|
Post by Benjamin on Nov 22, 2008 16:11:57 GMT -5
Benjamin kiggede på dem og kiggede hen mod hunden som vist nok snakkede til ham "Uhm jo, entelig nu hvor du minder mig om det, så skal jeg gå nu, jeg skal nå at få min søvn.." mumlede han og kiggede stille på dem før han rejste sig op med besvær og kiggede kort på dem "Farvel, og Godnat til jer begge." sagde han med et kort nik og haltede forbig dem og kiggede kort rundt mens han gik ned af stien , han ville komme hjem, gøre noget med såret , gå i bad, og derefter gå direkte i seng , han frøs og han var træt, han ville virkelig gerne bare ligge sig ned og falde i søvn, men det ville ikek være så godt at sove udenfor, og det ivlle være meget dejliger at sove i en dejlig varm seng end udenfor på det kolde jord, og langsomt forsvand Benjamin hen af stien..
//Out ^^
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 16:17:09 GMT -5
Tenshi ser hadsk efter Benjamin.. for pokker!! Det var jo ham der havde tilkaldt Fluke! - eller.. det er Tenshi i ald fald sikker på. Næste gang jeg ser den unge.. så pløkker jeg knuppen af ham! tænker han vredt. Tenshu retter så blikket op på Fluke. "... Okay så... Jeg følger med dig... Men jeg vil aldrig skifte side..." han trækker sine goggels af, lader en hånd køre igennem håret en enkelt gang, inden han sætter sine goggels på plads igen. "... Så må du jo se om du kan holde mig fast denne gang.." Han smiler flabet og udfordrende. "... Og så, slipper i hende! ellers... tjaah.. så slår jeg dig i hjel..." Han klør sig på halsen med et arrigt blik.. Han ved godt, at det her måske betyder enden på alt...
|
|
|
Post by Fluke on Nov 22, 2008 16:24:03 GMT -5
Fluke fniste.. "Slår DU mig ihjel? - det er den bedste joke jeg har hørt længe! " han grinte igen. han så så overvejende på Tenshi.. hvor skulle han tage ham hen..? hvis jeg nu.. hmmn.. tager ham med ud til det hus jeg plejer at gå rundt og undersøge.. så kan jeg tilkalde alle de andre.. og så kan vi få ham inde.. men så skal jeg fortælle min far! .. at JEG vil opdrage ham ordenligt.. han smilte igen. Fluke fik et halsbånd ud under sin trøje.. plus en snor.. han holdt snoren stramt ud med et smil.
"Så.. kom her misser misser.." uden at Tenshi ville kunne nå at opfange det.. fik han et stramt kvæler halsbånd på, hvilket vil sige.. at hvis Tenshi ikke fulgte med.. ville Fluke trække i snoren.. og halsbåndet ville strammes. han slikkede sig om munden og trak ud i snoren.. "Så.. hop på boardet.. " han hoppede selv op på boardet.. -"medmindre du vil løbe ved siden af. "
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 16:27:50 GMT -5
Tenshi bliver endnu engang overvældet af Flukes hurtighed.. Halsbåndet sidder stramt om hans hals nu.. Han forsøger at flå det af... men uden held.. Han hvæser lavt.. ingen response fra hans stemmebånd, andet end en vred hvæsen.. Han går dog hen til svæveboardet.. ser lidt på det med misbehag.. ... Jeg falder sgu da af... tænker han irritabelt.. Han kan lige se det for sig... han skulle stå bag Fluke.. og så ville han falde af og blive hængt på den måde...
|
|
|
Post by Fluke on Nov 22, 2008 16:30:15 GMT -5
Fluke så lidt overvejende på Tenshi.. jo der kunne sagtens gøres plads til dem begge.. Han trådte længere frem på sit board, og lod den sænke sig.. sådan så Tenshi kunne komme op. han holdt fast i snoren.. så han ikke ville tabe den.. "Hop på, og hold fast i mig. tro mig, du falder ikke af. " han smilte stort.. nu ventede han bare på at Tenshi ville hoppe på.. Fluke kunne en masse på det board.. selv med noget ekstra bagage.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 22, 2008 16:32:09 GMT -5
Tenshi ser hadsk på Fluke.. men han adlyder dog og træder op bag ham.. ... Jeg kan jo stikke ham i ryggen? tænker han.. husker på de våben han bærer i bæltet... Men han må hellere lige vente lidt.. hvis de er i overvågning nu.. er det måske ikke så smart. Han lægger sine hænder på Flukes skuldre.. ... Jeg kunne også kvæle ham? endnu en overvejelse
|
|
|
Post by Fluke on Nov 22, 2008 16:49:22 GMT -5
Fluke mærkede Tenshis hænder på sig.. og så startede han boardet.. det begyndte at svæve hurtigt.. Tenshi måtte holde fast.. ellers ville han falde af.. og han ville ikke kunne nå at kvæle ham.. han blev nødt til at tænke på at holde fast.. medmindre han ikke ville hænges. Fluke smilte stort, og hujede. han elskede svæveboards.. "Sjovt neh?! " han satte farten op på boardet.. og drejede rundt på boardet i luften.. så fløj han lige igen.
//emneskift
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 16, 2008 10:08:08 GMT -5
Kaoru sukkede stille. Han kom roligt gående langs søen og så ned i vandet. Han løftede sin indbundende hånd og så på forbindingen. Den plejede at være hvid men efterhånden efter så mange blødninger han havde haft var det begyndt at blive en mørk rød efter alt det størknede blod. Han sukkede stille for sig selv og så sig omkring.
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
I Know That im Evil but im a dog xD
|
Post by Akatsuki on Dec 16, 2008 10:12:56 GMT -5
Lidt derfra kom Akatsuki gående med sine hænder i lommen og han havde et roligt blik ud mod vandet og en smøg i munden. Han havde ikke lige opdaget at der var andre på stedet, men han var entlig også lidt ligeglad om der var andre, idag skulle han bare slappe af ved vandet. Han satte sig på en bænk tæt ved den stig som lå ved vandkanten og kiggede roligt rundt.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 16, 2008 10:24:22 GMT -5
Kaoru satte sig roligt i vandkanten. Han pillede forsigtigt og nænsomt forbindingen på hånden af og så kort på det sår han havde fået. "måske skulle jeg lære at være mere forsigtig?" mumlede han stille for sig selv. blødningen ville ikke stoppe. Forsigtigt dyppede han hånden i vandet og bed let tænderne sammen. Det kolde vand brændte som ild mod såret, og langsomt flød blodet i et med vandet. dog kunne det stadig ikke ses.
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 16, 2008 11:01:28 GMT -5
han opdagede hurtigt den anden person der også var til stede og genkendte ham med det samme. Han ryggede sig roligt ned til kanten af vandet og satte sig på hug, hvorefter han roligt stak hånden i vandet. Han var stadig nogle meter fra den anden og kom så med et svagt lusket smil, derefter blev hans øjne glødende som om de var gået i flammer og vandet ville langsomt blive varmere og det ville til sidst være så varmt at man ville brænde sig.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 16, 2008 11:31:35 GMT -5
først til at starte med lagde Kaoru ikke mærke til det. men da han mærkede vandet havde fået en hvis temperatur trak han hurtigt hånden op og tog sig let til den. Han bed sig kort i læben af smerte og knugede let om sit håndled. Når andre ikke var til stede eller han troede og var overbevist om at ingen var der, hav han altdi parapderne nede. Han kastede hurtigt et blik forvirret omkring for at finde ud af grunden til vandet var blevet så varmt.
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 16, 2008 11:34:22 GMT -5
han rejste sig op og smilte stadig lusket. "nå kunne man ikke klare temperaturen" spurte han og kom med et mindre kort grin. han hævede så hånden som havde været nede i vandet som nu stadig var en smule våd og man kunne se at vandet var begyndt at dampe så hans hånd næsten røg og uden at han trak en mine. Gik så derefter langsomt imod ham med et roligt blik.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 16, 2008 11:38:37 GMT -5
Kaoru bakkede et skridt tilbage mens han så forvirret på Akatsuki. Men hans blik forandrede sig hurtigt til at koldt og hårdt blik. "hvad vil du?" spurgte han koldt og hårdt. Han tog forbinding til sig og viklede sin hånd ind i den savsede og halv klamme forbinding. Kaoru holdte godt øje med hvilken som helst bevægelse Akatsuki kom med. Han knugede lettere hånderne og kneb let øjnene sammen.
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 16, 2008 11:48:31 GMT -5
"jeg vil ikke noget særligt, har man ikke engang lov til at gå en rolig tur i parken mere" sagde han med sit kolde og kyniske smil. Hans to forskællige farve øjne havde stadig et roligt blik, dog med to forskællige betydninger. Det blå øje viste en mere rolig og blid side af ham, mens det lysegrå viste en kold og kynisk spykopat rolig måde. han fortsatte med at gå roligt imod ham.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 16, 2008 11:57:14 GMT -5
Kaoru stoppede op og så irriteret på Akatsuki. Han knugede let hænderne og bed sig let i læben da han kom til at knuge fingerene ind i sin håndflade. Han slap øjeblikkeligt sin hånd og så kort på den. igen var det begyndt at bløde igennem. Stille sukkede han tungt og gled sin hånd gennem det mørke og lettere pjusket hår. "Det har jeg ikke sagt noget om at det er forbudt.. det er bare sjovt du så skal gå tættere på mig.." kom det lettere irriteret fra ham.
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 16, 2008 12:11:27 GMT -5
"hva nu hvis jeg sagde jeg godt kunne lide at gøre katte fortræd!" svarrede han på en ond og drilsk måde og kom så med et kort slag med halen. han kom også med endnu et kynisk smil og fortsatte med at gå imod ham. "du har stadig værret den sværeste kat at fange indtil videre" sagde han så pludselig lidt mere rolig som om han havde skiftet karakter til en fin og fornæm en.
(personligheds spaltning xD)
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 16, 2008 12:14:10 GMT -5
Kaoru så på Akatsukimed et koldt og gennemborende blik. Han knugede hårdt sine beskadet hænder. stortset hele han skrop var nærmest dækket af ar og sår kort sagt. Endten var det fordi han ikke kunne holde sin kæft eller også bare fordi han var uheldig og klodset. de fleste skader var nok sket på uheld.. men stadigvæk. Kaoru skulle til at bakke et skridt tilbage da Akatsuki stadig nærmede sig ham. men han ville ikke stikke af. eller som andre sagde det: stikke halen mellem benene.
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 16, 2008 12:23:36 GMT -5
han blev ved med at gå tættere på Kaoru og siden han ikke gik bagud længere endte det med han stod forand ham og kiggede med det rolige og blå øje på ham, da det andet var blevet dækket af hans pandehår. "jeg beundre dit mod og jeg beundre at du stadig er i live..." han kørte så sin hånd igennem sit hår så det andet øje igen kom til syne og han smilte nu atter kynisk. "jeg vil nyde at se dig blive tortureret" sagde han så i en mere besat tone.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 16, 2008 12:29:48 GMT -5
Kaoru smilede kækt op til den anden. "nej virkelig?" svarede han lettere ligeglad. Hanlavede et let kast med hovedet så hans hår blev fjernet fra hans øjne. "Du kommer bare." sagde han og smilede kækt. Han sprang let et skridt tilbage og smilede så udfordrende. måske skulle han ikke ligefrem spille op til noget i den tilstand han var i. Men hunden skulle heller ikke tro at han bare let gav op.
|
|