|
Post by Tenshi on Oct 8, 2008 10:19:45 GMT -5
Tenshi kommer traskende i sine lange knæstøvler.. Han har sin lange frakke på i dag, med hætten trukket godt op om hovedet, så man ikke ser ørerne.. halen er så naturligvis skjult af frakken bagpå.. Frakken er så lukket.. tyk og sort, dejlig varm på denne temmelig kolde dag.. Vinden blæser og giver nogle hårde stød ind imellem.. Det er normalt ikke fordi der er så stor risiko ved at gå en tur i parken, selv ikke for en kat.. for ikke alle hunde er jo voldelige.. men man kan være sikker på ALTID at få slynget nedladende kommentare efter sig.. Og for Tenshi, kan det være specielt farligt... Han når hen til springvandet, hvor han sultent sætter sig ned på jorden, med den smalle ryg lænet imod den lettere sandfarvede kant.. Han sukker tungt, lader blikket hæves mod de grå skyer der langsomt er begyndt at trække ind på himmelen..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 8, 2008 11:11:39 GMT -5
Fluke havde i tankerne at svæve sig en tur på sit skateboard.. det lange oval formede skateboard, var sort med pinke striber tværs over boardet. Vinden susede en smule i hans sandfarvede hår som han kom nærmere springvandet..
På hovedet bar han et sæt neongrønne googles, med pigge på plastikken, ved øjenhullerne.. en lang, og en lidt kortere.. sådan så de ud på begge. Han havde også en solklap om hovedet.. hvor hans hængeører hang ud over stroppen.. der holdt hatten til hovedet. den var iøvrigt pink. hans hår strittede lidt ud over hatten.
Han smilte lidt.. men bare fraværende det var ikke til nogle bestemt. naaah.. jeg keder mig! tænkte han og holdt en hånd foran munden da han gabte.. så han ikke ville sluge en flue i farten.. Han holdt inde ved springvandet og sænkede skateboardet ned på jorden igen.. han smilte kort, og tog det under armen da han satte sig ned på kanten af springvandet.. hans pjuskede hale var lige ved at ramme ned i vandet.
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 8, 2008 11:23:04 GMT -5
Tenshi sad og var egentlig næsten faldet i søvn.. men så pludselig sætter der sig en lige ved siden af ham oppe på kanten, så han næsten får hans fødder i hovedet.. Irritabelt ser han op på denne fremmede.. Nedefra er det ikke til at se om det er en hund eller en kat. "Se dig dog for.." mumler han dæmpet.. ikke sådan snerrende eller noget, bare med en rolig, lettere doven stemme. Han rejser sig op , sørger for at hverken halen eller ørerne kommer til syne fra frakken.. de gule øjne, med de smalle pupiler lægger sig til hvile på Fluke..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 8, 2008 11:31:36 GMT -5
Fluke havde slet ikke opdaget Tenshi da han havde placeret sin mås på kanten af springvandet. han kiggede nysgerrigt ind i øjnene på Tenshi.. uden at tænke videre over det.. "Oh..? Ah.. Jaja.. undskyld. " han viftede med hånden og smilte et stort drenget tandsmil imens han lukkede øjnene.. Pah! han skal da ikke sige at jeg skal se mig for.. hmff! han rensede sin ene tand med tungen, men ikke sådan så det kunne ses.. hans mund var nemlig lukket.. han så lidt på Tenshi igen.. og rykkede så måsen lidt væk fra ham..
//frys
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 8, 2008 13:29:58 GMT -5
Tenshi ser lidt vuderende på Fluke.. Hans øjne fanges af hundeørerne, og han mærker et had blusse op i sig.. hvor tæt han er på at trække sin lazerpistol, og pløkke knuppen af ham.. Men han gør dog ikke noget, forholder sig bare i ro.. Ikke langt væk går der andre rundt.. hunde... og han skal jo helst ikke skabe for meget påstyr.. Hans ører lægges bagud under hætten, og han trækker den længere frem over hovedet.. .... En dag dør du, lille møgkøter! tænker han hadsk
|
|
|
Post by Fluke on Oct 8, 2008 13:39:43 GMT -5
Fluke rettede på sit lyseblå halsband, så det ikke strammede om hans hals. han kiggede melankolsk ud i den fredelige, men lettere blæsene luft. han sukkede tungt.. Mor.. tænkte han kort og skævede så op til skyerne.. han sukkede så tungt og smilte opgivende ned til jorden.. "Gaah.. " en lille strejklyd strøg forbi hans læber.. imens han strak armene i vejret..
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 8, 2008 13:44:34 GMT -5
Tenshi ser mod ham.. han står nær en hund.. som han måske kan tale med? Dette kunne være en rig mulighed for at få oplysninger omkring hundenes planer.. måske han kunne snige noget ud..?
Af den ene grund, beslutter han sig for at snakke til ham; "Hvad hedder du?" en lav mumlen.. trækker hætten bedre op, så man ikke kan se hans ører..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 8, 2008 13:47:19 GMT -5
Fluke skævede ned til Tenshi, da denne spurgte om hans navn.. han så overvejende på den fremmede, skulle han sige det? eller ej? skal jeg svare på det mon?.. Han kløede sig kort på kinden og trak på skuldrene.. "Fluke. " sagde han kortfattet.. men trak så op i et smil.
|
|
|
Post by rimoi on Oct 8, 2008 13:51:00 GMT -5
rimi kom glad lutene med et smil på læben hendes ører viftede glad selvom det var lidt overskyet og blæsende . efter kort tid begyndte hun at små fryse og tog sin hætte op over ørerne hun vile jo ikke blive forkøllet eller noget i den still! hun så en halvhund og en anden person sidde derover ved springvandet . den anden måtte jo være det samme siden de sad så fredligt ..så den anden måtte jo også være det ?eller hva?...hun stod lidt og kiggede på dem hvorefter hun så en sommerfugl er fløj foran hende . hun smillede glad og rørte den med hånden hvorefter den fløj væk og hun sukkede og fulgte lidt efter den påen legende måde da den var rigtig pæn . det endte så med den fløj hen til springvandet og fløj hen over vandet så hun landede direkte i den hun havde ikke vildt meget mod vand men det var koldt ! så hun hoppede straks elegant og et op fra vandet og rystede lidt og opdagede hun stod ved siden af de 2 personer
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 8, 2008 13:53:05 GMT -5
"Fluke?" gentager han let smagende på ordet.. Et rigtigt køternavn! konstatere han racistisk i sine egne tanker. "Okay.. jeg hedder Ayase.." han stikker hænderne i lommerne på sin frakke, skæver til Fluke.. Han præsentere sig ikke under sit fornavn.. Han er kun kendt under navnet Tenshi Koneko.. mellemnavnene ved folk intet om. Så der er mindre risiko for at blive busted. "... Hvad laver du så her?" han holder skarpt øje med enhver bevægelse Fluke gør sig.. han er på vagt... virkelig på vagt. Sikkert ude for at lætte ben.. pffh! hvor er din ejer til at lufte dig, køter? tilføjer han nedladende i sine egne tanker Han skæver kort til Rimei som.. faldt i vandet? han træder et lille skridt væk for ikke at få vand på sig.. og mærker en lille uro stige.. hvad nu hvis Fluke gik dyrisk til angreb på hende? Nå.. den tid den sorg.. han fæstner blikket på fluke igen..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 8, 2008 14:00:30 GMT -5
"Okay. " sagde han i et normalt toneleje.. hverken interesseret .. eller kedsommeligt. Bah.. Jeg keder mig!! Han gabte igen med hånden foran munden.. hvor følte han sig egentlig sulten lige nu! .. "Nah.. var ude at svæve lidt på mit skateboard.. " sagde han med et smil og klappede sit skateboard..
Fluke rettede lidt på sin siddestilling.. og så den nyankommende pige med hætten jagte en sommerfugl? okay hvad sker der for tøsen..? tænkte han og himlede med øjnene.. men da pigen løb lige imod dem.. spærrede Fluke øjnene op og hoppede til side med sit skateboard.. "Wooah..! " Han skrabede sin bare arm mod asfalten.. -"HVAD FANDEN LAVER DU TØS??! " sagde han bidsk og satte sig op, og så vredt på hende.. Hund eller kat.. han blev sur. han havde ikke lagt mærke til hendes hale endnu. hvis jeg var blevet siddene.. var jeg blevet sjadsk våd!
|
|
|
Post by rimoi on Oct 8, 2008 14:07:04 GMT -5
da den ene begynder at råbe træder hun et skridt tilbage og undlader kigger på ham og siger hurtgt "undskyd undskyld undskyld!" hun overvejer lidt om hun bare skal gå . men hun vælger at lade vær og siger igen "undskyld..så mig ikke rigtig for hihi" siger og klør sig uen på hætte trøjen og håber på det bedste ...jeg håber ik han blev sur... tænker hun lit trist og ser undskyldene på ham og skæver også lidt undskyldene til den anden . det var jo ikke med vilje hun kan ikke gøre for den sommerfugl var så pæn...
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 8, 2008 14:22:13 GMT -5
Tenshi ser på Fluke.. sikke da et temperament? "... så slap dog lidt af.." mumler han bare dæmpet til Fluke.. Han har vist ikke meget hjerne mellem de fluffy ører der.. konstatere han racistisk.. Han skæver mod kvinden.. forsøger lidt at få et glimt af enten ører eller.. hale? Hans blik skydes ned af mod den nu våde hale, bag hende.. ... Kat.. løb for satan tøs! løb! tænker han.. men han siger ikke noget.. en kat som genere en hund.. det er måske ikke det smarteste..? men okay.. Tenshi pløkker jo bare Fluke ned hvis han gør Katten noget.. eller hvordan vil det ende ud? Han ser lidt op og ned af hende.. gennemblødt i tøjet.. vand.. brrh! Tenshi HADER vand... hvilket har resulteret at han ikke har været i bad de sidste 5-6 år.. "Måske du burde gå indenfor et sted og få varmen.. så du ikke dør af kulde.." mumler han en smule dvask til Rimoi, men ser så på Fluke igen.. for li'som at holde øje med hvordan han reagere på at blive irettesat..
|
|
|
Post by Fluke on Oct 8, 2008 14:29:21 GMT -5
Fluke børstede noget grus af sin trøje. "Pff! så se dig for en anden gang " sagde han irritabelt og rettede på sine googles.. han tjekkede også om hans skateboard havde fået risser.
Han skævede dødeligt hen på Tenshi da han irettesat ham. "Holdkæft! Ayatis.. " det sidste blev en let fornærmet mumlen.. Fluke rettede kort på sin trøje .. og ømmede sin arm.. nedern mand.. Pludselig blev hans blik fanget af noget.. en lang.. svajende hale..? "Hey! " sagde han hurtigt til tøsen med et mistroisk blik.. -"Tag hætten af.. "
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Oct 8, 2008 14:35:35 GMT -5
Emily kommer roligt og elegant gående. Hendes pels er fin og velfriseret og ser enormt køn ud. Hun slår blide og elegante slag med Halen og hendes røde hår hænger som normalt ned til midt på ryggen. Hun smiler let og har ikke lagt mærke til de andre personer der er i nærheden. Vindpust kommer af og til og river i hendes pels men der lukker hun bare øjnene stille.
|
|
|
Post by rimoi on Oct 8, 2008 14:37:17 GMT -5
hun kigger sådan lidt nervøst på ham og tænker sig så hurtigt om hvad hun skal gøre ..af med hætten hurtigt og så tag nogle skridt tilbage, derefter løb! tænkte hun og tog hurtigt hætten af og hendes fine våde ører strittede op , hun havde mest lyst til at tørre sig men tog hurtigt et par sridt tilbage så hun havde stort forspring vis han nu jagtede hende eller noget . hendes lille bjælle ringede en gang hvert skridt hun tog og hendes hale svejede stille i vinden mon han lader mig være ? ...vil ikke havde problemmer ! må heller sige undsyld igen "øhm...undsyld igen " siger hun med halen mellem benene af nervøsitet , han vikede ret farlig! men hun va en lille smule stivnede hun var ikke den mest modig ! en heldig vis havde hun gode reflekser vis han gjorde en uventede bevægelse
|
|
|
Post by Tenshi on Oct 8, 2008 14:44:11 GMT -5
Tenshis blik fanges af Rimois hænder der nærmer sig hætten.. Han træder ind foran Fluke.. først uden at vide hvad han skal bruge som undskyldning, men det er for at han ikke skal se Rimois ører. "Det var Ayase.. hvis du er døv eller bare dement.." siger han med det ene øjnbryn hævet, og et meget dvask udtryk i det i forevejen halvsløve ansigt.. Han håber bare på at det giver Rimoi tid nok til at flytte sig, eller få hætten på igen.. Han er ligeglad med om Fluke bryder sig om hans væremåde ligenu.. Han kan ikke lade sine medkatte i stikken.. han skæver ud af øjnkrogen.. får øje på en kvindelig kat.. igen?! Hvorfor pokker dækker de sig dog ikke til så man ikke kan kende dem?! tænker han halvrasende.. så kan han bruge tid på at rende rundt og rede jomfruer i nød, eller hvad har de i tankerne?! Han er klar til også at træde ind foran Fluke til den side, hvis han drejer hovedet mod Emily.. Eftersom Tenshi er højere end Fluke, er det ikke så svært igen at skærme for hans udsyn
|
|
|
Post by Fluke on Oct 8, 2008 14:52:32 GMT -5
Fluke forsøgte at få øje på pigens ører da hun var ved at tage hætten af.. men så stillede Tenshi sig ind foran?? "Tis whatever! kalder dig hvad jeg vil! " han rækkede tunge af ham.. og prøvede at skubbe sig forbi ham.. "flyt dig nu forhelved.. " han prøvede at kigge forbi ham..
Pludselig hørte han skridt bag sig.. hvem kommer nu..? Hans ører dirrede kort.. og han skulle lige til at vende sig om..
|
|
Emily
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by Emily on Oct 8, 2008 14:57:22 GMT -5
Hun opdager en anden kat og en hund, og en ukendt da personen har kappe over hovedet. I et kort sekundt stivner hun og søger efter et gemmested. Det eneste hun ser som et lille gemmested er et stort egetræ der er i nærheden. Hurtig som hun nu er løber hun hen bag træet næsten helt lydløst og klemmer sig op imod træet. Bare han ikke så mig! Bare han ikke så mig!! Tænker hun og kniber hurtigt øjnene i. Hun tør ikke engang kigge om på den anden side af træet for at se om hunden kigger hen imod hende, tænk hvis han nu så hende? Ville hun så blive slået eller andre ting. Jeg må få anskaffet mig en kappe.. Men jeg har ikke råd Den ene tanke strejfer nu hendes hovede imens hun står tæt op af træet for ikke at blive opdaget. Det gjorde dog intet hvis den anden kat opdagede hende.. Bare ikke hunden.. Og den ukendte ved hun heller ikke om hun skal stole på
|
|
|
Post by rimoi on Oct 8, 2008 15:03:51 GMT -5
hun kiggede på ham der havde stillede sig ind forand hende det er virklig pænt af ham og forsvare mig!... tænkte hun glad men reagerede så på situation og forvandlede sig til en lille sort missekat og spurttede så hurtigt hun kunne forbi fluke og over i det store egetræ hun gik forbi da hun kom. hun klatrede hele vejen op i det og brugte sine kløer til at gribe fast i barken og let og elegnt kom hun op på en gren oppe i træet og rystedde lidt af vandet af sig. hunde var jo ikke de bedste klatre så hun var vidst i sikkerhed der. hun gemte sig bag et par blade og tørree sig op ad dem pyyyha... tænkte hun lettet
|
|