Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Oct 25, 2008 19:10:45 GMT -5
"jeg har min frihed!" hvæsede han og kneb øjnene hårdt sammen da han blev trykket hårdt ned mod gulvet. Han kunne nærmest fornemme hvordan James's blik borede sig ned i ryggen på Chiaki. og det fik det til at løbe koldt ned af hans ryg. Et smertefuldt skrig lød fra Chiaki da James klemte til om Chiaki's betændte sår. Gik der hul på det ville det første der flød ud være betændelses væske. Rimlig klamt men sandt. Sådan var det, når man ikke gik til lægen med det inden det blev som det var blevet. "skøde.. hund.." sagde han med hårdt sammenbidte tænder,
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 19:32:11 GMT -5
"Prøv med noget bedere.. lille missekat" siger han, imens han stadig smiler. James slikker sig om munden, da der stadig er blod der, hvorefter han så hiver op i Chiakis trøje, så hårdt at den flænger et stykke, "ups" siger han uden på nogen måde at lyde uskyldig. "Gør det ondt? det håber jeg.." siger han og lader sin jakke glide af sig. Inden under har han sin hvide skjorte, hvor der nu drypper små blodpletter ned på fra hans mundvige, "du skal få den lussing ti gange igen" siger han og bøjer sig ned over ham igen. Det er ikke hans stil at være så voldelig, men Chiaki har virkelig spyttet på den forkerte hund.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 25, 2008 19:36:34 GMT -5
Chiaki slog hårdt James's hånd væk mens han satte sig lidt akavet op. een mørke trøje gled ned og blottede den spinkle og slanke, men alligevel flotte overkrop. Den hvide skjorte han havde haft på sidst, var blevet revet i stykker og viklet rundt om hans skulder, som et slags plaster. "tsk.. er det meningen du vil gøre mig bange og begynde at bede om nåde?" grinede han let og sendte ham et køligt blik, selvom det dog var sløret efter at have fået slået hovedet hårdt ned i gulvet et par gange.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 19:50:37 GMT -5
James presser Chiaki ned i gulvet igen ved at bruge lidt mere styrke. "Be om nåde alt det du vil, for du får den jo alligevel ikke - men jeg bliver da selvfølgelig tilfredstillet bedere af alle din halvdøje skældsord" Siger han med et smil, imens han betragter Chiakis overkrop. Han havde ikke planer om at rive kattens tøj så meget, men det er skam fint sådan her.. "hm"han tager Chiakis arme om bag hans ryg i noget, så de er låst og han kon behøver at bruge sin ene hånd for at holde Chiaki nede, den anden hånd bruger han til at løsne sin skjorte for... Han vil pine og plage Chiaki indtil der bliver mulig hed for stille og roligt at gå ind og hente halsbåndet, som han kan sætte på katten bagefter.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 25, 2008 19:55:44 GMT -5
Chiaki bed tænderne sammen kort. Han prøvede at vride sig fri men det lykkedes langt fra da James holdte Chiaki i låsegreb. han bed let tænderne sammen, da det gva et let vrid oppe i hans skuldre. "Dit svin.." mumlede han stille. "Jeg fatter ikke hvordan de kunn falde over på jeres side.." mumlede han stille, næsten helst lydløst. Chiaki havde stoppet sit modarbejde og lå nu bare roligt på gulvet. Det mørke hår var faldet ned foran hans øjne, som hvilede ned i trægulvet.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 20:16:39 GMT -5
"Hvem er faldet over på vores side?" spørger han, da Chiaki ikke kæmper imod længere, men han har dog stadig Chiakis arme låst fast ved hans ryg, da det ikke betyder at Chiaki slipper for sin straf, bare fordi han ligger stille. James bøjer sig ned og slikker blodet fra Chiakis sår, imens han afventer svar..
(( XD ))
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 25, 2008 20:19:56 GMT -5
Chiaki kneb let øjnene sammen da han mærkede James's tunge glide hen over såret. Han vidste ikke om han skulle svare James ærligt eller om han bare skulle ignorere hans spørgsmål. Chiaki sukkede tungt og opgivende. "Det kommer ikke dig ved.." sagde han lidt snerrende. Men han rørte sig stadig ikke. Han lukkede øjnene og mærkede hvordan det var som om en kniv blev dolket ind i hovedet på ham. Det dunkede som en gal.
|
|
|
Post by James on Oct 25, 2008 20:32:14 GMT -5
"aha - mistet kampgejsten?" siger han så uden rigtigt at tager sig af det.. han bemærker det betændte sår og vælger at holde sine hænder fra det da det er for ulækkert til at gnide noget rundt i. Han betragter igen Chiakis overkrop og videre ned til halen.. "hm.." han smiler derefter sadistisk igen..
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 26, 2008 7:00:57 GMT -5
Chiaki lukkede bare øjnene og prøvede at vride sig fri en sidste gang. Han brugte alle de kræfter han havde ligget og sparet, men rykkede han sig meget mere, ville han stort set brække armene på sig selv. Chiaki var blot lykkelig for, at James havde sluppet hans skudsår. Han sad heller ikke med pisotlen rettet ned mod Chiaki, og det var og et lille bitte plus blandt alle de minuser han var havnet i. Hvad ville hans forældre mon sige til den situation han sad i, hvis de var til stede? Ville de bare være ligeglade, da de jo stortset var gået på hundenes side? Eller ville de vise den lisse smule forældre omsorg som de måske havde dybt begravet?
|
|
|
Post by James on Oct 26, 2008 11:30:18 GMT -5
James ler over Chiakis forsøg på at vride sig fri, hvorefter han så bemærker blodpletterne på sin åbne skjorte, "ækelt" mumler han og ser så ned på Chiaki igen, imens han overvejer hvad der ville gøre mest ondt på katten, uden at den dør. Han ærger sig over ikke at have nogle redkaber til at pine den med, men han får så fat i sin cigaretpakke og får en cigaret tændt, imens han stadig holder Chiaki nede. Han får fat i sin pistol igen og retter den imod det betændte sår, hvorefter han uden tøven trykker på aftrækkeren. "Forbandede lille møgsæk" siger han så koldt.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 26, 2008 11:34:00 GMT -5
Chiaki skreg af smerte da han mærkede kuglen borer sig ind i hans betændte sår. Han kneb hårdt øjnene sammen og bed tænderne sammen. Han kunne mærke nogle varme tårer presse sig på. Men han tillod demikke at få frit løb, selvom det var enormt fristende, da det føltes som om de rev og flået i hans øjnlåg for at komme fri. "D..din.. op..blæste.. nar..!" stønned ehna let af smerte og ville tag sig til skulderen. Men det kunne han ikke, da James stadig havde fat i hans arme.
|
|
|
Post by James on Oct 26, 2008 12:28:41 GMT -5
"Ja sådan skal det være, kald mig noget mere" siger han og sætter pistolen hen imod Chiakis skulder, "gør det ondt?" han smiler stadig og føler sig underligt tilpas ved at se katten lide. han flytter pistolen fra den anden skulder og lader den så glide ned af hans bare ryg. "Man er nok stoppet med at være høflig?"
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 26, 2008 12:31:42 GMT -5
Chiaki kneb hårdt øjnene sammen da han mærkede det kolde metal glide ned af hans ryg. "hold din kæft!" hvæsede han hæst. Chiaki kunne knap nok mærke sin arm, så stor var smerten fra skulderen. Men det der bekymrede Chiaki mest var, hvad der ville ske, hvis såret ikke blev renset eller hvertfald set til at en læge. Men han skubbede hurtigt tankerne væk og prøvede at vride sig fri igen. "Jeg er fandeme høflig så længe du ikke er ved at skyde mig i stykker!" hvæsede han.
|
|
|
Post by James on Oct 26, 2008 12:54:35 GMT -5
"Det har ikke noget med høflighed at gøre det før.. Du opfører dig bare skide provokerende, som den lille snotunge du er" siger han og trækker ned i Chiakis bukser, da han jo ligefrem kan lide, hvad han ser. "Er der aldrig nogen der har lært dig, at man ikke skal sparke til folk, når man ligger ned" siger han så og har stadig pistolen imod Chiakis ryg, imens han rykker sig længere hen mod Chiakis ben, men kun sådan så han stadig kan holde katten fast.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 26, 2008 12:58:24 GMT -5
Chiaki kneb hårdere øjnene sammen. "Lad mig dog for helvede gå dit sadistiske svin!" hvæsede han da han kunne mærke James hive ned i Chiaki's bukser. En let rosa farve gled hen over hans kinder mens at tårerne nu fik frit løb. James var virkelig ved at overskride Chiaki's streg, hvis han da ikke allerede havde gjort det. Hvorfor rykkede James tættere på ham? hvorfor hev han ned i hans bukser? hvad ville han i det hele taget? Tankerne for rundt i hovedet på Chiaki. Han hovede dunkede kraftigt,og det var som det ville ekslpodere når som helst.
|
|
|
Post by James on Oct 26, 2008 13:34:30 GMT -5
"Hvorfor skulle jeg det? sidste gang jeg lod dig gå, kom du tilbage og stod og lurede mig" siger han og er godt tilfreds med at Chiaki lider - han har dog ikke set tårerne endnu. "Men ja, jeg er nok lidt sadistisk" siger han så med en tænksom mine, hvorefter han så overvejer, om han skal skyde ham i den anden skulder. Pistolen er næsten lydløs, så det er ikke fordi at der er nogle naboer eller lignende der bliver forstyrret, men de ville nok hellere ikke tage sig af det alligevel, eftersom det bare er en kat der bliver skudt i.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 26, 2008 13:37:53 GMT -5
Chiaki drejede hovedet mens han så vredt op på James. De varme tårer trillede lydløst ned af hans kinder mens han måtte bide smerten hårdt i sig. Han sænkede svagt hovedet igen og så ned i gulvet. Et par tårer dryppede ned på gulvet og lå fint som to små regndråber som var de første der var faldet inden dens artsfæller valgte at følge efter. Chiaki knugede hårdt hænderne, men han havde opgivet at gøre modstand. Det kunne han heller ikke rigtig længere.
|
|
|
Post by James on Oct 26, 2008 14:26:26 GMT -5
"..." James trækker Chiaki ind imod sig, "Du har da ikke allerede givet op" siger han, da det tager den del af morskaben, når Chiaki ikke stritter imod og viser tegn på lidelse. Han bemærker Chiakis tårer, da han ser på ham, men det er ikke noget, som han ellers tager sig af. "Har den lille mis fået nok?" håner han inden han så pludselig presser sin pistol ind under Chiakis hale og mod hans røv. "Mon det ville gå ondt at blive skudt der?" siger han så stille, imens han smiler sadistisk...
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 26, 2008 14:29:05 GMT -5
Chiaki spærrede øjnene op da han mærkede hvor James's havde placeret pistolen. Straks begyndte at at prøve at vride sig fri mens han kneb hårdt øjnene sammen. "Lad være!" skreg han bange. For første gang vidste Chiaki frygt overfor den anden. Hans stemme dirrede og hans hjerte hamrede hårdt afsted. Det dunkede hårdt mod hans lille brystkasse mens han bed sig i læben. Lige nu var hans hovede pine forsvundet og de fleste smerter i skulderen var også væk. Han skulle bare fri og det var nu!
|
|
|
Post by James on Oct 26, 2008 14:54:46 GMT -5
"Giv mig en grund til at stoppe" siger han stadig smilende, da Chiaki tilsyneladende er ved at gå i panik, "Jeg stopper, hvis den lyder fornuftig" han har hovedet ved den skulder, som han ikke har bidt i, så han ikke få blod på sig. Da Chiaki kæmper imod igen, bruger han flere kræfter for at holde ham fast, men dog har han ikke besvær med det endnu. Han ler igen, imens han så presser sin pistol hårdere ind imod Chiaki.
|
|