Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
hold me gently, in order not to break me
|
Post by Chiaki on Oct 26, 2008 14:58:16 GMT -5
Chiaki kunne mærke sit hjerte slå hårdt mod sin brystkasse. Tårerne fortsatte med at trille ned af hans kinder, i bare ren panik. "James.. please.." hviskede han stille og bed sig i læben. Hans krop stoppede ned at bevæge sig og hans hovede var sunket forover, så det mørke hår dækkede for hans øjne. "Jeg vil adlydedin befaling.. Herre." sagde han stille og bed sig i læben. Godt nok var det sandt det Chiaki sagde, men hadet i ham ville ikke stoppe med at vokse.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 10:21:11 GMT -5
James er stille et øjebli, hvorefter han så sukker iriteret og smider Chiaki væk fra sig.. "Aha, så nu er jeg pludselig forfremmet til herre?" siger han med en liggyldig mine, imens han så stryger håret tilbage fra sit ansigt og igen retter pistolen imod Chiaki - bare i tilfældet af at han skulle finde på at gøre et eller andet uventet. "Og så giv mig en grund til overhovedet at lade dig gøre noget for mig?"
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 10:28:43 GMT -5
Chiaki tog igen fra med hænderne for ikke at slå hovedet hårdt ned i gulvet. Det dunkede kraftigt nok i forvejen, så endnu et slag behøvede ikke. "Lad mig gøre alt det beskidte arbejde for dem. Jeg gør blot hvad De befalder." sagde han stille og bed sig i læben. Han satte sig på knæ mens han så ned i gulvet. Hans skulder dunkede kraftigt, men han ville ikke bævne det, eller vise tegn for de smerter som James havde påført ham.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 10:44:40 GMT -5
"Aha?" siger han sætter sig op i hug, imens han puster cigaretsrøg ud, "så jeg skulle have en kat rendende rundt i min lejlighed, i stedet for at aflive den?" siger han så efterfuldt af et hånligt grynt, "Hvordan skulle jeg kunne vide, at du ikke bare venter på en oplagt mulighed for at slå mig ihjel, dit lille bæst" Han føler sig i bedere humør efter at have taget kattens grovheder fra den, men han bryder sig alligevel ikke om tanken ved, at der skulle lalle en kat rundt i hans hjem. Ikke nok med at det ville kræve, at han så skulle give den mad, for at den ikke går hen og dør af sult - det ville også være pinligt at få gæster, hvis de skulle se at James havde sådan et bæst her. Det ville helt klart lave pletter på hans ry.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 10:47:45 GMT -5
"Hvad skulle jeg slå Dem ihjel med?" spurgte han roligt og så op på James. Han kunne mærke sit hjerte slå hurtigere mens han let knugede sine hænder. Dog skjulte han dem. Hvis James blot ville acceptere Chiaki's tilbud, havde han fundet en måde at kunne overleve på. Endnu. James's koldhed fik det til at løbe koldt ned over Chiaki's ryg mens han let knugede sine hænder mens han bed sig i læben.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 11:17:23 GMT -5
"Pfft.." James hader katte, men han kan ikke lide tanken om at slå nogen ihjel, selv om han selvfølgelig ikke viser det over for Chiaki. "Hvad ved jeg? hvad du nu finder, når jeg slapper allermest af. Han trækker sin skjorte helt af, da han ikke bryder sig om at være iført tøj med blod på. "Og hvad med de udgifter der ville komme ved at have dig her?" siger han så og hæver et øjenbryn, hvorefter han så rejser sig helt op. "hm?"
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 11:26:47 GMT -5
Chiaki så stadig ned. "jeg vil ikke være til besvær for Dem. Og jeg har levet længe med ikke meget mad. Jeg vil sagtens kunne klare mig." sagde han stille og så stadig ned i gulvet. Chiaki kastede et kort blik op på James da han smed skjorten, men så så ned igen. Han bed sig nervøst i læben og så så stadig ned. Chiaki's øre lå ned, og det bevisede blot at han mente hvad han sagde, og han faktisk var en smule utryg ved den situation han sad i lige nu.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 11:42:01 GMT -5
James ser ned på Chiaki et øjeblik, hvorefter han så igen puster cigaretsrøg ud, "så slå dig selv, så det gør ondt" siger han med en ligyldig mine, imens han overvejer om det faktisk er til at få en trøje på og hente halsbåndet. Han har det ikke fordi, at han nogensinde har haft planer om at have kat eller noget, det elektriske halsbånd med flere funktioner er et, som han har fået i fødselsdagsgave engang af en ven. Men måske det ville være mere rarligt for James, hvis han kunne få Chiaki til at lide gennem længere tid. "Hm"
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 11:47:31 GMT -5
Chiaki nikkede. Han løftede en knytnæve og slog sig selv. hårdt. En lille flænge kom i hans læbe, da han havde bidt sig selv hårdt i læben. Det blødte en smule. men ikke meget heldigvis. Han blev kort slået ud af sin sidde stilling men satte sig så som før. overbevist nok? tænkte han da hans hovede virkelig dunkede nu! han fik det som om han skulle besvime, men lod det ikke vise. ikke andet end han begyndte at koldsvede og han blev blegere end han faktisk var i forvejen,
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 12:23:48 GMT -5
James sukker og roder sig selv i håret, "voks ned til en kat, hvis du er i stand til det" siger han så uden at se på Chiaki, da han har hørt om folk der ikke har kunne forvandle sig om til dyr. "Det burde gøre skadernes effekt mindre og kuglerne fra min pistol ryger ud" mumler han så og ser imod sit soveværelse et øjeblik og så køkkenet. Han ryster på hovedet og går ind i sit soveværelse for at få en anden trøje på og hente halsbåndet.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 13:00:35 GMT -5
Chiaki lukkede øjnene og forvandlede sig til en sort kat. Men normalt ville katte have rag gule øjne. Men det havde han ikke. Hans øjne var stadig grå og grønne mens han bare satte sig fint på gulvet. Hvis han regner ed jeg hele mit liv vil gå rundt som katteskikkelse, kan han fandeme godt tro om! tænkte han og begyndte roligt at vaske sin pote og ansigt som en kat nu gør. Selvom han var helt sort, havde han en underlig nuttethed hængende over sig.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 13:24:18 GMT -5
Da James kommer ud igen, har han fået iført sig en almindelig hvid bomuldstrøje, og han har et metalhalsbånd i hånden. Han går hen og bøjer sig ned over katten, hvorefter han sætter metalhalsbåndet om dens hals og trykker på aktiveringsknappen. Halsbåndet sidder godt nok til hverken at være for stramt eller for løst, og det er lige så bøjeligt som alle andre halsbånd. "Du bliver kvalt nu, hvis du forvandler dig tilbage.." siger han, imens han sidder i hug og betragter katten... "Indtil jeg får øremærket dig på et tidspunkt får du ikke lov til at forvandle dig tilbage, for ellers bliver lægeregningen bare dyr" siger han så og puffer til katten, imens han tager et hiv af sin cigaret. "pelsbold" mumler han med sin gamle ligegyldige tone.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 13:36:34 GMT -5
selvfølgelig.. tænkte Chiaki og sukkede indeni. Han så så bare roligt op på James og kom med en lav spindende lyd fra sig. bare for at se hvordan han ville reagere. Hans æjne blinkede kort mens de grå og grønne øjne hvilede op på James på en syg nuttet måde. Den sorte kat gik over og kælede sig kort op af James's ben mens han spindede lavt.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 13:59:58 GMT -5
"Hm" han glor fraværende på den et øjeblik, hvorefter han så puffer den væk fra sig og rejser sig op uden at sige noget. Han får samlet pistolen op fra gulvet og går hen og ligger den op på hylden og under halstørklæderne igen. "Der ingen grund til at lege nussermisser, for det hjælper ikke" siger han så, imens han glor på hylden, "støvsugeren holder nok mere af dig end jeg gør.. Og den har slet ikke nogen følelser" og når man taler om solen, så skinner den. James' lille støvsuger har bevæget sig ud i gangen for at få Chiakis blod op fra gulvet og nu er den på vej på Chiaki for at forsøge at støvsuge ham op, selv om den er mindre end katten.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 14:04:06 GMT -5
Chiaki hvæsede kort at støvsugeren og sprang op på den i håb om at være i sikkerhed for den larmende himstregims. Den så hjælpeløst op på James som den virkelig gerne snart ville lbive øremærket så han kunne få lov til at være i sin normale skikkelse. forbandet lorte ting.. tænkte han i sig selv mens han så irriteret ned på den bevægende ting han sad på. Kunne den nar ikke bare få øremærket mig så jeg kan blive fri fra den her størrelse..
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 14:26:07 GMT -5
James kan ikke lade være med at le af sammenstødet mellem støvsugeren og katten, men han går dog hen og tager Chiaki op, så støvsugeren kan rulle videre og lede efter mere snavs. "Lille møgkræ, er du ude på at ødelægge min rengørningshjælper?" siger han så uden at lyde specielt vred. "..." Han bemærker så at han igen rører ved Chiaki ved at holde ham... Og så kommer han i tanke om, hvor meget han ellers har rørt ved ham, imens han stadig var i menneskeskikkelse, "eh.."
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 14:30:05 GMT -5
"miau~?" Chiaki lagde let hovedet på skrå og betragtede James med de grå og grønne øjne. Halen viftede let i luften mens han kom med en let spindende lyd. Hvorfor fanden hlder han mig oppe? Jeg troede den mand hadede mig som pesten.. tænkte han undrende og så så op i luften. Hans øre strittede ligeop mens han stadig lavt spindede. "nyau~" kom det stille fra ham.
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 14:42:51 GMT -5
"Jeg skyder knoppen af dig hvis du ødelægger noget her" siger han stille og sætter Chiaki ned på gulvet igen, da støvsugeren er ude af syne. Han tøver lidt men går så ind i sit soveværelse igen for at hente nogle rene bukser, så han kan komme i bad, da han er begyndt at føle sig klam over hele kroppen. Han lukker så døren til sit soveværelse og går ud på badeværelset og lukker døren efter sig der.
|
|
Chiaki
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Chiaki on Oct 27, 2008 14:46:34 GMT -5
Chiaki sukkede inden i og gik over imod et af vinduerne. han sprang let og elegant op i vindues kammen og så ud af den. Det var som han lige var blevet berøvet sin frihed. Da slog tanken ham. James snakkede noget om han ville få Chiaki øremærket. Det mente.. Nej! Alt andet end det! Han vikke ikke over på køternes side! Øremærket var jo et bevis på det! og så ville han blive udstødt fra alle de andre katte! Han kunne jo sagtens sige at det var en fejl og at han er slave af en af køterne.. Men de ville umulig tro ham..
|
|
|
Post by James on Oct 27, 2008 15:07:51 GMT -5
James trækker af tøjet og går ind i und under bruseren, som han derefter lukker glasdøren til, hvorefter han så tænder for vandet. I starten er det isende koldt, men James siger ikke rigtigt noget til det, da han er vant til sådan en start ved sit bad. Hm... Og jeg afbrød en hyggelig aften med Hotaru for det her.. tænker han og overvejer, om han faktisk er blevet direkte venner med Hotaru, selv om de ikke har kendt til hinanden i så lang tid. Han er ikke typen der plejer at få venskaber igang sådan lige pludseligt, men det er da heller ikke et tidspunkt at tænke på den lille Hotaru. Han ryster på hovedet af sig selv og tager fat i nærmeste shampo.
|
|