|
Post by Kahn on Apr 23, 2009 8:26:10 GMT -5
Kahn lytter på Aiden.. men han ser ikke på ham. "Jeg tror.. at når man dør, så er man væk.. måske svæver man i en drømmeagtig tilstand.." han lukker øjnene. "Det glæder jeg mig til.." mumler han så stilfærdigt.. Han bliver siddende som han sidder nu.. lukkede øjne og et afslappet udtryk, mens han af og til indhallere røg, og puster den ud, udad mod vinden som flytter den væk fra vinduet
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Apr 23, 2009 8:33:12 GMT -5
Aiden's smil forsvandt lidt.. han så bekymret på den anden.. "Hm.." lød det tænktsomt fra ham.. hvorfor mom det..?
"hvorfor vil du væk..?" spurgte han så.
|
|
|
Post by Kahn on Apr 23, 2009 8:37:06 GMT -5
Han sænker hånden, så den hænger lidt udenfor vinduet - altså den som bærer cigaretten. "For så behøves man ikke at stresse mere... ikke flere krævne forelæggere der kræver næste oplæg så snart de har fået det forrige.. ikke flere besværlige børn der skal hentes og bringes hele tiden.. ingen utro kone, ikke flere interviews.. ikke flere forsøg fra andre på at afklare Samson's rigtige identitet.." han sukker let, åbner øjnene og ser på Aiden.. det lidt udfordrende smil byder sig på bane igen. "Jeg har ikke selv guts nok til at begå selvmord.. vil du skubbe mig?" - en joke fra Kahns side
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 23, 2009 8:40:00 GMT -5
Aiden nikkede langsomt.. han så stadig bekymret på Kahn.. "Ah.. berømmelse kan jo være stressende.." han trak på skuldrende.. og klappede ham på ryggen.. Utro kone.. hmn.. han bed sig i underlæben..
"Geh?!" Aiden fjernede hurtigt sin hånd fra Kahn, da han fik slynget den kommentar i hovedet.. -"N..nej jeg vil ej.."
|
|
|
Post by Kahn on Apr 23, 2009 8:58:21 GMT -5
"Hvor mange penge skulle du have for det?" spørger han, denne gang en smule mere seriøst.. men uden dog helt at mene det. "Hmm.. Hvaeh.." han skodder cigaretten på karmen og lader den dumpe ud af vinduet ".. Skulle vi krybe til køjs? Jeg er søvnig.." han sætter benene ned fra karmen.. ind i rummet igen
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 23, 2009 9:00:49 GMT -5
Aiden sank en klump og kiggede så væk. "Jeg slår ikke ihjel.." én er mere end nok.. han sukkede let..
Aiden kiggede så på Kahn da samtalen blev lettere.. "Ja.. lad os det.." han gik over til sengen og fandt sine bokseshorts frem.. han tog dem på under kåben.. og derefter smed han kåben på gulvet.. han lagde sig over i sengen.. med dynen halvt over sig..
|
|
|
Post by Kahn on Apr 23, 2009 9:07:01 GMT -5
I modsætningen til Aiden, som påklæder sig under badekåben, smider Kahn den bare fra sig efter at have fundet de boksershorts han nu engang skal have på. Han står i få sekunder splitternøgen, inden han har fået påklædt sin nederste del, med først boksershorts, og så derefter et par løse, meget bløde bomuldsbukser..
Så sætter han kursen hen, og sætter sig på sengekanten i modsatte side af Aiden..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 23, 2009 9:12:57 GMT -5
Aiden kiggede hurtigt væk da han så Kahn smide tøjet.. men da han var sikker på at Kahn havde påklædt sig, kiggede han igen.. "Så.. må du sove godt." han smilte svagt.
Aiden vendte ryggen til Kahn.. han lå og kiggede ind i væggen..
|
|
|
Post by Kahn on Apr 23, 2009 9:16:50 GMT -5
"Ja.. godnat.." svarer han bare kortfattet.. han klapper 3 gange, så lyset slukkes, inden han så lægger sig ned under sin dyne.. Bare på ryggen med et lidt tungsindigt blik op i det nu mørklagte loft.. Han lukker øjnene efter lidt tid.. forsøger at sove
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 23, 2009 9:32:07 GMT -5
"Tak, og sov godt." han lukkede øjnene og bed sig i underlæben. Han trak benene lidt op til sig, og tog dynen godt om sig.. Lidt efter lidt mærkede han sin krop blive tungere.. og så faldt han ellers i søvn..
//slut
|
|