigtig Jerry, det kan gå galt engang.." sagde hun og smilte roligt og kiggede ned på ham "lover du at være mere forsigtig Jerry?" spurgte hun så og kiggede ham kort i øjnene...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 6, 2008 14:17:50 GMT -5
Jerry sukkee lettet, da hun først afslørrede at hun ikke vidste at han havde lurret. Han nikkede stille. "Jeg var bare lidt tørstig, og så vrikkede jeg om..." Løj han, lettere smilene "Jeg er oka-" han rødmede da hendes hår ramte hans kind let. Han lagde mærke til hvor meget hun bekymrede sig om ham. Han smilede skævt. Var det bare fordi hun ville ha' et kæledyr? Et helt legedyr? Eller... var det oprigtigt? Han kunne ikke lade vær med at synke ind i hendes øjne. Og uden han vidste det, greb han om hendes hals. Han bøjede sig hurtigt op, og kyssede hunden. Blidt på læberne. Han kunne ikke lade være. Han lænede sig ilbage, og kiggede rødmene ned. "u..undskyld.." sagde han nervøst. Ville hun slå ham? "J..-" *jeg mente det ikke? men det gjorde jeg jo.. hvad skal jeg sige? vil alt ikke blive fortolket som en dårlig undskyldning?* Han bed sig let i læben. "Jeg kunne ikke lade vær!" sagde han så roligt og bestemt. Hvis han skulle sige det, kunne han da ligeså godt gøre det ordentligt!
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 6, 2008 14:30:06 GMT -5
"åh, okay." sagde hun smilende og kiggede på ham da han rødmede , hvordan vrækkede han om ? gulvet var da ikke så glat , eller var det? Rose smilte lidt og lagde sit hoved smule på skrå, måske vrekkede han virkelig bare om, det kunne jo sagtens ske .. Rose kiggede lidt undrende på ham da han greb rundt om hendes hals og hans hoved kom tættere på hendes og tilsidst mærkede hun hans læber mod hendes og hendes øjne åbnede sig op og hun var nærmest frossen mens hun stirrede på ham "Åh...." mumlede hun lavt "du ..... kyssede... mig.." mumlede hun lavt og kiggede på ham og bed sig i læben og kiggede kort væk og kiggede så tilbage på Jerry, hun havde ikke blevet kysset så lang tid, det var rart men.. det var en kat som kyssede hende ligenu... "Jeg.." mumlede hun lavt "ingen har kysset mig så lang tid... og..nu..." hunbed sig i læben og kiggede ned i gulvet og kiggede så på Jerry "Jerry.. du vil ikke kysse mig.. du vil ikke være sammen med mig.." Mumlede hun lavt og kiggede seriøst på ham "det vil du virkelig ikke.."
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 6, 2008 14:41:45 GMT -5
Jerry kiggede væk, mærkede hvordan tårerne begyndte at pible ned fra hans øjne, mod ørerne. Han kiggede væk. Lå på gulvet. Han ville ikke se på hende. Hun afviste ham. Fordi hn var en kat. "Jeg ved det godt... Jeg ved det godt, men alligevel! Sådan føler jeg ikke lige nu!" han lukkede øjnene. Han ville helst at hun ikke var så oprigtig. Så.. ærlig. Han sukkede stille, og kom til at hulke let. Han holdte sig for munden. Skubbede blidt Rose væk. satte sig op. Han ville ikke hulke! ikke lige nu, og ikke foran hende. Det var da det sidste han ville gøre. Langsomt rejste han sig op, og begyndte at gå mod døren. Tog i den. Den var låst. Han kom i tanke om at Rose havde gemt nøglen. Jerry hulkede igen. Han var jo bare en lille kat? Hvad skulle han kunne gøre? Han sank ned langs døren. Kiggede ikke tilbage mod Rose..
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 6, 2008 14:54:23 GMT -5
Rose kiggede påham og bed sig i læben "...Jerry.." mumlede hun stille "Jerry , lyt til hvad jeg har at sige.." mumlede hun og kiggede på ham, han så , så trist ud .. Da han skubbede hende væk og gik hen mod døren rejste hun sig op og gik stille hen til ham og kiggede ned til ham og satte sig så på hug foreand ham, hans øjne var så triste, åh gud, det knuste Roses hjerte.. Rose bed sig i læben , der var vel kun en ting hun kunne gøre for at få det triste blik væk fra hans øjne.. Rose bed sig lidt i læben, lod derefter sine to finger hviles under hans hage og løftede hans hoved op og kyssede ham så stille på læberene , hans triste blik slog hende ganske ihjel, hun ville ikke kigge ham i øjnene og se det triste blik som han havde før, det blik.. der var noget i det triste blik som han havde før, som fik Rose til selv at blive trist, lige som om hele hans tristhed blev smittet af på hende...
|
|