|
Post by James on Dec 2, 2008 12:00:56 GMT -5
"hm, okay" siger han med et undrende blik og rejser sig fra stolen. Han strækker sig og ser rundt. Han er blevet helt træt efter sådan en sløset seng og overvejer om han skal gå i seng, da han skal tidligt op i morgen. Han ser på bordet og så på Chiaki, "Men det lød som om at du sagde et eller andet" siger han så og hæver skulderen, hvorefter han så forlader køkkenet for at gå ind i stuen og sætte sig i sofaen. Han får tændt for fjernsynet og sætter sig til at glo det.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Dec 2, 2008 12:04:51 GMT -5
Chiaki sukkede stille. Han begyndte rolgit at rydde væk fra bordet og ordne køkkenet. Han sukkede stille og så ud af vinduet. "chiaki din store idiot.." mumlede han stille for sig selv og stod i sin helt egen verden. Et glas smuttede ud af hånden på ham, så det faldt mod jorden og smadrede i stykker. Han bukkede sig hurtigt ned og begyndte at samle glasskårene sammen. Han fik igen revet sig på et stykke skarpt glad og trak hurtigt hånden til sig mens han pev et lille av.
|
|
|
Post by James on Dec 2, 2008 12:47:33 GMT -5
James hører ikke noget, da han er optaget af sine egne tanker og fjernsynet. Han ser ikke meget fjernsyn om dagen, og han ser det mest for at følge med i nyhederne, hvilkket gør det ret åndsvagt, at han betaler for en del tvkanaler, når han kun har brug for en. Han overver lidt hvad Chiaki mon laver men koncentrere sig ikke ydeligere om det.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Dec 2, 2008 12:51:33 GMT -5
Chiaki stak let hovedet ind i stuen.. "ehm.. James? ved du hvor du stilte førstehjælps kassen efter du brugte den til mine sår?" spurgte han lettere små opgivende. Han så ned på sin finger der ikke ville stoppe med at bløde. han havde ramt en blodåre. selvfølgelig. heldigvis var såret fra kniven stoppet og der lå nu en fin lille tynd skorpe på. Han sukkede tungt og lænede sig kort op af døren. let slikkede han kort blodet væk, selvom han vidste der ville komme mere. det var nok bare for at undgå at det skulle dryppe.
|
|
|
Post by James on Dec 3, 2008 15:18:42 GMT -5
James har fuldstændig glemt hvor det er han har stilt den, så der går lidt tid, før han svarer, "Den er vist ude i gang.. Er du kommet til skade?" spørger han og ser så hen på Chiaki. Det er jo ikke første gang Chiaki kommer til skade, så han overlever nok, men af en eller anden grund bliver hans opmærksomhed hevet væk fra fjernsynet. Han rejser sig op og går hen imod Chiaki, "skal jeg se på det?" spørger han så stille.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Dec 3, 2008 15:23:17 GMT -5
"det er vidst bare en rift.." sagde Chiaki og så ned. Han smilede skævt og kløede sig let i nakken. Det var hvertfald ikke slemt nok til James skulle bekymre sig. "jeg kom til at smadre et glas.. så du skal nok ikke gå ud i køkkenet lige ind til videre.. hvertfald ikke indtil jeg har fået fejet skårene op." sagde han roligt og smilede varmt til James. Han gik roligt hen til ham og gav ham et lille varmt og kærligt kys på kinden mens han smilede varmt.
|
|
|
Post by James on Dec 5, 2008 15:00:15 GMT -5
James sukker og tager så Chiakis hånd og slikker blodet af hans finger, "Det behøves vist ikke noget plaster, men det ser ud til at have blødt en del" siger han så og ser på Chiaki med et spørgende blik et øjeblik, hvorefter han så overvejer, hvorfor Chiaki ikke bare havde kaldt på ham fra køkkenet af, så var han kommer med det samme. "fjols" siger han med et smil og tager så Chiakis hånd op til sin mund igen.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Dec 5, 2008 15:06:35 GMT -5
Chiaki rødmede svagt. Han så ned med et lille smil. "undskyld.." mumlede han stille og sukkede stille. Han satte sig roligt ved siden af James, og gav ham igen et kys på kinden. Han strøg let James over kinden i en blid og kærlig bevægelse. Han smilede varmt og lagde hovedet let på skrå. "jeg elsker dig.." hviskede han stille og så ned
|
|
|
Post by James on Dec 5, 2008 15:13:41 GMT -5
James ser op på ham og smiler, "aha?" kommer det fra ham, hvoefter han rejser sig helt fra sofaen og bøjer nakken ned, for at kysser Chiaki på munden, imens han har armen om ham. Han kysser Chiaki videre ned af halsen, imens de stadig står op og ned til kravebenet, hvor han standser, da han ikke kan komme længere ned uden at skulle bøje sig. Han retter sig op og flytter sig fra Chiaki og går hen imod døren, "jeg finder førstehjælpskassen" siger han for at aflede sig selv fra at gøre mere ved Chiaki. XD
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Dec 5, 2008 15:19:33 GMT -5
Chiaki gengældte let James's kys. han stønnede svagt og mrækede en rødmen skyde op i kinderne på ham. Roligt strakte han hals mens han sukkede stille. Da James rykkede sig og gik over mod døren knugede Chiaki kort hænderne. Han rystede så på hovedet og løb over og holdte James tilbage ved at ligge armene om ham bagfra. Han knugede sig hårdt indtil James. "bare glem kassen.." hviskede han stille. James's reaktion på Chiaki's kærlighedserklæring var ikke ligefrem denmenst positive..
|
|
|
Post by James on Dec 5, 2008 16:35:49 GMT -5
James vender sig om og ser ned på ham, "hm.. Chiaki... gjorde det ikke ondt?" spørger han så pludselig og bøjer sig ned, imens han lægger armene omkring Chiaki og lader dem glide ned af til at de er ved kattens ende. James tænker på et øjeblik at få Chiaki til at hade ham, så de måske begge kan slippe for fremtidige problemer, "det sted er jo slet ikke beregnet til sex?" siger han med en ligegyldigtone, imens hans hænder glider ind under Chiakis bukser. "Og så giv mig en grund til at elske mig? har jeg ikke fra start prøvet at slå dig ihjel.." siger han koldt og hviler hovedet på Chiakis skulder. Han lukker øjnene og sukker, imens han trækker hænderne til sig, han står dog stadig lænet hen over Chiaki. "Min elskede lille missekat, du ender med at blive slået ihjel, hvis det her fortsætter" hans stemme har en pludselig klang af gråd, men man kan ikke se noget, da hans ansigt er gemt i Chiakis skulder. JAmes føler sig mere ødelagt end nogensinde før. <det her går for hurtigt og er for smertefuldt.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Dec 5, 2008 17:01:15 GMT -5
Chiaki rødmede svagt. Han knugede let hænderne og så ned. "James..." hviskede han stille. Han lagde let armene om Ham og lukkede øjnene. Han strøg blidt hånden over James's hår. Stille tyssede han på ham og smilede varmt. "Jeg vil hellere dø imorgen.. end at leve et helt liv uden at have kendt dig.." sagde han stille og knugede ham let ind. Chiaki mærkede let et stik i hjertet. Han knugede hårdt hænderne og så ned. "undskyld.. undskyld jeg er fucked dit liv op.." hviskede han stille og mærkede igen en tåre trille ned af hans kind.
|
|
|
Post by James on Dec 5, 2008 17:22:13 GMT -5
"Hvis du så gerne vil dø, skulle du have været død, før du mødte mig" kommer det stille fra ham, "Det er her for underligt og forkert.." han retter sig ikke op, "Du burde slet ikke elske et svin som mig.." James retter sig op, da det har lykkedes ham at holde tårende væk fra sine øjne. Han kysser Chiakis væk og ser på ham et øjeblik, hvorefter han så krammer ham til sig. "Jeg er selv sikker på en straf for det her, men vil du bare lade det ske?" han lukker øjnene og sukker opgivende. "Okay det her lyder mega åndsvagt og jeg burde virkelig hænge mig selv for den her sætning, men... Jeg ... eh.. elsker dig.. eller noget." får han så sagt og er ved at brække sig. Ikke fordi at han ikke mener det, men James er bare ikke vant til at komme med sådan nogle erklæringer, "Og jeg hader dig for at have gjort det her ved mig.. For det er det mærkeligeste der er sket i mit liv, og der er virkelig ellers sket sære ting" siger han stille og næsten hvisker, imens han stadig knuger Chiaki ind til sig.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Dec 5, 2008 17:29:08 GMT -5
Chiaki lukkede øjnene da James kyssede hans tåre væk. Han sukkkede stille og lod panden hvile mod James's brystkasse da James knugede Chiaki ond til ham. Chiaki lagde selv armene om James og knugede sig ind til ham. Han smilede svagt da han hørte James's kærligheds erklæring. "Tåbe.." hviskede han stille med et lille varmt smil. Han smilede varmt op til James og kyssede lettere blidt og forsigtigt James's læber.
|
|
|
Post by James on Dec 5, 2008 17:55:04 GMT -5
James holder Chiakis kys, til det ender ud i en snaven. Hans hænder sætter han ved Chiakis kinder, imens han stadig har sin læber imod hans. Han slipper kysset og retter sig op. "Det er dig der er dum nok til at blive hos mig, selv om du ved hvad du kommer til at skulle hive dig selv igennem.." siger han stille, hvad fik ham til at forelske sig i den lille kat? James ved det ikke, lige pludselig følte han sig bare tiltrukket af den og så det her. James hoved gør ondt af fortvivelse og forvirring, men det kan ikka ses på ham. Han knuger Chiaki ind til sig. Han er så træt
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Dec 5, 2008 18:15:28 GMT -5
Chiaki lukkede nydende øjnene og sukkede stille. Han lagde let sin ene hånd på James's hænder der lå på Chiaki's kinder. Chiaki sukkede stille da James slap kysset. "ja jeg ved det.." sagde han stille og så ned. Han lagde let armene om James, da han igen knugede Chiaki ind til sig. Han sukkede stille og smilede svagt. Chiaki's øjenlåg begyndte at blive tunge. Han følte at hvis han have lukket sine øjne længere, ville han sikkert falde i søvn. eller hvertfald slippe bevidstheden et kort øjeblik.
|
|
|
Post by James on Dec 9, 2008 14:00:28 GMT -5
James trækker sig væk fra Chiaki og kysser ham så en sidste gang på munden, inden han så retter sig op og vender ryggen til Chiaki. "Jeg er smadret" siger han så selv om han jo næsten ikke har lavet andet end at sove hele dagen, det virker i hver fald sådan, "Jeg går i seng, jeg vil ikke have at du går med ind" siger han så og går så tavst ind i soveværelset og lukker døren efter sig. Endnu engang trækker han blusen af og ser sig så i et spejl der er den anden ende af rummet, da han kommer i tanke om, at han slet ikke har haft håret sat op i dag, det har bare hængt løst ned... Han sukker og smider sig træt på sengen, hvorefter han trækker dynen om sig. Han ville gerne have haft Chiaki her, men så ved han, at han ikke får noget søvn.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Dec 9, 2008 14:03:53 GMT -5
Chiaki nåede ikke at gængælde James's kys. Han så fortabt efter James og sukkede stille. "fjols.." mumlede han stille. Han satte sig på sofaen og så over på tv'et. zappede lidt kedsomligt rundt, og endte med at slukke det. Han sukkede tungt og rejste sig så igen. forsigtgit og lydløst åbnede han døren ind til James's soveværelse og stak let hovedet ind. Han smilede varmt og gik forsigtigt ind. Med små og lydløse sksridt gik han forsigtigt hen og lagde blidt dynen tættere om James. Han trak sig væk og gik stille mod døren igen.
|
|
|
Post by James on Jan 4, 2009 13:08:31 GMT -5
"Bah, kom her" mumler James så efter Chiaki og rækker hånen op imod ham. "Du må godt sove her.. i nat.. " mumler han så henkastet, imens han overvejer hvor god en id'e det er. Han sukker og rykker sig lidt og vender sig så om på den anden side. "Du skal bare ikke snorke, for så skubber jeg dig ud!" siger han og forsøger at lyde vrissen, selv om det ikke går så godt. Han glor ud i luften et øjeblik inden han så lukker øjnene. Han vil helst ikke glo på Chiaki lige nu - ikke fordi at han ikke kan lide katten, men så ved han at han ikke får sovet.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 4, 2009 13:18:50 GMT -5
Chiaki smilede varmt og tog kort og blidt James's hånd. Han satte sig på sengekanten og strøg blidt James over håret. "roger." sagde han med et lille skævt smil. Han smed benene op i sengen og lagde sig ved James's side. ganske forsigtigt puttede han sig ind til James og lukkede øjnene i. Hans vejrtrækning var roligt og mild mod James's skulderblad. Stille sukkede han mens han stadig lå med et roligt udtryyk i ansigtet. som alt var godt og trygt. men netop som han lå og slappede af ved siden af James slog tanken ham. Hvad nu hvis han blev øremærket? ville det kunne bestykke ham mod hundene og hvad med kattene? hvad med kattenes leder Tenshi? han ville helt sikkert aflive ham på stedet!
|
|