Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Nov 9, 2008 10:07:09 GMT -5
Jerry smilede og kiggede hunden i øjnene. "1, du er en hund? Du kan jo gøre -" han tav. Hun kunne jo gøre alt... Han kunne også blive fanget af en eller anden magtbegærlig hund, der ville have ham som sex-slave, og hvis han protesterede, ville man slå ham ihjel. Jerry vidste at han var heldig. Han sukkede stille. Afbrød let deres øjenkontakt. Nu var han ikke nervøs længere, men han skammede sig over sig selv. Han skammede sig også over sig selv, for hvis sandheden skulle frem, var han nok alligevel oprigtigt forelsket i den hund, der lå på hans skød. Han var bare ikke klar til presset, til afvisningen, eller til overhoved at acceptere dette fænomæn. Han var heller ikke klar, til at sige det til hunden. Derfor skammede han sig inderligt. "Jeg er blank.." Mumlede han stilfærdigt, klar over at han også burde gøre noget ved det. Rose havde sikkert holdt mere af ham i går, da han ikke rigtigt var sig selv, og ikke havde tanker, ud over Rose. Han sukkede stille igen. Kløede sig i håret.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 9, 2008 10:21:39 GMT -5
Rose kiggede op på Jerry "jeh kan hvad Jerry?" hun lagde sit hoved lidt på skrå og smilte roligt og kiggede på ham, "blank? hmm.." mumlede hun lavt og smilte så stille og kiggede på ham "den sidste m[de at gøre det på er vel at være sammen med en?" hun så undrende ud og smilte så stille til Jerry "så bliver du også , ikke-jomfru, og kan også komme over din nærvøsitet?" hun smilte og kiggede på Jerry og leede kort "jeg kan godt hjælpe dig hvis det er?" hun var abselut sikker på at han ville rødme, men hun var seriøs, og hun ville gerne hjælpe ham med at blive mindre nærvøs overfor damer, det ville også hjælpe ham længere i livet, med damerene slf.. "det vil hjælpe dig Jerry, du vil føle dig bedere når du vil stå foreand en som du kan lide.." sagde hun smilende og kiggede op på ham "du bestemmer hvad du vil, jeg vil gerne hjælpe.." sagde hun smilende og liggede op på ham , stadig med et smil og sukkede også kort , hhun lå stadig på hans skød..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Nov 9, 2008 10:31:15 GMT -5
Jerry rødmede - som Rose havde forudset - meget. Han kunne mærke, hvordan det summede i hovedet. Var hun seriøs? Jerry sank, en klump han havde i sin hals. Ville det overhovedet hjælpe? Han viste ikke hvordan han skulle reagere. Hvorfor ville hun, en hund, i seng med ham?! "Men du er jo en hund?!" han gispede let, og kiggede hende forvrret i øjnene. Ikke sikker på hvorvidt, de skjulede hans indre følelser.. Han rødmede stadigt, men han var dybt chokeret. Hvordan skulle han reagere? Han bed sig i læben. Han kunne heller ikke vide om det ville hjælpe, men bare tanken om.. Jerry rystede kort på hovedet, såden bare for at få billedet væk. Bare Rose ikke havde opfatttet, hans nik som et ja. Hvad ville hun da så gøre?
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 9, 2008 10:39:47 GMT -5
Rose kiggede på ham og smilte over hans reaktion , hun vidste at han ville reagere sådan og hun smilte roligt "det er ligemeget.." mumlede hun og kiggede op på Jerry "så, er det et ja eller et nej." Rose kiggede på Jerry med et lille smil "du behøver slf ikke hvis du ikke vil , eller hvis du er for nærvøs" 'nærvøs' sagde hun drillende , med et smil på sine læber og lagde sit hoved lidt på skrå og smilte drillende til ham og kiggede på ham "det er ligemeget om jeg er en hund og du er en kat, jeg vil gerne hjælpe." sagd ehun smilende og kiggede på ham "vil du da ikke?" hun smilte kort drillende og pillede roligt ved hans hår, han havde blødt hår, syntes Rose stadig, det var sjovt at lege med det, hun lyttede godt efter om hvad Jerry besluttede sig, hun ville gerne hjælpe ham, det var ligemeget om hvad hun skulle gøre for at hjælpe ham, ligenu..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 9, 2008 10:50:24 GMT -5
Jerry rettederyggen stift. Han var da ikke for nervøs til sådan noget! Han sank stille tilbage igen.. Var han? Han var meget forvirret. "Jeg vil da gerne.. OG jeg r da ikke for nervøs.." Han stammede let. "Det er bare meget nyt, og jeg ved ikke hvordan jeg skal reagere og.." Jerry afbrød sig selv.. Han var nervøs. Han sukkede stille. Det var morgen og han vidste allerede ikke hvad han skulle gøre. Han var irriteret over sin egen måde at håndtere ring på! Stille nikkede han overbevist. "Hvis det hjælper.." Han kunne slå sig selv! Nu lød det jo som om han bare tog imod hendes krop, fordi han følte hn blev nød til det?! Jerry tog forvirret hånden over munden "Jeg mente det ikke på den måde!" Han fjernede ikke Rose's hånd. Han kunne godt lide når folk rørte ved hans hår, og mens han rødmede, begyndte han stille og spinde.¨ Han holdte dig over maven. Som om det ville hjælpe!
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 9, 2008 11:00:24 GMT -5
Rose kiggede på ham og smilte roligt "godt.." sagde hun smilende og kiggede på ham "du skal blot følge med strømmen.." sagde hun smilend eog kiggede på ham og satte sig så op og vendte sig halvt mod ham så hun kunne kigge på ham "vil du nu Jerry?" spurgte hun smilende "eller vil du vente på senere? , det er dit valg." sagde hun og smilte roligt og smilte da han sagde det og hun satte med ansigtet mod ham og smilte roligt "det er okay, du skal ikke være bange for at sige hvad du vil sige, det er godt at få ting ud.." sagde hun smilende og kiggede på ham , mens hun ventede på svar fra den nærvøse Jerry kiggede hun på hans hår, det så så blødt ud og Rose skulle holde sig for ikke at lege med hans hår, det var jo så deeejligt . Rose smilte roligt og lagde stille sit hoved på skrå "hmm.." hun kiggede kort rundt og kiggede så hen mod Jerry igen mens hun stadig ventede på svar, de kunne jo enten gøre det nu, eller senere, det var op til Jerry..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 9, 2008 11:06:13 GMT -5
Jerry viste slet ikke hvodan han skulle ragere. "Sådan noget spøer man ikke om!" brast det ud af ham "Det sker jo bare?" han smilede, da hunden blev ved med at pille ved hans hår, som om det var noget meget spændene. Stille kiggede han så. Det så ud som om hunden ville have et svar. "Uhm... jeg vil da godt have morgenmad først i hvert fald?" han var lidt nervøs da han sagde det. Hvad nu hvis det ikke havde været meningen, at han skulle have noget? Han rødmede lidt. Han kom jo bare der og forlangede mad? Hvad bildte han sig ind? Langsomt begyndte han så at lege med den andens hår. Hvis hun legede med hans, ville han da også lege med hendes. Begge hans hænder tog fat i hendes øre. Han smilede og trykkede på dem. Kunne ikke holde endnu et fnis tilbage.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 9, 2008 11:15:29 GMT -5
Rose leede kort over hans kommentar at man ikke spørger sådan "okay, undskyld." sagde hun smilende og kiggede på ham og nikkede kort "okay, så bliver det morgenmad først." sagde hun smilende og smilte roligt da han igen rødmede og følgede hand hænder med blikket og smilte da han tog fat om hendes øre og hun leede kort , det kildede lidt når man rørede hendes øre.. Hun smilte roligt og betragtede stille Jerry og smilte da han fniste "jeg tager tøj på, og så laver jeg lidt mad." sagde hun smilende og hjalp Jerry op at stå og smilte så "jeg kommer lige om lidt." sagde hun og gik så ind i sin værelse og åbnede for skabet og kiggede efter noget at tage på, og fandt så en sort bh, sorte trusser, og en sort , kort, lidt strem kjole frem, kiggede kort på dem og lagde dem så på sengen for at tage dem på, hun havde igen, ikke lukket døren helt i, hun kunne ikke lide at lukke døren helt, ligemeget hvad, det fik hende til at føle indlukket i sig selv...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 10, 2008 12:19:32 GMT -5
Jerry måtte kæmpe med sig selv denne gang, for endnu ikke at lure på hende igen. Han tog et skridt, og placerede sig solidt på en stol. Han havde stadigt ikke glemt de forskellige billeder af Rose, mere eller mindre iført tøj. Han rødmede. Nu vidste han det! Han skulle da hjælpe hende med maden! Han gik forsigtigt hen til den store maskine, som han huskede fra sin lærdom, hed et køleskab, og derinde var der mad. STille kiggede han rundt derinede. Han smilede, da han fandt, colaen, vandet og mælket fra den sidste aften. Det var jo det man drak, så han stillede det bare ud på bordet. Han kunne jo ikke vide hvad man drak. Han skævede kort mod døren, indtil soveværelset. Hvor længe mon hun egentlig havde tænkt sig at beholde ham? Klumpen fra igårs hals kom igen. Jerry savnede sin bror. Han kiggede ud af et vindue, og så ud på den blå morgenhimmel over dem. Hans blik skævede hele tiden mod rummet hvori Rose stod. MEd et smil, fik han placeret sig, lige foran dørens åbning, så han kunne se ind til Rose, men at det lignede at han bare så ud af vinduet. *Hvad er det jeg gør?! Opsøger jeg ligefrem fare?* Jerry smilede. DEt kunne godt være at han gjorde det, men han havde det sjovt imens. Stille kiggede han mod døren. Der var Rose ved at tage tøj frem endnu...
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 10, 2008 12:33:24 GMT -5
Rose lagde sit hoved lidt på skrå og kiggede på tøjet som lå på hendes seng og tog så håndklædet som hun havde om hende af og lod den dumpe ned på gulvet og tog undertøjet på og trak så den sorte, korte , ret så stramme kjole ned over sit hoved og rettede kjolen så den sad perfekt på hendes tynde krop.. hun stillede sig overfor et spegl og ordnede kort på sit hår og og gik så hen til sin seng, som hun lige skulle til at ordne, men hun sov jo ikke i den, så den var ikke rodet "nårh ja, det glemte jeg jo helt.." hun havde jo sovet op af døren sammen med Jerry i nat... Rose rystede kort på sit hoved af sig selv, hun tænkte på hvad hun skulle lave til morgenmad, hun vidste hvordan man lavede æg, og salat, og så vidste hun også hvordan man puttede corenflakes ind i en talerken og sprøjte mælk på det, det var vel det nemeste hun kunne gøre med mad.. Rose vendte sig derefter over mod døren som hun gik hen mod og stoppede hurtigt op da hun fik je på Jerry og hun smilte stille "Jerry altså.. kan du slet ikke vente lidt?" hun smilte drillende og mens hun gik forbig Jerry rystede hun kort på hovdet med et drillende blik "hvad vil du spise? æg? corenflakes?, noget andet?" hun gik hen mod køknet og stoppede op da hun så drekkene på bordet og kiggede tilbage på Jerry med et smil "tak Jerry, det var flot af dig at sætte drikkende på bordet." sagde hun smilende og gik så videre hen mod køknet og åbnede køleskabet med et roligt smil...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 10, 2008 13:09:39 GMT -5
Jerry smilede stolt tilbage "Det var så let!" han var glad for at Rose var glad og han smilede varmt. Han havde i skjul luret på Rose, som han desværre ikke havde nok viljestyrke til, ikke at gøre. Han smilede. hun havde sådan en flot krop, og han havde med et smil set hvilken farve undertøj hun havde taget på. I blade, han havde fundet, sagde de, at det betød, at pigen ville have sex. Jerry rødmede og smilede sammentidig. Om det var godt eller skidt, kunne han ikke svare på, men han vidste dog, at Rose ikke regnede ham for ingenting. Ellers ville hun nok havde lukket ham ud? Jerry tænkte sig om et øjeblik og besluttede sig for at han også ville flirte lidt med hende... - bare for sjovt! "Jeg er ligeglad.." Mumlede han og satte sig på bordet ved siden af hende. Fik med vilje T-shirten til at blotte hans skulder, og han smilede kækt. "Så længe, det er dig der har lavet det-"Han rykkede en smule tættere på "-Så er jeg sikker på, at det smager godt!" Han smilede endnu, og kørte stille hånden, ned langs Rose's bløde kind.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 10, 2008 13:23:28 GMT -5
Rose smilte roligt og leede kort og kiggede stille hen mod Jerry og smilte roligt og kiggede på ham da han kom hen til hende og hun lagde sit hoced en anelse på skrå og smilte roligt og leede kort over hans ord "nåda , du blev lidt flirtende?" hun smilte roligt og strøg ham roligt over håret "ved du godt at du har kært hår?" hun smilte roligt og kiggede stille på ham "hvordan er du så sikker på at det vil smage så godt?" spurgte hun så og bed sig lidt i læben med et drillende smil og lagde roligt sine arme om hans hals og kiggede ham lidt i øjnene og lagde sit hoved en smule på skrå, hun havde stadig et smil på sine læber og hun grinede kort , det var lid underligt at stå sådan med Jerry , men det var hyggeligt.. Rose kiggede på Jerry og strøg ham kort ned af halsen med et smil og lagde sit hoved en smule på skrå og kiggede på ham, han var sød når han flirtede syntes Rose og grinte kort af sine tanker og rystede kort på sit hoved af sig selv..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 10, 2008 13:33:23 GMT -5
Jerry prøvede at tage sig sammen, alligevel kom der en smule farve i hans kinder. Nu galdte det bare om at holde det der, hvor han havde magten, til at kunne følge med. "Ikke ligeså kært som dine ører!" grinede han og pillede ien ved dem. Han kunne også havde sagt hale, men ha´vis han skulle havde fanget den, ville han være bnge for, at han kom til at røre hendes røv, og det turde han dog ikke! Jerry smilede da Rose lagde armene om ham. Han var klar over, at det mest var for sjovt, så han ville spille let skuespil! "Hvis maden ikke smager godt,-" Han lænede sig helt ned, til hendes øre, og hviskede agte, og kækt "-Så nøjes jeg bare med at kysse mig mæt, på dine bløde læber.." Han pustede let, i hendes øre. Ikke klar over hvordan hun ville tage det, og hvis sandheden skulle frem, var han meget nervøs inden i! Han holdte det dog bag en kæk facade.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 10, 2008 13:45:02 GMT -5
Rose grinte kort og pillede lidt ved hans hår og smilte så roligt "mine øre, kære? taark" sagde hun så og smilte roligt og kiggede på ham og lagde sit hoved en anelse på skrå og smilte roligt , det løb kort , koldt ned af hendes ryg da det kildede lidt da han hviskede sorn i hendes øre og hun smilte og kunne ikke lade være med at rødme en lille smule, entelig var det underligt at hun rødmede, det gjorde hun jo slet ikke meget.. Rose smilte roligt "det kan jeg skam nøjes med.." sagde hun smilende og kiggede stille på ham og kunne ikke lade være med derefter at roligt trykke sine bløde læber mod hans, entelig ret overrasket over hvad hun gjorde, men mere tænkte hun ikke på det, hans læber var bløde mod hendes, et smil var bredt på sine læber og hun trådte roligt tættere på Jerry og holdte lidt kysset som hun havde begyndt, hun kunne faktisk ikke lade være med at rødme en smule, men det var ikke så man rigtig kunne se det, det så mere ud som en lidt lysserrød farve istedet for rød...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 10, 2008 13:55:26 GMT -5
Jerry, var først lettere overrasket over at hun rent faktisk kyssede ham, men efterhånden slappede han mere af, og han lukkede øjnene og nød det varme kys på hans læber. Han satte endda et mere ind, da de blev nød til at trække vejret. Han følte allerede at han kendte taktikken og han satte blidt hænderne rundt om hende. han havde slet ikke noget imod det, og så vidt han huskede, havde han da ikke set hende ind i øjnene? Han kunne ikke lade være med at smile i kysset. Var han så virkelig forelsket? JErry smilede så og trak sig lettere tilbage. Deres læber klisterede let md hinanden, men han var ligeglad. Han grinede. "Det var rart!" mumlede han. Han rødmede mærkeligt nok ikke, selv om han følte at hans hjerte sad oppe i halsen på ham. Han smilede, da hans mave gav en lille lyd fra sig, som for at minde dem om at den stadig var der. Jerry rystede ærvene på hovedet. "JEg er alligevel ikke sikker på at det var nok.." mumlede han "Min mave sys i hvert fald ikke at det var nok!"
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 10, 2008 14:05:10 GMT -5
Rose smilte roligt mod hans læber og trak sig også lidt væk og grinte kort "har du ret i" sagde hun smilende og kiggede på ham og smilte roligt "har du igen ret i, jeg skal nok lave os noget mad." sagde hun smilende og vendte sig så om med ryggen til ham og gik hen til køleskabet og åbnede den og tog nogle æg ud of nogle grøndsager og begyndte så at lave noget med ægene , da hun blev færdig med ægene puttede jeg dem over på deres to talerkner og begyndte så at skære grøndsagerene , som hun gjorde igår.. Hun blev færdig med at skære sine grøndsager og hun satte maden på bordet, og satte derefter også brød på bordet og kiggede tilbge på Jerry og smilte "kom, så er maden klar." sagde hun smilende, stolt af sig selv at hun vidste hvordan hun kunne lave en smule mad, meget vidste hun ikke, men hun vidste nok.... Rose kiggede på Jerry og satte sig så ned og nikkede mod ham, for nærmest at sige at han også skal sætte sig ned og hun smilte roligt og kiggede så hen på drikkende "jeg håber du kan lide hvad jeg lavede. der er også corenflakes hvis du ikke kan lide det."sagde hun med et smil og kiggede hen på Jerry med et smil, hun håbede han ville kunne lide hvad hun lavede, men det kunne jo slf ske at han ikke kunne lide det, og det var skam helt okay.
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 10, 2008 14:13:48 GMT -5
"JEg har altid ret, det er bare ikke altid at du kan se det!" mumlede han, mens han prikkede Rose's næse. Han observerede hende, mens hun lavede mad, og beundrede hundenes viden om de forskellige ting. Han så bare på. "Det samgte godt igår, så jeg regner med, at du lever op til dit ry!" Han smilede kækt og tog så en bid. Lod som om han faldt død til jorden. Satte sig så op igen "Nej.." sagde han , men falsk undring "JEg døde faktsik ikke?" hans øjne smilede til hunden og han nikkede "Det smager godt!" han smilede varmt og tog endnu en bid. Jerry tog noget vand og drak det. Han var tørstig, og hans hals var lettere tør, fra kysset af. Men han var ligeglad. HAn havde nydt kysset, og han ville MEGET gerne gøre det om. Han så hele tiden over mod Rose. Hvilket resulterede i, at han flere gange, ramte forkert med en gaffel eller noget.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 10, 2008 14:21:11 GMT -5
Rose kigged epå ham og grinte kort og smilte glad "jeg er glad for at du kan lide det!" sagd ehun og tog en bid af maden og drak roligt lidt af vandet og kiggede på Jerry som ramte forkert med sin gaffel og hun leede kort "er jeg virkelig så flot Jerry?" spurgte hun drillende og smilte roligt og tog endu en bid af maden hun havde på talerknen "hmm.. det er ikke slemt.." sagde hun smilende og kiggede på Jerry med et glad smil og strøg kort sin hånd gennem sit korte, nærten hvide hår og sukkede dybt, dog havde hun stadig et smil på sine læber, hun tænkte på alle de gange hende og Jerrys læber mødtes, det havde nu været.. 3-4 gange? hmm, jo, noget i den stil.. Rose smilte lidt ved tanken og kiggede så ne di maden igen som hun tog endu en bid af og drak lidt a vandet og kiggede så på Jerry "sov du godt i nat?" spurgte hun så smilende, Jerry havde holdt hende varm inat, det var faktisk dejligt at sove med Jerry, hun var dog bekymret over om Jerry ikke havde sovet godt, de sov jo på gulvet, lænt op af en dør, det var ikke liiiige det dejligste sted at sove, var det?
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Nov 10, 2008 15:33:54 GMT -5
Jerry smilede frækt tilbage "Nej, du har bare noget mellem tænderne!" undskyldte han sig, mens en let, klædelig farve, skød op i hans kinder. Han smilede stadigt. Kiggede på tallerkenen, nu hvor han var blevet gjort opmærksom på hans stirren. Det var sjovt, som Rose's hår nærmest så hvidt i lyset, og han tnkte på om hun gjorde andet end at vaske det, da det skinnede så meget. Smilede kiggede han op. Med lattermilde lettere grå øjne. "Jeg sov fantastisk, og jeg havde jo også en gevaldig sød dyne.." Han smilede. I forhold til det tæppe, han og hans storebror måtte deles om derhjemme, på gulvet, var dette guld, med varme og lukkede vægge om sig, en drømmeseng. Jerry var stadigt lettere bekymret over for sin storebror, men ikke mee end ham. Jerry's storebror, vidste jo ikke noget om hvor jerry befandt sig. Det gjorde Jerry egentlig heller ikke. "Hvorfor slæbte du mig egentlig med hjem igår?" spurgte han, for at få et svar. Hans øjne smilede stadig. Han var egentlig bare nysgerrig. Han var dog ikke sikker på at han ville bryde sig om svaret. SElvom han og Rose snart var blevet meget gode 'venner', var han ikke sikker på, at hun ville tage hensyn til hans følelser. Hun var jo trods alt en hund, og hun havde retten på sin side.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Nov 10, 2008 15:47:16 GMT -5
Rose tog sig hurtigt til munden da han sagde det og hendes kinder blev varme og en rødlig farve viste sig på hendes kinder.. Rose kiggede på Jerry og smilte roligt og smilte og grinte kort "Jeg er glad for at du kunne lide den lille dyne." hun grinte kort og smilte roligt og kiggede på ha, hun kunne godt se at der var noget som bekymrede ham, men det så ud til at være noget meget personligt, så hun trode ikke det ville være så godt at spørge om det... Da Jerry spurgte om det kiggede hun på ham og smilte så stille ".. jeg var i dårlig humør.." startede hun med og kiggede på Jerry "og så så jeg dig, og jeg trode at min irritation kunne gå ud over dig.." sagde hun og kiggede undskyldende på ham og drak lidt af sit vand og sukkede kort og kiggede på ham "er du sur på mig?" spurgte hun så bagefter og kiggede på Jerry og bed sig lidt i læben, han havde mange ting at være sur på hende, hun ville jo gøre ondt på ham, og hun fortryllede ham, dog ikke med vilje, men det gjorde hun... Rose kiggede på ham og spiste lidt mere og stoppede så med at spise, hun var blevet mæt, hun spiste ikke meget om morgnen, hun var ikke sulten om morgnen, det havde hun aldrig rigtig været, horfor vidste hun ikke, det var hun vel bare ikke, men Jerry kunne sagtens spise videre hvis han stadig var sulten..
|
|