Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Jan 18, 2009 13:27:08 GMT -5
Jerry trak på skuldrene og lænte sig tilbage fra vandet. "Hvis jeg ikke trak vejret, vill jeg dø, og det vil jeg nødigt!" han smilede stort, men kiggede så ned "Angående situationerne.. Det er det når jeg tænker på gennem hele mit liv skulle jeg frygte hundene og sådan.. og så mit første kys, min første gang og min første forelskelse.... Det er en hund.." Han smilede. "Men for mig vil du altid være indre kat." Han smilede. Han kunne lide hende som hun var, og det var det der betød noget. Med et suk, gik Jerry over og greb fat i Rose. Kyssede hende igen. Dog rødmene. "Jeg ved ikke forskel på de to ting, så jeg tger bare hvad du vil have." Han rystede lettere behageligt. Nu stod han nøgen overfor Rose. Hun var så smuk. Og så sød. Han smilede. "Så lad os drikke lidt varmt og så se huset?" foreslog han mens han lukkede øjnene i et varmt smil.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Jan 18, 2009 13:42:06 GMT -5
Rose smilte "jeg vil heller ikke have at du dør..." smilte Rose og skænkede the varme vand op i to koppe og bed sig lidt i læben af Jerrys ord men smilte så stille "du skal ikke frygte mig" sagde hu smilende "jeg ville altid være en kat... leve med de andre katte, prøve et udfordrende liv, arbejde for sit føde..." Rose smilte og kiggede på ham og gendgældte blidt kysset og kiggede på ham "men... også selvom jeg er en hund... nød du det?" hun rødmede dybt og skævede lidt ned mod gulvet og smilte så blidt og nikkede kort og smilte "så laver jeg te." sagde hun og grinte kort og smilte bldt og lavede teen mens hun kiggede på Jerry med et smil , da hun blev færdig med teen rækkede hun det ene kop og kyssede ham kort "Nyd din te." sagde hun smilende og kiggede blidt på ham og nippede til sin varme te og lukkede kort nydende sine øjne "hmm.. " mumlede hun lavt, smilende og kiggede så på ham med et smil "har nogen nogensinde fortalt dig at du ser så frygteligt nuttet ud?" hun grinte kort og smilte varmt.. Rose strøg kort Jerrys kind og gik så forbig ham og hen til sofaen i stuen hvor hun satte sig ned og drak en smule fra sig te og kiggede hen mod Jerry med et smil...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
If you ever hear a silent whisper behind, and you get scared... Just keep running or I'll get you...
|
Post by Jerry on Feb 21, 2009 13:10:59 GMT -5
Jerry sad på stolen og svarede ikke på Rose's spørgsmål om han nød det... Selvfølgelig gjorde han da det, det talte man da ikke om... Eller gjorde man? Han vidste det ikke, men smilte bare og nikkede, da han fik sin te i hånden. Han sippede kort til den. Han gengældte også kort og blødt Rose's kys. Han smilte, og rødmede så. "nej, det er der ingen der har sagt..´Katte og hunde har altid undgået mig." Han kiggede stadig ned i bordet. SMilte, da han hørst hendes varme latter. Jerry smilte, da hun gik forbi ham, han smilte og kiggede efter hende. Så hvordan hun satte sig ned i stolen, så han fulgte hende, med sin te stående på bordet. Han satte sig på hug foran hende og tog fat i hendes ene ben. På den mælkehvide og flotte hud, mens han holdte hendes for i hånden. Så kyssede han den kort. "Jeg vil være dit kæledyr" Sagde han stille og smilte op til hende, mens han satte sig på gulvet, med spredte ben og virrede med sine sorte ører.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Feb 22, 2009 11:08:35 GMT -5
Rose lagde lidt smilende sit hoved på skrå og smilte da han rødmede, han så så nuttet ud! Rose smilte varmt og kærligt da han sagde det "så er jeg den første at sige sandheden til dig, du er nemlig meget nuttet" sagde hun smilende og kiggede en smule undrende, dog varmt og kærligt på samme tid på ham da han kom hen til hende og hun lagde roligt sin te påp det lille bord ved siden af sig og uden hun vidste af det sad Jerry på hug foreand hende og havde presset sine læber mod hendes hånd, hans ord fik hendes hjerte til at vende en helt rundte om sig selv og det var som om at den snart sprang ud op af hendes hals "e...er du sikker?" mumlede hun stille og lænte sig stille hen mod ham så deres hovdet blot var små centimeter fra hinanden og hun kiggede ind i hans øjne "er du sikker på at du vil leve med mig?" spurgte hun så stille og bed sig lidt i læben og lod lidt sine læber snitte hans og hun lod stille en ene hånd stryges ned af hans bløde kind på huden , det var svært for Rose at holde sig fra Jerrys læber, først hun havde smagt dem, ville hun ikke væk fra dem igen, dog holdte hun sig fra hans læber, nok indtil han svarede hende.
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Feb 22, 2009 13:05:44 GMT -5
Jerry kravlede tættere, beruset af Rose's varme og krydrede duft. Han stønnede af nydelse og trak sig tættere på, klatrede med hånden op af hende. Han havde det ligesom Rose. Når han havde smagt noget så sødt, ville han helst ikke slippe det igen. "Ellers ville jeg ikke sige det.." Han mumlede det mod hendes læber. Stønnede svagt. Han kunne mærke at han sagtens kunne trænge ind i hende nu.. De var jo begge nøgne, men hans storebror havde sagt til ham at han skulle tænke på kvindens part og give et godt forspil. Han sagde at man skulle røre en masse steder. Han puffede Rose let tilbage, undgik hendes kys, selvom han havde frygtelig meget lyst til at kysse hende. Han smilte. "Lad mig nu arbejde, som den slave jeg skal være" Han blinkede til hende, lumsk. Så tog han hendes fod i hånden og kyssededen. kyssede op af benet. Halvt kys, halvt slik. Indtil han nåede til det bestemte punkt mellem benene. Han undgik stedet og kyssede i stedet hendes navle. Kærtegnede den. Så kiggede han op på Rose. glad
|
|
|
Post by Rose Bianca on Feb 22, 2009 14:21:52 GMT -5
Rose kiggede på ham og bed sig lidt i læben og lod lidt sin hånd glide op af hans arm og op af skulderen og stille op af halsen mens hun kiggede på ham og bed sig lidt i læben af ordet 'slave' slave ville Rose nu slet ikke kalde ham, hun elskede ham jo, hun kunne ikke få sig selv til at kalde ham slave.. Rose stønnede lidt af hans berørninger på hendes hud, det var dejligt, og det fik myrekryb op langs hendes arm og hun bed sig lidt i læben , hans glade blik fik et kærligt smil på hendes læber og et lykkeligt og glad blik, hun var virkelig glad for at være med Jerry , han var så vigtig for hende, hun ville kun have det bedste for ham . Rose lod lidt sine hender rode lidt rundt i hans bløde hår og stønnede lidt og rødmede lidt af lydene som hun kom med, men dog, kunne hun ikke holde sig selv for at stønne igen, hun nød virkelig hvad han gjorde ved hende, det var dejligt, meget dejligt, og når hun vidste at det var Jerry, var det blot endu dejliger..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Feb 23, 2009 10:29:21 GMT -5
((Han kaldte sig for sjov slave )) Jerry smilte og nød de lyde han fik hende til at fremstamme. Han satte sig op på hendes skød og kyssede blidt Rose's hals, fortsatte ud langs siden, indtil han bøjede sit hoved og hyssede hende i nakken. Gik efter alle de punkter hn selv ville synes var rare. Han smilte og kyssede så hendes skulder. han kyssede så hendes bryst. Mærkede hvordan det summede mellem hans ben og at blodet skød ud i hans pik. Han rødmede, men fortsatte. Han undgik hele tiden Rose's læber, for sjov og for at drille og pirre hende. Stille førte han sin hånd ned mellem hendes ben og rørte hende. Smilte, da hun var våd. "Du er virkelig vild med mig..." Det var et spørgsmål og han rødmede. Kun usikre typer spurgte om sådan noget.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Feb 23, 2009 11:24:02 GMT -5
Rose bed sig lidt i læben mens hun nød hans kys på hendes krop, og et lille sæt kom fra hendes krop da hun mærkede hans hånd mellem hendes ben , men dog, da hun mærkede hans hud mod hendes, blev hun rolig.. Rose smilte af hans spørgsmål "Åh, meget mere Jerry..." sagde hun og med et hurtigt ryk havde hun sat ham på stolen og sad med spredte ben på hans skød og med sine hender på hans skuldre og kiggede ham ind i øjnene "du får mig til at føle i live.... du får mit blod til at strømme som den aldrig har strømmet, du får mit hjerte til at hamre som den aldrig har hamret..." hun kiggede på ham og smilte så stille "Du får mig tændt... ikke mange kan tænde mig..." sagde hun og strøg lidt sine hender ned af hans overkrop med et roligt smil og slikkede ham kort på hagen med et smil "så skal vi bare håbe at jeg tænder dig så meget som du tænder mig..." mumlede hun roligt med et smil og kiggede på ham...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Feb 23, 2009 14:53:43 GMT -5
Jerrry smilte til hende. Håbede det vr nok. Det var klart et ja, men han ville ikke sige det, han havde jo lige taget sig sammen til at gøre det her! så satte hun ham tilbage på stolen og an havde misset sin chance. Han smilte tilbage, fanget i et hjørne. "Du er så smuk.. JEg elsker dig.." Han lukkede øjnene, da hun kærtegnede hans bryst og slikkede på hans hage. Han vidste ikke om han skulle tage overtaget igen. Rose havde jo taget det fra ham, så han smilte bare og lod sig rive med. Han kunne ikke holde sig fra Rose længere, og var ked af at han var den første til at bryde kontakten og kysse hende. Han kyssede et inderligt og hedt kys. Derefter trak han sig væk, mens en linie af savl blev hængende mellem dem. Han sukkede tungt og slikkede kort Rose over læben og kiggede ud over sit pandehår kækt på hende. "JEg vil være din. Din slave. Jeg vil gøre alt for at være sammen med dig" Stønnede han og rødmede, da han mærkede sin pik rejse sig op mod Rose's ryg. Han brød kontakten med Rose og kiggede skrådt ned af stolen. Ikke i Rose's klare øjne.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Feb 23, 2009 15:03:24 GMT -5
Rose kiggede på ham med et roligt smil og lukkede sine øjne da hun mærkede hans læber mod hendes og hun gendgældte hedt og nydende kysset og åbnede så øjnene da kysset blev stoppet og hun rejste sig roligt op fra ham og vendte sig med sit ansigt mod ham , hun stod helt tæt indtil ham, selvom han sad ned.. Rose kiggede roligt ned på ham og smilte roligt "som du ønsker..." mumlede hun roligt og lænte sig langsomt ned mod ham så hendes læber var meget tætte på hans ene øre og hviskede lavt og pirrende; "du er min... og jeg er din... men før det... vil jeg have, at du gør den første ting som kommer op i dit hoved, ligenu." hviskede hun langsomt og godt pirrende og rettede sig roligt op igen og strøg ham roligt hen af hans bløde hår og smilte varmt , hendes hus var dejlig varm , så hun havde det ikke koldt at stå nøgen der, de var jo stadig uden tøj på, bare deres skind , haler , og øre, og det er det. Roses øre flyttede lidt på sig mens hendes hale elegant viftede bag hende og hun smilte varmt og kærligt til Jerry som sad foreand hende på sofaen og hun lagde roligt sit hoved blot en anelse på skrå mens hun betragtede ham...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Feb 23, 2009 15:10:08 GMT -5
Jerry hoppede forkrækket. Dybtrød i hovedet. MEnte hun det? Han kiggede ind i hendes pirrende blik. slikkede sig om læberne. Var hun sikker. Han satte sig på gulvet foran hende. Han var dog stadig ikke sikker. Så begyndte han at kysse hendes krop igen. Ikke klar over hvad han gjorde. Men det han ville, krævede forspil. Han var rød i hovedet og undgik Rose's blik. Han var begyndt at tro at hun udnyttede ham, når han blev usikker, for at få ham til at blive sikker, så han prøe at se ud som om han vidste præcis hvad han gjorde. Dog afslørrede det faktum at hans hale virrede let og han bed sig i læben det lidt. Han smilteo og spredte hendes ben. Bøjede så hovedet derned af. Han stak prøvende tungen lidt ud. Ikke sikker på om han skulle gøre det. Han rystede lidt og kyssede så Rose mellem benene. Slikkede prøvende, som om hun var noget der skulle smages forsigtigt på. Han fik kuldegysning af den søde duft dernede fra. Ligesom de kuldegysninger han havde fået, da hun hviskede ham i øret. Hans hale virrede tilpas frem og tilbage og hans ører lå hen af hovedet, som tegn på overgivelse.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Feb 23, 2009 15:27:15 GMT -5
Rose bed sig lidt i læben og kiggede ned på ham "Jerry... du behøver ikke at gøre det.. slet ikke, jeg vil ikke have at du gør noget..... som du ikke vil gøre... jeg elsker dig jo.." sagde hun stille og bed sig lidt i læben og kiggede lidt ned i gulvet "får jeg fdig til at føle... ukomfortabelt?" spurgte hun og bed sig lidt i læben og kiggede på Jerry, hun ville ikke have at han ville føgle sorn , i hendes selvskab, Jerry var det vigtigeste for Rose nogensinde, hun elskede ham så meget, og hun hadede at se ham lide.. Rose bed sig lidt i læben og kiggede stille på ham og strøg roligt sin hånd gennem hans bløde hår "Jerry..." sagde hun lavt, næsten hviskende og derefter åbnede hendes mund sig roligt og en dejlig, elegant og blid stemme kom fra hende, hun sang for ham; "I will never let you fall I'll stand up with you forever. I'll be there for you through it all, even if saving you sends me to heaven.
Cause you're my you're my my true love my whole heart please don't throw that away.
Cause I'm here, for you please don't walk away and please tell me you'll stay" . Rose bed sig lidt i læben og kiggede lidt ned mod gulvet og kiggede så stille på ham ...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Feb 23, 2009 15:34:15 GMT -5
Jerry stoppede op. Det var ikke fordi han ikke ville gøre det. Det smagtegodt og han slikkede sig om munden. Åndede stille ud dernede. Så kiggede han væk. Han vidste godt at Rose mente det godt, da hun stoppede ham, men det her var meget mere pinligt og ydmygende. Han sukkede stille og prøvede at få hold på sig selv. Han prøvede at koncentrere sig om hendes smukke sang. Han kæmpede kort med nogle stolthedstårer. Så rejste han sig op og gik hen til bordet. Satte sig med vilje, så Rose ikke kunne se hans let røde og hævede øjne. Han pustede på sin te. "Teen skal ikke blive kold" Sagde han nærmest metallisk og drak af teen. Den var allerede kold, og det vidste Rose sikkert også. Han havde bare lige behov. Han åndede kort ud og vendte sig så om med lukkede øjne og smilte varmt. "Undskyld..." Han vendte sig hurtigt oom igen.. Det havde været sværere end han troede, det at kigge ind i hendes medfølende øjne.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Feb 23, 2009 15:43:11 GMT -5
Rose kiggede på ham og bed sig lidt i læben "Jerry..." mumlede hun stille da han gik hen op satte sig på bordet, væk fra Rose.. Rose bed sig lidt i læben "... elsker du mig Jerry?" spurgte hun så stille og bed sig lidt i læben "føler du noget i hjertet, når du kigger på mig?" spurgte hun og gik stille tættere på ham "når jeg nærmer mig dig.." hun kom hen til ham og lagde stille sin hånd på hans skulder "... når jeg rør dig..?" hun bed sig lidt i læben og kiggede lidt ned mod gulvet og kiggede så stille på ham ".. og du skal ikke undskylde Jerry.... jeg elsker dig, der er intet at sige undskyld for.." sagde hun og kyssede ham roligt på kinden og smilte varmt til ham og bed sig en smule i læben og tog stille hans hånd "du skal ikke være genert overfor mig... jeg vil have at du føler dig tilpads ved min side.. jeg vil have at du skal være glad.. og hvis det her sted, sammen med mig, ikke gør dig glad... så... må du.... gerne gå...." de ord fik et stærkt stik i Roses hjerte og hun tog sin hånd op til hvor hendes hjerte var og trykkede lidt sin hånd indtil sig mens hun prøvede at få smerten til at stoppe og hun bed sig hårdt i læben "Av..." hviskede hun lidt, ikke helt utydeligt, hendes hjerte gav mange stik fra sig efter hvad hun havde sagt, hun ville ikke have at Jerry skulle gå, hun elskede ham jo...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Feb 24, 2009 8:22:10 GMT -5
JErry rejste sig op og gik hen og holde om Rose. "Hver gang jeg" Han smilte og kiggede hende i øjnene. En stille tårer løb fra hans kind. "Holder om dig." Han kyssede hende "Hver gang jeg kysser dig" Han nikkede. "Hver gang jeg gør det, føler jeg sm om der er en flamme indeni mig, der flammer op og ødelægger alle sorger." Han trådte tilbage og gik længere væk. Holdte sine arme beskyttende om sig og begyndte at græde. Han stod og græd foran Rose. Han lagde hånden på sit bryst. "Kan du se hvor meget jeg lider over at blive afvist og være væk dra dig?" Han hulkede kort. Tøset. Han kiggede rødmende ned. "Det må betyde jeg elsker dig. Og jeg vil ikke væk, så vær sød ikke at sende mig væk." Han satte sig på knæ og bukkede for hende, mens han blev ved med at mumle at hun ikke måtte sende ham væk. Tårerne løb fra hans kinder og fortvivlelsen skød ud fra ham, større end nogensinde før. "JEg kan sagtens bo sammen med dig! Der er endda blevet talt om at min far eller mor var hund, så det gør ikke noget..." Han blev ved med at mumle, klar over at alt sammen var undskyldninger for at være sammen med Rose...
|
|
|
Post by Rose Bianca on Feb 24, 2009 10:07:34 GMT -5
Rose følgte ham med blikket da han gik hen til hende og holdte om hende, en tårre blev også presset op i Roses øje og den gled langsomt ned af hendes kind ".... Jerry..." hviskede hun og gik et skridt tættere på ham, med en hævet hånd, for at ae hans kind, men han trak sig væk og Rose midstede balancen og faldt ned på knæ og kiggede stille hen på Jerry og rejste sig stille og gik hen til ham "jeg afviser dig ikke Jerry... jeg vil være sammen med dig .... jeg vil vågne op med dig på min side.. jeg vil have dig, dig, kun dig.." sagde hun stille og kiggede på ham og små glimtende tårre gled ned af hendes kinder da hun så hvor trist han var og da han bukkede for hende bed hun sig hårdt i læben, hun kunne ikke se ham sådan , den som hun elskede så højt, hun gav ham kun sorg.. "Jerry... jeg vil ikke sende dig væk , jeg elsker dig jo så højt, der er intet ord for min kærlighed overfor dig" sagde hun og satte sig roligt ved ham og rørte stille og vildt forsigtigt på hans hud, hun havde det som om at han var et lille smukt og fint glas som kunne gå i stykker for hvert berørning... Rose bed sig lidt i læben og lagde så blidt sine arme om ham og trak ham roligt ind i sine arme i et kram og bed sig hårdt i læben "Jeg vil være sammen med dig...." hviskede hun lavt og trykkede ham stille indtil sig...
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on Feb 25, 2009 4:33:36 GMT -5
Jerry lænte sig op af Rose. Smilte svagt. "Det må du heller ikke..." Mumlede han ned i hendes skød, mens han krøb sammen rundt om hende. "Hvad vil dine hundevenner ikke sige?" han kiggede ned i bordet... Det her var jo ikke godt. Ikke lovligt. Han ville heller ikke skabe kaos for Rose. Han skulle vel møde dem på et tidspunkt. Så kunne han vel are spille skuespil? Han kiggede op på Rose, stadig ørene lagt ned. Han overgav sig totalt til Rose. Hun var hans liv nu... Han smilte stille og kyssede hende så. Blidt. Blev ved med at ligge op af hende. Han havde en let dårlig smag i munden efter at han havde drukket den kolde te. Han smilte stille. Nikkede til hende. Hun var hans liv, og han ville følge hvert et mindste vink. Uanset hvad det gik ud på. Det kunne umuligt være værre end at gå rundt ude på gaden i frygt for at blive overfaldet af en hund... Han lukkede øjnene. Tørrede tårende væk.
|
|
|
Post by Rose Bianca on Feb 25, 2009 13:22:27 GMT -5
Rose bed sig lidt i læben af hans spørgsmål "det... det ved jeg ikke...." sagde hun stille og kiggede ned på den nuttede Jerry og hun smilte roligt "men alting skal nok være okay, jeg lader dig ikke gå, du bliver her, sammen med mig." sagde hun og kyssede ham blidt på kinden og strøg blidt hans hår og smilte roligt til ham da han lukkede sine øjne "er du søvnig Jerr'?" spurgte hun smilende af det lille kæle navn som hun kom med til Jerry.. Rose strøg blidt Jerrys bløde hud på hans kind og kiggede roligt på ham, hun elskede så meget Jerry, intet og ingen ville tage ham væk fra hende, hun ville være sammen med ham, kun ham, og hun var ligeglad med hvad hundene sagde, hun ville ikke lade hundene skade Jerry, hun ville skade dem, hvis de skadede ham..
|
|
Jerry
Full Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Jerry on May 4, 2009 4:33:02 GMT -5
Jerry lænede sig ind til Rose. Han var lidt søvnig, men det havde nok noget at gøre med at han havde grædt så meget.. Stille tog han hænderne rundt om Rose "Det er jo stadig kun morgen?" Han var dog søvnig.. Det var lang tid siden at han havde sovet så godt. Selvom sengen var ret blød. Han brød sig dog ikke om Rose's andet svar. "Du skal ikke gøre nogle fortræd på grund af mig.. Det vil jeg ikke. hvis der er nogle der spørger, siger vi bare at jeg er dit kæledyr.. Hvilket jeg jo egentlig er!" Det sidste stykke grinede han. Hans ene hjørnetand manglede lidt, fra en gammel slåskamp, men Jerry var ligegld. Han ville bare blive sammen med Rose. Perfekte Rose. DEn Rose han ikke fortjente...
|
|
|
Post by Rose Bianca on May 8, 2009 9:39:27 GMT -5
Hun smilte blidt og strøg varmt hans hår "ja, men du ser lidt træt ud Jerry..." sagde hun med et blidt smil og kyssede ham varmt på kinden og bed sig kort i læben og smilte roligt "Okay Jerry, men du er ikke bare et kæledyr, du er min lille skat" sagde hun lidt drillende og lo kort med et blidt smil og strøg varmt hans kind med et blidt smil og kiggede ind i hans øjne "Jeg elsker dig Jerry, jeg vil gøre.. alting... for at holde dig ved mig, for at være sammen med dig..." sagde hun blidt og nussede varmt hans nakke "Du er alting for mig Jerry, du er mit liv nu." sagde hun med et blidt smil og bed sig kort i læben og kyssede varmt hans kind og strøg ham varmt over nakken "hmmm, hvad vil du så nu Jerry?" hun smilte blidt "Noget at drikke? En rundte i huset, måske en tur, sove?" hun smilte blidt og bed sig lidt i læben og kiggede blidt og varmt på ham og lagde en anelse sit hoved på skrå og smilte kærligt.
|
|