|
Post by James on Sept 12, 2009 16:40:45 GMT -5
James sukker irriteret, inden han så med få skridt er henne ved chiaki og derefter griber hårdt fat om hagen på ham, for at han ikke skal stikke af, "ja, alt havde været meget bedere, hvis jeg havde skudt dig fra starten, så jeg selv kunne have sluppet for alt det besvær - Hvis jeg havde brug for det, var jeg bare blevet gift med en eller anden dulle, og hvorfor skulle jeg lade dig slippe afsted med al den skade, du har forvoldt?" et kort øjebliks voldsom vrede får ham til at lange ud efter hans ansigt med en knytnæve.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2009 16:46:34 GMT -5
Da jeg mærkede James's hårde og faste greb om min hage, fik mig til at fryse fuldstændig. Hver en muskel i min krop var spændt. Da jeg mærkede James's knytnæve på siden af hovedet, sortnede det kort for mig og jeg faldt vaklende bagover. Jeg var stadig ved bevidsthed, men jeg blev liggende på jorden. Forsigtigt krøllede jeg mig sammen på jorden. "så gør det... Det betyder jo alligevel ikke noget for dig om jeg er i live eller ej. jeg har jo kun forvoldt dig besvær.." sagde jeg stille. Det gjorde ondt at sige de ord. Rigtig ondt. Det var som nogen havde skukket mig i hjertet med en kniv. Tårerne begyndte nu at trille ned af mine kinder. lydløst og let.
|
|
|
Post by James on Sept 12, 2009 16:58:01 GMT -5
Vreden forsvinder hurtigt over i skyldfølelse, og som så mange andre gange står han nu med følelsen af afmagt og aner ikke hvad han skal gøre. Han falder tungt ned på sine knæ og hiver Chiaki ind til sig for derefter at kysse tårerne væk, selv om det ikke stopper dem. "lille idiot, der fritager mig jo alligevel ikke fra besværet.. bare.. bliv hos mig.. " mumler han stille og begraver næsen i kattens hår, imens han stadig holder ham ind til sig, "det var ikke meningen at slå dig.." det kræver stor styrke og vilje at få asluttet sætningen, "... Undskyld".
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2009 17:04:08 GMT -5
Jeg lukkede øjnene da jeg mærkede James hive mig ind til ham. Forsigtigt lukkede jeg øjnene og knugede diskret mine hænder. Det lille kys der fjernede tåren var med til at gøre at jeg lod den sidste falde. James's ord får de viljesatte tanker om at jeg bare ville væk fra ham tila t styrte sammen. "hvis det ikke bare kun bliver for at være en genstand for dig.. Men en person.." sagde jeg stille og begravede ansigtet ind til James's brystkasse. Jeg knugede diskret hænderne om den andens jakke.
|
|
|
Post by James on Sept 12, 2009 17:33:55 GMT -5
"du er så besværlig" mumler han bare ned i håret på Chiaki imens han næsten gruer for tanken om at andre skulle komme forbi, så imens han stadig bliver siddende trækker han sin jakke af og lægger den over Chiaki, så kattehalen ikke kan ses. Han holder Chiaki list ud for sig, "og det gør det ikke meget bedere at være så tæt på mig... " siger han så og overvejer lidt om han bare skal smide den sidste rest af fornuft, nu når det alligevel lige har gået ekstremt hurtigt - som et sekunds voldsom blodsrus. Han kysser Chiaki og lader det føre hen til en grådig snav.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2009 17:40:58 GMT -5
Jeg smilede svagt ved James's ord. "nogen skal jo være det..." mumlede jeg stille tilbage med et svagt men varmt og kærligt smil. Jeg sukkede lydløst da jeg mærkede James's jakke blive lagt om mig. Jeg åbnede hurtigt øjnene da jeg mærkede James trække mig væk fra ham. Men i Det samme mærkede jeg det grådige kys mod mine læber og kunne ikke nå at fjerne mig inden den andens tunge blev blandet med ind i. Et nydende suk gled over mine læber inden han blidt lod den ene hånd glide kælent og pirrende op i nakken på James.
|
|
|
Post by James on Sept 12, 2009 18:23:43 GMT -5
"Chiaki..." James trækker modvilligt hovedet til sig på grund af Chiakis suk og mærker blodet stige til legmer, det ikke skal stige til lige nu, da de ikke ligefram er et privat sted og da han lige har givet Chiaki en knytnæve i ansigtet. Til at starte med vælger han at lade some ingenting og håber inderligt at Chiaki ikke mærker noget, selvom det nok ikke kan undgås, efter som han sidder oppe på ham... "..." han ser væk og er næsten pinligt berørt ved det her.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2009 18:27:06 GMT -5
Jeg havde mærket det. Men jeg kunne se på James at han ikke var så glad ved situationen, så jeg valgte at lade som intet og kyssede bare kort James på kinden inden jeg rejste mig. Hurtigt tørrede jeg øjnene bare for at sikre mig der ikke var flere tårer tilbage. Hvorfor endte det altid ud i at jeg sad og tudede? hvorfor kunne jeg ikke bare være ligeglad som James kunne? Kort rystede jeg på hovedet. Jeg ville ikke tænke på det og bringe den dårlige og negative stemning frem igen.
|
|
|
Post by James on Sept 12, 2009 18:35:36 GMT -5
James sukker og får rejst sig op, inden han så tager fat I chiakis hånd, "jeg ved at det ikke er verdens bedste tidspunkt og sted, men... " han ser væk et kort øjeblik og så Chiaki, "jeg.. vil gerne være.. sammen med dig... så hurtigt og tæt som muligt.." han holder stadig fast i Chiakis hånd, selv om katten nemt ville kunne rive den til sig. I sidste ende er han bare en mand, og det er vel også lidt Chiakis egen skyld for at gøre James... sådan...
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2009 18:39:27 GMT -5
Da James tog fat i min hånd gled en velkendt og lettere irriterende rødmen hen over mine kinder. Jeg slog kort blikket ned og bed mig diskret i læben mens James stod og bortforklarede. Jeg gav et forsigtigt nik fra mig og kyssede så James på munden. Forsigtigt lod jeg min hånd rive sig fri fra James's greb og derefter lagde jeg forsigtigt armene om den andens hals. Han stillede mig let på tær for bedre at kunne nå den anden.
|
|
|
Post by James on Sept 12, 2009 18:53:20 GMT -5
James Kysser ham og lader sine hænder glide ind under hans tøj, imens han lader katten ligge armene over sin hals. Han har dog stadig opmærksomheden en smule på omgivelserne og prøver så godt som muligt at holde øje med, om det skulle lomme nogen gående, da det i sidste ende er en offenlig park, hvor alle har ret til at komme og gå. Han får et greb om Chiakis balder, imens han stadig kysser ham.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2009 18:58:05 GMT -5
Jeg sukkede nydende og knugede hænderne hårdt men diskret. forsigtigt trak jeg væk fra kysset. "drolp forespillet og gå lige til sagen.." hviskede jeg pirrende i James's øre. Forespillet ville bare få det til at tag længere tid at blive færdig.. og hvem vidste hvornår der kom nogle..? At gøre det her midt i parken gav mig en underlig følelse inden i. en følelse at nervøsitet og alligevel en spændende følelse.
|
|
|
Post by James on Sept 12, 2009 19:06:48 GMT -5
"..." James løfter Chiaki op over sin skulder uden at forklare sig, inden han så går hen til de nærmeste par buske og træer, hvor han bagved dem sætter Chiaki ned. "Det er det, der gør det mindre smertefuldt... <for dig" siger han stille med et smil, inden han kysser Chiaki på munden og derefter ned af halsen. Han kommer ned i knæ og knapper Chiakis bukser op, imens han stadig kysser ham på maven. I hans tanker begynder han at overveje, hvor fornuftigt det her er, men begæret tager overhånd og han fortsætter.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Sept 12, 2009 19:15:06 GMT -5
Chiaki så først forvirret ud da James bare sådan pludselig løftede ham. Han bed sig kort i læben og sukkede lettet dog diskret og lydløst da han blev sat ned i igen. Chiaki sukkede nydende da James igen kyssede ham"jeg er ligeglad.." hviskede han stille og lettere stakåndet over James's kys og berøringer. Da James fik knapper Chiaki's bukser op brændte hans kinder kraftigere end de gjorde før. Han sukkede tungt men smilede svagt.
|
|
|
Post by James on Sept 13, 2009 7:02:40 GMT -5
"Men det er jeg ikke" siger han og ser op på Chiaki med et smil, inden han trækker kattens bukser helt ned og kysser ham længer nede og griber fat i kattens lem at lade tungen glide hen over de, uden han putter det helt i munden endnu. han lader hænderne køre så langt op af ryggen på Chiaki, som han kan og trykker ham tættere på, imens han så tgaer den i munden.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Sept 13, 2009 7:10:30 GMT -5
Chiaki kneb øjnene hårdt sammen. Han stønnede tungt og bed sig let i læben. Forsigtigt lod han hænderne glide gennem James's hår mens han sukkede nydende. "ba.. bare drop det.." stønnede Chiaki stille mens han bed tænderne sammen. Chiaki mærkede hvordan blodet pumpede rundt i hans lille spinkle og elegante kattekrop. Chiaki lagde let hovedet bagover mens han trak vejret tungt og en anelse hæst. Den andens berøringer fik Chiaki's krop til at brænde af nydele.
|
|
|
Post by James on Sept 13, 2009 13:45:08 GMT -5
James siger ikke noget men fortsætte bar, imens hans hænder så bevæger sig ned af igen. Han må indrømme, at det her ikke var en del af hans plan, da han planlagde en gåtur i parken, men han kan ikke se nogen grund til at skulle stoppe, selv om det er så offenligt, som offenligt kan være. I hans hoved er det det samme... om de gør det i sengen, i badet eller udenfor.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Sept 13, 2009 13:50:58 GMT -5
Chiaki rødmede kraftigt. Han bed tænderne hårdt sammen for ikke at stønne for højt selvom det var svært. "b.. bare få det overstået.." stønnede han svagt men stakåndet. Han knugede hårdt hænderne om James's røde lokker. Chiaki trak vejret hurtigt mens han bed tænderne hårdt sammen. Han trak vejret hurtigere og hurtigere og mærkede hvordan hele hans krop brændte af nydelse og begær. Svagt stønnede han James's navn.
|
|
|
Post by James on Sept 13, 2009 13:57:58 GMT -5
"nej" siger han kort, inden han så igen omslutter sine læber omkring Chiakis lem. Han har ikke travlt, nu hvor de er igan, og hvis de bliver set er det jo næsten bare en bonus - eftersom det forhåbenligt gør Chiaki endnu mere pinligt berørt. At høre sit navn fra kattens læber, får ham bare til at fortsætte noget mere <3
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Sept 13, 2009 14:06:15 GMT -5
Chiaki gav et højt støn fra sig kort. Han kneb øjenene hårdt sammen og mærkede hvordan hans kinder brændte som ild. "J.. James~!" han bed tænderne hårdt sammen og knugede hænderne hårdere om den andens hår. "L... Lad være" Chiaki's stemme var lille, hæs og stakåndet. Han trak vejret hurtigere og han mærkede det det resulterede i hans fingre startede med at snurre. Hvis der kom nogle forbi nu ville Chiaki være færdig. Ikke fysisk men han ville dø af pinlighed..
|
|