|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 11:39:32 GMT -5
Tenshi holder fast i Flukes hænder.. han har stramt om dem, for at Fluke ikke bare pludselig skal flytte dem..
Han er faktisk begyndt at få varmen...
I modsætningen til Fluke, er Tenshi allerede ved at falde i søvn.. Hans greb om Flukes hænder bliver løsere, i takt med at han næsten falder i søvn.. Han har jo nærmest ikke sovet de sidste 48 timer, og bare holdt sig vågen på kaffe...
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 11:43:29 GMT -5
Da Tenshis greb om Flukes hænder bliver svagere.. skævede han ned til Tenshi.. Han sover.. vidst..? Han smilte skævt, og sukkede tungt, et træt suk..
Fluke lagde sig ned igen, og puttede sig godt ind til Tenshi.. så de begge kunne få varmen.. lidt efter lidt faldt han i søvn...
(( nu sover de o.o.. skal vi bare sige næste dag? )) xD
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 11:46:45 GMT -5
(Ja xD)
De sover tungt.. som timerne skrider frem af, og solen atter kravler op ude i horisonten, og kaster sine stråler ned på den sammenfaldne bygning, kalder man det morgen..
Faktisk, er klokken vel omkring 12, da solen står midt på himmelen..
Inde i bunken er der stadig bælragende mørkt.. -bortset fra lampen som stadig lyser..
Tenshi sover tungt.. han har ikke rørt sig en tomme hele natten..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 11:54:36 GMT -5
Fluke trak vejret roligt, han lå og puttede hovedet ind mod Tenshis hår.. han smaskede lidt i søvne.. og hans ben var listet op over Tenshis ben, hen afnatten.. ikke med vilje, men noget han gjorde i søvne..
efter noget tid.. vågnede han.. det var varmt.. men det var det jo også om dagen.. han satte sig op, og fjernede hurtigt sit ben fra Tenshi.. .... han rødmede.. Fluke gned sine øjne.. og kiggede rundt.. stadig fanget..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 12:07:54 GMT -5
Selv om det er vinter, er der blevet temmeligt varmt inde i det lille hulrum.. Hele natten har mecharingen jo lyst... men også afgivet varme.. så nu er der ikke ligefrem koldt mere...
Tenshi sover stadig tungt.. Det er lang tid siden, at han har sovet uden at have frosset.. Så et eller andet sted var det vel godt nok, at Fluke var så stædig.. det gav Tenshi en god nats søvn, for første gang gennem flere måneder...
Det forklarer også hvorfor han stadig sover så tungt.. Men.. han kan jo bare vækkes
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 12:14:34 GMT -5
Fluke kravlede hen og tog fat i sine bokseshorts... med let besvær tog han dem på.. meget plads var der jo ikke.. "Mhmm.." han skævede ned mod Tenshi igen.. og så begyndte hans mave at gøre ondt.. jeg er sulten... han sank en klump.. - jeg ved ikke om jeg skal .. vække ham..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 12:17:50 GMT -5
Tenshi ligger helt sammenrullet.. dynen/tæppet ligger hen over ham, op til maven.. Det er nok den eneste gang at Fluke har set Tenshi så rolig.. uden noget anstrengt udtryk, men bare helt afslappet.. Og hvis det fortsætter som hidtil, bliver det nok også den sidste gang han ser det..
I nattens løb har Tenshi haft nogle lettere bizare drømme.. ikke nogen af betydning, men bare.. bizare
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 12:39:19 GMT -5
Fluke smilte lidt.. han ser .. så fredelig ud..- VENT! hvad tænker jeg på?? han er min fjende! han rystede febrilsk på hovedet.. og sukkede..
Fluke smilte langt nu... han løftede dynen og kiggede ned på Tenshi's privatdel.. han rødmede og slap dynen igen.. hvad har jeg gang.. i..? han bankede en hånd op i sin pande..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 12:48:59 GMT -5
Tenshi havde uden tvivl pandet Fluke en ordenlig en på kassen, hvis han havde været vågen.. Men han sover.. så han rør sig ikke en millimeter.. Det lysebrune, fedtede hår ligger halvt ind over det sovende ansigt.. og ørerne ligger let nedaf, for at skærme så meget for lyden som muligt
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 12:52:42 GMT -5
Fluke begyndte at kede sig.. gad vide hvad klokken var blevet? .. det undrede ham.. argh.. jeg vil ud.. han skævede til Tenshi igen, og lagde nu en hånd på drengens skulder.. "Hey.. Tenshi.." sagde han stille, puffede let til ham.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 12:55:56 GMT -5
"hmmmgnhmm" mumler han med en utilfreds tone.. vender sig om og trækker dynen helt op til halsen i den der søvntilstand man befinder sig i, når nogen prøver at vække en. Han mumler et eller andet uforståeligt, og virker bestemt ikke som en der har lyst til at stå op lige foreløbig.. Men det er der vel intet besynderligt i? han var jo meget træt..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 13:01:39 GMT -5
Fluke lagde hovedet på skrå, med et lille suk.. "Mwaah... " Jeg keder mig!! han var utilfreds... Han skævede på Tenshi igen.. og listede så under dynen igen.. Jeg kan vel lige så godt.. udforske lidt..? Flukes bagtanke var at se.. om han virkelig var til drenge.. eller det andet køn.. han sank en klump da hans hånd nærmede sig Tenshi's privathed.. -Langsomt lukkede han øjnene, da hans finger langsomt begyndte at nusse den.. Jeg får slag... hvis han vågner..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 13:21:59 GMT -5
Tenshi, som sover, rør sig naturligvis ikke.. Men da Fluke lægger sig ind til ham..og begynder at røre, der hvor han absolut ikke må røre, lyder der en lav brummende lyd fra Tenshi.. Han vågner ikke... Men han kan godt mærke det... Man kan vel sige, at hans drøm, som han er langt inde i, tager en drastisk drejning..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 13:29:12 GMT -5
Fluke sank en klump.. og stoppede bevægelsen.. han lå helt stille .. og stoppede med at trække vejret.. da Tenshi brummede.. han sukkede lydløst ud, da han ikke vågnede.. Fluke tog blidt fat om Tenshis pik.. hvorefter han begyndte at bevæge hånden frem og tilbage.. han rødmede.. og det føltes som om at hans hånd brændte..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 13:35:24 GMT -5
Tenshi udskiller bitte små lyde.. Han skutter sig en smule, men på en sådan doven måde, at man ikke kan tage fejl.. han sover stadig.. Måske dte vil gøre Fluke overmodig.. Men han ved jo ikke, at der ikke skal meget mere til, før at Tenshi vil vågne.. Og så kan Fluke vel nok gætte, hvem der får et slag tæsk!
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 13:38:02 GMT -5
Tenshis lyde fik Fluke til at rødme.. han lød sød.. og det var sikkert også sidste gang han fik lov at høre ham sige sådan.. "Mhm.." han smilte skævt.. hans håndbevægelse blev lidt hurtigere.. og Fluke lod sin tunge, let berøre Tenshis Hals.. .. det føles.. underligt..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 13:43:15 GMT -5
Tenshi brummer lavt igen.. en lidt.. ja, anden slags lyd i form af en luftig lille brum, lyder fra ham.. Stille åbnes hans øjne.. En underlig følelse hviler tungt i hele hans krop.. Hvis man nu havde haft en kæreste, og det var kæresten, som vækkede en på den måde.. ville det vel være rart nok... Og i nogle få sekunder, misser Tenshi lige med øjnene.. Men så... "HVAD FUCK TROR DU AT DU LAVER!!!" hvæser han højlydt, gør nogle spjæt-vrid og forsøger at få Fluke til at flytte sig i en helvedes fart.. men selvfølgelig vil han ikke pande direkte til Flukes hånd.. hvis han holder for hårdt fast, vil det jo bare gøre ondt på ham selv..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 13:50:17 GMT -5
Fluke lå ligesom bare og forsat lavede bevægelser med hånden.. han skulle lige til at puste Tenshi i øret.. da han pludselig vågnede.. "GEEEEH!!!" han fjernede hurtigt hånden... han sank en klump, og prøvede ligesom at finde på en undskyldning. "Eh.. ah.. det.. det var... uhm..." han rødmede og så væk, hans blik flakkede rundt. shit, han vågnede.. han sank en klump..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 14:01:25 GMT -5
Tenshi får sat sig op.. holder dynen trukket hen over sig for at dække sig til.. Hans ansigt er blusset op i en klædelig rød farve.. total flovt. "Hvad fanden havde du gang i din bøssekøter?!!" hvæser han. "Hvis du skal gøre sådan noget, så gør det for fanden på dig selv!!" Tenshis stemme er høj og skarp.. Kæft hvor pinligt! Han vidste det! Han VIDSTE at Fluke havde dumme ting i hovedet da han trak tøjet af ham samme nat.. "Giv mig mit tøj.. klamme bøsse køter!!" hvæser han.. virkelig nedladende... Selv om hans krop nu ikke er sur over det.. nej den ville hellere have at Fluke skulle have fortsat.. Men Tenshi tillader det selvfølgelig ikke.. selv om hans to hoveder har en indbyrdes diskution omkring det der..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 14:04:37 GMT -5
"Und...undskyld jeg ville bare..." - hvad ville han bare..? Fluke standsede sin sætning.. han ville jo udforske? men kunne man bare sige det..? han sank en klump og så ned i jorden..
Fluke rakte Tenshis tøj til ham.. han sukkede tungt. "Her.. og undskyld igen.." han kløede sig en smule i nakken.. Pludselig begyndte hans tanker at spille ham et pus.. han så.. Tenshi der var ved at kysse ham.. han klaskede sig selv på kinden nu.. dumme tanker!
|
|