|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 14:09:53 GMT -5
Kioshi sad lidt og overvejede hvad han skulle gøre. Han kunne forlade stranden og lade som om intet var sket, eller prøve at blive venner med en hund. Han sukkede kort og tog sig til hovedet. Forbandede hunde.. De gør mig så.. Forvirret.. Roligt gik han et par skridt nærmere den fremmede hund og famlede sig derefter ned at sidde i skrædderstilling. ,,Du sagde før.. at.. det var vigtigt for dig, at folk havde det.. godt... Ikke?" Mumlede han lavt en smule tilbageholdt. Han trak tavst det ene ben ind til sig og lagde armene om det.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 14:13:00 GMT -5
Kanoe smilede og så på den anden "Jo. Det er derfor jeg skriver mine sange, så folk kan blive glade for at høre dem." sagde han og lod armen hvile på guitaren "Hvorfor kom du tilbage til mig? Er du ikke bange for at jeg vil... æde dig? flå dig?" sagde han og så spørgende ud.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 14:15:04 GMT -5
Kioshi så kort ned i sandet og trak derefter på skuldrene. ,,.. J-jo, men..." Mumlede han og overvejede sine ord. ,,Mit mål med livet er egentlig.. at stoppe den forbandede 'krig' imellem hunde og katte. Og jeg er nødt til at starte et eller andet sted, ne?" Han så kort op igen og bed sig for 100. gang i underlæben igen. Derefter sukkede han let og så rundt. ,,..Ikke at jeg tror.. Det vil lykkes."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 14:21:52 GMT -5
Kanoe smilede bare og grinede "Vi kan jo bare håbe!" sagde han og tog guitaren på ryggen. "Jeg hedder Kanoe.. så har du da mit navn til at begynde med.. så er jeg ikke en fremmed mere." sagde han og grinede og rakte hånden frem imod Katten.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 14:28:59 GMT -5
Kioshi nikkede let med hovedet, inden han fik mumlet sig eget navn. ,,Uhm.. Kioshi." Tøvende så han på Kanoes hånd, men tog dog til sidst meget svagt fat i den. Hans blik gled dog hurtigt rundt imens, og han gav hurtigt slip på Kanoes hånd. ,,Hnm.. Men.. Hvis mine venner ser mig.. Flår de mig i småstykker." Mumlede han lavt og vippede ørerne tilbage.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 14:33:41 GMT -5
Kanoe smilede "du skal ikke være bange for det.. jeg løber en mindst ligeså stor risiko som du gør." sagde han og tog hånden til sig igen. "Intet er sikkert her.. jeg er også bange for at møde katte, som ikke er som dig men mere krigeriske selvfølgelig.. men jeg ligner mere en kat end en hund ikke.?" sagde han og hentydede til sine ulveører som faktisk var mere kattelignene end hunde ører. hans hale var godt nok lang som en kats men ikke stabil med hårene.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 14:39:24 GMT -5
Kioshi nikkede forstående med hovedet. ,,..Hm, meget større risiko vil jeg mene. Du er jo.. en hund. Hm.." Mumlede han og pressede let fingrene mod sin pande med et suk. Derefter begyndte han tavst at betragte Kanoe med et smil. ,,Hm.. måskeeh.. en lille smule." Mumlede han og smilte svagt.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 14:44:18 GMT -5
Kanoe grinede og lænede sig forover med armene på sine knæ "Ja de hunde ville flænse mig i stykker! Eller putte mig i fangelejr for forræddere!" sagde han med et smil på læben. "Jeg tager det ikke så alvorligt for mig betyder det intet at komme i fængsel for forrædderi." sagde han og så op på stjernerne som tittede frem.
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 14:47:14 GMT -5
Kioshi trak roligt på skuldrene og sukkede endnu engang. ,,Hmm.. Forbandede.. hunde.." Mumlede han lavt, imens han åndede ud. Ordene der lød fra hans mund, var egentlig kun til ham selv, da han i få sekunder tænkte højt. Roligt gled Kioshis blik rundt og han slog endnu et slag med halen. ,,Hrm.. Det er ved at blive.. en smule.. sent.." Hviskede han lavt, endnu engang til sig selv. Hurtigt famlede han sig op på sine ben igen.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Oct 23, 2008 14:50:33 GMT -5
Kanoe nikkede let med hovedet "Ja det er det" sagde han og rejste sig op og smilede "Jeg håber at se dig igen." sagde han og vinkede smilende og gik sin vej.
//Out
|
|
|
Post by Kioshi on Oct 23, 2008 14:53:00 GMT -5
Kioshi stod bare og nikkede med hovedet, indtil Kanoe var ude af syne. Derefter åndede han et smule lettet op. Phew.. Ingen opdagede os.. Heldigt. Han lod hurtigt blikket glide rundt, inden han begyndte at gå væk. Det varede dog ikke længe, inden han begyndte at løbe. Og kort tid efter var han ude af syne.
//Out
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 12:03:03 GMT -5
Kauro gik roligt langs vandkanten. Hans blik hvilede ud på havet og så solen langsomt gik ned. et lille skævt smil gled over hans læber. Han sukkede stille og lod en hånd glide gennem det mørke hår. Halen liftede roligt i luften. Hans øre vippede let da havluften let blæste ind i det. Det gav en generende larm, og det ødelagde faktisk det idylde syn.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 12:16:45 GMT -5
Benjamin kom stille haltende i det bløde sand, han havde bundet noget rundt om såret, så det kunne heale for sig selv, det gjorde virkelig ondt! Benjamin kiggede rundt på stranden, der var stille , lidt for stille syntes Benjamin... Benjamin stoppede op , lidt væk fra vandkanten og trak sin hætte op over sit hoved, han havde det en smule koldt.. Benjamin satte sig ned i det bløde sand og tog sine sko af og lod sine bare fødder begraves ind i det bløde, dog kolde sand , han fik det blot koldere , men det var en dejlig føgelse at have de bare fødder begravet i det bløde sand..
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
I Know That im Evil but im a dog xD
|
Post by Akatsuki on Dec 1, 2008 12:16:55 GMT -5
lidt længere væk kom Akatsuki gående og han havde et roligt blik. Havde ikke lige opdaget at han var alene, da hans tanker var travlt optaget af hans fortids minder. han tænkte på den dumme huskat han virkelig hadet og det var også dens skyld at han havde et sådan et stort had til katte. Han lod roligt sin tunge glide hen over begge sine to pircinger i læben og viftede kort med det ene øre da han syndes at høre nogen og opdaget så den anden person. Der fik han et mindre hadsk blik som hurtigt blev roligt igen, da han opdagede det var en kat.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 12:18:50 GMT -5
Kauro sukkede tungt. Han stoppede let op og så ud over vandet med et roligt og fredfyldt blik. Han så hurtigt til den ene side da han registrerede over øjenkrogen at der kom nogle. en skadet hund. tsk.. så kunne det møg kræ lære det. Kauro fnøs let. Nu blev den dejlige idyliske stemning ødelagt fordi der kom en eller anden dum køter. Han registrede endnu en. Kan man dog for helvede ikke få frem for de møg bæster? tænkte han irriteret over at det vrimlede med hunde overalt.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 12:28:06 GMT -5
Benjamin kiggede op og det første han fik øje på var en anden hund *hm...* tænkte han og kiggede så videre hen a stranden til han fik øje på en kat og hans øjne fik et tydeligt træk af had. nu kom han i tanke om katten som skød ham i låret og tog sig automatisk til låret og gav et kort hyl fra sig, det var ikke en god ide at røre ved såret, han vidste jo at det gjorde ondt hvis han rørte det, men det havde han glemt for et minut... Benjamin kiggede tilbage mod hunden og lagde sit hoved lidt på skrå , det var en hanhund, han kiggede hen mod Katten , det var en hankat.. Benjamin hævede lidt på sit øjenbryn og kiggede så tilbage på hunden.. Benjamin havde stadig sine fødder begravet i det kolde sand, hans læber var næsten formet i et smil, dog var han alt for doven til at smile ligenu, han var træt , han kunne ikke sove i natten , entelig vidste han ikke hvorfor, det kunne han bare ikke, og det irreterede ham, og vandet i hans bad var kold! der var ikke varmt vand, og det ødelagde blot mere hans dag , sikke en irreterende dag!
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 1, 2008 12:30:59 GMT -5
han gik roligt over og stod så bag katten. "hvad fnyser du over Kat!" sagde han og lagde armende over kors. "syndes du måske det er sjovt at se en hund lide!" sagde han og hævede det ene øjenbryn. Det var tydeligt at han var vred, bare at se at der var en anden kat tilstede. Den lille kat skulle ikke tro at han var noget særligt, for han skulle snart smage den onde medicin han kunne give ham.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 12:35:54 GMT -5
Kauro vendte sig roligt om. Hans blik blev fyldt med had. Had over at den anden hund flippede sådan ud over at han stod roligt på stranden og bare ville nyde et minut uden en eller anden køter skulle komme og ødelægge det for ham. "Jeg ved snart ikke. Jeres slags synes jo det er utroligt underholdende at torturer andre katte. Selvom de blot leder efter mad på lossepladsen. Er det måske lige så fair?" svarede han køligt til den anden hund. Han kastede et koldt og hadefuldt blik over på hunden da den gav et hyl fra sig. svagpisser.. tænkte han fyldt med had.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 12:42:13 GMT -5
Benjamin lod sit blik følge hunden som stillede sig bag katten ... Benjamin lyttede til deres samtale og da han så kattens blik blev Benjamin vred.. Benjamin rejste sig og gik hårdt hen mod katten og hunden, helt ligeglad om det gjorde ondt, den der kat skulle betale! Benjamin stoppede ved katten, hans øjne var kolde , irreteret og vrede "du skal passe på med hvad du laver kat..." mumlede han lavt , næsten uhørligt, dog højt nok til at katten ville kunne høre det "og det skal du tage som en advarelse.." sagde han derefter og kiggede på ham "ikke alle katte får advarelser først.." mumlede han, faktisk var han ret, katte som gjorde noget som hundene ikke kunne lide begyndte ikke altid med en advarelse...
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 1, 2008 12:45:30 GMT -5
han kiggede på den anden hund der var tilstede og så på katten igen og smilte lusket. "ja alle katte har fortjænt at blive tortureret fordi de ikke høre til i denne her verden, hundende er mere renlige og bedere en kattende, men hvis du siger at i katte er bedere en hundende så prøv at bevis det, lille kat!" sagde han og kom med et mindre grin. han stod og tænkte lidt hvad han skulle gøre ved den lille hjælpeløse kat.
|
|