|
Post by Benjamin on Dec 1, 2008 15:34:33 GMT -5
Benjamin kiggede kort efter hunden og kiggede så på katten "jeg kan sagtens dræbe dig.. " mumlede han og kiggede på katten "men jeg gider ikke at se blod ,ikke ligenu..." mumlede han lavt og gik så hen for at sætte sig på en sten og kiggede på katten, hans blik var blevet roliger ... Benjamin sukkede kort og lukkede kort sine øjne som han igen åbnede og kiggede på katten og mumlede kort noget utydligt som nok skulle mene ' dumme kat ' og rejste sig så da han huskede på at han glemte sine sko, som han gik hen og tog på og gik så hen og satte sig tilbage på stenen og stirrede ned i sandet...
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 2, 2008 9:39:07 GMT -5
Kauro smilede overlegent. endnu en sejer hjem til ham. "tsk.. gider ikke.. svagpisser.." mumlede han bare køligt. Han så nedladende på den anden hund og smilede kækt og provokerende. Han var for hurtig og for smidig for dem begge. og det morede ham. han var ikke sådan en lille robust og firkantet klods som kun kunne rykke sig frem og tilbage og dreje som hundene.
|
|
kaoru
New Member
Tilh?nger af Kattene
|
Post by kaoru on Dec 16, 2008 10:04:30 GMT -5
Kauro viftede let med hånden. "whatever.." mumlede han og stak hænderne i lommerne. Han vendte sig om og gik væk fra pladsen.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Mar 31, 2009 8:40:24 GMT -5
Kanoe sidder tæt på vandkanten med bare fødder og stirrer ud over vandet. Han tænker på hvad der er sket den sidste tid. Han har forelsket sig i en kat. Han kunne ikke selv forstå det, men han er så forelsket at han ikke kan tænke på andet. Kioshi.... Hans øjne løber langsomt i vand og han tører tårene væk med bagsiden af sin hånd. Han trækker vejret dybt og ånder langsomt ud.
|
|
|
Post by Kioshi on Mar 31, 2009 9:09:43 GMT -5
Kioshi kom gående i vandkanten med fødderne i det kolde vand. Hans blik gled langsomt rundt, imens et lavt suk lød fra ham. Tusinde af tanker fløj rundt i hovedet på den stakkels kat, og han anede ikke hvad han skulle gøre ved dem. ,,.. ugh. Det her er.. forvirrende." Mumlede han lavt og betragtede sine sko, som han gik med i hænderne.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Mar 31, 2009 9:33:32 GMT -5
Kanoe lagde jeg ned på ryggen og lukkede sine øjne. Han lyttede til bølgernes sagte brusen og til fuglene som far begyndt at komme tilbage fra deres lange rejse. Han kunne høre sit eejet hjerte slå og det var ikke just roligt, men hamrede løs som om han havde løbet et maraton. "Hvorfor skal kærlighed være så svært?" spurgte han ud i luften sagte.
|
|
|
Post by Kioshi on Mar 31, 2009 10:00:02 GMT -5
Kioshi vippede let det ene øre, da han hørte en stemme. Tavst lod han blikket glide hen på den ældreårige dreng, der lå på ryggen i sandet et stykke væk. Roligt bevægede han sig hen mod personen og betragtede ham fra et par meters afstand. Et skævt smil bredte sig på hans læber, før han vadede helt hen til ham, og som kom han ud af luften, satte sig på den ældreåriges lår med et smil.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Mar 31, 2009 10:08:05 GMT -5
Kanoe så op på katten der havde sat sig ovenpå ham "hvaah?!" udbrød han da han ikke kunne se hvem det var til at starte med, og rødmede så da han så kunne se at det var Kioshi. Han satte sig om og lod sin ene hånd glide gennem sit hår. "h-hej Kioshi.." sagde han med et lille smil. Han havde ikke glemt at han havde kysset kioshi og sagt at han var forelsket i ham, og han håbede ppå at Kioshi havde.
|
|
|
Post by Kioshi on Apr 2, 2009 13:33:20 GMT -5
Kioshi kluklo let og betragtede bare hunden under sig. ,,Hej med dig." Mumlede han og smilede let til den ældre hund. Han klappede kort Kanoe på maven, inden han famlede sig ned af ham og istedet satte sig ved siden af ham.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Apr 2, 2009 13:40:35 GMT -5
Kanoe så ned på den mindreårige kattedreng med sine extremt lyseblå øjne og en let rødmen over sine kinder. "Hvad laver du her lille kat?" spurgte han med et venligt smil og let latter i stemmen. "Er du ikke bange for at der kommer en glubsk hund og æder dig?" siger han drilsk og blotter sine spidse tænder.
|
|
|
Post by Kioshi on Apr 2, 2009 13:50:51 GMT -5
Han trak tavst benene ind til sig og krammede dem svagt. ,,Hrm.. Ikke spor bange.. Jeg mener.. Ikke mere end normalt." Han sukkede let og famlede sig ned at ligge på ryggen med et gab. ,,Hvad laver du selv her?"
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Apr 2, 2009 13:53:14 GMT -5
kanoe sank en klump "Jeg..... jeg er her bare for at samle tankerne og..... smide dem væk igen." sagde han og milede skævt af sig selv. Han lagde armene om sine knæ og kiggede igen ud over vandet som lagde sig stille og roligt. Der var næsten ingen bølger nu.
|
|
|
Post by Kioshi on May 8, 2009 14:22:51 GMT -5
Kioshi betragtede smilende himlen over dem. ,,ah.. Mkay. Det lyder da.. spændende." Mumlede han og så kort på Kanoe. Han kunne ikke hjælpe at stirre en smule på den ældreårige mand. ,,hrm.." mumlede han lavt og kløede sig let på næsen, inden et nys undslap hans mund.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on May 8, 2009 14:36:28 GMT -5
Kanoe smilede skævt og grinede let "det er det nu ikke, Jeg gør det også for at komme væk fra min søster. hun er bare lidt for drilsk i øjeblikket." sagde han og smilede stort. "Hun kunne jo lugte kat da hun kom hjem igen." sagde han og snuste blidt til Kioshi's hår. Lugten af Kioshi fik hans hjerte til at banke hurtigere. men det han havde gjort kunne han ikke glemme. Men han havde også troet at Kioshi ikke ville se ham igen efter... episoden hjemme hos Kanoe.
|
|
|
Post by Kioshi on May 8, 2009 14:47:35 GMT -5
Kioshi rynkede let på næsen af Kanoe's kommentar. ,,Lugter jeg virkelig så forfærdeligt?" Mumlede han og smilede let af Kanoe, da han lugtede til hans hår. Tavst lod han tungen glide hen over sin underlæbe og satte sig endnu engang op. Han gravede smilende den ene hånd ned i det mørke sand. ,,Nåh.. Har du noget, vi kan snakke om?"
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on May 8, 2009 15:09:26 GMT -5
Kanoe smilede "Du dufter. Du lugter ikke. Du dufter dejligt." sagde han, og så med et drømmende blik på Kioshi. Han sad og betragtede den yngre skikkelse der sad der ved ham og så, så sød og smuk ud. en lille engel gav Kanoe sig selv ret i. Men kanoe kunne ikke få englen for det havde han allerede ødelagt. "Nej det har jeg ikke." sagde han og så væk. "ikke noget der kan gøre denne situation mere pinlig for mig." mumlede han meget lavt næsten uhørligt.
|
|
|
Post by Kioshi on May 8, 2009 15:13:14 GMT -5
,,Jamen tak da.." Lo Kioshi let og smilede til den ældreårige vovse. Han foldede tavst hænderne i skødet og så lidt rundt. Tavst vippede han det ene øre i retningen af Kanoe og så undrende på ham. ,,.. pinlig?"
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on May 8, 2009 15:29:32 GMT -5
kanoe så ned og tav et stykke tid. "Ja... jeg havde jo ikke regnetmed at se dig igen.... efter..... sidst.." sagde han og skævede op til Kioshi. "Jeg... skulle nok også hellere lade dig være.." sagde han og regste sig, ret akavet op og børstede let sandet af sine bukser. Med blikket rettet ned i sandet stoppede han den ene hånd i lommen og lod nærvøst den anden hånd glide gennem sit lange hår, som glindsede i den klare måne.
|
|
|
Post by Kioshi on May 8, 2009 15:39:18 GMT -5
Kioshi tav kort og betragtede Kanoe, imens han rejste sig. ,,Du.. behøver da ikke at lade mig være.. Jeg mener.. Jeg ved godt, der skete noget.. akavet sidste gang, men jeg bebrejder dig da ikke. Altså.. eh.. Ved ikke hvordan jeg skal sige det.. " Tavts greb han fat i Kanoe's arm og hev let ned i den. ,,Sæt dig nu igen.." Mumlede han med et smil på læberne.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on May 8, 2009 15:44:58 GMT -5
Kanoe så på Kioshi "Men jeg kan ikke... Jeg kan ikke holde det inde hvis jeg ser dig.." han tog Kioshi's hånd og lagde den på sit bryst "Det er sådan jeg har det når du er i nærheden af mig." sagde han. Hans hjerte hamrede hurtigt og kanoe så Kioshi direkte ind i øjnene. "Det er ikke godt hvis det bliver ved sådan.." sagde han med et lille smil på sine læber.
|
|