|
Post by Kahn on Feb 4, 2009 14:37:50 GMT -5
"aah.." han nikker let, sådan lidt forstående.. Han sætter sig yderligere lidt nærmere, indtil han sidder lige ved siden af Aiden. "... Så.. hvor vil du hen med det?" spørger han med et lidt hemmelighedsfuldt smil, svøbt ind i en underlig rus af mystik.. måske et flirtende smil? ikke helt til at sige.. Han løfter den ene hånd, lader fingerspidserne strejfe hen over Aidens brystkasse
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
I feel your blood on my hands
|
Post by Aiden on Apr 4, 2009 15:08:32 GMT -5
Aiden bemærkede at den lunefulde og måske flirtende Kahn, kom tættere på.. så deres nøgne skuldre stødte mod hinanden.. det fik Aiden til at synke en klump; Det røde i hans kinder var stadig ikke forsvundet..
"Hvor jeg vil hen med dét?" gentog han. Den måtte han lige tænke over.. for- hvor ville han egentlig hen med det? Han trak på skuldrende. "Godt spørgsmål." han prøvede at bevare fatningen.
.. Uh.. jeg er vidst i en lille knibe.. lige nu.. han skævede til Kahn, da denne lod sin finger køre på Aidens brystkasse.. det fik ham til at krumme tær. "Skal vi ikke.. gå op på værelserne..?" spurgte han og smilte akavet, for at lede emnet gå videre til noget andet.
|
|
|
Post by Kahn on Apr 22, 2009 16:24:39 GMT -5
Kahn morer sig over Aidens reaktion.. Kahn er legesyg, og det har han været siden han var hvalp.. faconen skiftede bare.. "hmm.. hvis du foretrækker det" brummer han bare med det samme lunefulde smil, hæver sig en smule længere op af vandet..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 22, 2009 16:26:37 GMT -5
Aiden hævede øjenbrynet. foretrækker dét..? -"Foretrækker hvad..?" han lød undrende, troede Kahn noget forkert?..
Aiden rejste sig op fra vandet.. og havde det lille klæde om sit underliv.. han steg op fra den varme kilde og ventede på at Kahn fulgte med. "Det bliver godt at komme op og ligge i en varm seng.." han smilte svagt.
|
|
|
Post by Kahn on Apr 22, 2009 16:37:29 GMT -5
Kahn følger som nævnt med op.. ligeså med et lille håndklæde svøbt om livet. ".. Ja.. det siger du jo.." mumler han og skutter sig let.. sætter kursen hen mod omklædningsrummene med lette skridt, og halen vejende blødt og naturligt for neden af håndklædet
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 22, 2009 16:40:58 GMT -5
Aiden smilte blot af Kahn.. og fulgte efter ham ud i omklædningsrummet. Istedet for at klæde sig om til sit normale tøj, tog han en badekåbe/morgenkåbe på istedet for.. det var nemmere at smide når man alligevel skulle op i seng.
Da de begge var klar til at gå op til deres værelse.. smilte Aiden til Kahn, inden han trådte ud.. og hurtigt fandt vejen derhen. Aiden åbnede døren ind til deres værelser, og det første han gjorde var at sætte sig i sengen.
|
|
|
Post by Kahn on Apr 22, 2009 16:53:48 GMT -5
Som Aiden gjorde, så´ gjorde Kahn..
I badekåberne sætter de kursen op mod værelserne.. en pose med deres tøj hænger over Kahns ene arm, og da Aiden først har låst dem ind, smider Kahn den fra sig og sætter kursen henad mod Aiden som har placeret måsen på sengen.. Han stiller sig foran ham, med hænderne løst ned i lommerne på den bløde, cremehvide badekåbe, mens han roligt kigger på Aiden.. Venter på at denne skal give tegn til hvad han vil
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 22, 2009 16:56:44 GMT -5
Aiden kiggede op på Kahn, der stod foran ham.. han mærkede en knude i brystet, og han havde svært ved at synke det savl han havde i munden.. men det lykkedes dog til sidst.. han rømmede sig let og lagde ørerne svagt tilbage. "Uhm.. hvorfor.. står du der?" spurgte han svagt, han var blevet nervøs.. men hvorfor.. det vidste han egentlig ikke helt.. Aiden kløede sig i nakken, og smågrinte hæst. Han havde en svag rødmen i begge kinder.
|
|
|
Post by Kahn on Apr 22, 2009 17:03:56 GMT -5
Kahns ansigt påtager sig et blidt smil.. men stadig det der lidt udspekulerede udtryk. "Heh.. ~ du behøves ikke spille naiv.." lyder det så fra ham.. Han bøjer sig lidt nedad mod Aiden. "Det er det jeg venter på at du fortæller mig.." han løfter en hånd, klapper let Kahn på hovedet, uden at fjerne smilet.. Egentlig mener Kahn ikke det her så seriøst som Aiden sikkert opfatter det.. men igen, Kahn er legesyg, og han elsker at teste grænser..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 22, 2009 17:07:46 GMT -5
"Spille naiv..?" gentog han, og undrede sig over Kahns svar.. Han kravlede lidt bagud efter han var blevet klappet på hovedet.. så han kom længere ind på sengen.. da han løftede sit ben, blev noget af hans lår blottet.. men heller ikke mere end det. Aiden lå ned på ryggen nu og kiggede vurderende, men stadig undrende på Kahn.. "Jeg.. jeg tror du har misforstået.."
|
|
|
Post by Kahn on Apr 22, 2009 17:10:48 GMT -5
Da Aiden kravler bagud på den måde, opfatter Kahn det naturligvis som om Aiden spiller videre på det lille 'skuespil' ".. tsk." brummer han bare.. kravler ind over ham, med en arm placeret på hver side af ham, og det ene knæ imellem aidens lår mod madressen.. men uden at røre ham mere end højest nødvendigt. "Hvad har jeg så misforstået?" .. det her freaker ham ud.. men han lagde jo op til det..
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 22, 2009 17:15:51 GMT -5
Aiden spærrede øjnene op, og fik en mere klar rødmen over kinderne og næseryggen. Hans læber dirrede, og nu fik han lagt baghovedet ned i madrassen. Han missede med øjnene, da han endelig fik øjenkontakt med Kahn. "... Det.. at.. uhm.." han tog ind dybindånding og lukkede øjnene, da Kahns lår blev placeret imellem sine ben. "Du.. tror sikkert.. at.. jeg vil.. alt muligt ikke..?" han sank en klump og sænkede blikket.
|
|
|
Post by Kahn on Apr 22, 2009 17:23:09 GMT -5
Kahn lægger hovedet en anelse på skrå. "Tjaaeh.. det var det du gav udtryk for.." lyder det drilsk fra ham. Hvorfor skulle du ellers ud af det blå nævne din seksualitet? tænker han veltilfreds.. Ja, hvorfor skulle Aiden egentlig det?
//frys
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 23, 2009 7:29:15 GMT -5
"Gav jeg udtryk for det?" han hævede undrende øjenbrynet igen og sank en klump.. han prøvede at kravle længere op af sengen.. "Uhm.. hvornår?" sagde han usikkert.. han kiggede til siden, og lukkede så øjnene.. på nuværende tidspunkt havde han glemt hvad han havde sagt til Kahn.. Men.. det ville da være forkert at være sammen med Kahn! .. for.. han var jo gift.
|
|
|
Post by Kahn on Apr 23, 2009 7:36:15 GMT -5
"Din spontane udtalelse omkring din seksualitet.." lyder det med et let grin fra Kahn. da Aiden dog kravler lidt væk, rejser Kahn sig op igen.. trasker hen til sin taske hvor han finder en pakke cigaretter op, samt en lighter.. så går han hen til vinduet, som han åbner op og sætter sig i karmen af.. tænder en cigaret og indhallerer tungt
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 23, 2009 7:37:32 GMT -5
"Åh.." Aiden mærker sit hjerte dæmpe den hastige banken, da Kahn flytter sig fra ham, og går over til vinduet istedet. Han lå der og betragtede ham, imens satte han sig lidt op. "Uhm.. altså.. jeg hentydede bare til.. at jeg ikke havde noget imod dine film.. da.. jeg jo ligesom også var til sådan noget.. eh.." han smilte svagt. Tror jeg da..?
|
|
|
Post by Kahn on Apr 23, 2009 7:55:30 GMT -5
Kahn nikker bare. "Var vel egentlig også det jeg regnede med.." han indhallere endnu engang.. lader røgen cirkulere ned i lungerne, inden han roligt puster ud igen. "Well.. Jeg kan bare godt lide at drille.." han trækker løst på skuldrende, læner ryggen mageligt tilbage mod karmens ene side
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 23, 2009 7:58:06 GMT -5
Aiden grinte svagt. "Hah.. ja.. det har jeg fundet ud af.." han kløede sig i nakken og smilte svagt. Aiden kiggede på sine fødder og trådte så ud af sengen.. han gik roligt hen til Kahn.. "Er der en god udsigt..?" de var jo oppe på 3. sal.
|
|
|
Post by Kahn on Apr 23, 2009 8:05:48 GMT -5
Han trækker på skuldrende. "Den slags bemærker jeg ikke.." brummer han.. lader blikket glide nedad. ".. Kender du den der følelse af at man bare har lyst til at hoppe ud.. fra steder som her?" lyder det stilfærdigt fra ham, inden han lukker øjnene i.. indhallere røgen igen og lader den roligt trænge ud igen
|
|
Aiden
Full Member
Tilh?nger af hunde
|
Post by Aiden on Apr 23, 2009 8:07:59 GMT -5
Aiden skævede til Kahn.. Hoppe ud..? -"Nogle gange.." han trak på skuldrende og kiggede ud af vinduet igen. "Men.. jeg tror ikke det vil gavne noget.. men er væk.. og hvad sker der så? man ved ikke endnu hvad der er på den anden side.. hvis der da er en anden side.." han smilte svagt. Aiden lagde en hånd på Kahns skulder.. "Du er et godt menneske, Kahn.." han smilte svagt.
|
|