|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 12:53:58 GMT -5
"Kay.. du drikker måske ikke?" han drikker lidt mere af øllen inden han sætter den på træbrædderne der strækker sig rundt om bassinet. .. Han kunne sikkert ellers være sød som fuld.. tanken strejfer Kahn.. at drikke Aiden fuld.. og så.. Nej! hvad fanden var det nu for nogle tanker..? han ryster opgivende på hovedet af sig selv
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 12:55:56 GMT -5
"Jo jo.. en gang imellem.. det ikke så tit.." han smilte skævt. Aiden betragtede også Kahns ansigt.. han var så pæn.. han så træt ud.. men var pæn.. "Jeg tænkte på.. efter vi har siddet her og sådan.. så kunne vi gå op på værelset og snakke lidt om manuskriptet.. og så gå til ro..? jeg er ret udkørt.." han kløede sig bag øret.
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 12:59:16 GMT -5
Kahn nikker lidt. "Jeg har et andet foreslag.. Hvad med at springe den del med manuskriptet over.. Jeg føler mig også godt dødkørt.." han gaber lidt, klør sig bag det ene øre og snupper så en tår af øllen igen.. Hans blik rettes op mod et stort digital ur. ".. Klokken er kun halv 7.. måske vi skulle spise et eller andet også?" foreslår han så
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 13:00:53 GMT -5
Aiden nikkede let. "Godt.. først skal vi blive færdige her.. og så finder vi noget at æde.." han nikkede let, og strak armene i vejret.. det gjorde lidt ondt i hans ryg.
"Hmn.. hvad kunne du tænke dig at spise så..?" han så ligefrem, skævede lidt til Kahn.
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 13:09:19 GMT -5
Kahn nikker lidt.. Aiden virkede vel lidt mere opblødt nu? "Hmm.. vi kan vel se hvad de har i restaurenten her på stedet?" spørger han så, drikker lidt mere af sin øl.. det føles som om at den kolde væske klarer hans hjerne lidt op i de mange varme vanddampe.. .. Hmm.. måske man kunne bruge en scene som den her i en film? tænker han lidt overvejende.. Det kunne jo være..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 13:13:51 GMT -5
"Uhm, lad os gøre det.." han smilte let.. trykkede sig hist og her på hovedet.. da der var et eller andet der nagede hans hoved.. så det gjorde ondt..
"Hmn.. " han satte sig bedre tilbage .. vandet var rart.. men meget varmt.. han kiggede hen på Kahn.. "Jeg kunne vel ikke få en lille tår..?" han smilte let.
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 13:19:37 GMT -5
"Nårh.. det vil du godt alligevel?" spørger han i en lidt provokerende tone.. han løfter øllen op, vender sig med ryggen til kanten af bassinet. "Så må du jo hente den.." han vifter drillende med den foran sig.. Ustandseligt forsøger Kahn at få liv i Aiden.. hvilket aiden sikkert må have bemærket..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 13:23:31 GMT -5
"Jeg blev ret tørstig.." han kløede sin nakke.. smilte forsigtgt.. "Åårh.." han rystede på hovedet med et smil..
han begyndte at komme over til Kahn.. rakte en hånd ud efter øllen med et lille grin.. "Hvor er du fjollet.." han smilte let.. prøvede at få fat i den..
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 13:26:12 GMT -5
Kahn flytter drillende øllen længere væk fra Aiden da han kommer hen. "Var det her måske ikke en slags 'ferie'?" spørger han med et let flabet smil. "Så er det da meningen at man skal fjolle lidt.. Ikke?" spørger han så og ser lidt overlegen ud.. "... Nåååh.. fange øllen?"
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 13:27:38 GMT -5
"Jo det har du ret i.." han rystede på hovedet med et opgivende smil.. han prøvede at række ud efter øllen igen.. og kom nu tættere på ham.. deres brystkasser mødtes.. og Aiden fik en svag rødmen i kinderne.. men han sagde ikke noget til det.. "Giv mig den så!" sagde han med et smil.. og strejfede den med fingrerne..
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 13:31:04 GMT -5
Kahn har armen opad nu da aiden forsøger at fange den.. og da han strejfer den, trækker han armen ned og rækker den bagud så godt som han nu kan, så Aiden må læne sig for at nå den.. Men Kahn sidder jo så i vejen og spærrer for en nem adgang til den. "Nååh... du kommandere med mig.. du er assistent for mig.. husk det.." siger han i en drillende tone.. Ligenu føler han sig egentlig lidt afstresset..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 13:34:02 GMT -5
"Det er unfair!" sagde han med et opgivende smil.. han sank en klump, og rødmede forsat, da han skulle række sig ind over Kahn.. han havde rejst sig op en lille smule.. så man kunne skimte lidt.. hvis han da ikke havde håndklædet omkring sig.. og det havde han jo..
"Det er snyd.." grinte han, og strejfede igen øllen med fingrerne..
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 13:39:26 GMT -5
Kahn ler let. ".. Nåå.. så ta den da." han flytter den lidt så aiden kan nå det.. underligt nok føles det forfriskende at Aiden sådan maser sig ind over ham.. Måske fordi de er meget tæt på hinanden? Kahn spekulere kort over det, men bestemmer sig så for at lade det ligge
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 13:44:14 GMT -5
Aiden snupper den hurtigt ud af hånden på Kahn.. "Hmf.. endelig.." han nikkede let, tog den op til munden og tog en tår af den.. han rykkede sig lidt fra Kahn.. "her.. og tak.." han smilte let..
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 13:46:54 GMT -5
Kahn smiler skævt af Aiden da han sætter sig væk igen.. betragter hans hals.. den buler let ud for hver slurk Aiden tager.. Da han får rakt den tilbage, tager han imod den og nikker let. "Hmmn." han drikker så selv det sidste, sukker i en let udånding da han har tømt den. ".. Øl.. aaarh <3" brummer han tilfreds
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 13:50:30 GMT -5
Aiden smilte over Kahns brummen.. efter lidt stilhed.. tog han sig endelig mod til at sige det.. "Du er.. egentlig ret køn.." han smilte skævt.. trak på skuldrene..
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 13:53:07 GMT -5
Kahn retter blikket mod aiden endnu engang, da han begynder at tale.. overrasket åbner han øjnene op da Aiden komplimentere ham. .. huuh? et lidt udfordrende smil glider over hans læber. ".. Så det syntes du.. i hvilken forstand?" spørger han så og sætter sig en smule tættere på aiden.. Så.. NU er der slået hul igennem aidens formaliteter!
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 13:57:46 GMT -5
Aiden føler sig en smule utryg da Kahn rykker sig tættere på.. han smilte skævt.. kiggede væk, så ned i vandet.. "Uhmm.. I hvilken forstand.. spørger du.." han kiggede hen på Kahn..
"At... du er pæn.. dit udseende er flot.. og erh.. er lidt.. tiltrækkende.." han trak på skuldrene.. kløede sig i nakken, og kiggede så væk..
|
|
|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 14:00:08 GMT -5
en lille lav latter lyder fra Kahn. "Nå da da.. Har du taget skade af filmene du lånte?" spørger han lettere drillende. "Eller er du bare lidt gay af natur?" han lader en hånd glide igennem sit hår.. Kahns underbevidsthed opfatter det lidt som en tilladelse til måske at måtte gøre 'ting'... en god mulighed, efter Kahns synsvinkel..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Feb 4, 2009 14:01:41 GMT -5
"Gheeh!" han stivnede, og så med et rødmende ansigt på Kahn .. -"Dine film.. hah.. nej.. måske en smule.." han kløede sig en smule på kanten af læben..
Aiden trak på skuldrene.. og hjertet begyndte at banke hurtigt igen.. "Altså.. jeg er bi seksuel.." han sank en klump.. uarh...
|
|