kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 12:48:34 GMT -5
"tsk.. i det mindste drikker vi ikke af toilet kummen!" sagde han med et let overlegent smil. Han sendte den anden hund et køligt blik. Han rakte ud efter den anden halse i en pludselig bevægelser. Roligt men hadefuldt hvilsede han i den andens øre. "du skal ikke give mig trudsler på den måde.. abnorme væsen." hvislede han koldt. Han slap den anden hals i at lave et let skubbede bevægelse. Han sendte begge hunde et køligt og hadefuldt blik. "Og hvis hunde er så seje og gode som i jo påstår, så er det da svagt der skal to til for at tro i kan få en kat til at føle frygt." sagde han i et overlegent grin.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 12:59:09 GMT -5
Benjamin kiggede på katten "i det mindste slikker vi ikke os selv !" sagde Benjamin spydigt og kiggede på katten da han tog fat om Benjamin hals og benjamin smilte hånligt "nøøj hvor er jeg altså bange" sagde Benjamin og hævede sit ene øjenbryn og kiggede på katten og knurrede vredt "du ar ikke set en skid..." mumlede Benjamin lavt med hadfuldt blik og kiggede hen mod hunden og kiggede så tilbage på katten "en kat og to hunde, du har ingen chance kat så du har bare at tige stille før du får ondt..." mumlede han lavt og kiggede irreteret på katten, den kat havde altså en stor mund!!!!
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 13:00:47 GMT -5
(Akatsuki er li nede og købe ind xD hun kommer igen om lidt tror jeg o.o)
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 13:06:38 GMT -5
(ok xD )
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
I Know That im Evil but im a dog xD
|
Post by Akatsuki on Dec 1, 2008 13:08:24 GMT -5
Akatsuki kiggede først hen på den anden hun og så hen på katten igen med et lusket blik. "tro mig du skal nok få frygt for hunde, det skal jeg nok sørge for" sagde han og hev så en pistol op fra sin inderlomme og rettede den imod Kattens ben. Fyrede så et skud af imod kattens ben og håbede på at ramme. Hvis ikke det ramte havde han fået en ildkugle i hånden som han så kastede efter ham.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 13:08:32 GMT -5
(nu skulle hun være tilbage XD)
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 13:11:38 GMT -5
Kauro slog let en flikflak bagover(som det sjovt nok er) og undgik skudet. Han så hurtigt ildkuglen og undgik den ved at bukke sig smidigt bagover. "too bad.. so sad.." sagde han med et lettere kækt og overlegent smil. Han lagde let hovedet på skrå og smilede roligt men overlegent til de to andre hunde. våben sagde ham intet. Det viste blot hvor svage folk de var når de brugte kræfter via våben. "svagpisser." grinede han let. "at bruge våben er et tagn på svaghed.."
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 13:26:30 GMT -5
Benjamin kiggede på pistolen og kiggede så på katten og rynkede på sine øjebryn af hvordan han snakker "du beder bare om at dø hva?" mumlede Benjamin og kiggede vredt på katten og kiggede kort hen mod hunden og kiggede så tilbage på katten "hvorfor går du ikke bare tilbage til de andre beskidte katte før du dør?" mumlede han lavt og kiggede irreteret på katten *sikke en irreterende kat...* tænkte han og kiggede stille på katten og fnyste kort og kiggede så på hunden som havde pistolen i hånden og lagde sit hoved en smule på skrå og kiggede så stille hen mod katten igen og hævede sit ene øjenbryn......
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 1, 2008 13:33:04 GMT -5
han grinte kort og lagde postolen i lommen igen. "det var bare en afledende manøvre for at jeg kunne tjække dine reflekser" svarede han og smed sin jakke ud til siden og kom med endnu et lusket smil. han gik så roligt imod katten og kurrede lavt hvorefter han først sparkede ud efter ham og derefter så slog ud efter hans ansigt. (ok?)
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 13:37:55 GMT -5
Kauro undveg igen med en elegant og smidig bevægelse. "dø? her? nu? det tror jeg ikke" sagde han med et kækt grin. Han lagde hovedet på skrå og grinede overlegent. Han var utrolig smidig og elegant i sine undvige bevægelser. "aggresiv hmm?" komd et pirrende fra ham med et nedladende og køligt smil. Den anden hund syntes at være ret så irriteret. og det morede dog bare Kauro endnu mere.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 13:45:36 GMT -5
Benjamin kiggede vredt på katten og smilte så lumskt og lod med et hurtig træk sættes sig halvt ned og lod sit ene ben glides, hurtigt hen af jorden, i håb om at fælde den irreterende kat. Benjamin rettede sig derefter igen op og kiggede på katten , den der kat ville ikke komme ud af det her uden at få tæsk, han havde åbnet sin mund for meget, og det ville han ikke komme ud fra på fri... Benjamin smil var forsvundet og nu var hans blik blevet hadfuldt igen og han skulede lidt hen på katten, den kat skulle ikke ødelægge hans dag mere end den alerrede var ødelagt!!!!!!
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 13:46:21 GMT -5
(skal æde ^^'')
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 1, 2008 13:59:19 GMT -5
(oki xD)
han knurrede endnu mere og prøvede så også på at få katten ned og ligge. Han slog så igen ud efter katten igen i ren irretation. Det var da dog utroligt, hvorfor ville den kat ikke stå stille? og han troede at han var noget, men i hans hovede skulle alle katte udrydes uden spor, for så stor var hans had.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 14:27:57 GMT -5
Kauro grinede. Han undveg begge partes forsøg på at få ham ned. Han lavede et let kast med hovedet så hans hår gik væk fra øjnene. "det er da ikke så godt ud?" grindede han kækt. Kauro stod nu ude i vandet. pis.. nu bliver jeg sikkert syg.. igen.. tænkte han med et opgivende suk. hvis det skulle lykkes for de to køtere at ligge Kauro ned ville han bare lamme dem. eller bare og bare.. men det skulle da være nok tid til at han ville kunne komme op på benene igen.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 14:40:09 GMT -5
Benajmin knurrede kort af katten "hvad tager dig så længe om at dø?!?!?!" knurrede han irreteret og lagde sine arme over kors "dumme kat..." mumlede han lavt og kiggede på katten og kiggede så på hunden *den der kat er for hurtig..* tænkte han for sig selv og kiggede kort hen mod vandet som katten nu stod i , det var sikkert vildt koldt vand ... Stille gik Benjamin hen mod katten og trådte selv lidt ind i vandet og kiggede dybt katten ind i øjnene og skubbede så kort til katten så han gerne skulle komme lidt længere hen mod det dybere vand...
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 1, 2008 14:54:02 GMT -5
Akatsuki kiggede ned i vandet og smilte roligt, trådte så ned i vandet og langsomt begyndte vandet at blive varmere og varmen steg så meget at det begyndte at brande, hvis det kom i kontakt med huden. Dog kunne han selv godt klare varmen da han var vand til den meget høje temperatur ild kan have. Nu håbede han bare at vandet kunne skade Katten, bare lidt.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 15:09:13 GMT -5
Kauro opfattede vandet blev varmere. Han hvæsede let og satte af fra havbundet. Han var ikke langt nok ude til at det ville være besværligt. Han hoppede hurtigt op på hundens hovede(benjamin) og satte videre af ind mod land. Kort så han ned af sine ben. det så ikke ud til at der var sket ham noget som sådan. Han ville sikker 'bare' få nogle brændsår eller vambler.. men det overlevede han jo nok.
|
|
|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 15:15:30 GMT -5
Da Benjamin mærkede at vandet blev varmere satte han i et hurtigt hop hen mod sandet som han landte i på fire ben og rejste sig så stille og kiggede kort irreteret på katten "en skønne dag vil det ikke kun være to hunde mod dig , lille kat.." mumlede han lavt og gik tættere på katten "så du skal passe på med hvad du laver, for nogen gange, så kan det måske ende galt op" mumlede han og kiggede kort på katten og kiggede så hen mod hunden, og tilbage hen mod katten "og din store mund , skal lukkes når der er hunde ved siden af dig , hundene har meget mere magt end katte, husk det." mumlede han og kiggede kort hadfuldt på katten og kiggede så tilbage på hunden...
|
|
Akatsuki
New Member
Tilh?nger af hundene
|
Post by Akatsuki on Dec 1, 2008 15:25:25 GMT -5
han kiggede kort på katten og så på hunden igen, derefter gik han tilbage på kanten igen og så lidt på katten og derefter på hunden. "naah jeg kan udryde dig en anden gang.." sagde han temmelig irreteret og vendte om på hælen og gik igen. han ville ikke spille sin tid på en kat når han kunne udryde flere på mindre tid.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 1, 2008 15:27:30 GMT -5
Kauro grinede let. Han havde vundet denne omgang. "tsk.. svagpisser.. bare fordi jeg undgik din lille plan.." sagde han med et kækt smil. Han så roligt over mod den anden hund som gik tættere på Kauro. "jeg taler som jeg vil. Jeg er et frit væsen. Der er intet du kan gøre ved det. eller.. jo så må du jo slå mig ihjel, men det går jo ikke for godt vel?" grinede han kækt og lagde hovedet på skrå. //Frys!
|
|