|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 17:46:47 GMT -5
".. Nej.. Det ville være for nemt.." han sukker tungt.. Men dog vender han om og går mod Lassie.. forbi ham og ud af kontoret ud på gangen.. ned af trappen.. ned i køkkenet hvor han ender med at få sat sig på en stol.. .. Jeg er så træt... her hviler han albuerne mod bordpladen og ansigtet gemt i hænderne. Samson.. du er der jo.. bliv nu Samson..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
"I'll play the drums. leave me alone."
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 17:48:33 GMT -5
Lassie sukkede. "Nå.." han skævede efter sin far da han bare stormede forbi.. han fulgte roligt efter.. han satte sig ved bordet.. "Spis nu lidt far.." sukkede han tungt.. han lagde et stykke Pizza på mandens tallerken.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 17:51:13 GMT -5
Kahn hæver hovedet en smule. "... Hmm.." han retter sig op.. "Tak.." mumler han så bare en smule dvask.. "Tag også selv noget.... Bagefter, gider du så lave noget kaffe for mig? jeg har ikke sovet så længe.. mine hænder ryster for meget til at kunne gøre det selv.." han sukker let... løfter pizzastykket op og tager en bid... Et tungsindigt blik hviler på bordet foran ham..
Egentlig... så får Kahn kun mad, når Lassie laver noget... Bella er jo aldrig hjemme... og Ladie kan ikke lave mad... hun er jo også kun 10 år
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 17:55:03 GMT -5
Lassie skænkede noget op til sig selv også.. han sukkede tungt.. Han begyndte at slå fingrerne mod bordet igen.. i en rytmisk stil.. bankede foden mod gulvet også.. "Jo far.." sagde han imens han slog foden mod gulvet.. og fingrerne mod bordet.
Han begyndte at spise lidt af sin Pizza.. egentlig var han ikke så sulten.. men han fik ét stykke ned.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 17:57:05 GMT -5
Kahn spiser bare.. han er næsten færdig med stykket da han pludselig taber det fra sig på tallerknen, rejser sig op. "Du er jo genial Lassie!" han vender så rundt, nærmest løber ud af køkkenet, op af trapperne, ind på kontoret og straks tapper han løs. "Fuuck mand Kahn din torsk! hvorfor tænkte du ikke selv på det!!" og så går det ellers stærkt... Han skriver, skriver hastigt... Ideerne flyver fra ham som før nu..
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 18:00:09 GMT -5
Lassie fik et chok over Kahns udbrud .. endnu en gang. Huh..?? han missede let med øjnene, og kiggede efter Kahn da han løb afsted og op af trapperne. "Far?!" han missede forsat med øjnene. hvad nu ..? han kløede sig i nakken.. han sukkede så og lænede sig tilbage i stolen.. "aaah..."
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 18:03:07 GMT -5
Kahn sidder og tapper løs i længere tid...
Og så pludselig. "DONE FOR FANDEN!" lyder det højt fra ham.. han gemmer og lukker pc'ens låg ned.. Rejser sig veltilfreds..
Nærmest som havde han forvandlet sin personlighed fuldkommen, går han afslappet ned af trappen igen.. ned i køkkenet. ".. Hmmn.." mumler han bare for sig selv.. lige før han smiler... mens han går over til et skab med en lås på.. Her fisker han en nøgle op af sin lomme, låser skabet op og lader øjnene glide ind over de våde vare, som står i det aflåste skab
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 18:07:10 GMT -5
Lassie fik endnu et chok da han hørte sin far råbe ovenpå.. "Gheehh.." han sukkede tungt endnu en gang.. han giver mig et chok hele tiden..
Lassie kigger efter Kahn da han bare går ned af trappen.. og direkte hen til sit skab.. han rejser sig op og går derover.. "Du har ikke tænkt dig at drikke vel..?" spurgte han olmt.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 18:10:19 GMT -5
"Jeg skal sgu da fejre jeg er blevet færdig.. TO dage før tid endda!" han smiler muntert for sig selv.. Han ender med at stå med en flaske absint i den ene hånd, og en stærk sake i den anden... Han overvejer det lidt.. han kunne jo tage et halvt shot absint i en lommelærke.. og så tage i byen og fejre det med nogle af gutterne..? Han tænker ikke lige over hvor meget Lassie hader når han drikker
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 16, 2008 18:23:40 GMT -5
"Du kan da fejre det på en anden måde.." sagde han irritabelt. -"Idiot." han gik over til kaffemaskinen og satte noget kaffe over.. derefter tog han sin tallerken over til vasken.. "Jeg går i seng." sagde han surt og gik op af trapperne til sit værelse.. han smækkede døren i.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 16, 2008 18:25:37 GMT -5
Kahn skæver lidt efter Lassie... men han trækker på skuldrende.. Han ender så med at vælge Sake, og lukker skabet i..
Han stiller flasken på bordet.. ringer en af sine kammerarter op...
Og ganske kort tid efter, da kaffen er færdig og drukket, banker det på døren.. Kahn lukker op.. en god ven af hans...
//slut
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 12:48:33 GMT -5
Solen er så småt ved at gå ned.. Det er fredag eftermiddag, klokken er vel omkring 2-3 stykker.. Kahn kommer dvask ind af døren.. de sidste mange timer har han sovet.. bare sovet, og vågnet en gang imellem for at spise, eller gå på toilettet... men sidste gang han så vågnede, var for at køre Ladie hen til en veninde hvor hun må overnatte...
Så nu er han hjemme.. på vej op af trapperne trækker han sin nålestribede blæser af.. smider den fra sig... Han går videre op... på gangen ovenpå ryger hans skjorte... så den ene sok.. Og inden han når helt ind på sit soveværelse for enden af gangen, er alt andet end hans boksershorts røget af..
Typisk Kahn.. han har ingen ordens sans hvad sådan noget angår.. især ikke når han er træt. "Så... Igen ryger du på hylden Samson.." mumler han døsigt, lader sig dumpe ned på maven med armene strakt ud i sengen. "Hmmrrrh... Den er stadig lun.." mumler han så for sig selv, inden han får kravlet sig helt under dynen...
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 12:58:56 GMT -5
Lassie var kommet hjem fra sine venner, nogle piger der ville holde video aften, aftenen inden.. han fik specielt lov til at overnatte der, selvom han havde fået stuarrest. Lassie gik roligt ind, men smækkede med døren. han var sur. de andre skal til en sjov fest.. og jeg skal bare hjem og glo.. - og den film jeg så.. hjemme hos dem.. uhyggeligt.. Han huskede tilbage på denne gyseren bøsse film.. han var jo inviteret til en yaoi video aften.. men den film.. det var en REAL life video.. han fik kuldegysninger. skrevet af Samson tysons.. min far... han sank en klump..
Lassie smed sin taske i gangen, jakken og skoene ligeså.. samme dårlige manerer som sin far. han kom ind i stuen og kiggede rundt.. han sukkede tungt og gik så oven på.. han ville op på sit værelse.. han nåede øverste trappetrin.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 13:02:53 GMT -5
Døren ind til Kahns værelse står åbent.. Lassie vil kunne se direkte ind på sengen, hvor Kahn ligger med ryggen til døren.. Han sover halvt.. Han har jo haft arbejdet meget hårdt igennem, så nu hvor han endelig har lidt fri... det er jo skønt! I morgen går hans deadline.. så skal den afleveres.. så har han derefter kort tid til næste manus skal være klar... Men den tid, den sorg..
Han hører godt Lassie komme hjem... Derfor skæver han til uret.. Jo, Lassie er der til tiden i dag... dygtigt vækkeur.. klokkeslættet matcher med den tid Lassie dukkede op på...
Kahn ved ikke noget om at Lassie har set en af "hans film"... Egentlig var det slet ikke meningen at andre end hans kone, skulle kende til hans kunsternavn.. men Lassie ville engang låne en af hans bøger, så han kunne læse den.. og så fik han en titel, og læste så naturligvis navnet på forfatteren.. Så var det jo ikke nemt at holde skjult.. Men at Lassie skulle se en af hans FILM også... utænkeligt
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 13:10:20 GMT -5
Lassie skævede ind mod sin fars værelse.. han så mut ud og sukkede tungt. Tsk... hvorfor fortalte han ikke mig noget om det? er han mon.. bøsse..? han sank en klump og gik hen mod døren.. han begyndte så at tromme fingrerne mod døren.. det er min hævn..
"Far.. " sagde han surt.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 13:19:08 GMT -5
Kahn mumler lavt et eller andet.. meget utilfreds. "Hvad?" mumler han snerrende, trækker dynen helt op til halsen.., tilter om på ryggen så han kan se hen på Lassie ved at dreje hovedet.. Kahn ser egentlig temmelig mørbanket ud.. Så træt han er.. "-stop den trommen." tilføjer han så en smule knottenr
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 13:26:53 GMT -5
"Hvorfor holder du ting skjult for mig?" spurgte han igen.. han trommede lidt videre på dørkarmen. "Jeg vidste ikke du var til.. sådan noget med at tage folk bagfra.." sagde han køligt.
hvis du er bøsse... hvad så med mor? han bed tænderne sammen. Lassie begyndte at citere fra filmen.. "Hvad nu hvis.. de kommer ind igen..? -"Bare rolig.. det gør de ikke.. bare vær helt stille.. det gør kun ondt i starten.." "aah! nej.. ~ det.. det føles som om at jeg dør! indefra!" han stod rigtigt og spillede skuespil.. lod hånden glide ned af sin brystkasse.. imens han lavede kast med hovedet..
han stoppede så.. og så på sin far. "Nååh?.."
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 13:33:27 GMT -5
Tage folk bagfra...? tænker han undrende.. uforstående imens han sætter sig op..
Kahns blik hviler på Lassie.. hvad pokker snakkede han om?
Men så blev Kahn ganske klar over det... Da Lassie står og citere... En klar rødmen stiger op i hans kinder.. havde det været animeret, ville en farve have startet fra hagen, og så fyldt hans ansigt op som var han spidsen på et termometer. "HVAD?!" han farer på benene.. Det er småkoldt når man lige har ligget under en varm dyne.. men det tænker han ikke over. "Hvorfor sidder du og ser sådan noget?" spørger han med et hvæs, går let hen mod Lassie.. Stadig kun iført boksershorts
|
|
Lassie
Full Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Lassie on Dec 17, 2008 13:39:40 GMT -5
"Jeg var inviteret til en video aften. og de ville åbentbart se sådan en film." han trak på skuldrene. "ikke min skyld. nå nu er du nok fanget i spinaten hva'?" han smilte skævt. så ledt på ham.. "Hvorfor fortæller du ikke sådan noget?" han så surt på sin far. -"ved mor det? er du til mænd? .." spurgte han igen..
"Det føles.. fantastisk.. når du rør ved mig dér." citerede han igen.
|
|
|
Post by Kahn on Dec 17, 2008 13:44:12 GMT -5
Kahn står med myrdet mæle.. fandens.. at Lassie skulle finde ud af det.. "... For helved' Lassie!" hvæser han besk. "Nej, jeg er ikke til mænd... sådan noget skal du for fanden ikke sidde og se!" endnu en hvæsen lyder fra ham.. da Lassie så citere videre, klasker han en hånd for munden af ham.. Nu bliver hans blik alt andet end forvirret.. Direkte morderisk, skønt rødmen stadig hviler i hans kinder.. "Du har tilsyneladende fulgt GODT med, hva?" snerrer han lavt
|
|