|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 15:45:28 GMT -5
"Det har jeg ikke tid til.." mumler han. "... stil dig foran vasken igen.." mumler han.. tager shampooen op fra bordpladen igen. "Den ækle farve skal helt ud.." han går hen til vasken... betragter kort i smug Lassie endnu engang... Hans hud ligner Bellas... lyder det i hans hoved.. hans egne tanker, som ingen får at høre om.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 15:49:01 GMT -5
"Jo, hvis du lod mig være i fred.. og åd noget nu, istedet for det her.. så havde du rent faktisk tid." han så surt på ham, lettere dvaskt. han kiggede så til siden.. blah..
"... kunne du godt have sagt inden jeg tørrede mit hår!" han fnøs, og gik over til vasken igen.. tændte for vandet.. han lænede hovedet ind over vasken igen.. så han stod foroverbøjet. "Så må du vaske det ud.. jeg gider ikke."
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 15:51:29 GMT -5
Kahn går bare hen. "Hvis du nu bare kunne opføre dig ordenligt, ville det slet ikke være nødvendigt at snakke med dig overhovedet. så ville det blive som du ønsker det." lyder det bare tørt fra ham..
Han gentager fra før.. skummer håret da Lassie har rettet sig op og futeret ørerne så de bare er fugtige.. "... Så... bøj dig igen.. så vasker jeg det ud.." siger han med en forholdsvist rolig stemme
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 15:53:47 GMT -5
Lassie fnøs. "Du kan også bare lade være med at være så ond.." han så vredt ned i vasken.. lukkede så øjnene.. han bøjede sig ned igen.. da han fik besked på det.. hvorfor har han den magt over mig..?
Han stod bøjet.. og ventede på at han ville vaske det ud..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 15:56:46 GMT -5
Kahn står bag ham... begynder at vaske Lassies ører... Ingen ville se det som noget forkert at han står tæt op af Lassie bagfra.. For de er jo bare far og søn.. og det er jo ikke fordi det er seksuelt undertonet eller noget.. Men Kahn mærker en svag rødmen i sine kinder.. Den er dog ikke synlig... .... Hvorfor får jeg det sådan? Han bliver bare nødt til at stå der for at kunne nå..
Han skrubber ørerne på Lassie, indtil sæben er helt ude..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 16:01:15 GMT -5
Lassie kiggede bare olmt ned i vasken.. lettere dvask.. han mærkede godt sin far stå så tæt.. men han så intet forkert i det.. han ville først begynde at føle det forkert.. hvis han havde set noget lignende i tv.. eller noget i den stil.. læst om det. men det er den eneste måde Kahn kan nå ham på. Han var stille lidt..
"Skal du skrive videre.. når vi er færdige her..?"
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 16:04:10 GMT -5
"... Ja.. Jeg har to dage til min næste deadline.." han sukker tungt. ".. Dernæst omkring 2 måneder.. så skal jeg være færdig med hele den næste storyline.." han sukker igen.. bare for sig selv.. Men så tier han... ham og Lassie taler sjældent sammen, når de ikke skændes.. ... Næste deadline bliver svær.. Jeg er total død for inspiration... og det er et manus... ikke engang en bog.. geez... det bliver sgu hårdt..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 16:07:24 GMT -5
"Ah.. lyder hårdt. men derfor skal du stadig spise.." han lød meget tung i stemmen.. meget dvask og træt.. som altid.. især når han talte med sin far.. shampooen blev skyldet ud i vasken.. Lassie rejste sig op igen.. men for hurtigt at han bankede hovedet ind i sin fars brystkasse.. "Uff..." han lukkede øjnene, og skævede op på sin far.. trådte så væk fra ham.. gik over til håndklæderne.. tørrede sine ører og håret.. farven var helt væk nu. han sukkede.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 16:11:48 GMT -5
Kahn ser tilfreds på Lassie.. "Hmmn.." mumler han bare. "... Så må du jo lave mad.." siger han i samme dvaske tone som Lassie, inden han går over og fisker nøglen op af lommen.. låser døren op. "Jeg går op og skriver videre.." mumler han så.. går ud, op af trapperne.. ind på kontoret.. døren står åben som altid..
Hans blik hviler på skærmen.. Men..
Han er total blanket af.. ".... Pis.." mumler han... lader bare kroppen blive helt slap og klaske ind over skrivebordet ved siden af tastaturen med et tungt bonk.. .... Fuck... blokeringen er startet!
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 16:18:06 GMT -5
Lassie fnøs. "Ja Ja.. det må jeg vel gøre så.." han sukkede tungt. -"Ehm.. opvarmer Pizza så..." han bed sig i underlæben.. kiggede så væk. Han gik ud af døren.. ned til stuen.. og ud i køkkenet..
Lassie begyndte at redde op på bordet til mad.. han fik noget pizza ud fra fryseren.. og puttede det i ovnen.. så det kunne tø op.. og derefter laves.. så det kunne spises.. han kiggede tungt rundt.. sukkede en smule og kiggede på pizzaen der var ved at tø op.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 16:21:55 GMT -5
Kahn sidder bare stille til lyden af sin summende computer.. "Tænk.. tænk... tænk.." mumler han i takt med at han løfter hovedet og slipper musklerne, så panden banker mod bordet. "... for helvede.." mumler han.. armene klasker løst ned at hænge med fingerspidserne mod gulvet..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 16:25:20 GMT -5
Efter noget tid blev pizzaen færdig.. han hev den ud fra ovnen.. og begyndte at skære den i nogle fine stykker. han dækkede bordet op. "Færdig."
Lassie gik oven på, for at hente sin far.. "Far.. maden er færdig.." sagde han roligt.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 16:35:21 GMT -5
Kahn gør ikke andet end det han hidtil har gjort... sidder og banker hovedet mod bordpladen. Tænk... tænk..... tænk.................tænk................................................tænk.................... Egentlig hører han slet ikke Lassie.. han forsøger at komme ud af den lille blokade.. han kan jo ikke bruge en blokade til noget! slet ikke!
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 17:16:33 GMT -5
"Ehm .. far?" han bankede på dørkarmen.. -"der er mad!" sagde han lidt højere og sukkede tungt. .. han kunne idet mindste ligge mærke til mig.. tænkte han tvært.
"Hold op med at banke hovedet i bordet. "
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 17:18:26 GMT -5
Kahn hører ham nu.. stopper banken i bordet. "...Bare start uden mig.." mumler han... sidder bare urokkeligt. Jeg skal ind på sporet igen.. aaarhg! forstyrrelser, forstyrrelser!! tænker han fustreret.. Han hæver ansigtet en smule.. ser på skærmen... men så lader han bare panden banke mod bordet igen. "for helvede mand så tænk dog!!" hvæser han af sig selv..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 17:30:23 GMT -5
"Nej! .. nu har jeg lavet mad.. sådan så DU kunne spise noget.." han fnøs.. -"Desuden.. har jeg spist.. ovre hos mine venner.. " han sukkede.. jeg er kun lidt sulten.. Lassie så dvaskt på sin far.. "Kom nu med.."
han fik et chok da Kahn udbrød det sidste.. "Måske får du inspiration imens vi spiser..?"
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 17:35:58 GMT -5
Kahn rejser sig. "Nej nej nej.. det er slet ikke til nogen nytte.." han begynder at traske rundt. "Jeg skal have slået Kairi I hjel... Men jeg ved ikke hvordan helvede hun skal dø!" han trasker rundt.. snakker om karakterene i sin historie. "Hvis Mich nu blev morder, ville Haki blive rasende på hende.. for hun fortæller alt.. ARHG FUCK DET PIS!!" går han rundt og snerrer af sig selv. "SKRUP NU TIL HELVEDE KAHN! du kan jo ikke noget! skrid! Lad nu Samson skrive for helvede!.." han trasker hen til altandøren, åbner den så en frist brise stryger ind. "Tænk nu for fanden da Samson!!"
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 17:38:50 GMT -5
"....." Lassie står helt stille. han blinkede let med øjnene. "Hun kunne.. glide i noget.. og få en køkken kniv igennem halsen... ?" sagde han stille.. -"eller.. hun kunne stå på en togstation.. og så kom der nogle idioter løbene forbi og skubbede til hende.. så hun røg ud på skinnerne.. imens der kom et tog..?" stod han lige så stille og sagde..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 17:41:16 GMT -5
"Hun er bange for skarpe ting, og mange mennesker.. og små rum.. og højder... og støg.. steder med offentlig adgang.. for helvede.. hun er total misfosterkælling!" han går ud på altanen. "... Hvad ville Samson skrive.. kom nu.. Samson.. ville slå hende i hjel... Men den fucking samson er forfatter og ikke morder!!" han går helt hen til kanten på altanen. "... for pokker.." mumler han lavt...
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 17:44:52 GMT -5
Lassie gik efter Kahn.. han kiggede en smule på sin faders ryg. sukkede tungt. "Hmn.. Så kunne hun falde over sig selv.. og brække nakken..?" spurgte han stille. kom nu med ned.. maden bliver kold.. tænkte han irritabelt..
egentlig.. kunne han være ligeglad med sin fars arbejde.. Lassie kunne jo egentlig bare passe sig selv..
|
|