|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 9:22:01 GMT -5
Benjamin hævede et øjenbryn "... jeg kan også sove her på en madres hvis det gør dig roliger?" mumlede Benjamin med et skævt smil og lagde sit hoved på skrå og hævede så sin pegefinger "Og du skal lytte bedere efter Rike, jeg har jo sagt at jeg ikke vil gøre dig ondt, ike?" mumlede Benjamin med et lidt drillende, faktisk næsten legesygt smil og rejste sig så op og gik hen til sit skab "vil du i bad Rike?" spurgte Benjamin derefter mens han rodede rundt i skabet for at lede efter tøj som kunne passe Rike "jeg kan måske finde noget tøj til dig som er mere.." han kiggede på Rikes tøj og hævede så et øjenbryn "ren?" Benjamin leede kort og rodede så videre og kom så med et kort 'ahaaa!' og med et fik han hevet et par bukser og en trøje frem, "Se , se.. jeg har skam noget tøj for dig." sagde Benjamin smilende og smed dem hen på hans seng og begyndte så at rode videre i skabet "mon der også er nogle boxer her." mumlede han undrende for sig selv mens han rodede videre i sit skab...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 9:27:50 GMT -5
En madras? Det lød vel okay, så kujnne han også holde øje med vovsens bevægelser fra sengen. Han nikkede. " En madras lyder okay.." Mumlede han. Ørerne blev kort skudt i vejret. Et bad? Joooh, han var vel egentligt temmeligt beskidt, det indrømmede han, men for det første var han bange for hvad den perverse hund ville finde på hvis han endelig gik i bad, og for det andet var han rent ud sagt ikke glad for vand. Hans store turkise øjne holdt øje med Benjamin da denne begyndt at rode efter nyt rent tøj allerede før der var givet et svar.. " Du behøves ikke gøre al den asen ud af mig.. Jeg kan sagtens holde ud at være beskidt.." Sukkede han halvvejs opgivende.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 9:35:56 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og smilte skævt "det er ikke godt at være beskidt Rike, beskidt = masser af bakterier" sagde Benjamin med et kort nik "og Bakterier kan komme med sygdomme" sagde han så og fik endelig fisket et bar boxer og ud af skabet "Der var de!" sagde han med et smil og kiggede på Rike "kom." sagde han og tog tøjet og gik ind i badeværelset sammen med ham og lagde stille tøjet på et lille bord og gik hen til bruseren "okay, her tænder du for vandet." Benjamin pejede på en knap på væggen og smilte "du skal flytte den her ting til venstre for varmt vand, og for koldt vand til højre." sagde Benjamin og flyttede lidt på en rundt ting ved siden af knappen på væggen "du kalder bare på mig når du er klar at vaske dig selv med sæbe, så skal jeg nok komme og vise dig hvad du skal bruge , okay?" sagde Benjamin med et smil og lagde sig hoved lidt på skrå og nikkede så kort og lagde et håndklæde ved siden af det rene tøj på bordet "her er dit håndklæde." sagde han og gik så ud af badeværelset og lukkede døren efter sig.
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 9:52:18 GMT -5
Hans ører hans ned langs siden nu. Han brydes sig endnu mindre om situationen han var i. Meget nølende havde han fulgt efter Benjamin ind på toilettet, men han var som sagt ikke glad for det. Med en mindre brokkende hvæsen skubbede han Benjamin ud af badeværelset. " Okay okay, jeg har fattet det tak.. Men ingen perverse idéer... Pervert!" Han smækkede hurtigt døren efter sig, selvom han ikke liiige kunne finde ud af hvor pokker nøglen til den var blevet af.. Modvilligt trak han hurtigt af tøjet inden han gik ind i brusekabinen og tændte for vandet. Et lille gib gik igennem hans krop da vandet ramte hans krop. Så lang tid siden han havde stået under et vand på sådan en måde, han plejede bare at bruge det vand der var at finde rundt omkring nede i kattekvarteret. Hans hænder gled hastigt over kroppen, mens håret, ørerne og halen blev gjordt våde. Hurtigt slukkede han vandet igen, tog håndklædet og tog det godt tæt omkring sig.. Hvad nu? Skulle han virkelig til at spørge den gadekøter hvilken sæbe han skulle bruge...? Det måtte han vel egentligt, da han ikke havde lært at læse særligt meget, men han var langtfra glad for det, og derfor blev han blot stående midt på badeværelsesgulvet med håndklædet tæt omkring sig og ørerne lagt godt ned i det våde hår.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 9:58:30 GMT -5
Benajmin knurrede kort af hvordan Rike skubbede ham ud af badeværelset "jeg prøver jo bare at hjælpe.." mumlede Benjamin halv gnavent ".. og jeg er ikke pervers." mumlede Benjamin og lagde sine arme over kors og da han hørte at vandet blev slukket lod han sit øre hviles mod døren "Rike? skal jeg komme ind nu?" spurgte Benjamin , og entelig uden at vente på et svar lod Benjamin sin hånd tages fat om håndtaget og med et kort ryk fik han åbnet døren og gik ind i badeværelset, uden at skænke et eneste blik til Rike. Benjamin gik hen til et skab over håndvasken og åbnede den og tog 3 flasker ud af den og vendte sig om mod Rike, kiggede kun på hans ansigt. han løftede den ene flaske op "shampoo." mumlede Benjamin og løftede derefter den anden op "balsam." mumlede han og løftede den sidste op og stirrede ind i kattens øjne "til kroppen." Benjamin nikkede kort bekraftende og vendte så om på hælen og gik ud af badeværelset og lukkede døren efter sig.
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 10:19:46 GMT -5
Rike rødmede da Benjamin pludselig trådte ind. Han forsøgte nærmest at putte håndklædet tættere om sig, selvom det knap var muligt. Dog holdt han også øje med Benjamin og shampooen.. Balsam..? Hans ene øre vippede spørgene da han så på flasken. Han rødmede endnu mere da Benjamin så ham i øjnene med kropsshampooen. Han skyndte sig at se væk, og smed først håndklædet da han havde hørt døren gå i.
Med et suk gik hankatten endnu engang ind under bruseren. Han tog en god portion shampoo i håret, og begyndte at skumme op nfor det. Resten af skummet placerede han på halen, inden han regulerede vandet og fik skyllet det ud. Lige sådan gjorde han med balsammen, selvom han undrede sig en del over at håret og pelsen pludselig syntes at blive så glat.
Han rakte ud efter kropsshampooen og begyndte at smøre sig selv ind i det.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 10:26:39 GMT -5
Benjamin lyttede lidt efter da han hørte vandet igen.. Benjamin smilte stille og tog så stille om håndtaget som han stille rykkede på og åbnede døren og gik stille ind og satte sig på toilettet og kiggede ind i speglet "hvor længe er det at du ikke har været i et orndeligt bad?" mumlede Benjamin så og rejste sig langsomt op at stå og med et sup med foden fik han skubbet døren i igen og gik hen mod bruseren og trækkede gardinen som skjulte Rike op og kiggede directe ind i kattens øjne "hvorfor er du altid så bange for at være for tæt på mig?" spurgte Benjamin stille og kiggede videre ind i kattens øjne og smilte stille og stirrede videre ind i kattens øjne, og prøvede så godt ikke at blinke for meget...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 10:34:46 GMT -5
Det gav et voldsomt sæt i Rike da han hørte Benjamins stemme igen, også så tæt på! Ørerne lagde sig straks fladt ned idet han så på skyggen af Benjamin, der snart blev til mere end skygge. Hans børster på halen havde rejst sig op i våde totter, mens han gik hen i det hjørne der var længst væk i brusekabinen. "Skrid! Din perverse køter..! Jeg vil ikke have med dig at gøre..!!" Han skubbede ud efter Benjamin, ligeglad med om han ramte eller ej han villke have køteren ud herfra og det skulle være nu!
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 10:59:37 GMT -5
Benjamin smilte stille og tog fat i Rikes hænder da han skubbede ud efter ham og Benjamin skubbede RIke indtil sig og kiggede ham dybt ind i øjnene "tag det roligt Rike.." mumlede Benjamin med et roligt, nærmest hypnotiserende stemme.. Benjamin skubbede stille Rike bagover så Benjamin kunne træde ind i bruseren .. vandet begyndte at trille ned af Benjamin mens benjamin stod der op af Rike , han holdte om Rikes håndled og klemte dem indtil væggen bag Rike. Benjamin var godt højere end Rike, så han skulle kigge lidt ned for at kunne kigge ind i kattens øjne , Benjamin var blevet våd, rigtig våd, og vandet fra hans hår dryppede langsomt ned på hans våde bluse...
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 11:10:23 GMT -5
"Hvordan skal jeg kunne tage det roligt når..?" Han afbrød sig selv da han blev skubbet op imod den kølige våde flisevæg. Ørerne lå fladt på hans hoved imens halen snoede sig om det ene ben. Fordømt, han vidste han ikke skulle have taget chancen og følge efter den her gadekøter. hverken hjem eller på badeværelset.. Med vrede øjne, som dog var ved at blive til bange, så han op på den langt højere Benjamin.."V-vil du ikke nok lade være..!? Det her. Det var det eneste du tænkte på fra starten af var det ikke?" sagde han med bedene, let pivene stemme. I hans brystkasse hamrede hjertet utroligt hurtigt af skræk for hvad hunden der både var stærkere, højere og ældre end ham nu ville gøre..?
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 11:17:52 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og smilte stille "hør Rike.. jeg er i et virkelig godt drille humør ligenu... og jeg tror ikke at jeg skal stoppe ligenu...." mumlede Benjamin og kiggede på ham og smilte stille "og nej.. det er ikke hvad jeg tænkte på fra starten.." mumlede Benjamin og rystede kort på sin hoved "du er nød til at være en tanke læser for at vide hvad jeg tænkte.." mumlede Benjamin smilende og lod stille sit hoved sænkes og lød derefter sine læber stryges over kattens bløde hud på halsen og plantede derefter roligt et kys på kattens hals, Rikes hals havde en svag smag af sæbe og Benjamin smilte stille , han havde stadig grebet om Rikes håndled , han ville ikke give slip til han var sikker på at Rike ikke ville stikke af..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 11:21:56 GMT -5
Rike skuttede sig idet samme han mærkede Benjamins læber imod sin hud. Alle instinkerne i ham var i oprør sammen med følelser, de fleste af dem sagde at han skulle sparke hunden og stikke af, men det ville han alligevel ikke kunne da den åndssvage gadekryds havde taget nøglen. Derfor stod han også stiv som en støtte og med tilbageholdt åndeedræt imens han md sammenknebne øjne mærkede hundens uvelkomne kærtegn. Stop! Stop det, få det til at stoppe!!!
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 11:29:13 GMT -5
Benjamin smilte stille og langsomt gav han slip på Rikes hænder og lod sine hænder roligt hviles på Rikes skuldre som han langsomt kyssede katten op af halsen, hen af hagen, og af kinden og tilsidst på munden.. Benjamin lukkede lidt øjnene, hvad var det han gjorde? det var en kat, og det var en han! ... hans øjne åbnede sig op emd et sæt nej, vent, jeg er til piger! ikke til drenge!!. og slet ikke til.....ka...tt...eeee...[i/] han kunne ikke lade være med at smile af tanken og lod stille sine hænder slynges om Rike som han stille trykkede indtil sig..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 11:42:08 GMT -5
Dette her var på alle mulige punkter forkert for Rike, han følte det som om han var ved at blive revet i stykker indeni. Han trykkede sin krop op af væggen alt hvad han kunne, men alligevel kunne hjan ikke slippe for kyssene. Men da Benjamins mund mødte hans tog han huirtigt chancen og bed snappende ud efter vuffelivovsen. " Kan du ikke bare lade mig være..!! Hvæste han lavt, men holdt sig endnu engang som en støtte da hunden gav sig til at kramme ham tæt ind til ham. Han brummede lavmeldt af ubehag. " Det her... Er forkert.. Kan du ikke se det..?" Lød hans ynkelige forsøg på at få køteren væk fra det alt for intime berøring.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 11:49:20 GMT -5
Benjamin gav et kort hyl fra sig da han bed ham og tog sig kort til sin læbe, den blødte blot en smule.. Bejamin kiggede stille på ham "måske er det forkert Rike.. men sorn føler jeg altså ikke at det er ligenu." mumlede Benjamin stille og kiggede stille ind i kattens øjne og grinte kort "hvis hundene finder ud af det her.. er jeg så..død.." mumlede Benjamin grinende og trykkede roligt Rike indtil sig og kiggede ham i øjnene "hmm.." mumlede han stille og kyssede ham så roligt på halsen igen og kiggede så på ham med et smil "din hals har en smag af sæbe.." sagde han smilende og lagde sit hoved lidt på skrå "det er en sjov smag.." sagde han stille og smilte roligt , hans bukser var blevet drivvåde, de gled næsten af ham, og hans trøje klæbte sig indtil hans overkrop..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 11:54:17 GMT -5
" Det er nok fori jeg ikke fik den der shampoo af til min krop vel...?" Han vred sig let, men var istedet lige ved at skride på de våde fliser så han stoppede op igen..Vippende misfornøjet med ørerne. " Banjamin... Det her er forkert, og på et forkert sted... " han hentydede mest til at han var ved at blive træt af at stå under vandet. Han hadede at være i vand i mere end højest nødvendigt tid.. Bag ham slog halen let ophidset. Han brødes sig ikke om fornemmelsen af hverken Benjamin eller dennes våde tøj imod sin nøgne og våde krop.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 12:11:44 GMT -5
Benjamin kiggede på ham og smilte roligt "har du helt ret i." mumlede Benjamin og slukkede hurtigt vandet og tog fat i Rike som han løftede op og gik med ham hen på sit værelse , vandet dryppede fra Benjamin, han var vildt våd.. Benjamin smed RIke på sin dobbelseng og kravlede roligt op over ham og kiggede ind i hans øjne og smilte skævt "bedere?" Benjamin satte sig på Rike, ikke helt dog, så han nødigt skulle kvase ham, men bare så Rike ikke kunne komme væk, og benjamin trak sin våde trøje af og derefter de våde bukser og sko.. Benjamin kiggede stille ned på Rike og smilte stille og bøjede sig ned over ham og lod kort sine læber strejfe hans og benjamin lukkede kort sine øjne og smilte så roligt..
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 15:54:18 GMT -5
Rike gøs, spjættede om muligt endnu mere og forsøgte at stikke af fra den bløde seng, men nåede det ikke før en temmelig våd og pervers hund. Han kneb øjnene i endnu engang, ville simpelthen ikke se på hunden mens denne strippede for ham, istedet puttedfe han sig så godt ned mellem dynerne som han kunne komme. Endnu engang så han sit snit til at snappe ud efter vovsens læber da denne endnu engang kyssede ham blidt.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 24, 2008 16:13:51 GMT -5
Benjamin holdte blot kysset, han var ligeglad om hvor hårdt Rike nu ville bide ham.. Benjamin sukkede kort og lod kælent sine hænder glides roligt ned af Rikes arm og slippede så kysset og kiggede på Rike og hævede sit øjenbryn en smule og smilte så "du ved at intet vil stoppe mig ligenu ik? du kan bare følge med strømmen, så vil alting gå hurtiger." sagde han og smilte skævt og lagde sit hoved lidt på skrå "kæmp ikke i mod Rike.." sagde Benjamin med et lille smil og lagde sit hoved lidt på skrå... sengen var blevet våd af de to våde personer som lå på sengen.. Benjamin æå over Rike med kun boxer , og Rike lå helt uden tøj....
|
|
Rike
Junior Member
Tilh?nger af katte
Nobody does own me!!
|
Post by Rike on Dec 24, 2008 16:38:52 GMT -5
"Hvis du ikke har lagt mærke til det er jeg ikke ligefrem personen der følger med strømmen..!" Hvæsede han arrigt, idet han vred sig hektisk for at slippe for den ubehagelige vægt af hunden over sig. Han ville jo for pokker ikke, havde hunden ikke fattet det fra starten af? Hvorfor skulle han ikke kæmpe imod? Så han kunne føle sig endnu mindre værdig? Så han virkede mere ynkelig, og ikke engang havde nogen rettigheder for at kæmpe for sin krop og sin jomfruelighed..?
|
|