|
Post by James on Jan 17, 2009 7:57:06 GMT -5
James stirrer ud i luften, imens han lytter til Chiakis ånderdrag, "Hm.." kommer det stille fra ham, hvorefter han lukker øjnene og sukker. Der går lidt over en time, inden han så falder ind i en rolig søvn. Næste dag vågner han og sætter sig op. Han skal lige til at skælde ud, da han ser Chiaki i hans seng, men så kommer han i tanke om at han selv har ladet katten sove her. Han gnider sine øjne og rejser sig fra sengen af, hvorefter han tavst får tøj på. Han ser på Chiaki og går så ud af soveværelset og lukker døren efter sig. Han ser sig i spejlet en enkelt gang, hvorefter han så ifører sig jakke og våben og forlader lejligheden for at hente noget morgenbrød.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Jan 17, 2009 8:18:45 GMT -5
Chiaki sukkede stille og spandt let. Hans øre vippede kort frem og tilbage da James rejste sig fra sengen, men han vågnede dog ikke af det heldigvis. Stille sukkede han, og trak let dynen over hovedet da han let hørte James rumstere ude i køkkenet og gangen. Han åbnede svagt øjnene og så sig omkring under det hvide sengetøj. Let satte han sig langsomt op og så sig omkring. "hm...?" kom det stille fra ham. Han så ud mod gangen og sukkede stille. "hvad skulle du?" spurgte han stille til sig selv
|
|
|
Post by James on Jan 17, 2009 16:21:52 GMT -5
Der går lidt tid, inden James er tilbage igen.. Han får lukket døren og vendt sig om, inden han så ser Chiaki, "Øh, godmorgen.." siger han med et løftet øjenbryn, da han ikke havde regnet med at Chiaki var stået op endnu. "Jeg har nyt brød med" siger han så for at være fri for en længere forklaring, da katten ser ret forvirret ud, "Hvis du nu skulle være sulten?" Det burde være Chiaki der gjorde sådan noget, da det var meningen at James kun ville have ham her for at Chiaki skulle være hans slave, emn af en eller anden grund virkede det underlig pludselig at skulle vække ham. Han går ud i køkkenet, hvorefter han trækker sin jakke af og hænger den hen over en stol.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 17, 2009 18:19:53 GMT -5
Chiaki så lettere forvirret ud endnu mere da James kommer tilbage og begynder at snakke om han har hentet frisk brød til dem begge. "ehm.. ja.. jo.. eh.. tak!" Chiaki rystede kort på hovedet og smilede skævt mens han lettere akavet kløede sig i nakken. Chiaki rejste sig op fra sengen og ig ud til James. Hans skjorte var for stod til ham, så det var nærmest en hel kjole han kom ud i.
|
|
|
Post by James on Jan 18, 2009 16:52:55 GMT -5
"Hvis du ikke er sulten, så er det okay at du ikke vil have noget" mumler han og stiller posen med brød på bordet. "Jeg tager et hurtigt bad inden, eftersom jeg stinker af sved" siger han så i en tone der fortæller, at det stadig er meningen at Chiaki skal være James lille livtidsslave, og går forbi ham og så videre ud på toilettet. Han lukker døren og tøver et øjeblik, inden han begynder at trække sit tøj af.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 18, 2009 16:57:07 GMT -5
Chiaki så kort på James. Han lagde let hovedet på skrå og smilede så skævt. "Jeg tager ikke noget her til at begynde med" sagde han roligt og smilede skævt til James. Da James passerede Chiaki, greb han hurtigt fat om James's håndled og gav ham et kort lille kys på munden. "gør som du vil." sagde han roligt med et skævt lille smil. Han gik bare mod døren og stillede sig op af væggen udenfor. "Forresten.. Senere idag hvis du har tid, tænkte jeg på om du ville med mig i byen.. ville få købt mig en tandbørste og en ny trøje." sagde han lettere hæjt ind til James. "hvis det da er okay med dig. du rev ligesom min sidste i stykker."
|
|
|
Post by James on Jan 19, 2009 15:05:41 GMT -5
James kigger på døren, "det passer nogenlunde med at vi skal til lægen og have dig øremærket" siger han så højt, inden han tænder på brugseren, så vandet lige kan blive varmt. Han får trækket sit sidste tøj af og stiger ind under den, som en slags undskylding for at være fri for at høre Chiakis reaktion på det. Han aner ikke hvad katten vil synes om at blive øremærket, men det er til Chiakis eget bedste. James sukker irriteret og får lyst til en cigaret, selv om han står inde i badet med vand rislende ned over sig, hvorfor skal han også opfører sig så blødsødent over for Chiaki? Det lille møgkræ burde slet ikke befinde sig inde i hans lejlighed, men dog kan James ikke få sig selv til at hade den... argh.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 19, 2009 15:39:17 GMT -5
Chiaki spærrede øjnene op over ordet øremærket. Hans øre rettede sig hurtigt op og vippede let frem og tilbage. Øremørket?! Hvad helvede snakkede den anden om?! Han gav et kort hvæs fra sig som Chiaki's naturlige reaktion og råbte. "Hvad helvede snakker du om?! Jeg skal fandeme ikke øremærkes!" Han brasede ind gennem døren og havde glemt alt om James der stod nøgen og var i bad. "Det bliver fandeme over mit lig!" Da det så gik op for Chiaki hvad han lavede, steg og kraftig rødmen op i hans kinder og han spærrede let øjnene op.
|
|
|
Post by James on Jan 19, 2009 15:47:20 GMT -5
James stirrer overasket på Chiaki, hvorefter han så smiler skævt.. "Nå, så du kommer og besøger mig i badet?" siger han stille og slukker for vandet, hvorefter han træder ud og hen imod Chiaki uden at tørre sig eller tage tøj på. "Når jeg siger, at du skal øremærkes, så skal du øremærkes.. I sidste ende så er du jo ikke andet end min lille slave.. lige meget hvor nuttet du prøver på at være, så vil det stadig være mig der bestemmer" siger han stille og sætter sin ene hånd ved Chiakis kind, "Her er det kun min vilje der tæller!" hvisker han, da hans hoved er helt tæt ved kattens.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 19, 2009 16:02:02 GMT -5
for hvert skridt James tog hen mod Chiaki, fik ham blot til at bakke et skridt tilbage. Hans kinder brændte nu kraftigt over den andens helt blottethed og det fik Chiaki let til at flakke med blikket. "Det er jo ikke fordi jeg prøver at spille nuttet! Og hvis du vil have jeg skal øremærkes så er du nød til at spænde mig fadt til et eller andet!" hvæsede han let og vendte let ansigtet væk. James havde ret.. Chiaki var den andens slave, og det havde han selv tilbudt, kun for at redde sin egen røv inden deres situation havde udviklet sig til denne.
|
|
|
Post by James on Jan 19, 2009 16:46:57 GMT -5
James trækker Chiaki tættere ind til sig, hvorefter han så ler og rykker sig væk igen, "jeg har planer om at gå i bad nu, hvis du vil kigge på så gør bare det.." Han vender sig om og stiger ind i badet igen og lukker bruserdøren, så der ikke løber vand ud på gulvet, selv om det nu er blevet vådt af at han trådte ud før. Han tænder for vandet og lukker øjnene for ikke at få vand i dem.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 20, 2009 8:28:08 GMT -5
Chiaki smilede skævt. Han trak let skjorten og resten af de få klæder han havde på og smuttede næsten ubemærket ind til James hvor han joinede ham i badet. helt uden at høre om tilladelse først. Den lave og lettere mørkhåret sukkede stille og stillede sig kort tæt ind til James for at nyde lidt af vandet. Hans sår havde også godt af det, så de blev skyllet og betændelses væsken kunne løbe ud.
|
|
|
Post by James on Jan 22, 2009 11:50:56 GMT -5
James åbner overasket øjnene, men han vender sig dog ikke om. " hvad laver du her?" spørger han så og bukker hovedet fremover, imens han famler ud efter shampooen, "Jeg gav dig lov til at kigge på, men behøver du at se på på så nært hold?" siger han uden at lyde vred, hvorefter han slukker for vandet for at få sæbe i håret. Han står i et par minutter og gnider sæben ind i sit hår, uden han siger noget..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 22, 2009 11:53:42 GMT -5
Chiaki så op på James hvor efter så han smilede varmt. Let stillede han sig på tær og blidt kyssede han James's læber kort. "Jeg skal nok vende ryggen til hvis det er. Men det er jo ikke ligefrem første gang jeg ser dig uden tøj på vel." grinede han lettere udfordrende og vendte så ryggen til James hvorefter han vendte bruserhovedet og tændte for vandet så han fik det på sig.
|
|
|
Post by James on Jan 22, 2009 14:51:34 GMT -5
James rødmer svagt, selv om han nu ikke har så meget imod at se Chiaki uden tøj på og at Chiaki ser ham sådan noget som forlejenhed er ikke lige ham. Han stille sin shampoo på plads og sukker, hvorefter han rykker ind mod Chuiaki for selv at få noget vand. Han lukker øjnhene for ikke at få sæbe ned i dem og bøjer sig dog alligevel ned og kysser Chiaki på munden, imens han tager sin ene hånd om på Chiakis ryg og den anden op til hans hage for at holde på kysset.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 22, 2009 14:55:27 GMT -5
Chiaki løftede selv let hovedet op og lukkede øjnene. Han gengældte blidt kysset og lod den ene hånd hvile på James's overarm mens den anden mod hans lettere muskeløse brystkasse. Chiaki ved siden af James ville han ligne en lille splejs der stort set ikke ville kunne passe på sig selv, kort sagt. og det kunne han vil i bund og grund ikke, for han kom jo altid ud i problemer. eller det gjorte han indtil han mødte James og deres forhold udviklede sig til det her. Chiaki fortrød det ikke. Han elskede at mærke James's hænder mod sin krop, og mærke James's bare hud mod sin egen. Det gav ham en følelse af at han også hørte til i verdenen og han var elsket.
|
|
|
Post by James on Jan 23, 2009 15:55:06 GMT -5
James lader hånden ved Chiakis ryg glide ned af, imens han stadig kysser ham, hvorefter så hans anden hånd er nede ved kattens bryst, hvor er den lille killing dog splejset tænker han og kæmper for ikke at komme til at le, hvilket ville virke ret underligt i den her situation (stavet rigtigt?) Han slipper kysset og trækker sig væk fra Chiaki. "Så kom sæben ud af håret" siger han med et smil :3
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 23, 2009 15:58:39 GMT -5
Chiaki undslap et lettere nydende gisp da han mærkede James's hånd glide længere ned. Han sukkede stille og lukkede øjnene. Da James trak sig væk følte han at han faktisk ærgede sig over at James allerede havde trukket sig tilbage. Chiaki sukkede stille og sprang så om halsen på James. Han kyssede ham lettere hårdt og knugede sig tæt ind til den anden.
|
|
|
Post by James on Jan 26, 2009 16:12:13 GMT -5
James kigger overasket ned på Chiaki et øjeblik, inden han så sukker opgivende og gengælder kysset. Han skubber Chiaki ind imod flisevægen bag dem, imen han stadig holder sit kys, hvorefter han tager sin arme rundt om Chiaki, hvilket er lidt længere nede end før, da Chiakis ryg støder imod vægen. Han trækker igen hovedet lidt væk og ser på katten, hvorefter han så lukker øjnene for ikke at få vådt hår ind i dem - Han tager blidt fat om Chiakis hage og kysser ham igen, dog med lidt mere kraft end før, uden at det er for voldsomt.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Jan 26, 2009 16:19:30 GMT -5
en svag rødmen hang over Chiaki's kinder da han mærkede James's arm der var længere nede end før. Han lod roligt sine hænder hvile på James's lettere veltrænet brystkasse mens han stille sukkede nydende mod James's læber. Chiaki gav et lille gisp fra sig da hans bare ryg ramte den kolde flisevæg. Han så kort op på James da han havde sluppet kysset, men lukkede så roligt sine øjne igen og gengældte forsigtigt hans lettere hårde kys. kort knugede han hænderne og ved at uheld kom hans negle til at kradse James mod brystkassen da han lukkede sine hænder.
|
|