|
Post by Kahn on Jul 21, 2009 18:12:18 GMT -5
Kahn ryster på hovedet. "Jeg kan ikke forklare dig hvad der gik for sig i mit hoved... Det er jeg ked af, okay?" han ser op på Lassie.. hans blik er sørgmodigt, og på en eller anden vis bedrøvet som aldrig før.. "Men du må ikke bebrejde mig det der.. Det får du det kun værrer af selv.."
han ser væk..var det her for at hjælpe Lassie? eller sig selv?
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Jul 21, 2009 18:19:13 GMT -5
Lassie rejste sig op fra stolen, da han så sin fars ansigts udtryk og gik så hen imod ham.. Han stod foran ham nu.. og prøvede at fange øjenkontakt. "Så.. du er altså bøsse...? eller forstyrret i hovedet?" Han måtte vide det.. Han måtte have svar. Hele Lassies krop rystede både af vrede.. men også fordi han var bange.
"Må jeg ikke..?" Hans stemme knak dér, men han prøvede egentlig allerhelst at holde sine tårer tilbage.. han ville ikke græde. nej. "Du.. jeg kan ikke.. Jeg kan ikke se på dig uden at jeg tænker på det.." begyndte han. Hans stemme begyndte at fare sammen.. "Hver gang du rør mig.. så siger mit hoved BUM .. og mit hjerte begynder at hamre.. jeg får det så underligt indeni!.. " det var meget svært for ham at sige alt sammen.. derfor talte han en smule hurtigere end normalt.. Lassie kiggede vredt på sin far.. men også trist på samme tid.. Han fik lyst til at tage fat i hans trøje.. og knuge hænderne om den.. men han lod være..
|
|
|
Post by Kahn on Jul 21, 2009 18:27:20 GMT -5
Kahn står lidt uden at sige noget.. nej, han kan da ikke springe ud over for sin søn?
Men han bliver nødt til det. ".. Begge dele tror jeg.." han sukker lidt.. ser væk med et tungsindigt blik. "Jeg har overvejet.. at opsøge en psykolog.. " mumler han, ser så på Lassie, løfter en hånd og stryger ham faderligt over håret.. hvad ellers kunne han gøre?
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 21, 2009 18:31:22 GMT -5
Lassie stivnede svagt.. Så han.. er altså bøsse... Han stod og så mistroisk på sin far.. Hvordan kunne han være bøsse? hvad så med mor..? Familien? "Mhm..." Han begyndte at ryste igen..
Da Kahn begyndte at stryge ham over håret tog Lassie hurtigt hans hånd, og holdte den foran sig.. Hans hjerte begyndte allerede at hamre over at Kahn bare rørte ham en lille smule.. "Jeg.. kan ikke.. jeg bliver underlig hvis du rør mig.." Han kiggede rødmende til siden og slap så Kahns hånd.
|
|
|
Post by Kahn on Jul 21, 2009 18:34:21 GMT -5
Kahn ser lidt på ham.. han nikker stille. ".. Jeg forstår.." han ser væk.. "jeg får arrangeret... så du kan bo hos din mor.." han sukker tungt.. han havde frygtet den her dag.. men siden dét skete.. har han vidst den ville komme.. det har han været helt sikker på!
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 21, 2009 18:39:29 GMT -5
Lassie bed sig i underlæben.. "Jeg.. vil ikke bo hos hende.." erklærede han så. -"Jeg har det godt.. her.. Altså.. bedre end hvis jeg skulle.. være hos min mor.. " han sank en klump. Ja.. hvorfor kunne han ikke bare bo hos sin mor? Lassie vidste ikke helt hvorfor han så gerne ville blive boende. Kahn havde jo ikke behandlet ham som en far ville gøre.. Ihvertfald ikke lige den dag..
"Jeg.. er bare forvirret.." Fuck.. hvad er der galt med mig.. Lassie kiggede væk.. "Du skal bare ikke se mig nøgen... eller drikke.. så går det nok.."
|
|
|
Post by Kahn on Jul 21, 2009 18:43:40 GMT -5
Kahn står lidt. "Lassie det går ikke at du bliver nødt til at stille krav.. du kan være hos hende i en prøveperiode.. inden du beslutter dig.." han lader en hånd glide op og klø sig diskret i nakken. "Det jeg har gjort.. er ikke i orden.." han sukker lydløst
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 21, 2009 18:48:08 GMT -5
Lassie knugede hænderne.. "Mhm... Fint..." sukkede han. Jeg vil jo gerne bo hos dig.. lort.. -"Nej.. det er ikke iorden.. " Han sank en lille klump, "Du fortjente at jeg slog dig.." tilføjede han så bagefter.. han kiggede til siden.
|
|
|
Post by Kahn on Jul 21, 2009 18:54:17 GMT -5
"Ja.. og mere end det.." han sukker tungt. "Kan jeg råde bod på det.. Lassie?" spørger han og ser på ham med et lidt tungsindigt blik
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 21, 2009 18:57:37 GMT -5
Lassie skævede hen på sin far da han sagde det sidste. Han så nu ned i jorden.. Usikkert. Han vidste det jo ikke helt. "Det.. ved jeg ikke.." han bed sig svagt i underlæben. -"Jeg ved ikke hvordan.. det så ville lade sig gøre.." Hans fingre sitrede.
"Jeg ville gerne have.. at tiden kunne blive spolet tilbage.." Han kiggede sørgmodigt på Kahn.. hvorefter han så kiggede til siden.. forhelved..
|
|
|
Post by Kahn on Jul 21, 2009 19:10:08 GMT -5
"Desværre.. hvis jeg kunne.. ville jeg gøre det.." han sukker stilfærdigt igen. Han sidder lidt uden at sige noget. "Men.. måske trommerne i det mindste kan løfte dit humør lidt.."
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 21, 2009 19:12:51 GMT -5
Lassie smilte akhavet til Kahn.. "Det kan de.. " Han tvang sig selv til at smile.. -"Som sagt.. Jeg er virkelig glad for det trommesæt.."
Hans hjerte banken begyndte at hamre normalt igen.. og hans blussende kinder var forsvundet.. "Tak..." -"Jeg.. havde bare brug for at snakke om det.." indrømmede han så og vendte ryggen til Kahn.
//frys
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 7:31:42 GMT -5
Kahn står lidt.. i det mindste blev Lassie glad ved trommesættet.. Han smiler en smule.. "Det.. er godt at du så konfrontere mig, når du har det sådan.." han ser lidt væk.. alt det her prikker virkelig til hans samvittighed
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 7:33:50 GMT -5
Lassie nikkede lidt. Jeg ved ikke om jeg skal være bange for dig.. Hurtigt var Lassie henne at sidde ved trommesættet igen. "Du.. øh.. gør det ikke igen, vel?" spurgte han en smule akhavet.. og hans hjerte hamrede af nervøsitet.. Kom med et ordentligt svar, far!
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 7:41:06 GMT -5
Kahn ser på ham, smiler beroligende. "Nej.. Jeg gør det ikke igen.. Jeg lærer af mine fejl, Lassie..." han lader hænderne glide i sine lommer. ".. Nå.. Skal du ikke vise hvad du kan til din gamle far?" spørger han med et lidt undskyldende smil
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 7:48:27 GMT -5
"Godt.. For ellers blev jeg nødt til at slå dig med den her.." Han holdt en trommestik frem og viste den til sin far. Et lidt akavet smil viste sig på hans læber, og så rystede han ellers på sit hoved. Hvor er det her fjollet..
Da Kahn spurgte ham, om han ikke ville vise hvad han kunne til sin far, nikkede Lassie. "Jo.. hvorfor ikke." han smilte svagt. Han tog begge trommestikker i hænderne, og satte foden ved pedalen. Først begyndte han på den klassiske trommesolo, den som alle starter op med.. Den kunne han perfekt. Så prøvede han på en lidt svære, som ham og hans band øvede tit.. En af deres sange. Det gik fint i starten.. men så røg Lassies fod af pedalen.. "Årh fuck.." Han fugtede sin læbe og kiggede med et flovt smil hen på Kahn.. "Vi tager den igen.." han rømmede sig så og begyndte at spille den igen.. og da han nåede til det samme sted, nåede han ikke at slå rigtigt med stikkerne.. "Lort!" udbrød han så.. "Jeg.. misser den altid.."
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 7:53:30 GMT -5
Kahn smiler lidt. "Ja.. det må du vel nok.." siger han med et lidt akhavet skævt smil... i det mindste er stemningen løftet lidt mere nu.
Kahn betragter og lytter. "Du klarer det ellers godt.." han lunter hen bag ham. "Når du når til det stykke.. sp skal du føle rytmen... ikke bare følge den..." han ser ned på trommerne. "Prøv igen.." han klapper ham let på skulderen..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 7:59:10 GMT -5
Lassie betragter sin far imens han snakker.. og derefter på sine trommestikker. "Føle den.." mumlede han så. Godt.. føle den.. Hmn.. Jeg må prøve og lukke øjnene.. Da Kahn klappede ham på skulderen, smilte han lige så stille.. "Jeg kan prøve.." han sank en lille klump.
Lassie var jo kun 14 år, og han startede med at spille for et år siden.. så han var jo ikke helt perfekt endnu med det alt sammen. Men han var meget god - af en 14 årig at være. Han rømmede sig kort, og holdte trommestikkerne parat. "Godt.." Lassie startede med at have øjnene åbne da han spillede det første stykke. trommestikkerne løb hurtigt rundt på trommesættet.. nogle steder haltede det lidt.. men ellers lød det godt. Da Lassie så nåede til problem stykket, lukkede han øjnene i.. føl rytmen.. gentog hans tanker.. Og det lykkedes rent faktisk.. med lukkede øjnene fik han spillet forbi det stykke han havde problemer med.. men så gik det så galt et andet sted.. "Jeg gjorde det! jeg spillede forbi." sagde han glad og med entusiasme. -"Men .. øh.. jeg skal bare lige øve mig noget mere.. det er til en af vores nye sange.."
|
|
|
Post by Kahn on Jul 22, 2009 8:09:10 GMT -5
Kahn smiler.. det varmer ham inden i at høre Lassie så energisk, og at det lykkedes. "Det skal du ikke bekymre dig om.. det kommer med tiden, vær sikker på det.." han nusser ham kort over håret igen, sådan faderligt..
Ja, Kahn selv havde spillet i mange år.. Men det sidste lange stykke tid havde han ikke så meget som rørt et sæt trommer..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Jul 22, 2009 8:10:44 GMT -5
Lassies hjerte hamrede af energi.. og han fik helst lyst til at spille videre.. men en tanke strøg ham kort over hovedet.. da Kahn nussede ham.. og han hoppede op fra stolen.. "Ja.. det har du ret i.." han kiggede fra trommesættet til Kahn. "Du.. har spillet en trommer engang.." han smilte svagt, "Her.." han rakte ham stikkerne. -"Sæt dig og spil noget." han nikkede let.
|
|