|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 16:27:55 GMT -5
"Nej.. jeg STINKER" retter han med en rullen med øjnene.. Da Fluke forsøger at lurre, hvæser han og drejer lidt yderligere, inden han får hevet bukserne op om hofterne. "så fuck dog af!" hvæser han irriteret. Han lægger tanktoppen helt ned langs sine sider, trækker så bukserne op i maven, hvor han lukker dem... spænder bæltet, og såtter sig ned, på en måde så Fluke ikke kan se de ting, han nu ikke må se.. "Fuck... vidste du var klam.. minipik.. Men at du også var homo.. gav det dig storhedsvanvid fordi jeg kyssede dig, eller hvad fuck skete der lige for dig?" snerrer han besk
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 16:30:14 GMT -5
Fluke rækkede tunge af Tenshi.. idioooot!
"Jeg er ikke homo! jeg prøvede.. at finde ud af om jeg var.. tidligere.. men det her var for at give dig en lærestreg!" han nikkede fast.. dumme... han sukkede tungt.. "og træk nu de bukser længere ned..?" Han hævede det ene øjenbryn.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 16:35:34 GMT -5
"Riight.. du dine løgne er lige så gode, som din P*k er stor!" hvæser han. "Hvilket vil sige.. DÅRLIGE!" han vender øjne. "Du er gay, admit it, pervydoggyminiatúredickhead!" hidser han. "du skal ikke bestemme hvordan jeg sætter mit tøj.. skrid til helvede!" han trækker så sin bluse over hovedet... begynder at putte kanten ned i bukserne..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 16:42:34 GMT -5
Flukes ene øje fik ticks.. "Hold dog kæft!!" han tøffede hen til Tenshi og hev op i hans bluse.. "De skal ikke sidde nede i bukserne.." kommanderede han.. hvorfor vil han ikke bare... ARGH! "og jeg er IKKE gay!" snerrede han.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 16:48:10 GMT -5
Det irritere Tenshi, at Fluke vil rette på hans tøj.. Med ultra overgay tone, siger han; "ej altså, Mit navn er minipikFluke, og jeg er IKKE bøssaaah... ej ven, de bukser skal SLET ikke sidde der!" -den der tøsede fimsestemme.. tydeligt at han laver en provokerende parodi på Fluke.. han skuller hårdt til ham, for at få ham væk... Delvist for at han ikke skal bemærke at Tenshis krop ikke er faldet ned endnu, men også for at han kan putte blusen på plads igen
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 16:55:02 GMT -5
Fluke så mut op på Tenshi.. "Haha.. meget morsomt.." han fnøs.. -"Idiot kat.." han slap ham, og satte sig lidt væk fra katten.. spasser! Fluke var sur..
Tenshi er dum!!
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 16:57:56 GMT -5
Tenshi får sit tøj helt ordenligt på. "Hvad fuck er dit problem?" hvæser han. "Hvad med at finde på en måde, vi kan komme ud på?" foreslår han vrissent.. Fandme typisk dig.. grimme køter.. tænker han besk
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 17:02:46 GMT -5
"Giv mig min mobil.. " sagde han lavt.. -"Så kan jeg se om der er forbindelse.. og kalde på hjælp..?"
Fluke var lidt ligeglad nu.. om Tenshi blev fanget.. Tenshi havde nemlig pisset Fluke af..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 17:10:49 GMT -5
Tenshi ser på Fluke. "Tror du jeg er dum?" spørger han snerrende. "Hvad tror du så, de gør ved mig?" spørger han irritabelt. Nej.. Tenshi vil ikke give Fluke sin mobil..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 17:16:22 GMT -5
"Jamen så kan vi nok ikke komme ud..." han sukkede.. -"Så dør vi sammen.." han grinte lidt.. Fluke var sulten.. og ville ud.. klart han var ved at blive sindsyg.. "Hørte du det? vi DØR... SAMMEN!" han grinte igen.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 17:26:46 GMT -5
Tenshi ser på Fluke.. som vist er ved at gå insane. "Kæft!" hvæser han.. stikker ham en flad.. "Tag dig sammen.." han vender øjne.. Han tænker.. hvem kender han, der har en mobil?.. Han blegner lidt... Nej.. åh nej.. den værste af alle katte.. en kat, han virkelig ikke kan UDSTÅ! - men han er den eneste som Tenshi kan huske et nummer på.. fandens!
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 17:29:59 GMT -5
Fluke grinte, men blev afbrudt, da han blev dasket til.. "Av.." han ømmede sit baghovede.. imens han fnyste. Idiot! .. dumme han knurrede.. Han kiggede dog lidt på Tenshi.. der så ud som om at han tænkte på noget.. der ikke var så rart.. "Hvad?.." spurgte han så.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 18:00:04 GMT -5
Han sukker tungt. "... Jeg kender en.." mumler han lavmeldt.. Han fisker mobilen op af den lille taske i bæltet.. Han ser på den.. ... Det her.. bliver bestemt ikke sjovt.. tænker han fustreret... Han ved hvor groft han vil blive mobbet bagefter.. Han tvivler nemlig på at Kio har ændret sig, siden han snakkede med ham sidst for... ja.. nogle år siden? "Han kan flytte murbrokkerne.."
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 18:03:58 GMT -5
Fluke nikkede kort. "Aa-ha.." han kiggede til siden.. -"Så må vi håbe han tager den.. men.. bliver jeg så ikke slået ihjel..?" Fluke sank en lille klump.. han ville helst ikke.. blive tævet mere.. eller noget i den stil.. og hvis det var en kat.. så vidste man aldrig jo...
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 18:09:01 GMT -5
Tenshi ser på ham. "... Tror du jeg er spasser dum?" snerrer han. "Jeg er Kattenes leder.. hvis de ikke gør som jeg siger, bliver de betegnet som forrædderkatte af de andre.." han purrer lidt op i sit hår.. tager sine goggels op og sætter dem på panden.. .. Og jeg kan ikke have at du dør endnu.. Jeg skal have fat i din far.. tænker han irritabelt..
|
|
|
Post by Fluke on Nov 28, 2008 18:15:31 GMT -5
"Nå.. ja okay så." Fluke trak undrende på skuldrene, hvor skulle han vide det fra..? han kløede sig på maven inden han tog sin t-shirt på igen.. og derefter sin trøje.. "Mhmm..." han skuttede sig let.. så daffede han akavet i sine bukser.. -"Nåh men.. så ring dog til den..?"
Fluke ville bare sidde i stilhed og vente på at Tenshi blev færdig med at tale..
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 18:30:56 GMT -5
Tenshi himler med øjnene... Han taster nummeret ind på mobilen, sætter den for øret med et utilfredst blik.. ... Han vil give mig SÅ mange verbale huk for det her.. tænker han.. Det er vist nogle år siden de har set hinanden sidst.. Tenshi kan knapt huske hvordan han ser ud.. men at han var pisse irriterende... det glemmer han aldrig!
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Nov 28, 2008 18:33:27 GMT -5
Kio var ikke igang med noget specielt da hans telefon klingede.. men han var dog ikke i humør til noget.. heller ikke at tale med andre.. så dovent fiskede han sin mobil op af lommen, og så på displayet. det var et nummer han ikke kendte.. han trykkede på den grønne knap, og tog mobilen op til øret. "Hallo?" kom en mørk og kølig stemme. hvem ringer nu..? "Hvem ringer?" spurgte han.
|
|
|
Post by Tenshi on Nov 28, 2008 18:39:09 GMT -5
Tenshi føler en trang til at smække røret på da han hører Kios stemme. "Tenshi." svarer han kort, vender øjne. "Kio, endelig kan du rent faktisk gøre noget nyttigt for andre katte. Tag ud til havnen. Der ligger en sammenstyrtet bygning.. Du skal flytte alle murbrokkerne.. forsigtigt... så de ikke styrter sammen..." forklarer han rolig i stemmen.. han forsøger ikke at snerre..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Nov 28, 2008 18:42:42 GMT -5
Et kort fnys blev hørt fra Kio. "Tenshi..." i'erne blev udtalt langt, som hvis han skulle til at håne ham. så dét tror han..? "Hah, og hvad får jeg ud af det..? du kan da heller ikke gøre noget selv hva'? lille.. bitte.. Tenshi.." den hånene mørke og kølige stemme forsatte. Hvis Tenshi dør.. så kan jeg måske.. blive leder..? hmm.. Der var stille i røret noget tid. "Jeg skal altid redde din røv hva' ?"
|
|