|
Post by Benjamin on Dec 19, 2008 10:50:32 GMT -5
Benjamin kiggede lidt rundt og efter lidt tid åbnede han døren "underbukserene er skiftet!" sagde han med en stolt stemme og kiggede hen mod Rike og satte sig så på Sofaen "vil du sove i min seng idag så kan jeg sove på sofaen? .. eller så kan vi begge sove i sengen hvis det er? det er en dobbelseng." sagde han og trak kort på sine skuldre og kiggede hen mod Rike "vil du have mere mad? der er masser.." sagde han og smilte skævt og lagde sit hoved lidt på skrå og kiggede på ham "hmm.." mumlede hun lavt og kiggede stille hen mod sit værelse og sukkede dybt og lænte tilbage i stolen og lagde sine arme over kors og smilte stille og kiggede hen mod Rike "He..." mumlede han stille og kiggede ned i gulvet.... Benjamin rejste sig stille og gik hen til Rike og satte sig ned på hug foreand ham og strøg ham stille over kinden "er du stadig bange for mig?" spurgte han så stille og smilte roligt....
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 21, 2008 12:54:55 GMT -5
Han så fra sine oste-stinkene hænder til Benjamin. " Du er godt klar over at du er edderdårlig til at lyve..?" Lød det mumlende fra ham, inden han fik vendt sig ordentligt om. Hans ene øre gled ned på siden af hovedet, sukkende opgivende. Gav den hund da aldrig op? Han rystede let på hovedet og så småtrodsigt op på vuffen. " Jeg tager sofaen, du kan tage sengen..!" Han nægtede at dele seng med en hund, for det første ville det skade hans egen selvtillid og tro, for det andet ville han føle sig som en forrædder, og for det tredje vidste han ikke hvad hunden kunne finde på, og ville egentligt heller ikke vide det. Han sad og slikkede sine fingre rene for ost, men stoppede midt i bevægelsen da Benjamin pludselig var smuttet hen til ham, igen! Han skævede let usikkert på hunden. " Jeg er ikke en skid bange for dig, jeg stoler bare ikke på dig..Så fat det dog.. Doggie!" Vrissede han og så hurtigt til siden, mens han stadig kunne mærke fornemmelsen af den andens hånd imod sin kind.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 21, 2008 13:08:22 GMT -5
Benjamin hævede et øjenbryn og rynkede derefter lidt på næsen "Sig mig Rike, har du ikke lært noget fra før?" mumlede han og med et hurtigt ryk fik Benjamin ligget Rike ned og fik sættet sig oven på ham "kan du huske det her?" mumlede han lavt og kiggede ned på ham "det startede fra at du snakkede sorn, ik?" mumlede han spørgende og kiggede ned i hans øjne og smilte stille og lænte sig så ned mod ham "hvorfor stoler du ikke på mig Rike? ... jeg tog dig ind i min lejlighed, for at hundene ikke ville komme og fange dig.. jeg gav dig mad, og jeg lader dig overnatte her.." mumlede han og kiggede på ham "det kalder jeg god hjertet..." mumlede han stille og smilte så skævt "men hvis du bliver ved med at snakke sorn mod mig....... så kan jeg sagtens blive ved med hvad jeg stoppede i toilettet..." mumlede han med et lumskt smil og kiggede dybt ind i kattens øjne , han havde stadig et lumskt smil smørret på hans læber ...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 21, 2008 13:15:22 GMT -5
Det kom som et mindre chok for Rike. Han vidste det! Det var simpelthen det eneste der sad i den køters ører. Han knurrede let fra struben mens han så hadsk op i hundens øjne. "Du holder dig fra min røv din fede pervo..!" Snappede han inden han, som på toilettet, begyndte at lave små sære rejehop. "Man kan ikke bare sådan opdrage på en kat. det burde du da at forstå, men det kan du vel heller ikke..? Desuden smed du den forbandede ost væk!" Han så til siden, ønskede at han ikke havde taget den forbandede ost, så hellere have lagt en dag mere uden ædelse. " Hvordan vil du ellers ha jeg taler? Skal jeg til at kalde dig Master eller hvad..!? Er det det der viol gøre dig tilfreds..? At ejg ligger og klynker og ber for at du skal skåne mit liv og min røv..!?"
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 21, 2008 13:32:30 GMT -5
Benjamin kiggede på ham da han sagde det "for fanden Rike!!" udbrød han og rejste sig bredt op "tror du at det er så nemt for mig?!?!" råbte han mens han gik frem og tilbage i stuen "jeg holder sku en kat i min lejlighed!!!!!!!!! hvis hundene vil finde ud af det her, så er jeg død!" råbte han "jeg gav dig mad!" sagde han og stoppede med ansigtet mod Rike "jeg gav dig et sted at sove!!!!!!! .... hvis nogen finder ud af det, så er vi begge døde!!!!!!!" råbte han og satte sig så rungt på sofaen og tog sig til hovdet "og hvad jeg gør når jeg er ved dig..." mumlede han og stoppede kort og kiggede så på Rike "jeg ved ikke hvorfor jeg gør det... jeg kan bare ikke lade være!!!! ...... det er som om min krop styre mig, ikke min hjerne!" mumlede han og kiggede på ham og satte sig på hug foreand ham "jeg vil have dig at stole på mig.. jeg vil ikke sidde foreand dig, og at du vil have det bange, usikre blik i dine øjne.." mumlede han lavt og kiggede ham i øjnene ".............. forstå mig..." mumlede han derefter lavt og kiggede stille ned..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 21, 2008 13:42:16 GMT -5
Han stirrede chokeret op på hunden. At han kunne blive så vred på så kort tid..? Eller var han bare selv dødforvirret og bange..? Rike vidste det ikke, men han vidste en ting, og det var at han selv ville være mere dødsens end hunden. " Du kan jo bare stikke dem en løgn om at du har planer om at sende mig til et kattecenter, og hvis de ikke tror på den får du kun en bøde, mens jeg enten vil blive dræbt eller få en dobbelt så stor bøde... Eller rent faktisk ende med at blive dit kæledyr.." Det sidste mumlede han mens ørerne hang ned langs siden, og halen daskede svagt. Han så let ned i gulvet. Han havde aldrig været så tæt på en hund før, hvertfald ikke i samme lejlighed som en hund, især ikke en hund der synes at have følelser for ham.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 21, 2008 13:54:06 GMT -5
Benjamin kiggede på ham "du kan altså ikke forstå at jeg ikke vil have at du dør vel?" mumlede han og kiggede på ham "Rike.. der må intet ske dig." mumlede han "jeg kunne bare lade dig være i cafeen, med de andre hunde, men det gjorde jeg jo ikke.." mumlede han og kiggede på ham "kom nu Rike... forstå mig..." mumlede han lavt og sukkede dybt og kiggede på ham og lagde sig så ned på ryggen på det kolde gulv "Ufhh.." mumlede han lavt og stirrede op i loftet og lukkede så stille sine øjne, hans øjne følgte tunge, han var ikke træt, han havde bare brug for at lukke sine øjne lidt , bare for nogle få minutter ... Benjamin sukkede kort og tog sig stille til ansigtet og sukkede endu engang dybt og flyttede lidt på sin nakke så nogle små knak lyde lød fra den...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 21, 2008 14:11:18 GMT -5
.... Han så let op på Benjamin, men dog uden at møde dennes blik. Kun hans halespids bevægede sig en smule. Han kunne ikke forstå det. Det var jo langt imod de 'naturlige' regler her i landet. Denne hund var så fuld af en sær kærlighed at Rike følte sig mere og mere usikker, selv på sine instinkter der sagde ham at stikke af hurtigst muligt når han fik chancen. Stille holdt han øje med Benjamin da denne lagde sig ned på det kolde gulv. Hvorfor brugte han ikke sofaen..? Forsigtigt kravlede den smidige Rike hen over gulvet, hen til hunden. Der sad han bare og holdt øje uden et eneste ord. Idet Benjamin åbnede øjnene igen lød det lavt fra ham. " Men hvorfor holder du af mig..? Jeg forstår det simpelthen ikke.."
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 21, 2008 14:22:51 GMT -5
Benajmin skævede stille hen mod Rike som var kravlet hen til ham og han sukkede kort "for..." han kiggede kort op i loftet og kiggede så tilbage på Rike og sukkede kort "fordig at.." han sukkede dybt, det var svært for Benjamin... Benjamin satte sig stille og kiggede på Rike "fordig at... fordig at du aldrig lader nogen gøre noget som du ikke vil... du står på dit.. det lærer mig så meget.. du har lært mig.... så mange ting.. og du.. " han sukkede dybt og kiggede på ham "... det er intresant.. det er intresant at være sammen med en kat.. " mumlede han og kiggede på ham og slog sig så på panden og kiggede ned "Fanden også Benjamin!" udbrød han irreteret *det er en dreng!!!... og det er en kat!!!!!* tænkte han og satte sig så på alle fire og begyndte at slå sit hoved hårdt ned i gulvet og lukkede hårdt sine øjne i og bed sig i læben, det gjorde ondt i hovdet, han slog det virkelig hårdt...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 21, 2008 14:30:21 GMT -5
På et punkt følte Rike sig nærmest som et udstillingsdyr med den måde Benjamin forklarede sig på. Han sad lidt eftertænksomt, men fór sammen idet samme som hunden begyndte at råbe op og knalde sit hovede ned i gulvet. Hurtigt tog Rike en hånd imellem hovedet og gulvet for at stoppe vuffen. " Nu ikke gøre skade på dig selv.. Dine hjerneceller vil ikke kunne nå at blive gendannet.." Mumlede han . " Det er rigtigt at vi katte er imod jer hunde, og det er fordi i behandler os som skidt, nej værre end skidt. I behandler os ligesom i ville behandle en simpel slagtekylling...Vi har ikke nogen rigtig rang, vi er bare dem som ingen vil se og som ingen uddannelse eller arbejde vil få. De er... Ja.. hjemløse uden nogen fremtid, andet end den de tror på vil hjælpe dem med at få magten tilbage så hundene får deres roller.." Han vidste at Benjamin nok ikke ville kunne lide at høre sandheden men han var ligeglad.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 21, 2008 14:36:06 GMT -5
Benjamin stoppede sig hurtigt da Rike lagde en hånd mellem hans hoved og gulvet og Benjamin satte sig stille orndeligt op og lyttede til hvad han sagde og kiggede lidt trist på ham ".. det ved jeg.... men jeg vil jo aldrig gøre sådan noget ved dig... " mumlede han og kiggede på ham "se selv.. du er inde i min lejlighed... jeg lader dig med glæde spise af min mad.. jeg giver dig en varm seng at sove i... hvad mere vil du have? fortæl mig, jeg vil give dig det.." mumlede Benjamin, han havde foldet sine hænder sammen og sad nu på hug foreand Rike med sine hænder op foreand sin mund mens han kiggede ind i kattens øjne ".... bare fortæl mig Rike.." mumlede Benjamin lavt , han flyttede sig ikke, ikke en smule, hn sad bare der, men hænderene foreand sin mund og stirrede ind i Rikes øjne...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 21, 2008 14:51:16 GMT -5
rike stirrede i starten uprovokeret tilbage i hundens øjne. Hvad han ønskede sig mere? Ting der var svære at sige, svære at forklare. Han følte sig pludselig så forbandet egoistisk at han havde lyst til at give de få ting han ejede væk til alle og enhver der var nærmest ham. "Frihed.,." Endte han med at mumle, for det var nok det han mest af alt ønskede. Frihed og accept af hunde såvel som katte. Hans blik var stille vandret ned indtil det satte sig fast ved hans hænder som sad og vred sig i hinanden.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 21, 2008 14:59:52 GMT -5
Benjamin bed sig i læben da han sagde det og Benjamin skævede lidt ned og kiggede så på Rike "det vil jeg så gerne give dig Rike.. virkelig.. men indtil videre.. kan jeg kun give dig beskyttelse.. din frihed skal nok komme endag.. det lover jeg dig.." mumlede han lavt og kiggede stille ind i kattens øjne og lod så stille sine hænder hviles ned på sine sider og kiggede stille på Rike "... bare lov mig at ligemeget hvad... du giver aldrig op... okay?"mumlede Benjamin og kiggede på Rike, Benjamin var igen begyndt at pille ved sine hænder, folde dem sammen, vende dem om, lave alle mulige underlige ting med sine lnge fingre og alt muligt andet, det gjorde han altid hvis han var nærvøs, eller ophidset... Benjamin kiggede på Rike og bed sig hårdt i læben og sukkede dybt og kiggede kort ned i gulet og kiggede så på Rike og sukkede kort...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 21, 2008 15:03:46 GMT -5
Han så kort op på Benjamin med et lidt sært glimt i de kraftigt turkise øjne. "Hvad tror du om mig? Jeg er en 'stray cat', jeg giver ikke bare sådan lige op,..!" Småbrokkede han sig, men endte alligevel med at se ned igen, dog med et lille smil om læberne da han lagde mærke til at Benjamin selv sad og vred sine hænder mindst ligeså meget som han selv gjorde det. Det var da vel altid lidt trøst..?
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 21, 2008 15:11:21 GMT -5
Benjamin smilte stille og leede kort ad Rikes kommentar "hm.. det ved jeg Rike.. det er en af tingene jeg kan lide om dig..." mumlede han og kiggede på ham "men nogengange er det godt nok at give lidt op.." mumlede han og smilte stille, han ved o vendte stadig sine hænder , det var underligt hvor nærvøs han kunne blive i Rikes selvskab, det irreterede ham.. Benjamin sukkede kort og lagde stille sit hoved på skrå "hader du mig meget?" spurgte han så og kiggede på Rike, Benjamin havde dog et smil på sine læber , så man kunne både tage det seriøst , og ikke seriøst, det var op til personen som han snakkede til.. Benjamin kiggede på ham "er du enteli stadig sulten? det svarede du aldrig på.." sagde han med et skævt smil og hævede sin finger op foreand Rikes mund og kiggede på ham "og jeg har hørt at du ikke spiser fra hundendes mad.. du svare om du stadig er sulten, ikke om du ikke vil spise mad fra en hund." sagde han og smilte skævt og sænkede så sin hånd..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 21, 2008 16:07:49 GMT -5
HYan sukkede let.. Give op? Det var noget han gjorde når han var sikker på at være alene. Så 'gav han op' og lod sine følelser få frit løb. Han skulle lige til at snappe ud efter Benjamin igen men stoppede sig selv idet da denne snakkede videre. En indvending var allerede på vej til at blive sagt inden Benjamin afbrød ham igen. Han nikkede kort.. "Ja.. Lidt sulten.." Mumlede han.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 21, 2008 16:15:08 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og smilte stille "vil du have noget at spise Rike?" spurgte han og kiggede på ham "du kan bare forstille dig at jeg er en kat, hvis det hjælper?" spurgte han med et skævt smil og kløede sig kort i nakken og kiggede kort rundt og kiggede så på Rike "jeg trode nemlig at lave aftensmad, jeg har nemlig ikke spist idag, jeg skal få spist lidt.." sagde han og smilte skævt og kiggede lidt på ham "og du skal blive tykkere" sagde Benjamin , lidt drillende og smilte så roligt og kiggede på Rike og lagde sit hoved lidt på skrå og smilte roligt , han undrede sig over hvor meget Rike sikkert hadede ham, han tænkte på hvordan Rike sikkert bare ville flå Benjamins hoved af , og Benjamin gyste da han tænkte på alle de måder man kunne flå ens hoved af , det så ikke rart ud..
//frys ^^
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 8:40:12 GMT -5
Rike virrede på hovedet. " Nej tak.. Spiser ikke fra hunde som jeg har sagt før...Bare den ost er mere end rigeligt.." Brummede han og vippede med sine ører, inden han sendte en skulen til vapsen. " Jeg vil ikke fedes op, hellere gå rundt og være evigt sulten, det gør at man er mere opmæræsom på sine omgivelser, og at man kan komme igennem steder man ellers ikke ville kunne komme hvis man var gumpe-fed.." Han håbede Bejnamin forstod meningen bag de ord han lige havde sagt, ellers måtte køteren da godtnok være dum!
(( God jul til diiig <33 ))
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 8:48:13 GMT -5
Benjamin lagde sit hoved en smule på skrå og hævede et øjenbryn "hm." mumlede han blot og rejste sig op og gik ind og kiggede på Rike og klappede sig kort på maven "...jeg er da ikke så tyk?" mumlede Benjamin uforstående og smilte skævt og gik så ind i sit værelse og satte sængetøj på sengen og redte sengen "Hey Rike, kom lige." mumlede Benjamin, dog højt nok for at Rike ville kunne høre det. Da Rike kom ind kiggede Benjamin hen på Rike og nikkede så kort mod sengen "her sover du i nat, jeg sover over på sofaen, henne i stuen, er sikker på at du alerrede har fåget øje på den, og hvis ikke, så er det den der lange hvide dims ude i stuen." sagde Benjamin med et skævt smil og satte sig forsigtigt på den smukt redte seng, og kiggede op på Rike og smilte lidt "har du nogle spørgsmål? noget som du vil have, noget som du vil vide? du kan bare spørge." sagde benjamin med et stort smil og lagde sit hoved lidt på skrå og satte derefter det ene ben over det andet og lod sine albuer hviles på sit lår og lod hagen hviles mod sine håndflade...
((Også til diig ^___^ ))
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 9:12:12 GMT -5
Rike gik nølende ind da Benjamin kaldte, hvad ville han nu..!? Han lænte sig sukkende imod dørkarmen mens han mødte hundens blik. " Jo tak jeg har fundet ud af hvor sofaen er... Men er du sikker på du ikke bare ringer til hunde-lederen og får et par køtere herover for at gøre det af med mig..? Det ville han jo blive så glad for, at der var en kat mindre at tænke på.." Han var stadig dyubt mistroisk til hunden, hvilket også kunne ses på den måde han bevægede sig på. Selv trådte Rike et enkelt skridt ind og stilte sig lænene op af væggen ved siden af døren, mens den fine hale vippede let misfornøjet ved hele den situation han befandt sig i. Stucked like a rat..! Tænkte han fnysende.
|
|