Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 17:55:19 GMT -5
"Jeg lytter bare til musikken.. selvom noget af det er dårligt.." han trak på skuldrene, og skjulte et gab bag sin hånd..
Kio rejste sig op igen, han begyndte at pille sine bukser af.. og lagde dem nu sammen på gulvet.. han stod med ryggen til Tenshi.. Kio havde sorte satin bokseshorts på.. Han knappede sin skjorte op og tog den af.. lod den falde på gulvet.. på hans ryg ville Tenshi kunne se det lange ar fra hans skulderblade, og ned til lennen.. et grumt ar.. der så ret dybt ud.. på den måde det var healet.. hen af årerne.. et ar der aldrig ville forsvinde..
Han sukkede tungt og kravlede nu ind over Tenshi og ved siden af ham.. to sin dyne og lagde sig ned.. fjernbetjeningen lå på hans pude.. han kiggede døsigt på Tenshi..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 18:03:03 GMT -5
"Og fyldt med grimme køtere.." mumler han og væmmes.. Hans blik følger dog Kio da han rejser sig, og begynder.... at... afklæde sig??? Tenshi vender ansigtet væk med et fnys.. Han regner med at Kio nok bare lige klæder om.. - men han kan nu ikke helt lade være med at smålure.. Det ar der.. uurh.. det ser ikke godt ud...
Men da Kio vender sig om, skynder Tenshi sig at fjerne blikket i en hast.
Tenshis blik følger Kio hen over sig.. hans hjerte hamre kort i lidt panikanfald.. men så falder han til ro, da Kio bare lægger sig på den anden side.. Tenshi føler det dog ikke specielt rart at Kio ligger under den samme dyne..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 18:14:03 GMT -5
Kio siger intet, da Tenshi heller ikke siger intet.. men små blide strøg fra hans fingre ramte dog kort Tenshis lår..
Han rettede nu på sin stilling at ligge i.. han brummede kort, og kiggede nu på Tenshi.. "Hvad er der galt..?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 18:16:04 GMT -5
Tenshi skæver mod ham.. en anelse mistænksomt. "... Hvad der er galt?.." spørger han undrende.. "... Ehm.." han rømmer sig. "Hør Kio.. Er du gay? for det virker sådan.." han hæver et øjnbryn af ham.. en smule væmmet... .. Geeez mand.. så spurgte jeg ham sgu uden at tænke mig om.. Ofc er han ikke gay... Han er bare... øh... lidt.. gayish... prøver han at overbevise sig selv om
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 18:17:41 GMT -5
Kio hævede langsomt øjenbrynet. ahva'? "Nej da?.." han himlede med øjnene..
Han skjulte endnu et gab bag sin hånd.. lukkede øjnene lidt i.. "mhmm.."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 18:20:03 GMT -5
"Hmmmooookay så.." mumler han mistroisk.. Det tror han ikke et hak på!
Han vender sig om, så han ligger på siden med ryggen til Kio.. Han kommer automatisk til at ligge lidt længere væk fra ham. .. Det er meget gayish, at lægge sig halvnøgen under samme dyne som en anden mand - frivilligt! Ja.. skeptisk er hans tankegang
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 18:26:32 GMT -5
Kio åbnede øjnene og så på ham.. han løftede nu sin arm under dynen.. og lod den glide langsomt og nussende om på Tenshis mave.. han nussede blidt på drengens mave.. og derefter oppe omkring hans brystkasse..
Derefter pustede han ham i nakken..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 18:30:56 GMT -5
Tenshi ligger fuldkommen stille. "... Hvad... fanden laver du?" spørger han lavt.. en smule snerrende.. lader sin hånd glide ned og tage fat i Kios. "Hvis du skal rage, nusse, what ever du gør, så gør det på dig selv!" påpeger han en anelse besk.. ... Liar! du ER bøsse!!!! tænker han bistert og konstaterende
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 18:33:12 GMT -5
Kio trak på skuldrene.. "Det er ikke så spændene.." påpegede han køligt.. Han lagde sig nu med ryggen til Tenshi.. kiggede ind i væggen med et mut blik.. derefter lukkede han øjnene.. .. jeg er så træt..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 18:38:51 GMT -5
"... og det er det måske at rage på mig?!" hvæser han. spændende.. PFFH!! han triller om på ryggen. ".. Okay.. Kio.. ud af skabet nu.." anklager han. ... For helvede... indrøm det..og når du har indrømmet, er jeg ude herfra!
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 18:42:48 GMT -5
"Bla bla bla.." mumlede han flabet.. -"Burde du ikke hellere sove..?" spurgte han roligt..
"Jeg er ikke bøsse.. jeg kan bare godt lide at.. pille ved dig" han fnøs, og smilte så, men lå stadig med ryggen til Tenshi.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 18:46:20 GMT -5
"sove? Jeg har jo næsten lige sovet 12 timer eller sådan noget!" fnyser han. Han sukker dog efter nogen tid, da han har nævnt det der. "Pille? Du er sgu syg.. Kio... Hvis du kan lide at gøre sådan ved andre af samme køn, så ER du jo gay!" han roder let op i sit pandehår... "Læg du dig bare til at sove.. Hvis jeg er gået når du vågner, så må du hygge dig."
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 18:48:22 GMT -5
Kio fnøs.. "Du har misforstået du.. det er kun dig"
Han vendte sig om mod Tenshi.. stilte sig på fire ind over ham.. så dynen hangpå hver side af Kio.. på maven havde han endnu et ar.. fra under brystkassen.. til under navlen.. han smilte ikke.. så bare Tenshi dybt ind i øjnene.. "Scared?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 18:53:06 GMT -5
Tenshi ser på Kio med et væmmet udtryk i ansigtet. "....... Hvorfor så det?" han skær en væmmet grimasse. Han lægger igen sine hænder mod Kios skuldre. "... HVIS du nu skulle være i tvivl... så kan jeg fortælle dig, at vi er af samme køn.." siger han med en lidt dvask stemme, og et tilsvarende udtryk
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 18:55:13 GMT -5
Kio nikkede let.. "I kno' very well.. little boy.." han smilte dvask.. og lænede sig nu ned mod ham.. han kyssede blidt hans hals.. også selvom der blev lagt hænder mod hans skuldre..
"Hmm.." han pustede ham blidt i øret. "Du er den jeg kender bedst.." han smilte svagt.. men køligt.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 18:59:34 GMT -5
".. Uhm.." han lukker øjnene med en svag lille lyd. "Kio.." mumler han stille.. Hans ører dirrer kort da han bliver pustet i det ene. "... Det har sgu da ikke noget med noget at gøre!" påpeger han en smule spidst. "Hold nu op med det der pjat.. Hvis du skal ligge her og dvaske den, kan jeg sagtens gå.."
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 19:07:04 GMT -5
"Lidt..?" han smilte skævt.. Kio tog fat om Tenshis kæbe.. tog hårdt fat om den.. "Du går ingen steder.. du skal blive her.. og ligge stille.." han smilte ondt.. men derefter blev det mildnet.. nu nussede han bare hans kind..
"Du ser sød ud fra den her vinkel.."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 19:11:13 GMT -5
Et lille gisp lyder fra de smalle læber. Hans blik fanges af Kios.. onde.. blik? .. Hvad er han ude på? tænker han en smule.. uroligt? Han lukker øjnene i, da Kio nusser hans kinder... hårdt sammenlukkede øjne. Han åbner dem dog stille. "... hvilken vinkel?" spørger han skeptisk.. ...Vinkel?
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 19:14:20 GMT -5
"Min vinkel jeg ser dig i.." han smilte roligt.. han rystede let på hovedet, så nogle hårlokker blev fjernet.. fra hans ansigt.. men faldt ned igen.. "Heh.." han tog nu fat om Tenshis kæbe igen.. holdt den fast, og kyssede ham nu midt på læberne.. hvis han kunne.. ville han sikkert skrige..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 19:18:04 GMT -5
Tenshis øjne spærres op.. og ja, han forsøger at skubbe Kio fra sig, ved at trykke mod hans skuldre.. forsøger at dreje hovedet væk.. Men han kan ikke kæmpe for meget imod.. for så spænder musklerne i hans krop.. KIO!! Hvad fanden laver du?!! tænker han.. egentlig ikke rasende.. mere en smule oprevet? Han ender dog med at lukke øjnene halvstramt sammen, og med en svag rødmen i kinderne, venter han nu bare på at Kio stopper kysset..
|
|