|
Post by Benjamin on Jan 16, 2009 15:46:01 GMT -5
"din ære Rike?.... havde du virkelig mere ære før, end du har nu?" mumlede Benjamin lavt og kiggede spørgende på ham og sukkede dybt og tog piller ud af en skuffe og tog den hen til Rike og satte den på sengen "hvis du vil kan du tage 2 af dem, det vil hjælpe." sagde han og kiggede på Rike og sukkede dybt "hader du mig?" spurgte han så og betragtede lidt den skræmte kat som sad foreand ham "og kiggede kort på lagnet hvor han fik øje på lidt blod "du.. bløder." mumlede Benjamin og kiggede så på Rike "skal du have hjælp med noget, noget at drikke? et eller andet?" spurgte han og bed sig en smule i læben og sukkede derefter dybt...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Jan 16, 2009 15:57:55 GMT -5
"Selfølgelig havde jeg mere ære før!" Hvæsede han arrigt, og slog let ud efter Benjamins hånd. Han stirrede dog meget mistænksomt på pillerne der blev rakt frem imod ham. "Hvad er det? Det er vel ikke gift?" Han rystede på spørgsmålene. Nej han ville ikke have noget, han ville med stor sandsynglihed ikke kunne holde det i sig, hvertfald ikke efter denne tur. Hvor følte han sig beskidt, men han nægtede at gå ind i bruseren igen, han stolede langtfra på badeværelser længere, hvilket vidst ogvå kunhnne læses i hans ansigt.
|
|
|
Post by Benjamin on Jan 16, 2009 16:05:07 GMT -5
"virkelig? du boede sammen med en flok katte, i et beskidt lille sted, du fik knapt nok mad , og den mad som du fik, var enten virkelig beskidt ellers var det giftigt!" sagde han og kiggede på Rike med rynkede øjenbryn og hævede lidt det ene øjenbryn af hans spørgsmål "så meget som du nu syntes at jeg er ond, er jeg ikke så ond... jeg vil ikke dræbe dig så fat det dog.." mumlede han lavt og lagde sine arme over kors og skævede ned i gulvet mens en muggen mumlen hørtes fra hans læber , derefter lagde Benjamin sig ned på ryggen på sengen, han var ligeglad med at han næsten intet tøj havde på , han var entelig ret sur ligenu, men han havde jo ingen grund til at være sur, det var jo han som gjorde ondt på Rike, så han vidste ikke hvorfor han var sur, og det gjorde ham bare endu mere sur.. Et tungt suk udslap Benjamins læber og han skævede kort hen mod Rike "tag pillerene, det vil gøre smerten mindre ..." mumlede han lavt "og det er ikke gift.. jeg vil ikke dræbe dig." mumlede han og stirrede så op mod loftet.
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Jan 16, 2009 16:14:10 GMT -5
Hans hjerte slog et lille slag over ved Benjamins ord."'Boede'? Du får det til at lyde som om du har tænkt dig at beholde mig..?!" Han skulede fra pillerne til vufferen. Hvis pillerne kunne hjælpe gjorde det vel ikke så meget? Han snusede lettere mistroisk til dem, inden han kort slikkede dem. De smagte underligt. Med en mindre rynken på næsen fik han fremtvunget en masse spyt som han kunne skylle pillerne ned med inden han kylede dem i munden og skyndte sig at synke før han kunne fortryde det. "Hvor lang tid vil der gå før de virker?" Mumlede han spørgene.
|
|
|
Post by Benjamin on Jan 16, 2009 16:19:44 GMT -5
"næ, i det mindste ikke for evigt, så vil du jo slå mig ihjel om natten." mumlede Benjamin som stirrede videre op i loftet og kiggede så hen mod Rike som slugte pillerene "5 minutter." sagde han og kiggede på ham "hvor mange tog du Rike ?" spurgte Benjamin derefter for at være sikker at han ikke tog mere end 2 , hvis han tog mer end to vidste han ikke helt hvad der ville ske, hans mor sagde altid at hvis han tog flere end to ville han blive meget fjollet for lidt tid, altså, at hans krop vil styre ham og ikke hans hjerne, men Benjamin var nu ikke rigtig sikker over hvad hans mor sagde ...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Jan 16, 2009 16:28:53 GMT -5
Han fnøs. Han ville hvertfald ikke være nogen køters kæledyr. Han slog let ophidset med sin hale, men stoppede i bevægelsen da det stadig gjorde ondt i bagen. " Jeg tog de piller du gav mig.." Mumlede han modvilligt til svar. Denne hund var da også kun til besvær, det skulle nok blive 'muntert' at komme ud af denne bygning og væk fra hundekøbing.. Hvis da han ikke endte emd at blive taget af andre hunde. Han gøs let ved tanken.
|
|
|
Post by Benjamin on Jan 16, 2009 16:37:11 GMT -5
Benjamin nikkede blot kort og kiggede på Rike og lagde sig så stille på maven og kiggede på katten foreand sig da han gøs "tag det roligt Rike, jeg lader ingen hund tage dig.. " sagde han og stirrede ind i Rikes øjne "du er sikker her.. hvis nogen vil skade dig vil de betale med deres liv" mumlede han beskyttende mens han stirrede videre ind i kattens øjne med et beskyttende blik og friede så stille sit blik fra kattens øjne og kiggede ned i gulvet og sukkede dybt og rullede tilbage at ligge på ryggen og stirrede op i loftet "Hmm.." mumlede han lavt og lukkede derefter stille øjnene, og lå blot der på ryggen med lukkede øjne ...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Jan 16, 2009 16:48:11 GMT -5
"Altså vil du beholde mig.. For jeg har aldrig hørt om nogen hund der har haft en kat hos sig eller til ven, uden at katten var hundens kæledyr..!" Han fnøs let, forbandede til system. Men heldigvis mærkede det til at pillerne var begyndt at tage sin virkning i smerterne, til gengæld følte han sig en smule mere døsig nu, på trods af at han stadig rystede og smågræd. Oplevelsen for få minutter siden havde været temmelig uheldig for ham.
|
|
|
Post by Benjamin on Jan 16, 2009 16:53:33 GMT -5
"du er ikke mit kæledyr Rike.." mumlede Benjamin lavt, stadig med lukkede øjne "men du er velkommen til at blive..." mumlede Benjamin og åbnede derefter stille sine øjne og kiggede hen mod Rike "er pillerene begyndt at virke?" spurgte han og lagde sit hoved en smule på skrå "måske er det bedst at du sover her?" spurgte han stille og kiggede på ham "jeg tror at det vil være lidt svært for dig at gå hjem ligenu." sagde han og satte sig derefter stille op og kiggede på Rike "er du stadig sur?" spurgte han derefter og strøg kort en hånd gennem sit lysserbrune hår og sukkede dybt..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Jan 16, 2009 17:00:08 GMT -5
Han ville det egentligt ikke, men så døsig som han var lige nu, og det faktum han var midt i fjendeland, gjorde at han modvilligt nikkede. " Okay jeg skal nok sove her.. Men du vover på at gøre det der igen." Han skulede inden han kravlede ned under den lune, beskyttende dyne.
|
|
|
Post by Benjamin on Jan 16, 2009 17:04:40 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og kravlede også stille under dynen, men lå langt væk fra Rike "okay.. " mumlede han og kiggede på ham "du svarede ikke på mit spørgsmål Rike... er du stadig sur på mig?" spurgte han og lagde sit hoved lidt på skrå og sukkede kort og spurgte derefter; " er du sulten Rike? jeg kan lave dig mad hvis det er?" Benjamin smilte kort og kiggede på ham "eller er du for træt til at spise?" Benjamin sukkede kort og kiggede kort omkring i sit værelse, lyset var tændt og værelset var stort, så der var masser at lyse op..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Jan 16, 2009 17:12:12 GMT -5
"Selfølgelig er jeg sur på dig.. Dumme gadekryds.." Mumlede han, idet han krummede sig i fosterstilling. "Og nej tak, jeg vil ikke have mere af din mad. Du ender bare med at sige at jeg skylder dig mere end jeg allerede gør... " Han vippede utilfredst med ørerne.
|
|
|
Post by Benjamin on Jan 16, 2009 17:17:52 GMT -5
Benjamin smilte kort skævt "Forvirrede møgkat." mumlede han blot drillende tilbage af Rikes kommentar og kiggede på ham "næ, det er jeg nu ikke sikker på at jeg vil gøre." mumlede Benjamin og kiggede på ham "men sig sandheden, det er dejligt at sove i en orndelig seng, ik?" spurgte Benjamin stille og kiggede på ham "har du entelig noget at vende tilbage til? en familie? noget andet?" spurgte han stille og kiggede på ham "og bare på du ved det, imorgen laver jeg mad, og du spiser det sammen med mig, du har ingen vej uden om det." sage han med et skævt smil om sine læber og sukkede så kort og smilte roligt.
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Jan 16, 2009 20:50:18 GMT -5
Han rullede om på siden. " Ja jeg har en familie at vende tilbage til. Jeg har 6 søstre og en mor. " Svarede han tålmodigt. " Og ja. Det er vel dejligt nok at sove i en seng, sselvom jeg aldrig har prøvet det før. Han skævede over til hunden. " Hvad vil du gøre hvis jeg nægter at spise det?" Brummede han brokkende, inden han lukkede sine øjne sløvt i. Dog sov han ikke endnu.
|
|
|
Post by Benjamin on Jan 17, 2009 4:37:53 GMT -5
Benjamin løftede et øjenbryn "6 søstre? det er sørme mange.." sagde han og smilte stille "så prøver du det da nu, nyd den deeeejlige varme af sengen" han smilte kort drillende og kiggede på Rike af hans spørgsmål "hvis du nægter så.." Benjamin tænkte kort hvad kunne freake den lille kat out og smilte så og lænede sig hen od katten så hans læber var få centimeter fra hans ene øre og så hviskede han lavt; " jamen så er det bare ærgeligt." slf gjorde han det bare for sjovt, siden hvad han gjorde Rike , kunne han ikke være bekendt at gøre ham indu mere.. Benjamin lagde sig hen til sin plads igen, som var et godt stykke væk fra Rike...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Feb 8, 2009 19:59:43 GMT -5
Rike vippede lidt med det ene øre. " Man kan vel bare sige at min mor hyggede sig godt med min far.." Mumlede han dæmpet. Gad virkelig ikke snakke om det, og især ikke med en hund! Han stivnede brat da Benjamins læber pludselig var få centimeter fra hans egne. Han sank en klump, og kunne ikke lade være med at komme med et lille suk af lettelse da hunden s læber forsvandt igen. Han puttede dynen yderligere over sig, som kunne den beskytte ham bedre imod hunden. "jaja..Whatever..Sov godt, og nu ikke noget med at voldtage mig mens jeg sover!" Og med disse ord lukkede han øjnene og faldt i en urolig søvn.
|
|
|
Post by Benjamin on Aug 20, 2009 6:57:55 GMT -5
Benjamin lo, Rike havde nok ret, hans far og mor havde godt gang i det, hvis de havde alle 7 børn. Benjamin vendte sit blik hen mod ham og smilte da han så at han ivertfald ikke ville have nærkontakt med denne "uskyldige" hund. Benjamin lo af hans ord, han vidste ikke helt hvad han skulle sige til det, og dog, åbnede han sin mund for at få ord ud "jaja lille kat, det skal jeg nok lade være med...Godnat, Rike." sagde han stille og lukkede så sine øjne, og blot lidt efter faldte han i søvn. Om morgnen havde Benjamin rykket helt indtil Rike og lagt sin arm om ham.
|
|