|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 12:04:06 GMT -5
Kioshi sad i sandet et stykke fra vandkanten. Han betragtede tavst synet af havet foran ham. Han sukkede svagt og smilte skævt. I Kioshis øjne virkede havet uendeligt stort og så fjernt. Og selvom han aldrig havde været vildt glad for vand, var det i hans øjne stadig utrolig smukt. Tavst vippede han med sine katteører og lukkede derefter øjnene i. ,,..mhm.." Mumlede han lavt, men var dog stadig på vagt. Chancen for at en hund pludselig dukkede op var der jo stadig.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 12:08:22 GMT -5
Kanoe kom gående med sit guitar og satte sig på en sten og begyndte at spille roligt på den. Han nynnede noget til da han var i fuld gang med en ny sang til hans samling. Han havde musik i hovedet og et stort fredeligt smil over sine læber. Musik gjorde ham glad og han håbede at de sange han skrev ville få folk til at se budskabet i dem.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 12:10:57 GMT -5
Kioshi stivnede pludseligt og åbnede hurtigt øjnene op igen. Lyden af en andens stemme lød pludselig i hans ører. Hårdt bed han sig i underlæben og så sig over skulderen. Og til hans forskrækkelse sad der, efter hvad han kunne se, en hund et stykke væk. Han hev kort op i sit halstørklæde og så fortvivlet rundt. Hurtigt famlede han sig op på benene og så efter den bedste flugtvej. Jeg må væk.. Lige nu!
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 12:13:47 GMT -5
Kanoe så op og stoppede med at spille "Hey.." råbte han smilende. Selvom han godt kunne se at det var en skræmt kat var han ligeglad. hvis han kunne ville han være venner med alle. Han rejste sig dog ikke for at skræmme den anden mere "Du skal ikke være bange. Jeg gør dig ikke noget.." sagde han og smilede venligt.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 12:16:59 GMT -5
Dammit!.. Jeg er blevet opdaget... Kioshi så kort hen på den fremmede uden at sige et eneste ord. Dog bakkede han bare et par skridt ud og ignorerede den andens 'jeg gør dig ikke noget.'.. For den sætning havde han hørt alt for mange gange, hvilket var grunden til at han passede meget på. Hurtigt trak han ørerne ind til hovedet i håb om, at den fremmede måske ikke havde opdaget han var en kat. Dog afslørede halen ham en hel del, så den gemte han hurtigt bag ryggen.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 12:19:51 GMT -5
Kanoe sukkede dybt.. selvfølgelig var den kat bange for ham. Han havde sikkert oplevet noget eller hørt om katte dræbt af hunde. "Hvorfor skulle jeg gøre dig noget? Giv mig en grund!?" sagde jeg højt så den anden kunne høre mig. "Jeg gør ingenting jeg er kun musiker ikke en dræber maskine der hader katte.. jeg er ikke som andre hunde." sagde jeg og smilede.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 12:26:11 GMT -5
Kioshi så tavst på ham i et par sekunder, dog stadig meget tøvende. Langsomt fortsatte han bagud, indtil han kunne mærke vandet sive ind i hans sko. ,,J-jeg.. uhm.." Kioshi afbrød hurtigt sig selv og så istedet fortvivlet rundt. Svømme væk kunne han ikke, da det var for koldt. Med et kort suk lukkede han øjnene i i et par sekunder og så derefter tilbage på den fremmede. ..hnf, jeg tør ikke stole på den hund. Aldrig....
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 12:29:51 GMT -5
Kanoe rejste sig og lagde sin guitar i noget græs ved stenen, og gik nærmere den skræmte Kat "Slap af.." sagde jeg roligt og stoppede 2 meter fra den anden. "Jeg har intet ondt i sinde." sagde han og slog ud med armene. "Jeg ser måske farlig ud.. men jeg er en hund jo det er jo derfor du er bange ikke?" sagde han og så spørgende på Katten.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 12:32:28 GMT -5
Kioshi bed sig hårdt i underlæben og betragtede hunden komme nærmere. I starten følte han sig mere rolig end normal, men da den fremmede hund pludselig slog ud med armene, vaklede Kioshi så hurtigt bagud, at han væltede over sine egne fødder. Et plask lød, da Kioshi ramte vandet under ham. Derefter så han stadig halvskræmt op på hunden, men blev dog siddende uden at sige et eneste ord. hng....
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 12:35:38 GMT -5
Kanoe blev lettere forskrækket og skyndte sig hen til den faldne kat. Han rakte en hånd ned mod den anden "Nu er du blevet våd.." sagde han og smilede "Kom tag min hånd." sagde han og smilede venligt og hans øjne var fulde af glæde selvom dn anden var skræmt.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 12:37:57 GMT -5
Roligt rakte han tøvende hånden frem, men tøvede så. Kioshi så undrende på den fremmede hund, inden han begyndte at ryste på hovedet. ,,D-det kan jeg ikke..." Mumlede han lavt og trak hånden tilbage. ,,Jeg vil ikke... ikke være til besvær!" Lød det hurtigt fra ham, inden han var kommet op og stå. Langsomt, med blikket rettet direkte mod hunden, bevægede han sig et par skridt til den ene side, i håb om at hunden måske gav op og lod ham være.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 12:43:37 GMT -5
Kanoe ville ikke give op så let.. "Du er skam ikke til besvær.. Jeg vil bare hjælpe.. og snakke.." sagde han og så med sine forskælligt farvede øjne. "Hvis jeg ville havde gjort dig noget havde jeg nok allerede gjort det.. Hunde er jo ikke nådesløse, men hurtige." sagde han og lagde armene over kors.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 12:50:20 GMT -5
Kioshi stoppede op og så opgivende på hunden. Han bed sig dog stadig i underlæben og var til hver en tid klar til at flygte. Han slogt et kort slag med halen og sukkede let. ,,Hvorfor er det.. Hvorfor er det, du er så opsat på at.. snakke med mig?" Mumlede han lavt og lod blikket glide ned på vandet under hans fødder. Han åndede kort ud så pandehåret, der dækkede for hans øjne for tiden, svagt fløj væk fra hans ansigt. Derefter så han tilbage på den fremmede og lagde armene om sig selv, da han var begyndt at fryse en hel del. ,,Jeg forstår det ikke.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 12:55:21 GMT -5
"Fordi for mig er det vigtigt at alle har det godt.." sagde han og smilede. "Og jeg syntes, da jeg så dig, at du kunne være en der havde brug for at snakke.. Men når du nu er så bange for mig kan jeg bare gå igen.." sagde han og vendte sig om og gik tilbage til sin guitar.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 12:58:15 GMT -5
Kioshi fulgte tavst hunden med blikket, inden han fik fundet et par ord, han kunne sige højt. ,,D-det.. Det er også bedst sådan. Du bør slet ikke snakke med mig.. Du får bare.. balade eller noget..." Mumlede han lavt og rystede sukkende på hovedet. Han vippede kort ørerne tilbage og så rundt. Heldigt der ingen andre var. .. I det mindste er han ikke en af de der.. En af dem der mener de ejer alt.. bedre kendt som, tjah.. De andre hunde?.. hn..
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 13:43:28 GMT -5
Kanoe Smilede bare "Ja måske.. Men jeg er lidt ligeglad.. For så har jeg da fået en ny ven." sagde han og samlede sin guitar op. "Og jeg svigter ikke mine venner og mine venner svigter ikke mig." sagde han og spillede lidt på sin guitar.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 13:47:19 GMT -5
Kioshi nikekde roligt med hovedet og så endnu engang rundt. Tænk hvis folk ser mig sammen med.. en hund. De vil tro.. Jeg er gået hen på hundenes side.. urgh.. Kioshi sukkede lavt, men tav dog fuldstændig da den fremmede hund igen begyndte at spille. Et skævt smil bredte sig på hans læber, da han lod blikket glide tilbage på hunden. ,,..hm.." Mumlede han lavt og bevægede sig et par skridt nærmere den fremmede. Han stoppede et par meter fra den anden og bed sig endnu engang i underlæben. Dog valgte han at blive stående lidt endnu.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 13:55:15 GMT -5
Kanoe Smilede og lukkede øjnene og begyndte at synge en af sine sange som han havde lavet for sin afdøde far til hans begravelse. han smilede bare selvom sangen var lettere sørgelig, men han blev glad ved tanken om at det var hans sang der gav ham den karierre han nu har.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 13:59:26 GMT -5
Kioshi lagde roligt armene over kors og slog et svagt slag med halen. ,,Hm.. " Mumlede han lavt og betragtede tavst den stadig fremmede hund, der viste sig at være... okay? Jeg ved nu bare ikke.. Om jeg virkelig kan stole på ham.. Han bed sig let i underlæben. Derefter begyndte han tavst at lytte til hvad hunden sang med et utydeligt smil på læberne.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 14:06:59 GMT -5
Kanoe stoppede op og trak vejret dybt for ikke at blive for rørt. Han havde ikke grædt til denne sang før og havde ikke i sinde at gøre det. Han havde skrevet den fra sit hjerte ligesom alle de andre sange han havde skrevet og de fleste var blevet glade for hans sange. Men denne sang var speciel for ham så han spillede den tit men han var færdig med den nu.
|
|