Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on May 9, 2009 1:48:24 GMT -5
Jerry smilede kort. "Hm.. Vi går bare lidt tidligere i seng i aften.." Jarry kunne godt lide smagen af ordet 'vi'. Han grinede kort igen, strålede. Så gnubbede han Rose i håret "Din LILLE skat? Tror måske jeg er højere end dig, sselvom jeg er ret lav..." Han lænede sig ind imod Rose's brystkasse og lyttede til hendes hjerterytme. Han kyssede blidt hendes hals. "Jeg elsker også dig, meget!" Så krøb han rundt om hende, som en slange. "Faktisk.. Vil jeg bare gerne sidde sådan her lidt.." Han kiggede op på hende med et lille kækt smil. "-Hvis det i orden for dig? .. Du så dejlig varm.." Han spandt let.. "Bare i det hele taget dejlig!"
|
|
|
Post by Rose Bianca on May 9, 2009 7:00:30 GMT -5
Hun smilte blidt og nikkede kort "Okay Jerry." sagde hun med et roligt smil og lo kort "Well, okay så, min store skat." sagde hun og smilte roligt og nussede ham blidt i håret da han lænte sig indtil hende og hun smilte blidt, hendes hjerte bankede stille og roligt mod hendes brystkasse og hun smilte varmt til ham. Hun smilte da han krøb sig sådan om hende og hun smilte kærligt "det er helt iorden Jerry." sagde hun med et blidt smil og nussede ham varmt i håret og lod kort sine læber trykke sig, blidt indtil hans kind og hun smilte roligt til ham og betragtede ham roligt som han lå der, hans krop var dejlig varm mod hendes.
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on May 9, 2009 7:08:50 GMT -5
Jerry ligger bare op af Rose. Mumlende og spinnende. Han elsker Rose. Dog synes han det var sjovt den måde de mødte hinanden. Hvem ville nogensinde forelske sig i en hund på den måde ? Måska havde Jerry hundeblod i sig efter alt? "Kan vi ikke tage ned i byen i dag og gøre mig til dit kæledyr? SÅ vil folk forstår hvorfor vi er sammen" Han mumlede det blidt ind mod Rose's hals. Nippede lidt i den. Den smagte sød. En blanding af Rose's hår og duft og sæbe. Han slikkede sig kort om munden. Hans nippede videre op imod hendes øreflip. Ville have at Rose skulle være glad. Ville have belønnning..
|
|
|
Post by Rose Bianca on May 9, 2009 7:17:57 GMT -5
Hun smilte roligt og kiggede roligt på ham mens hun blidt nussede ham i håret mens hun roligt lyttede til han spinden og hun kiggede roligt på ham da han snakkede og hun smilte varmt "Jo, vil du nu eller lidt senere Jerry?" spurgte hun og bed sig kort i læben med et smil og strøg varmt hans kind og kyssede ham kort og blidt og kiggede ind i hans øjne "Er du sikker på at du vil bo her hos mig, være sammen med mig?" spurgte hun og kiggede blidt ind i hans øjne "For du behøver ikke, det ved du godt. " sagde hun og smilte blidt til ham og nussede varmt hans kind. Hun strakte kort på halsen, hun nød hans kys på hendes hals, og hun smilte varmt og lukkede kort sine øjne, hans læber var dejlig bløde mod hendes hud.
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on May 9, 2009 7:32:08 GMT -5
Jerry mumlede blidt i Rose's øre. "Senere.." han sad overskrævs på Rose og hyggede sig. Det var tydeligt at han ønskede nærkontakt og tryghed. Selve hans kropsbygning var lidt foroverbøjet, men kunne sagtens rettes ud. Hans sorte hår hang ned og skjulte hans isblå øjne. Hans siluet viste ærbødighed og tilbedelse. Han forgudede Rose. Hun var en af de eneste der nogensinde havde elsket ham som den han var.. OG hun var hunkøn. Jerry var ikke i tvivl om at han elskede denne hund. Ikke tvivl om at han var betaget.. Men ... Ville han virkelig bruge sit liv på hende ? "Selvfølgelig!" Hans stemme havde en hård klang og rummede ikke den mindste tvivl.
|
|
|
Post by Rose Bianca on May 9, 2009 7:45:22 GMT -5
Jerrys hvisken i hendes øre fik det til at løbe koldt op af nakken på hende og hun lagde roligt sine arme om ham og trak ham helt tæt indtil sin varme krop og lod roligt sine læber berøre hans hals i små og ømme kys og hun nussede ham blidt i nakken , stille og roligt. Hun smilte roligt af hans ord og hun kyssede blidt hans hals "Helt sikker?" hun smilte lidt drillende mod hans hals og trykkede ham varmt indtil sin varme krop , hun varmede ham roligt med et smil og holdte ham tæt indtil sig. Hun bed sig lidt i læben og nussede lidt hans nakke mens hun blidt lod sine læber strejfe hans bløde hud på hans hals, hans hud var dejlig varm mod hendes læber, og hun nød meget at være tæt på ham, hun elskede ham, mere end noget eller nogen andet hun håbede bare på at de kunne være sammen, uden problemer.
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on May 9, 2009 7:53:00 GMT -5
Jerry smilede igen og fik dejlige kuldegysninger ved Rose's berøringer. "Du vil gerne have mig til at sige nej? " Han smilede "Hvis ikke, så lad dig være tilfreds med et ja" Han lænede sig ned imod hende og berørte forsitigt Rose's læber med sine egne. De klistrede let sammen, men Jerry var ligeglad. Han rejste sig stille op, og tog Rose med i sin favn. Han holdte om hende og de kunne mærke hinandens hjerter. "Rose.. Jeg elsker dig, og jeg vil virkelig virkelig gerne være sammen med dig." Han kiggede direkte ind i hendes øjne. "Og stop så med at tvivle på mig" Han kyssede hende igen. Holdte kysset lidt længere end sidste gang.
|
|
|
Post by Rose Bianca on May 9, 2009 8:03:19 GMT -5
Hun smilte roligt og rystede roligt på sit hoved "Vil aldrig have dig til at sige nej.." sagde hun med et blidt smil og gendgældte blidt kysset og strøg ham kort ned af kinden og holdte blidt om hans nakke da han rejste sig op og trak også Rose med op og hun smilte blidt til ham og kiggede roligt ind i hans øjne "Jeg elsker også dig Jerry.." sagde hun og smilte roligt af hans ord "jeg tvivler ikke engang lidt på dig Jerry.." sagde hun blidt og gendgældte roligt kysset og nussede ham varmt i nakken mens kysset blidt blev holdt lidt, hun nød meget at mærke hans læber mod sin, hun mærkede hvordan hendes hjerte bankede hårdt og hurtigt mod hendes brystkasse og siden at hun stod så tæt indtil Jerry ville han sagtens kunne mærke hendes hurtige hjerteslag, det eneste hun ville have , var Jerry, hun elskede ham mere end noget andet, hun ville ikke lade ham gå , det ville knuse hendes hjerte hvis Jerry ville gå, men nu hvor han sagde at hav ville være sammen med hende, var hun ikke bekymret.
|
|