|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 14:10:30 GMT -5
Tenshi flår fat i tøjet.. nærmest river det ud af hænderne på Fluke. "Idiotkøter!" hvæser han besk.. "Vend dig væk!" kommandere Tenshi vredt.. allerede nu er han begyndt at lægge de grummeste hævnplaner.. Fluke skal fandme lide for det han lige gjorde! Jeg advarede ham.. han får en kæp i røven!! tænker han.. skæver rundt efter om der skulle ligge endnu en træstump...
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 14:14:49 GMT -5
Fluke fnøs. "Din krop kunne sikkert godt lide det.. den var helt stiv." hånede han.. men havde et surt ansigts udtryk.. han vendte sig om med armene over kors.. "Tsk..!"
hvad er han så sur over..? .. dumme kat..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 14:30:21 GMT -5
"Ja hvorfor fuck tror du, pervydoggy!" hvæser han vredt.. "Naturlig reaktion, spasser! fandme ikke fordi jeg brød mig om det, vel? Hold nallerne fra mig!" han begynder at trække i tøjet. "Bare fordi ingen gider at have dig, så skal du ikke tro du kan tvinge folk til ting.. Lær det med det samme.. du er klam, og ingen gider dig!" Tenshis stemme er nedladende, imens han får boksershortsne trukket op. "Begå selvmord. Ingen vil savne dig..." Han lægger sine bukser på dynen ved siden af sig, for at kunne snuppe sin tanktop, og gøre sig klar til at snuppe i den.. Men han ser over mod Fluke. "Så.. hold dig fra min private sag.. Bare fordi du selv er så lille!" snerrer han.. Ja, Tenshi snakker om Flukes *host*
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 14:34:38 GMT -5
Fluke bed sig i underlæben.. i nogle få sekunder fik han faktisk tårer i øjnene.. det var ikke rart at blive kaldt klam.. og alle de der andre ting.. han så ned i jorden.. "Kæft.." mumlede han bare.. han blinkede tårerne væk..
Men da Tenshi nævnte det sidste, spidsede Fluke ører. "HVAD?!" han knurrede, og viste tænder.. -"DET SIGER DU IKKE IGEN!" han hoppede på Tenshi igen..
"Det passer ikke!! idiot!" han bed Tenshi i kinden..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 14:40:30 GMT -5
Tenshi bliver overfaldet af Fluke.. bidt i kinden. "Av for helvede! møgkøter! skrup af din minipik!!" hvæser han.. forsøger at sparke Fluke afhelvedes til.. Men Fluke er i 'brydnin' nok væsentligt stærkere end Tenshi.. Tenshis krop er jo fysisk mere spinkel.. På grund af hans kattegener... Hans arme og ben er lange og meget ranglede.. Fluke derimod, er jo mere robust... en af de der typer, som hvis han var en kat, ville kattepigerne savle efter ham.. Stærkere krop.. Fra hundegenerne...
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 14:46:34 GMT -5
"Vel vil jeg ej!!" Fluke var sur.. Tenshi skulle ikke kalde ham 'minipik'. "Hvilken ret tror du.. at du har til at kalde mig det..?" Han knurrede... Tenshi var jo stadig halv påklædt.. han begyndte at nappe i hans brystvorte.. "Nå..? undskyldning..?" han slikkede hurtigt og nappede forsat.. og så listede han sin hånd ind under Tenshis bokseshorts.. han nussede kattens diller.. Fluke selv smilte langt ondt.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 14:50:43 GMT -5
Tenshi kæmper for at skubbe Fluke væk. "Hvilken ret jeg har? Ja nok at jeg er større end dig! så fuck af med dig!!" hvæser han.. Fluke bruger beskidte tricks ligenu... Men Tenshi har sgu ikke tænkt sig at trække sine ord tilbage! - han er jo størrer end Fluke.. både i højden, og andre steder.. så hvorfor skulle han trække sine ord tilbage? "Du kan bare ikke råle sandheden!!" hvæser han, forsøger at fjerne Flukes hånd, skubbe hunden væk..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 14:55:39 GMT -5
"Hold din kæft!" Flukes øjne gnistede igen.. dette var jo.. voldtægt..? "Baggårds kat!" Han tog hårdt fat om Tenshi's diller, og begyndte med vilde bevægelser.. at køre hånden op og ned.. "You like?<3" han grinte langt.. Fluke slikkede igen Tenshi på brystvorten..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 15:10:09 GMT -5
Tenshi stritter imod.. Hans krop sitre, og hans hænder begynder at ryste en smule.. "St~ohp for h~elvede!!" hvæser han.. vel egentlig med lidt luft ind i brudene.. Den ene hånd forsøger at skubbe Flukes hoved væk fra sin brystkasse, mens den anden forsøger at trække Flukes hånd op.. Hans hjerte hamrer, og den rødmende farve i kinderne forbliver der. "Slip for helvede!!" en hvæsende stemme
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 15:11:57 GMT -5
"Og hvad så hvis jeg siger nej..? - du larmer.. " Han smilte let.. og placerede nu sine læber på Tenshis' .. hårdt.. "Mhm..<3"
Hånden nede i Tenshis bokseshorts forblev der.. hvorfor gør jeg alt det her...? er jeg.. virkelig bøsse..? han undrede sig.. bevægelserne forsatte.. langsomme og pirrelige.. og dernest hurtige igen..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 15:18:28 GMT -5
"Skrup nu til helvm~mmeme~" hans vrede udråb bliver afbrudt, da Fluke påtvinger sig et kys.. Jeg slår den køter i hjel!! tænker han vredt.. Han forsøger stadig, med den ene hånd at få Flukes hånd væk.... Men det er svært at koncentrere sig om den slags.. Hans hjerte hamre hurtigt, og hans vejrtrækning er ikke helt over kontrol..
Tenshi får drejet hovedet, lægger en hånd mod Flukes underansigt for at skubbe ham væk. "Klamme bøssekøter!" hvæser han.. Ikke at han har noget imod homoseksuelle.. eller det vil sige.. Han har ikke noget imod homoseksuelle KATTE.. men hunde derimod.. det er ligegyldigt om de er hetero, eller homo.. han bryder sig ikke om dem!
Ét eller andet sted, er Tenshi vel en smule bange... Bange for at Fluke skal gennemføre det her med andet end kun hånden...
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 15:26:13 GMT -5
Fluke grinte let, da hans ansigt blev skubbet væk.. "Du er så sød Tenshi!" sagde han drilsk.. Fluke stoppede sin bevægelse med hånden.. og listede den om til hans baller.. han listede en finger op.. i Tenshis anus.. "Vupti!" grinte han..
Når jeg er færdig.. er jeg en død hund.. det var han lidt nervøs over.. Fluke fik rykket sit hoved væk.. og nappede let i Tenshis hals..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 15:38:22 GMT -5
Tenshis krop gør et vrid da Fluke nu bare gør det værrer... Hans ansigt bliver ligblegt. Han lukker øjnene hårdt i.. brændende rødmen i sine kinder.. det føles underligt.. at ligge på ryggen,.. med en anden ind over sig.. Tenshi har aldrig haft en kæreste.. ikke engang en romance! "A~eh!!" han kaster nakken bagud med et halvt gisp.. -egentlig, skal der ikke så meget mere til før han kommer... Tenshi er ikke typen der onnanere... han har måske gjort det en enkelt gang eller to.. men han har ikke tid, fred eller noget til det... og så er han jomfru.. så der skal ikke meget til.. Måske var han mit første kys.. Men det her, skal han FANDME ikke tage også!! tænker han rasende... Han vipper nakken frem, trækker den ene hånd om i Flukes nakke, og får flyttet et øre op til sin mund.. Tenshi slår så tænderne i øret på Fluke.. Ikke bare sådan en lille nappen... nej.. tænderne brutalt hakket sammen om øret.. SLIP!! tænker han vredt
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 15:50:43 GMT -5
Fluke fik mast en finger længere op i Tenshis' anus.. (anus .. jeg elsker det ord XD) Han lavede nogle roterende bevægelser.. imens han smilte..
Da tenshi bed i Flukes ører.. gispede han let.. og senere skreg han.. højt... "AAAAAAAVGGGNNNHHHH!!!!" han fik fingeren ud af Tenshis røv... og slog let til Tenshi.. sådan så han ville give slip.. han ømmede sit øre.. og peb.. "Av.....uuh..." han snøftede let.. "Din dumme kat!" han vendte sig om mod Tenshi og pegede fingre af ham. . -"åndsvage!!" øv.. jeg ville have haft ham til at komme..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 15:56:03 GMT -5
Da Fluke trækker fingeren ud, slipper Tenshi bidet i øret.. Han kravler bagud, liggende, og får flået Flukes hånd op af sine boksershorts.. Han får kravlet så meget bagud, at hvis han kravler længere, banker han ind i murbrokkerne.. han sidder sådan at han ligesom skærmer lidt af for sig selv.. dernede.. Hans krop er jo stadig ophidset.. og det skal Fluke i hvert fald ikke have lov at se.. Med hamrende hjerne, begynder han at trække i tanktoppen. "Fuck til helvede og dø, minipik!!" hvæser han hadsk... nærmest mere slanget end kattet... -Ja han har fundet nyt kælenavn til Fluke.. i stedet for fedefluke..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 15:59:22 GMT -5
Da Tenshi begyndte at kravle baglæns.. smilte Fluke lidt af ham.. haha.. lær det..
men.. da Tenshi kaldte ham.. 'minipik' endnu en gang.. så sluttede legen.. "GAH!!?? BLIVER DU VED?!" han løftede en knytnæve, og gav Tenshi den.. lige på kinden.. "Hold kæft med det!"
(så kan de knytnæve slås xD...)
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 16:03:42 GMT -5
Tenshi klasker en hånd mod sin kind, da han får en næve direkte på den.. Han ser på Fluke med et rasende blik. Nu er det Tenshis tur til at angrube Fluke... Han kaster sig ind over ham.. forsøger at holde kvælertag på ham med et rasende hvæs.. "MinipikMinipikMinipikMinipikMinipikMinipik MinipikMinipikMinipikMinipikMinipikMinipik MinipikMinipikMinipikMinipikMinipikMinipik MinipikMinipikMinipikMinipikMinipikMinipik MinipikMinipikMinipikMinipikMinipikMinipik MinipikMinipikMinipikMinipikMinipikMinipik!!!" gentager han, igen og igen og igen.. Fluke hadede tilsyneladende at blive kaldt det..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 16:05:31 GMT -5
"Gnaarhg!!" .. Fluke mærkede kvælertaget om sin hals.. han knurrede halvt af Tenshi.. og sparkede så sit knæ op i maven på Tenshi.. imens han prøvede at holde Tenshi's hænder væk fra halsen.. "Hold... KÆFT!" han tog den ene hånd, og gav Tenshi en lussing..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 16:08:45 GMT -5
Tenshi får et ben i maven.. og bukker sammen.. må flytte sig tilbage og sidde, da Fluke også stikker ham en lussing. "Pffh! du er ynkelig! du kan ikke engang klare lidt nedgørelse!" hvæser han. "Minipik!!" hvæser han igen.. sætter benene i bukserne, og kravler så op på knæ for at kunne trække dem op.. selv om det er lidt svært når der er så lavt til loftet.. Han sørger for at have ryggen lidt til Fluke.. han skal ikke se, at Tenshis krop er midt i en forvirring..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 16:16:25 GMT -5
"HEH!" Fluke ømmede sin hals, og satte sig op.. da Tenshi blev forflyttet.. idiot.. "Nåh..? og hvad så..? du lugter.." han fnøs.. dumme kat.. "og hvorfor vender du ryggen til mig? skjuler du noget..?" han forsøgte at kigge foran Tenshi.. dernede.. omkring hans underliv..
|
|