Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 13:47:03 GMT -5
Lassie var ved at sige noget mere, men kun et gisp lød fra ham da en hånd lukkede lyden for hans mund.. "Mhn!!" han tog fat om sin fars hånd, og prøvede at flytte den.. han lukkede øjnene, og prøvede at vride sig fri.. Fuck.. jeg skulle bare været gået ind til mig selv! Lassie prøvede at vride sig fri.. han rystede på hovedet, for at få flyttet hånden.. "Flyt.. din hånd!" fik han sagt.. og han gispede igen.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 13:49:47 GMT -5
Kahn flytter sin hånd, tager istedet fat i kraven på Lassie, så han ikke går nogen steder. "Hvorfor siger du ikke fra for at se sådan nogle ting? Det er måske dig som er bøsse?" spørger han rasende.. Egentlig.. så er han vel temmelig flov på grund af at Lassie nu har set den video.. For.. de ting i de videoer, som Kahn skriver manuskripter til... Det er jo fra hans egen fantasi.. så man kan vel godt sige at det er hans "beskidte fantasier".. og hvilken hæderlig far ønsker dog at sine børn skal finde ud af sådan noget?
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 13:53:44 GMT -5
"Mhm.." han så til siden.. ned mod gulvet.. lukkede så øjnene.. da Kahn tog fat i hans krave. han havde forsat sine hænder mod Kahns' .. "Fordi.. jeg tænkte hvorfor ikke?!" han så på Kahn.. surt. Han prøvede at rive sig fri fra Kahn.. "Jeg er IKKE bøsse!" han knurrede.. hvorfor fanden tror han det?!! det var jo de der piger der ville se den! Lassie knurrede forsat.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 13:56:41 GMT -5
Kahn slipper ham med et ryk.. så vender han sig om, får hævet armene op ad med bøgede albuer. "FEDT nok!" snerrer han sarkastisk. han går hen og sætter sig på sengen.. albuerne hvilende på sine knæ, ansigtet gemt i håndfladerne, let bøget ryg.. ... For fanden.. nu ved han det... Han må da skamme sig til døde!! tænker han med en svær ubehagelig knude i maven
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 14:01:42 GMT -5
Lassie går nogle skridt tilbage.. han så forsat mut mod Kahn.. "....." men han sagde ikke noget.. hvad skulle han sige.. han stod bare og kiggede på sin far.. sin far der skrev bøsse manuskripter. "Kan ikke fatte det her.. hvorfor skriver du sådan noget..?"
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 14:04:30 GMT -5
Kahn sidder uden at røre sig.. men så hæver han hovedet. "Fordi jeg kan.. Fordi jeg har talentet til det... Fordi det var det, som der var flest penge i.. Helt ærligt.. du vil ikke påstå at du seriøst tror på at vi ville kunne bo sådan et fint sted her, og leve så fedt, hvis det kun var din mor der tjente penge?" han rejser sig op igen, går hen til sit tøjskab som han åbner, trækker en blød morgenkåbe ned fra en krog på indersiden af skabslågen.. Han trækker i den, binder den om maven inden han ser hen på Lassie. "Hvorfor tror du, at jeg går under kunstnernavn?" spørger han så en anelse surt..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 14:06:56 GMT -5
"Pff.. " han hævede det ene øjenbryn. idiot.. "Nåh? men hvis man kan skrive manuskripter til sådan noget.. er man vel også nødt til at være dét? ikke? .. hvad er det for nogle syge fantasier du har..? du kunne have valgt noget andet at blive forfatter til.." han fnøs.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 14:10:35 GMT -5
Kahn ser irritabelt på Lassie. "Kan du ikke også skrive om to tøser der er sammen, uden selv pludselig at være både pige og lesbisk? Jo, det kan du sagtens.." han purrer fustreret op i sit pandehår. "Jeg valgte det, som der var flest penge i for pokker." han klør sin hals med et besk udtryk i ansigtet. "Og eftersom filmene sælger godt... så.." han vender rundt og går hen mod den del af værelset, som er dækket af et stort gardin, fra gulv til loft, fra ene hjørne til det andet... Han trækker det lidt til side, så han kan læne sin skulder mod den høje gulv-til-loft rude ud til haven... et tyndt lag sne ses på græsplænen.
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 14:17:01 GMT -5
Lassie rynkede næsen. jo.. det kunne man jo godt. "Men stadigvæk.. tænder det dig..?" spurgte han lavt, men så det kunne høres. Han sank en klump, han blev nødt til at vide.. om Kahn virkelig var til fyre.. er han bøsse...? tænkte han forvirret.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 14:19:01 GMT -5
Kahn ser irritabelt hen på Lassie. "Hvorfor fanden vil du vide sådan noget?" spørger han irritabelt. ... hvad skal den her lynchen til for? tænker han i samme mine, som han taler; irritabelt. "Det tænder måske dig?" spørger han så med et par kyniske øjne rettet på Lassie
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 14:20:47 GMT -5
"Jeg vil vide om du er til fyre!" sagde han irriteret.. han sank en klump.. Lassie stoppede sine bevægelser da Kahn stilte ham det sidste spørgsmål. "... Nej det gør ej." han så vredt på sin far.. sådan noget skal han ikke tro!...
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 14:22:57 GMT -5
Kahn sukker opgivende. "... Lassie... Jeg er gift og har to børn.. syntes du det virker specielt meget som om jeg er bøsse?" spørger han med et skeptisk blik hvilende på Lassie. "Så er det afklaret.. så lad være med at træde rundt i det, okay? Jeg skriver bare manuskripter.. ikke andet.." Igen går han så fra det sted han stod.. Han er helt rastløs nu.. lader sig vælte baglæns ind over sengen.. så han ligger med hovedet i Lassies retning, benene mod vinduerne..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 14:24:41 GMT -5
"nej.. fint." sagde han tørt. han trådte nogle skridt tilbage.. "Jamen så vil jeg gå ind til mig selv.. " sagde han tøvende.. og bakkede ud i gangen.. han så forsat på sin far.. skummelt alligevel..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 14:27:25 GMT -5
"Ja, gør du bare det.. tak fordi du forstyrrede min søvn!" snerrer han... Det genere ham grænseløst.. nu ville han ikke bare lige kunne sove sådan uden videre..
Forbandet irriterende! For helvede... han hæver armene.. dækker sit ansigt med hænderne igen.. albuerne pegende mod loftet.. En masse forskellige tanker er startet, kværner sig igennem hans hjerne.. hårdt og brutalt..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 14:30:41 GMT -5
Lassie sad inde på sit værelse nu.. han havde sat sig i sengen.. og døren var lukket.. men han kunne ikke låse.. hans far havde forbudt ham at kunne låse døren.. Lassie smed sig ned på ryggen og kiggede op i loftet. et stort suk bredte sig i rummet. han lagde sig om på siden .. og krummede sig sammen.. med ryggen til døren..
Han begyndte at lukke øjnene i for at hvile sig lidt.. selvom det var svært.. men hvad nu hvis han var bøsse..? han begyndte at tænke episoder igennem.. noget hans far kunne gøre der virkede bøsset?
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 14:34:03 GMT -5
Kahn ligger i en rum tid... ".. fuck.." mumler han bare lavt.. han rejser sig, går ud af værelset.. forbi Lassies værelse.. forbi kontoret.. Lassie vil tydeligt kunne høre det knirkende guldbrædde, da Kahn træder på det...
Kahn går dvask ned af trappen.. "For helvede.." snerrer han..
Hen til skabet, finder nøglen frem, som ellers er gemt.. Han trækker en flaske ud, med noget halvstærkt sprut i.. trækker proppen af, og sætter flaskehalsen for munden, vipper nakken bagud og lader en del af det glide ned igennem halsrøret.. det brænder en smule, giver sådan en kriblende fornemmelse..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 14:37:09 GMT -5
Lassie hørte godt sin far komme ud fra sit værelse.. men han rørte sig ikke.. han tænkte kun lidt over hvad han nu ville gøre..? hvad skal far mon..? han satte sig døsigt op.. man blev træt af at ligge ned.. Jeg har lyst til chokolade.. tænkte han tungt.. chokolade.. hvorfor tænkte han dog på det? han kiggede op på loftet.. derefter ud af vinduet.. han rejste sig op.. åbnede vinduet og kiggede ud.. himmelen var allerede ved at blive mørk..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 14:40:43 GMT -5
Kahn drikker en del af det... så lukker han skabet, låser og gemmer nøglen væk.. Trasker tilbage af mod trappen med den halvtomme flaske i hånden.. Han har ikke drukket en hel halv flaske dog.. der var taget af den i forevejen..
Han trasker op af trapperne.. Hen af gangen.. igen lyder der en knirkende lyd.. Han standser kort.. tager en slurk mere af alkoholen.. Da han går forbi Lassies dør, standser han igen.. han åbner døren let på klem, så Lassie vil kunne høre ham.. "Der er fryseret i fryseren.. du kan bare tage en hvis du er sulten.." mumler han, inden han lukker døren igen... vader ind på værelset, hvor han går hen til vinduet igen.. stiller sig der med et tungt blik ud.. panden hvilende mod ruden
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 14:49:22 GMT -5
Lassie nikkede, da Kahn fik sat det han skulle sige. "Okay." sagde han højt.. og vendte sig væk fra vinduet da Kahn gik ud igen.. han lukkede vinduet i.. kiggede en sidste gang ud.. og gik ud af værelset.. men.. tror jeg vil tage et bad først..
Han havde fået sit tøj af .. og havde nu et håndklæde omkring sig.. han kiggede ind til sin far igen.. han ville jo lige give besked. "Jeg går lige i bad.." der var ingen response.. "Far.." han gik tættere på.. men i det han kom nærmere.. gled han i en trøje hans far bare havde smidt på gulvet.. "Uffh!!" han spærrede øjnene op.. tabte halvt håndklædede og stødte ind i sin far..
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 14:52:14 GMT -5
Kahn trækker den strakte hals med hovedet for enden, væk fra vinduet.. Han ser ned på Lassie... Nøgne... Lassie.. en rødmen glider over hans kinder... Han taber flasken fra sig... Det var stærke sager han havde fået fat i.. og eftersom han stod lidt tid i køkkenet inden han gik op, har det allerede fået lidt fat.. Flasken smadres, og Kahn går lettere omtumlet frem mod Lassie.. for at han skal blive presset tilbage af mod sengen.. "... hnnnm.." mumler han bare med et tomt blik på Lassies ansigt...
|
|