|
Post by Fluke on Oct 8, 2008 17:24:46 GMT -5
Fluke får rejst sig op med det smadrede bræt i sine arme.. "hva..? " mumlede han mistroisk.. og skævede efter ham.. som sagt.. nåede han ikke at ænse at Tenshi reddede Rimoi.. Han missede med øjnene da de løb væk.. "Eh..? HEY! veeent!! " han så fortabt efter Tenshi og tabte de håbløse brædder på jorden.. "Årh man..! " han så sorgmodig ud i ansigtet.. Så begyndte han at hyle.. (som hunde gør XD) inden han bed sig i læben.. og vendte næsen hjem.. med et tungsindigt udtryk i ansigtet.. .. Han kyssede mig..
//out
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Oct 9, 2008 13:17:29 GMT -5
Chiaki sad på kanten af springvandet med benene trukket op til sig. han sukkede tungt og så den stjerne klare himmel reflektere sig i springvandets rolige vand. Det mørke hår sad pjusket ned i øjnene på Chiaki mens de mørke katte øre lå tilbage. halen hang slapt ned langs han side mens de blege og spinkle fingrespidser let berørte vandet rolige overflade. Små ringe i vandet blev dannet og Chiaki trak hurtigt hånden til sig i nærmest forskrækkelse. Vandet havde været så roligt at han næsten troede det var dødt.
|
|
|
Post by James on Oct 9, 2008 13:23:25 GMT -5
James kommer gående, imens han er igang med at tænde sig en cigaret. Han har næsten sovet hele dagen, så hun er lige ude for at få lidt frisk luft, så han kan få klarhed til hovedet, når han på et tidspunkt vender hjem igen. Da det er hen på aftenen er han bevæbnet, men hans pistol er dog gemt ind under hans frakke, så man kan ikke se, at han har den på sig. Han har ikke set katten henne ved springvandet endnu, hvilket nok er grunden til at han har så fredligt et udtryk i ansigtet.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 9, 2008 13:25:10 GMT -5
Rose's slanke krop kom langsomt til syne mens hun gik hen mod springvandet.. hendes blik var frosset ned i jorden , hun havde en smule koldt og hun havde glemt at tage en sweather over sig før hun gik ud til parken.. Rose lod roligt sit blik hæves . Et lille smil var smørret om hendes læber , dog et meget, meget , lille smil som næsten ikke kunne sees.. mens hun stille nærmede sig springvandet fik hun øje på en skikkelse som sad på kanten af springvandet...
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 9, 2008 13:26:45 GMT -5
Chiaki kom med et lille nys og skuttede sig let i den kølige aftenvind. Hans øre tippede let mens han rettede sig op. Med et skarpt blik vendte han ansigtet mod den nyankommende som han kunne lugte var en hund. Han kneb øjnene sammen men sagde dog ikke noget. Hvis den anden ikke havde hørt hans nys og ville overse ham, var det godt nok for Chiaki. Dog alligevel havde han paraderne oppe hvis den anden skulle ligge mærke til ham, og hvis han kunne finde på at angribe Chiaki.
|
|
|
Post by James on Oct 9, 2008 13:34:38 GMT -5
James ser op, da han hører et nys fra skikkelsen der sidder henne ved springvandet. "en.. kat?" mumler han for sig selv med væmmels i stemmen. Den her er tydeligvis en kat, og det er ikke engang fordi at den har forsøgt at skjule sine ører lige som så mange andre små kræ, men hvad skulle det også hjælpe dem? katte stinker langt væk af usselhed og skrald. hvad laver den så her? og det springvand har jeg før siddet ved.. Det gør jeg sgu aldrig nogensinde igen! tænker han, imens han sender den et koldt og nedladende blik. Han opdager først nu den anden hund i nærheden, men skænker ikke så meget mere opmærksomhed imod vedkommende.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 9, 2008 13:40:24 GMT -5
Rose kiggede hurtigt ehn mod springvandet da hun hørte et nys og da hun fik øje på en kat stoppede hun op og lagde sine øre en smule ned hvad laver den kat her tænkte hun knurende i sig selv og fik så øje på en hund som også lige fik øje på katten og hun lagde kort sit hoved på skrå før hun igen kiggede hen mod katten , Rose's øre bliev stille normale og hun satte sig på en bænk, ikke langt væk fra vandfaldet så hun kunne holde godt øje med katten som sad ved vandfaldet..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 9, 2008 13:44:55 GMT -5
Chiaki fik fornemmelse af endnu en hund. Han rettede det skarpe og køligt blik mod den andet. Et lille overlegent smil bredte sig over hans læber mens han rettede sig op, langsomt og smidig. "Godaften mine damer og herre." sagde han i en overflødig høflig tone. man kunne dog stadig hører sarkasmen i den. Det overdrevet høflige smil bredte sig over hans læber, men hans blik var stadig lige skarpt og koldt.
|
|
|
Post by James on Oct 9, 2008 13:54:30 GMT -5
"beskidte lille bæst" siger han irriteret... ikke over kattens kommentar, men bare over at den er til stede, imens han puster cigaretsrøg ud.. "hvorfor holder du dig ikke bare til den affaldspand, hvor du kom fra?" han har mest af alt lyst at gøre et eller andet, så den kunne lide så meget som muligt, men på den anden side har han aldrig været i humør til at gå så dybt ned som det sted, hvor man bruger vold til at forklare tingene med... Det er sådan noget som de små kræ gør.. AD
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 9, 2008 13:59:51 GMT -5
Rose kiggede op på katten med et dræber blik og rejste sig op og kiggede hen mod hunden som sagde noget og så tilbage på katten .. Hun havde ikke noget at sige end at knurre kort af Katten og læne sig op af et træ og stirre op i himlen , hun sukkede dybt og lagde sine arme over kors, hvis den kat ville irretere hende mere end hvad hun alerrede er vil han tilsidst komme til skade på så mange vegne ... Rose sukkede kort og kiggede hen mod den anden hund..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 9, 2008 14:03:44 GMT -5
"jamen dog hvilken opførelse min Herre." sagde Chiaki i et drillende og provokerende tonelege. "her viser man dybt respekt og dog alligevel for man et ondt og hjerteløst svar kastet tilbage på sig som et skadedyr." grinede han. Han sendte den anden tæve(ikke ondt ment) et lige så koldt og dræbende blik tilbage på hende mens han kom med en lille kort hvæse lyd. Elegant lod han hånden glide gennem det mørke og pjuskede hår mens han betragtede hankønnet overfor sig med det grønne og grå øje.
|
|
|
Post by James on Oct 9, 2008 14:12:41 GMT -5
"min opførsel er skam ganske nydelig" mumler han i en pludselig sukkersød tone... han går hen imod katten, "men skabninger som dig har åbenbart ikke lært, hvordan man egentlig opfører sig over for min type" han stopper op et lille stykke fra katten, da han helst vil undgå at røre ved den. han kunne bare slå den ihjel, for der ville ikke ske noget ved det. Nej... stadig kun for undermålere, men det usle lille kræ skulle ikke bare få lov til at opfører sig som den ville. Han roder i sine lommer, hvorefter han finder sine handsker frem, som han tager på, hvorefter han er tavs et lille øjeblik, da han mærker at den fremmede hund glor på ham, han vender ansigtet og ser kort hen imod hende med et undrende blik, hvorefter han ser på katten igen, "drop det grin og sig undskyld på en ordenlig måde" siger han med en ligyldig tone, imens han retter på sine handsker..
|
|
|
Post by Rose Bianca on Oct 9, 2008 14:18:23 GMT -5
Rose knurre af kattens blik "Slap af lille mis , hvis du bliver ved sorn bliver du måske morgenmad til en hund engang.." mumlede hun koldt og kigged epå hunden som gik tættere på katten og tog handsker på ..klogt, sådan skal man ikke røre ved det modbylige væsen tænkte hun stille og kiggede blot på hvad som forgik hende ved siden af springvandet .. Rose satte sig igen på bænken da hun blev træt at at stå lænt op af det træ .. hun sukkede lidt og kiggede på katten , stadig med det samme dræberblik.. Rose smilte stille og rejste sig så og gik hen mod dem og kiggede på hunden "Har du brug for hjælp?" spurgte hun så stille og skulede kort hen mod katten..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 9, 2008 14:22:26 GMT -5
"sige undskyld? for hvad dog? blot for min høflige opførsel? Det er da bedre end jeg havde faret lige i hovedet på Dem syntes De ikke?" kom det igen drillende og provokerende fra Chiaki mens han smilede kækt. Han lagde let hovedet på skrå og valgte at overhøre tævens kommentar, han sendte hende blot det varme smil, selvom der var ingen mening eller betydning i det. Han vendte så blikket mod hankønnet igen og smilede så varmt til ham da han nærmere sig.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 9, 2008 14:24:24 GMT -5
//well people ^^'' jeg er blevet tvunget til at lukke ned.. håber vi kan fryse? ^^''
|
|
|
Post by James on Oct 9, 2008 14:30:24 GMT -5
"jeg kan virkelig ikke lide dit tonefald... jag hader det.. Og jeg hader dig!" siger han og slukker sin cigaret imod sin sko. "kend din plads!" siger han koldt og griber ud efter kattens hals i en hurtig bevægelse, imens han har den anden hånd omkring sin pistol, selv om han ikke rigtigt har planer om at dræbe katten...
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 9, 2008 14:33:02 GMT -5
//frys ^^'
|
|
|
Post by James on Oct 9, 2008 14:35:11 GMT -5
//uff XD
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 11, 2008 10:46:16 GMT -5
Chiaki blev overrasket over køterens reagtion men viste det ikke. Han forholdt det smørrede smil på læben og blottede dog stadig svagt sin hals. "jamen dog jamen dog Herre. er vi lidt aggresiv idag?" spurgte han med en drillende og provokarende høftlig tone. Hans øjne var helt rolige men skævede dog kort og mistænktsomt ned på pistolen som den anden var bevæbnet med. han grinede kort og rodede sig let i håret som alt var normalt.
|
|
|
Post by James on Oct 11, 2008 12:35:01 GMT -5
"ja... Der skal ikke så meget til før min dag er dårlig!" siger han siger han med den samme kolde tone som før... "men så er det jo rart at jeg kan gøre med dig, lige som det mig lyster, uden at der sker en skid ved det" siger han så og smiler pludselig, hvorefter han spytter Chiaki i ansigtet. "så jeg siger det kun en gang til; sig undskyld dit ækle lille misfoster!" James overvejer lidt om han skal skyde katten i skulderen bare for at se dens reaktion... Eller et vis andet sted..
|
|