Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 10:18:22 GMT -5
Hotaru fugtede lidt sine læber ,, Perverse imod yngre piger " Hun lukkede kort øjnene da hun mærkede sulten. Det var godt hun var blevet her til mad .. Busturen hjem, havde været uudholdelig ,, Du ser ikke gammel ud Jamiee~ .. Men man hved aldrig, Piger bliver nød til at være på deres vagt hele tiden " Hotaru sendte ham et drillene smil, imens de orange øjne fik et lettere udfordrene glimt. Hotaru rystede dog hurtigt efter på hovedet, af James' 'Der er vel grænser for hvor slemt det kan være' ,, Du vil ikke smage det .. " Hotaru sukkede og lod en hånd røre lidt op i det stride røde hår, der nu var tørt. Enteligt var hun ikke særlig husmoderlig. Hun kunne ikke lave mad, kunne ikke syg, og Hadede at ryde op når hun var hjemme. Hjemme var hjemme, og der skulle aligevel ikke komme andre ind hende selv, og hun følte sig bedst tilpas med lidt rod. Ude var hun altid forsiktig med at rode til omkring sig, Det var uhøfligt. Hotaru smilede skævt af sine tanker. Hun betraktede let hans cigerat. - Nej, Hotaru røg ikke selv .. Hun havde aldrig prøvet det og aldrig overvejet det, sådan riktigt. Hun strakte sig let i sofaen, og kom med et let langtrukket pive lyd, som når en hund gaber og strækker sig samtidigt.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 10:51:19 GMT -5
"Jeg er ikke pædofil, jeg tænder på kvinder og ikke piger" siger han så efter et par minutters tænksomhed, "Og der er ikke særlig meget kvinde over dig, så du kan være helt rolig" han ser stadig imod fjersynskærmen, imens han siger det, "Det er kun deperate handyr der gør sådan noget, og jeg sætter en hvis ære i at holde mig til min værdighed, og den ville da virkelig synke, hvis jeg hengav mig til små skolepiger" siger han så med et skævt smil. Nu lever vi jo også i en tid, hvor man ikke rigtigt behøver at kunne lave mad eller være huslig - det er der jo robotter og andre tekniske opfindelser til at klare!" James har ikke selv en menneskelignende hushjælper robot eller sådan noget, han har ikke engang en mecha, men der er godt nok en masse ting i hans lejligheder han ville være hjælpeløs uden. Ovnen der virker som både ovn og microovn, der selv ved hvornår maden er færdig, Vaske- og tørrermaskinen der har en slags ministøvsuger der selv finder vasketøjet i lejligheden og får det vasket og hundrede af andre ting. Han kommer i tanke om sin vasketørrermaskine der selv leder efter snavset tøj og overvejer om den mon har fundet Hotarus, men han vælger dog ikke at sige noget. "Åh ja, Nutiden er herlig" siger han og lukker øjnene, da han er begyndt at blive halvtræt..
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 10:59:35 GMT -5
Hotaru lyttede til ham. Enten så var James bare dum, Eller så vidste han ikke hvordan en 17 snart 18 årig pige tænkte. Hotaru kaldte sig .. Ikke kvinde direkt men at blive kald 'lille' pige, selv om de var indirekte - af det modsatte køn var stadig ikke en højdter .. Det var det vidst ikke for nogle? Hotaru, der havde let hved at rødme fik en rosa farve orver den fregnede næseryg, Idet hun grep puden bag sin ryg og panede James en med den ,, Idiot! " Hun fnøs af ham og trak benene tættere ind til sig over i sit hjørne. Hun svarede en andelse lavere nu ,, Jeg klare mig fint, uden robotter .. Længe leve ferdigmaden " Ironien hørtes tydeligt i den rødhårige pige der stadig var tvær over de anede samtale emne. Hotarus lejlighed var ganske enkel. Det eneste hun sådan havde en 'robot' til det var hendes forgudede ovn, i komfur der selv kunne mærke vilken varme de forskældige madprudokter skulle have - Ellers, så havde Hotaru nok forkullet alt hendes mad .. plus hendes lejlighed op til flere gange af ren irretation over at maden ikke blev som hun ville have den.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 11:13:25 GMT -5
"Wah" Han taber sin cigaret ned i skødet på sig selv, hvilket er lettere smertefuldt, da stoffet i hans bukser er tyndt.. "av" mumler han og skoder cigaretten i sit askebærger, "Det er da ikke noget at blive sur over?" siger han og ser på hende med et undrende udtryk.. Han ved ikke om han helt skal være sur eller glad, da hendes reaktion lige er til at grine ad, men samtidig svir hans lår også efter at hans cigaret ramte pletskud.. Han samler puden op og kaster den tilbage på Hotaru. >.<
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 11:20:44 GMT -5
Hotaru lyttede ikke længere og så bare fraværende den modsatte vej. Hun vippede ganske let øret bagimod James for at lytte til hvad han sagde, og gjorde. Mormodeligt havde han brænt sig - Og Hotaru var ikke sikker på om det var fordi hun var kommet til at sætte ild på noget igen, elelr fordi han bare havde sat smøgen i låret. Hun besluttede sig for at det var bedst hvis hun lige tjekkede og i det hun vente hovedet rundt fik hun en pude tilbage i ansigtet. Hotaru knyttede sine hænder og hendes kinder blev røde, og hun vippede ørene bag ud. Hun lukkede øjnene hårdt i og banede inde i sig selv, med sådan nogle grove ord at det slet ikke passede til en pige, .. eller kvindes mund. Hun sukkede højlydt og prøvede at slappe af før hun så med at stadig lettere glødene blik på James ,, Den skal du- " Hun samlede puden op og skubbede den tilbage, uden at give slip så hendes kropsvægt også gav styrke i slaget.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 11:51:29 GMT -5
"Argh!" James ryster på hovedet... Hvad er lige grunden til at give igen? Han tager fat i endnu en sofapuser og slår tilbage med den, "Hvis du vil have pudekamp, så skal du få pudekamp!" siger han med et smil, selv om han er lidt irriteret over smerten i hans lår ved brændemærket. Hans sofapuder er ikke beregnet til så hård en behandling, så der går hul i James' pude, hvorefter der pludselig er en masse fnulder og fjer ud over det hele, "ups"
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 12:27:57 GMT -5
Hotaru knurrede let af james og vippede nu ørene frem. Hun havde mere ellere mindre glemt irretationen over at blive kaldt ukvindelig - indirekte. Hun slog ham endu engang lidt blidere med sofa puden ,, Du har lige udfordret en mester, Kæreste lille Jamie! " Hotaru lo og i det der gik hul på James sofa pude, og der var hvide fjerd og fnuler over det hele nøs Hotaru og smistede balancen, og faldte ned i James knæ imens hun så op på den hvide fjerdstorm. Hun nåede ikke engang at rødme fordi hun lå med hovedet i James skød, men spærrede bare øjnene op og betraktede de mange fjerd ,, Wow .. " Hun memorerede alle detaljerne og huskede sig selv på at tegne noget lignene ,, Jeg troede ikke dine dyre puder kunne gå i stykker .. Men hvis jeg skal være ærlig er dette næsten kønnere ind da de var hele .. " Hotaru lo kækt, imens hendes nyvaskede rødehår blev fuldt af hvide fjerd og fnuller stykker.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 12:36:13 GMT -5
"hovsa" kommer det overasket fra James, da Hotaru falder ned i hans skød, men det er ikke fordi at han tgaer sig yderligere af det, da fjererne er endnu mere distraherende end hende, "de er jo ikke ligefrem beregnet til at blive kastet rundt med" siger han og får fjer i næsen, hvilket får ham til at nyse, "ATJUU!" han prøver at få dem væk fra sit ansigt, men det gør bare at han får fler fjer op i næsen, "fy for ATJUU .. den da" uf
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 12:43:04 GMT -5
Hotaru betraktede kort fjerdene i stilhed, Og så så hun på James. Hun havde fådet en god ide til en ny tegning, så hun lukkede kort øjnene imens James forklarede, Og glemte helt at han sikkert ikke ville have hende liggene, med hovedet i hans skød ,, Så bliver du nød til at købe nogle mere .. kampbare puder .. " Hotaru smilede drillene og åbnede de orange øjne, Da James nøs. Synet er mødte hende var et ansigte fuld af fjerd og fnuller, Og Hotaru kunne ikke lade vær med at le. Hun lo en hånd på maven og rettede sig der efter op fra hans skød ,, Nu skal jeg hjlælpe dig .. Og lad så vær med at vifte sådan med hænderne .. Du for bare mere i ansigtet .. " Hotre lod blidt sin hånd pille noget fnuller, og nogle fjerd af James ansigte, Imens hun lo ,, Du ser ikke riktigt klog ud "
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 13:23:55 GMT -5
"Hvem fanden ser også klog ud i så..." Han bliver stille, da han bemærker Hotarus meget nære nærvær... Og i et par minutter ved han ikke helt hvordan han skal reagere på det. "Eh, du er meget.. Tæt på" mumler han så og puster en fjer væk fra hendes ansigt, hvorefter det ringer på dørklokken. reddet af mad tænker han lettet og tilader sig at skubbe hende væk fra sig for at rejse sig op og gå hastigt ud af stuen. Han åbner døren og tager sin kort frem for at betale...
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 13:38:13 GMT -5
Hotaru rystede ganske let på hovedet af ham ,, Du, ser iværtfald ikke klog ud i fjerddragt " Hotaru lagde tryg på du, og pillede fnduller ud af James hår i de få minutter der var stilhede. Da James sagde noget igen, og Pustede en fjerd væk fra Hotarus ansigte så hun først meget spørende på ham med de orange øjne ,, Huh? .. " Da James rejste sig op og Hotaru blev puffet tilbage i sofaen tænkte hun kort over det. Der efter fik en kraftig lyserød farve over den fregnede næseryg. Hmpf .. Hun valgte ikke at kommentere sin ejen nærgåendhed mere. Det lå vidst bare til hende .. Lidt .. Måske? Hotaru rystede op i sit røde pandehår, og rødmede endu kraftigere. Hun banede kort rødmen væk da hun kom i tanke om at James .. Lige nu betalte for hendes mad også? ,, Hey! .. " Hun satte sig på knæ i sofaen og så over ryglænet ,, Jeg lader dig ikke betale for mig, " Hotaru vippede kort med ørene, og nøs let da noget fnduller nåede hendes næse .. Igen.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 13:50:44 GMT -5
"Det er forsent" siger han med et skævt smil, imens han holder pizzabakkerne med den ene hånd og lukker døren med den anden dør, efter at han har fået sagt farvel til pizzabudet. En lille støvsuger er allerede faret ind i stuen for at støvsuge fjerene op, og da James bemærker det, bemærker han også at vaskemaskinen har nakket Hotarus tøj. "Pissa?" siger han så med et uskyldigt smil og rækker den ene bakke frem imod hende, "ud over det skulle du hellere gemme på dine penge" siger han så, da det ikke lyder som om at Hotaru har for mange af dem.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 13:57:40 GMT -5
Hotaru lyttede kort til den .. Meget korte samtale mellem pizzabudet og James. Han skældte ikke lige så meget ud som hun havde forventet, og hun nåede ikke engang at høre samtalen ferdig da en bevægelse forstyrede hendes orange øjne. Hun så på den lille robot der gled forbi. Hun satte sig i skrader stiling i sofaen imens hun betraktede den lille støvsuger der gled rundt ,, Så det her er hemmeligheden bag den hurtige rengøring i lejlighederne? " Hotaru betraktede den lille maskine og overvejede om hun ville kunne holde ud at have en sådan da hendes rod ikke riktigt gjorde hende noget. Da James kom ind gled hun hurtigt over i hjørnet af Sofaen igen imens den rosa farve gled tilbage over hendes næseryg ,, Ehm .. Ja tak .. " Hun tog let imod den lune bakke. Der efter sendte hun ham et rattende blik, trods at det ikke så alt for alvorligt ud da hun stadig var lyserød over den fregnede næseryg ,, Bare fordi der er nogle her der forsørver sig selv på deltidsarbejdte, og går i skole samtidigt behøver det ikke betyde jeg ikke har råd til min ejen aftens mad .. " Hotaru kunne bedst lide at selv købe sine ting. Det gav hende en følelse af hun ikke riktig var skyldig nogle andre noget - Selv om hun også gerne tog imod. Det var inveklet. Hun trak kort på skulderne og strøj den sorte hale hend over sofaen da duften af pizza nåede hendes mave, og minede hende om hun var sulten.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 14:05:53 GMT -5
"Der er ingen skam i at mangle penge, jeg har selv prøvet det" siger han og får stillet sine egen bakke på stuebordet, hvorefter han han går ud i køkkenet for at hente sin pizzaskærer, der er en lags lazerkniv der er bygget til kun at skære igennem maden, men ikke pap eller uheldige fingre, der måske skulle gå hen og komme i vejen. Han kommer ind igen og ser ned på den lille støvsuger, "jah, jeg ville sikkert leve i en svinesti uden den" han sætter sig ned og skærer sin egen pizza, hvorefter han rækker skæreren til Hotaru uden at sige noget.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 14:12:34 GMT -5
Hotaru fnøs let og så stædigt på ham ,, Jeg mangler ikke penge .. Ikke meget iværtfald .. " Tilføjede hun let efter og så efter James da han gik ud i køknet. Da hendes blik vendte tilbage til stuen gisped ehun kort af ren forbløffelse over at der var .. Helt rent igen. Hun vippede de sorte øre let frem, og blinkede hurtigt nogle gange i træk, og da James kom tilbage med laser skæren skævede hun let imod ham. Hun smilede skævt og tog imod den i stilhed og skar selv sin pizza op, ikke særligt fint, men det skulle jo aligevel bare tygges, og sluges. Hun lagde laser pizza skæren på bordet og satte Pizza barken i skødet og tog et stykke op og tog en bid. Hun gav noget der kunne minde om en spinden hvis hun var kat, men lige nu lød det bare som en feminin hunde brummen. Da Hotaru skulle til at svare James var hendes rødmen forsvundet igen ,, Den er iværtfald effektiv ... " Hun så let ned på den lille støvsuger der forsvandt igen. Hotaru tog endu en bid af pizzaen og vippede ørene frem. Det var utroligt vilke mirakler mad kunne udføre når man var sulten ..
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 14:19:06 GMT -5
"Ja, og den kan selv finde sin oplader, som den laller hen til, når det er på tide at få ny energi" siger han, imens han med vilje undgår at se på Hotaru. Han tager sig et stykke pizza og retter opmærksomheden imod fjernsynet der har kværnet løs siden de satte sig her inde i stuen. Der er en tvudsendelse om nogle livstilsmesser i den nordlige del af byen, men det virker ikke særligt spændende, så James vælger at skifte kanal.
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 14:28:34 GMT -5
Hotaru så på den lille maskine imens hun spiste. Enteligt fandt hun den sød .. Hvordan man så overhovedet kunne finde en maskine sød, det var en anden diskusion. Hun skævede let imod James, og det føltes som om han undgik hende .. Han var iværtfald ikke lige så åben som før, og af en eller anden grund irreterede det hende .. Hun brød sig ikke om at blive ignorreret, Men lod vær med at kommentere yderligere, fordi hun kunne mærke den rosefarve så småt dumpe frem over den fregnede næseryg igen. Hun så let på fjernsynet imens hun koncentrerede sig på at spise sin mad. Pizzaen var varm, eller rettere lun. Dens smag fyldte hendes mund og varmede hendes krop op, Der ellers allerede var varm efter både at være varmet igennem efter et bad, et mindre raserigandfald fra en telfonsamtale og en pudekamp med James. Hun skævede op imod ham med de orange øjne og fnøs så næsten lydløst ,, Er jeg så forfærtelig at se på? " Hendes forsøg var i et halvdrillene toneleje, Men da det var halvhjertet blev drilleriet heller ikke riktigt helt fuldført.
|
|
|
Post by James on Oct 13, 2008 15:00:50 GMT -5
"Nej, men det ville da være irriterende, hvis jeg bare sad og nedgloede dig?" siger han med munden fuld af pizza og ser på hende, "Men jeg håber at du kan lide pizzaen?" siger han så for at snakke om noget andet.. ((havde skrevet en lang besked, men internettet fuckede op ;__;))
|
|
Hotaru
Full Member
Tilh?nger af Hundene
.. Ildfluge ~
|
Post by Hotaru on Oct 13, 2008 15:04:03 GMT -5
// Aww .. Triist ><' .. Men smutter nu (: .. du bestemmer om vi fryser xD
|
|
|