Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Dec 10, 2008 15:05:31 GMT -5
Jerry sukkede stille. Han var ikke i tvivl om hvordan man gjorde. Han vidste det godt.. hvorfor var det så så svært? han smilede kort, da Rose fortalte ham at det nok skulle gå. Selvfølgelig skulle det det. Men han var bange for at blive dræbt bag efter. ville hun glemme ham, og beskylde ham for overgreb på en hund? stille, sukkede Jerry, og aede kort Rose kind. Så smilede han, og trængte han lettere ind i den anden. først forsigtigt, han var bange for at skade den anden... hvad nu hvis han gjorde hende gravid?! han skyndte sig ud af hende igen. Det havde været en skøn følelse. hans underliv var utilfreds, og det var Jerry inderst inde også.. han sukkede "Undskyld! gjorde det ondt? gjorde jeg noget forkert?!" frygtens tårer, blandet med forvirring, pilede stille ed af hans kinder, mod ørene. han ville gerne ind igen, men turde ikke rigtigt..
|
|
|
Post by Rose Bianca on Dec 10, 2008 15:19:10 GMT -5
Rose kiggede på ham og bed sig lidt i læben .. Rose kiggede på ham og sukkede kort og kiggede ham i øjnene, han så så bange ud, Rose vidste godt hvorfor han var bang, og han havde en god grund til det, men rose ville aldrig gøre ondt på Jerry, han var jo vigtig for hende.. Rose kiggede stille på ham og hun ed sig lidt i læben da han trængte ind i hende, hun nød det, dog varede det ikke længe for han kom ud igen og han begyndte at blive nærvøs "Du gjorde intet forkert Jerry, og et gjorde ikke ondt, og jeg er helt okay... " sagde hun og kiggede på ham og ed sig i læen da han græd "Jerry, græd ikke, jeg kan ikke lide at se dig trist" sagde Rose og kyssede lidt hans tårre væk og kyssede ham så kort på munden og kiggede ham i øjnene "hør Jerry... du skal ikke være bange, pgr 3 ting... 1. jeg vil aldrig skade dig 2. du er alt for sød til at skade og du er vigtig for mig og 3......" Rose bed sig stille i læben og kiggede stille ned, skulle hun fortælle Jerry som sine føgelser?
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Dec 10, 2008 15:28:55 GMT -5
Jerry tog imod kysset, og holdt Rose ind mod sig. Det var rart med en varm beskyttende krop. Det plegede ellers at være manden i et 'forhold' der var den beskyttende. Men Jerry havde det fint med at være den nye... han sukkede let mod den andens skulder. mærkede hendes bløde forparti mod hans bryst. "Je er ikke trist!" sagde han lidt for højt, og hans selvtillid var stadig i bund. hvor var han dum.. "Jeg er ynkelig!" han holdt stadig om den anden... hvad var den den 3. grund havde været? han synes ikke han havde hørt noget? han holdt sig ud foran Rose, kiggede hende i øjnene. hans blanke øjne og hendes varme. han kiggede på hende. vigtig for hende? hvordan vigtig? Jerry rødmede kort. han var stadig i tvivl om hvordan han skulle føle for denne hund. Hun var jo en hund, men han var vist forelsket i hende. han tog sig kort til hovedet. Han havde også ondt i det, fordi han græd og de røde striper lå ned af hans kinder...
|
|
|
Post by Rose Bianca on Dec 10, 2008 15:39:28 GMT -5
Rose kiggede på ham og krøb sig lidt sammen da Jerry hævede sin stemme af Rose , hun kunne ikke lide når folk råbte af hende, det fik hende til at føle lille, ynkelig, og ikke elsket og en lille tårre fik kæmpet sig ud af Roses ene øje og var nu på vej ned mod hendes hals... hun kiggede kort væk og kiggede så stille på Jerry "du er ikke ynkelig.." mumlede Rose med en ret hæs stemme og kiggede på ham "du er så langt fra at være ynkelig..." mumlede hun og kiggede ham i øjnene "du er så sød, og følgsom, og dejlig , og venlig, og elskelig ... " sagde hun og kiggede på ham "jeg er ikke engang tæt på at være så perfekt som du er.... " mumlede hun og kiggede på ham "og jeg..." hun stoppede og ed sig lidt i læben "tror at jeg har forelsket mig i dig..." mumlede hun stille og tog hurtigt fat om ham , som om hun var bange for at han pludselig ville rejse sig op og gå "gå ikke...." hviskede hun lavt og strøg han lidt over kinden "jeg er ligeglad om du er en kat Jerry... og jeg er ligeglad om det er forbudt.. jeg vil være sammen med dig.." sagde hun stille , man kunne se hvordan nogle små tårre blev presset op i Roses øjenkroge og Rose strøg blidt Jerry over håret og kiggede ham lidt ind i øjnene.... "du skal ikke være bange Jerry" mumlede Rose , nærmest hviskende hun , lukkede stille sine øjne og lod sine læber presset blidt mod Jerrys mens hun blidt strøg ham lidt ned af nakken, hun rødmede en smule ved tanken om at de begge lå helt nøgne der , og et lille, trist suk slippede Roses læber som stadig var presset mod Jerrys da hun tænkte at Jerry ar bange pgr hende, hun ville aldrig gøre ham ondt.. måske ville hun før, men nu da hun kiggede ham i øjnene, kunne hun ikke få sig til at hade ham som hun gjorde første gang hun mødte ham, ligemeget hvor meget hun prøvede, det kunne hendes hjerte bre ikke tillade, for hendes hjerte vidste, at hvis Jerry ville rejse sig og gå ud af Roses lejlighed, så vil hendes hjerte blive knust til milioner af bitte små stykker... tårrene Roses øjne fra før var igen kommet tilbage og de gled stille en efter en ned over roses kind , hen langs hendes hals og videre en smule hen over hendes bryst.. Rose havde stadig sine læber mod Jerrys , mens hun holdte godt om ham, hun ville ikke have at han skulle gå, det ville hun altså ikke "gå..ikke.." fik Rose mumled mod Jerrys læber og trak så stille sit hoved fra Jerry og kiggede på ham som flere tårre stille trillede ned af hendes kind og hun strøg lidt Jerrys kind "gå ikke.." hiskede hun lavt og kiggede ham ind i øjnene....
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Jan 17, 2009 10:35:39 GMT -5
Jerry var forbavset over det her... hvad skulle han gøre? stikke af, det vile være klogest helt klart. En kat havde lige sagt til ham at hun var forelsket i ham. Han vidste bare ikke hvordan han skulle reagere. Kunne han virkelig få sig selv til at forlade denne kat? selvom han kune havde været med hende i en nat, følte han det som om han havde kendt hende i rigtig lang tid... Han sukkede og lagde armene om Rose, ikke i tvivl om at han rødmede. han burde være den mandlige her! han sukkede og kyssede så Rose på panden, med lukkede øjne. Ville ikke se hendes triste udtryk, og ville heller ikke have at hun så hans. han vidste at han ville aldrig blive set på som den samme igen. han smilede, let trist, men mest glad. Var han villig til at forelske sig i en hund?! han sukkede. "Jeg ville aldrig forlade dig Rose... Hvis du siger det, vil jeg blive har så lang tid du vil..." han rødmede og hans stemme var hæs og knækkede et par gange. han klemte sig fast om hende, og kunne mærke at han ikke havde kræfterne eller lysten til at afslå. med et suk, bestemte han sig for at han ville gennemføre det. "Nu vil jeg prøve at tage overtaget" han smilede nervøst. Han tog fat om hende, kyssede hende igen, og klemte så rødmende øjnene i. han ville helst ikke have at hun så hvor nervøs og uerfaren han var. Og da det var en umugelighed lukkede han øjnene, for så kunne han ikke se hindes reaktion på det. han trængte stille ind i hende, prrøvede at holde et gisp tilbage, men det blev til et støn istedet, og han drejede rødmende hovedet væk fra Rose. "Jeg... er vist også forelsket i dig..."
|
|
|
Post by Rose Bianca on Jan 17, 2009 10:45:22 GMT -5
Rose kiggede på ham og bed sig lidt i læben mens det var så stille i værelset... Rose strøg ham stille hen af kinden og et lille smil bredte sig på hendes læber, det var trist og glad på samme tid.. En lille tårre trillede stille ned af hendes kind og hun smilte kort med et lille snøft "tak Jerry, det betyder meget for mig.. sagde hun og kiggede på ham "Og Jerry... du skal virkelig ikke være bange for mig.. jeg vil aldrig gøre dig ondt.." mumlede hun og kiggede på ham da han sagde det og hun nikkede stille og gav et kort støn fra sig da han trængte ind i hende og hun bed sig hårdt i læben og lukkede sine øjne som hurtigt blev åbnet af Jerrys ord "je..g.. er .. glad.." fik hun med besvær stønnet ud og en lille glædes tårre trillede ned af hendes kind, hun var så glad at ligge der med Jerry, og nu vidste hun at hunvirkelig var forelsket i katten som lå over hende, Hun havde aldrig følt sådan og Jerry var så sød imod hende...
// Brb spise ^^
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Jan 17, 2009 10:59:59 GMT -5
Jerry grinede kært og blinkede til hende. Det var knapt så pinligt når Rose også havde stønnet, men det var ikke derfor han fløj en tur mellem skyerne. Hun var glad ? for ham? han smilede. det var måske først der det gik op for ham. han sukkede/ stønnede igen, og bevægede sig stille. Det varsådan man skulle gøre! han rødmede igen og opdagede at han fulgte alle sine bevægelser og undrede sig over om de var rigtige nok! han sukkede, det gik sikkert for langsomt for Rose, og han var sikkert møgdårlig og... Jerry kom i tanke om at han burde være glad og ikke tænke selvdestuktive og deprimerede tanker, men burde være glad, fordi ham og Rose skulle være sammen og lære hinanden og kende! han smilede og besluttedee sig for bare at prøve sig frem. Eksperimentere og følge sit eget tempo.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Jan 17, 2009 11:15:17 GMT -5
Rose smilte glad og stønnede en smule og kyssede blidt Jerrys nakke , det løb koldt ned af Roses nakke da hun mærkede ham bevæge sig, men hun rødmede ikke, for hun vidste at hun ville have det her , og hun elskede Jerry.. Rose sukkede dybt og strøg blidt sin hånd op i Jerrys bløde hår og bed sig hårdt i læben jeg er... virkelig glad tænkte hun med et smil om sine læber og åbnede stille sine øjne og smilte glad "Mhmm.." mumlede hun lavt og bed sig lidt i læben og åbnede sit ene øje en smule så hun kunne se Jerry , hun glædede sig til at lære ham endu bedere at kende, hun glædede sig til en morgen at åbne sine øjne og se ham ligge ved hendes side med lukkede øjne og et smil på hans læber, det ville gøre Rose så lykkelig at blive ved Jerrys side..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Jan 17, 2009 11:25:57 GMT -5
Jerry stønnede og lænte sit hoved bagover, i takt med at Rose let hev i det. Han mærkede kuldegysningen ned gennem hans nakke, da hun kyssede den. Med et suk, mærkede han hvordan det hele virkede perfekt. Han dirrede. Han følte en lykke, følte at der var ingen problemer han ikke kunne klare. Med et smil kyssede han Rose, med tungen. Han mærkede hvordan en lille linie af savl blev hængene mellem dem. han stønnede mod Rose's læber. han lod sine hænder undersøge hendes pæne krop. Smilet blomstrede på hans læber. Han lukkede øjnene. Han kom inde i den anden og han krummede sig sammen over Rose, mens han stønnede af nydelse. Han havde aldrig følt sig så perfekt før.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Jan 17, 2009 11:39:07 GMT -5
Rose smilte glad og lod stille sine hender stryge Jerry hen af kroppen , for at føgle hans former... Rose gendgældte blidt den blide pressen mod deres læber og lod stille sin tunge nærmest flettes med Jerrys.. Rose stønnede lidt og lod sine to hender stryges op i hans hår flor hun kort rodede op i Jerrys hår og lod så blidt sin hånd glide ned af hans nakke og nappede ham blidt i underlæben og trykede ham blidt indtil sig og sukkede dybt med et kort støn efterfølgt. Rose strøg blidt Jerry ned af kinden for at mærke hans bløde hud mod sin varme hånd, hun havde et smil om sine læber, hun var så lykkelig , hun havde en mærkelig føgelse, men en virkelig god føgelse, hun elskede ham virkelig... Rose sukkede kort og smilte glad da hun mærkede hans varme krop mod sin ..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Jan 17, 2009 11:49:14 GMT -5
Jerry trak sig stønnene ud af Rose. Han smilede tappert til hende. Håbede han havde bestået prøven. han satte sig ovenpå hende og kyssede hende igen. Hans øjne glitrede. Han var meget spændt på svaret. Han lod sin hånd glide op af Rose's mave og videre op. Jerry rødmede næsten ikke mere, og han var lykkelig. Tænkte ikke engang på at hun var en 'hund'. Det betød ikke længere noget. Han kyssede hende igen. Hvis han sagde noget, ville hans stemme sikkert bare knække over. Så i stedet for at ortælle hvor glad han var, lagde han bare Rose's hånd på sit bryst. Der hvor hjertet sidder.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Jan 17, 2009 11:56:35 GMT -5
Rose kiggede på ham og smilte blidt og blinkede kort "godt arbejde Jerry" sagde hun med en hæs stemme og bøjede sig op for at kunne kysse ham på munden og kiggede stille på sin hånd som han sagde på hans bryst og Rose tog blidt hans hånd og lagde den blidt hvor hendes hjerte er for at sige; 'jeg elsker dig' hun var for træt til at få ord ud af munden, og hun var så lykkelig at entet ord ville passe til hvad hun ville sige... Rose prikkede kort Jerry på næsen og smilte så blidt og lagde sit hoved en smule på skrå og lukkede kort sine øjne som næsten følgte som om de brændte, det havde været en lang dag, men Rose fortrød intet omkring den dag, det var den lykkeligste dag nogensinde, og hun elskede så meget Jerry, hun var helt ligeglad om at de virkelig ikke måtte være sammen, hun ville være sammen med Jerry ligemeget hvad.
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Jan 17, 2009 12:04:41 GMT -5
Jerry smilede pave-stolt og kækt til Rose. Han sukkede stille og krammede hende. Han valgte at sætte sig ved siden af hende i stedet for. Mens han sad tænkte han om det måske var ligeså rart for Rose som det var for ham? Han lukkede øjnene. Han satte sig op og så på hende. Så på sig selv..¨ Han smilede. Hun havde et stædigt tag om hagen og han var lettere tilbøjelig til at presses af. Var det mon godt eller hvad? Han sukkede og kyssede hunden. Den hund han måske skulle tilbringe livet med... Et sus løb igennem ham. Kunne man overhovedet det?! Og hvad så hvis hun ombestemte sig? de var jo ikke særligt gamle? Han rejste sig op. han skulle ud og tørre sin underdel af fra sin ladning. Den havde efterladt rester, og han var pinlig over at Rose kunne se det. På den anden side, Rose havde jo set ham nøgen og sådan? Jerry var stadig ikke helt sikker, men nu var han sa sikker på hvordan det var at være forelsket... Han smilede overbærende til hende, og skyndte sig så ud af rummet. Rødmende. Hvorfor var det så svært at vise sin krop? Var det fordi han var grim?
|
|
|
Post by Rose Bianca on Jan 17, 2009 12:22:39 GMT -5
Rose smilte kort glad og krammede ham blidt tilbage og sukkede dybt ... Rose gendgældte blidt kysset og sukkede dybt, hun mærkede hvordan alting var perfekt, Der var intet som hun ville have mere end Jerry , og hun var så glad at hun fik chancen at være sammen med ham... Rose smilte blidt og kiggede på Jerry da han rejste sig og gik ud af rummet "du kan godt gå i bad hvis du vil Jerry." sagde hun og bed sig kort i læben , hun følte ligsom hele hens krop var af smør , og at hvert sekundt kunne hun falde... Hun følte øm i hele kroppen, og hun var blevet vildt tørstig.. Rose gik stille ud af sengen og stillede sig på gulvet og stirrede kort ned i gulvet med et lille smil mens hun sikrede sig at hun ikke ville falde hvert 3 skridt.. Derefter gik Rose stille ud af værelset og hen mod køknet, hun var ligeglad med at hun intet tøj havde på, Jerry havde alerrede set hendes krop mere end en gang , og hun var for træt for at tage tøj på ligenu... Rose tog stille to glas ud af skabet og fyldte dem begge med vand "Jerry? bagefter kom og drik lidt vand, din hals vil være tør hvis du ikke drikker." sagde hun og drikkede stille det ene kop og sukkede dybt med et smil på sine læber..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Jan 18, 2009 4:42:23 GMT -5
Jerry nikkede til hende og gik ind på badeværelset. Det hele summede i ham, og det gik op for ham at han rent faktisk havde været sammen med en pige, på den måde! Han smilede for sig selv, kiggede sig i spejlet og gik ind i bruseren. Måske var han ikke så grim alligevel! eller også havde Rose kke noget imod ham? Jerry smilede bare og skyllede sig af. Han kom i tanke om at han havde ladet tøjet ligge inde på værelset. Var det okay at gå nøgen rundt? Han ville helst ikke have at nogen så ham... Han sukkkede inde i bruseren og lod det kolde vand sive ned over ham. Han mærkede hvordan hans hår klistrede til halsen og det øverste af skuldrerne.
Efter at have færdiggjort sig selv, steg han ud af bruseren og tørrede sig med et eller anddet håndklæde.. Hans hår tørrede han dog ikke, for han ville ikke have at Rose så ham med alt for uglet hår. Hvad nu hvis hun ikke kunne lide ham længere så? Jerry trak på skuldrene og forlod lokalet. Listede langs væggen. Han havde jo ikke noget tøj på...
|
|
|
Post by Rose Bianca on Jan 18, 2009 12:45:34 GMT -5
Rose stod lidt og stirrede på vandet som blev tilbage i sit kop, pludselig begyndte hun at bekymre, de tog jo ikke noget for at beskytte gjorde de? Rose bed sig lidt i læben, hvad hvis hun var gravid?! Rose skubbede hurtigt den tanke ud af hovdet og sukkede dybt og smilte lidt da hun hørte at vandet fra bruseren blev slukket, det ville sige at Jerry var færdig med at bade sig selv... Rose rømmede sig lidt, var det virkelig klogt at gå nøgen rundt i huset? hvad hvis Jerry ville føle sig ukomfortabel? Rose kiggede tilbage da hun hørte trind derfra og hun smilte stille "Jerry?" spurgte hun med en blid stemme og kiggede lidt hen mod lyden som Jerry gjorde for hvert skridt han tog "vil du hade at se mig nøgen?" spurgte hun med en svag rødmen og lagde lidt sit hoved på skrå og drak stille det sidste af hendes vand som var i kruset og sukkede dybt og smilte lidt, og bed sig i læben og kiggede lidt ned i gulvet "sig mig Jerry..... glemte vi ikke at tage noget så jeg ikke vil blive gravid?" spurgte hun og bed sig hårdt i læben og stirrede ned i gulvet ".... er der en stor chance for at jeg er gravid?" spurgte hun så lavt og landte ned at sidde på numsen mmens hun stirrede ned i gulvet men kiggede så stille op, dog havde hun et lille smil på læberene...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Jan 18, 2009 12:54:55 GMT -5
Jerry rødmede, da Rose spurgte om han ikke ville se hende nøgen. "Øhm.. Jeg synes da du er smuk.." han kiggede rødmende over på hende. Smilede så, men blev ldt bleg over det hun sagde. "Kan man ikke købe et eller andet? eller noget, så det ikke sker?" Han trippede lidt på gulvet hvor han stod. Vidste ikke rigtigt hvad han skulle sige. Han endte med ikke at sige noget, men gik over til Rose som sad på gulvet. chancen for at blive gravid... det har oget t gøre med den der månedlige cyklusting piger har og min udløsning og sådan... Tænkte Jerry. "Det kommer jo egentlig and på så meget... Men... " Han ville jo ikke have et barn.. Han vidste ikke hvordan man gjorde eller hvordan ... Han ville jo egentlig også have Rose for sig selv.. ... MEN! hvis det var med Rose, ville han gerne på et tidspunkt.. Han var bare så ung. Han satte sig ned over for Rose og smilede sødt til hende. "Er det ikke ligemeget?" han lagde hovedet let på skrå. "Vi kan finde ud af det en anden dag, jeg vil ikke allerede fortryde at vi var sammen..." Han kiggede ned i gulvet...
|
|
|
Post by Rose Bianca on Jan 18, 2009 13:06:57 GMT -5
Rose smilte af hans ord, han så sød ud som han stod der med de røde kinder og Rose nikkede kort og smilte roligt.. Rose nikkede kort og kiggede på ham "det tror jeg man kan, men det er slet ikke sikker, så lad os ikke bekymre os om det..." sagde hun med et smil og kiggede på ham og smilte smeltende af hvad han sagde "...jeg fortryder det ikke." sagde hun smilende , satte sig på sine knæ og lænte sig over mod Jerry så hun kunne nå hans læber , og lod blidt sine ejne blidt læber presses mod Jerrys ... Rose strøg kort Jerry over kinden og trak sig så en smule tilbage og kiggede ham i øjnene og smilte blidt "hmm...." mumlede hun stille og smilte blidt og lagde sit hoved en smule på skrå og spurgte så lavt "fortryder du at du mødte mig?" spurgte hun stille og kiggede på ham og strøg ham blidt ned af kinden ".. for jeg fortryder ikke at jeg mødte dig..." mumlede hun og kiggede ind i hans øjne og smilte så blidt...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Jan 18, 2009 13:11:03 GMT -5
Jerry smilte tilbage. "Nej det tror jeg ikke jeg gør... kun i få situationer..." Han nikkede og gengældte kysset. Så rejste han sig op. "Hvis jeg skal være her i længere tid, så må jeg vide hvor tingene er! Jeg har set køkkenet og soveværelset og badeværelset !" Han smilede stort og hoppede let. "Og jeg kan godt lide det jeg ser" det sidste sagde han, mens han kiggede på Rose og hendes nøgne krop. Så rødmede han over sit eget flirteri og hjalp Rose op. Han krammede hende kort og gik så over til håndvasken og drak lidt vand derfra. Han gispede lidt, da det tog det meste af hans luft.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Jan 18, 2009 13:20:27 GMT -5
"hvad for nogle situationer?" spurgte Rose smilende og kiggede på ham og kom op at stå og hun nikkede kort "jeg kan lave dig en rundvisning i huset?" sagde hun smilende og bed sig så i læben og kiggede på ham "... jeg tvinger dig ikke til at blive her.." sagde hun og kiggede på ham "hvis du virkelig gerne vil gå... så må du gerne det... jeg vil ikke se dig lide bare pgr at jeg vil have dig her med mig.." sagde Rose og kiggede på ham... Rose kiggede efter ham da han drak lidt vand og smilte lidt da han gispede og hun gik stille hen til ham og lagde blidt sin bløde hånd på hans bryst og smilte "husk at trække vejert Jerry." sagde hun og blinkede kort , vendte sig derefter om på hælen og gik hen for at kåge vand "´vil du have kaffe Jerry? eller te?" hun smilte lidt og lagde sit hoved lidt på skrå mens hun stirrede på vandet som begyndte at kåge, de boblede, de så sjovt ud... Rose sukkede dybt og smilte lidt og bed sig lidt i læben, hun kunne nærmest stadig mærke Jerrys bløde hænder mod sin krop, det kilede i hendes mave og hun tog sig hurtigt til maven for nærmest at stoppe den kildende fornæmmelse, det følgtes dejligt , men underligt...
|
|