|
Post by Kahn on Jan 20, 2009 16:21:23 GMT -5
Kahn ser lidt mistroisk på aiden, men trækker så bare på skuldrende. ".. Der kan man bare se.." han stod kun i boksershorts og den inderste bluse, da aiden fik ham fortalt det.. præcis som aiden, går der ikke lang tid før han selv står og kun har håndklædet bundet om livet.. De går hen til døren ind til badet, hvor Kahn så standser lidt op. "... Tror sgu stadig det er pisse koldt.." brummer han for sig selv, og lader derfor Aiden gå først
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Jan 20, 2009 16:23:40 GMT -5
Dampene fra vandet har gjort det mere lunt udenfor.. og derfor ikke så koldt, som det normalt ville være.. altså i luften.. Aiden sørger for ikke at se på Kahn.. selvom at nogle gange kom han til at kigge diskret på mandens overkrop.. det fik ham til at rødme.. irriterende.. Han dyppede først foden i vandet.. dejlig varmt.. og derefter kom hele kroppen under vandet.. så kun hans hoved stak op over.. "Det er dejlig varmt.." sagde han med et smil.
|
|
|
Post by Kahn on Jan 20, 2009 16:30:30 GMT -5
Aiden vil sikkert bemærke at Kahns overkrop ikke ligefrem er slatten at se på.. selv om Kahn ikke rør sig så meget, så virker hans krop veltrænet og vedligeholdt alligevel,.. hvordan det så end kan lade sig gøre. "Ikke så koldt igen.." mumler han da de først kommer ud. Han følger så efter Aiden, og det ender med at de begge sidder i vandet, side om side.. som to hoveder der flyder på den varme overflade af det varme vand. "... det må koste kassen at holde vandet varmt.." mumler han for sig selv.. ordet 'varm kilde' har han ikke lige taget højde for
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Jan 20, 2009 17:10:46 GMT -5
Aiden smilte, klukkede en lille smule. "Altså.. den holder sig selv varm.." han smilte let.. Aiden rystede så på hovedet og lænede sig tilbage.. lukkede øjnene en smule.. og så kiggede han da ikke på Kahns overkrop!
.. hmmn.. dejlig varmt..
|
|
|
Post by Kahn on Jan 20, 2009 17:13:23 GMT -5
"Hnnm... praktisk..." brummer han og synker selv tilbage af ligesom Aiden.. ... Hvad mon Lassie laver? tanker omkring hvad Lassie laver, kværner i hans hoved. Hvis han farver hår igen, så får han stuarrest i et år! vredt rynker han brynene.. Mut skæver han så lidt mod aiden.. Har han slet ingen familie.. i så fald har han ik fortalt om dem.. "Bor du egentlig alene, siden du uden videre tog herud?"
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Jan 20, 2009 17:15:14 GMT -5
Aiden nikkede.. "Ja.. jeg bor alene.. i en lejlighed.. " han smilte skævt. Nu åbnede han øjnene og beundrede Kahn.. hvad mon manden tænkte på? "Men det er op til dig.. om du vil holde lidt ferie lige nu? eller.. snakke arbejde.." han trak på skuldrene, og kiggede atter mod himlen.
|
|
|
Post by Kahn on Jan 20, 2009 19:41:03 GMT -5
"Hmm.. Ligenu... tror jeg begge dele.." han drejer hovedet og ser på Aiden. "... Jeg kan slet ikke komme i gang med at skrive.." brummer han utilfreds.. ".. Næsten ligegyldigt hvad jeg gør, kan jeg ikke komme i gang.." han drejer en halv gang, sidder med siden til kanten, fronten mod Aiden.. armene løfter han op, så de lige ligger på kanten af bassinet
//frys
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 12:14:22 GMT -5
Aiden smilte, "Nuvel da.." han trak på skuldrene, og gjorde det samme som Kahn, lagde armene op på kanten ..
"Det handler om fokus.. har du mange andre ting at tænke på her for tiden..?" spurgte han venligt.
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 12:17:37 GMT -5
"Hmmn.. Andre ting.." gentager han i en mumlende og tænksom tone. ".. Mine to børn.. Lassie virker så oprørsk for tiden.." han lukker øjnene, hviler bare hovedet på armene. "Og min kone.. vi skal nok skilles i løbet af næste kvartal af året.." han bider sig lidt i underlæben. "Så kan jeg være uheldig at min økonomi skydes i sænk.. Selv om jeg sagtens kan leve godt og right af min løn.. så er det ikke nok til mig selv og to børn.. så må jeg tage mig endnu et job på halsen.." hans ører ligger ubehaget ned
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 12:20:25 GMT -5
"Åh.." han kløede sig i nakken.. -"Det er jeg ked af at høre.." hans ører vippede lidt op og ned..
"Ærgeligt at sådanne nogle ting sker.." han kiggede op i himlen.. -"Men.. det var manus til filmen ikke..?"
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 12:23:46 GMT -5
"Tja.. sådan kan det jo gå.." han trækker på skuldrende. "Desuden har jeg ikke set hende i 3 måneder.. såååh.. jeg har allerede vænnet mig til tanken.." siger han lidt løs i tonen. "Ja... manuskript til filmen.." han skæver lidt til Aiden. ".. Det går så sløvt for mig.." han lukker så øjnene igen
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 12:26:56 GMT -5
Aiden sad i stilhed og betragtede Kahn.. "Hmn.." han sukkede og kiggede ned i vandet..
"Vi snakkede jo om .. det der.. med Halloween..?" han tog sig til panden, og sank længere ned vandet.. Uff.. jeg er træt..
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 12:33:07 GMT -5
"Ja.. Eller.. en forfatter og hans assistent." siger han så.. - igen en drillende Joke.. Han forsøger lidt at bryde Aidens formelle facade.. Kahn selv HADER at skulle være formel! han hader det ud over alle grænser. han ranker sig lidt op. ".. Jeg er tørstig.." tilføjer han så
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 12:34:56 GMT -5
Aiden rødmede.. spærrede øjnene let op.. men hans læber var under vandet.. så han sagde ikke noget.. mærkede kun en svag hjertebanken.. hvorfor siger han det der.. Dog da Kahn sagde det.. ville han kunne se Aiden lave et lille ryk i vandet..
Aiden satte sig mere op nu.. "Tørstig..?" spurgte han med et lille smil.. -"Hmn.. hvad vil du have..?"
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 12:37:40 GMT -5
Endelig en reaktion! tænker han selvtilfreds.. men siger intet. "En øl.." lyder svaret fra ham.. han vælger bare at svare frem for at tale videre om det andet.. Det giver ham en stresset fornemmelse i kroppen.. en følelse af at han laver noget, hvor han burde lave noget andet.. Han hader den følelse, men har den konstant
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 12:39:13 GMT -5
"En øl.." han hævede det ene øjenbryn.. -"Okay then.." han trykkede på en knap.. og ind kom en servitrice med et smil på læberne.. og havde en øl med ind til Kahn.. hun rakte ham øllen og gik så igen..
"Sådan.." han smilte svagt, "Smart ikke?"
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 12:41:52 GMT -5
han tager imod. ".. Cool.." siger han med et nik. "Og de vidste allerede hvad vi ville bestille?" han ser på Aiden. "Nymodens teknologi.. praktisk, men også skræmmende.. Og.. hvorfor var det en kvinde i mændenes afdeling? er vi i det forkerte område?" han spidser ører - bogstaveligt talt, de retter sig lodret op i luften
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 12:43:27 GMT -5
"Hah.. ja.. lidt skræmmende.." han kløede sin hals..
"Nej.. vi er i den rigtige afdeling.. jeg tror.. det er for fanservice skyld? jeg aner det ikke.." han kløede sig på kinden.. -"Men det er vel ligemeget.. hun er gået igen.." han trak på skuldrene.
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 12:49:40 GMT -5
Kahn nikker lidt. "Tjaaa.. uanset hvad - skønt." han åbner dåseøllen han fik. "Uhn.. kold.." mumler han tilfreds, sætter den for munden og bæller lidt af det i sig. "Du skal ikke have noget?" han ser hen på Aiden igen.. betragter ham lidt i smug denne gang .. Han er faktisk.. meget køn..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 12:52:30 GMT -5
Aiden rystede på hovedet med et smil. "Nej tak.. jeg klarer mig.." han nikkede let, og kløede sig i nakken.. hvad skulle de to dog snakke om? arbejde, ja.. men .. det var lidt kedeligt i længden.. og Kahn troede bare at Aiden var sådan en kedelig dødbidder.. men hvem ville dog bide døden..? Aiden tog sig til hovedet..
"Uhmm.. "
|
|