Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 10:28:40 GMT -5
"Når jeg trænger ind i dig" sagde han smisket og slikkede sig om læberne. han grinte lavmældt..
Kio tog fingrerne ud.. han kiggede på dem.. og slikkede så det våde af.. han så ondt ned på Tenshi.. "Er du klar..?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 10:44:08 GMT -5
Tenshi gør et spjæt da Kio snakker om at han vil trænge ind i ham.. "DET kan du lige vove på!" lyder det besk fra ham.. men egentlig er alt den bisterhed opstået på grund af hans frygt. han lader hånden glide med håndryggen op og tørre sine øjne for de irriterende tårer. "Hvad?! Nej! Du gør IKKE sådan noget!" hvæser han hidsigt... nu forsøger han så at kravle væk derfra.. skønt Kio sagtens ville kunne holde ham fast hvis det var det han ville. Nej nej nej! Han mener det?!!! tænker han febrilks.. skræmt..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 10:47:33 GMT -5
Kio lo mildt. "Awwwh..." han smilte langt.. han tog så fat i Tenshis hofter.. løftede dem lidt op.. så det var nemmere at trænge ind i ham.. "Bare rolig.. jeg skal nok være blid.. i starten." han grinte let.. nu gør jeg det..
Kio fik sine bokseshorts ned om hofterne.. og derefter.. trængte han ind i ham. "Nnh.." han lukkede øjnene og brummede let.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 10:51:04 GMT -5
Tenshi spræller, gør alt hvad han kan for at forhindre Kio i dette... men det nytter bare ikke.. han mærker Kios stærke hænder om sine hofter.. og dernæst en stram fornemmelse bagtil, samt en halvstor smerte... Hans nakke kastes bagud, med endnu et støn... et støn af smerte... Egentlig så er han ikke kun blevet ophidset af de ting Kio gjorde ved ham foran.. Naturens gang bestemmer jo at det bagtil også kan tænde nogle.. de fleste vel? Men det ændre ikke på, at det gør ondt af helvedes til.. "A~rh!! Kio, stop! please, lad være!" han lyder mere panikken nu end før, mens den ene hånd dækker for hans nederste del af ansigtet, med let spredte fingre, søger den anden hånd op ad for at lægge sig mod Kios brystkasse
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 10:53:49 GMT -5
"Jeg vender dig af med frygten... Nnh..." han smilte langt.. Kio skubbede til.. og fik sin penis (mwaah xD) længere ind i Tenshis røvhul (nu bliver det vulgært BD) .. han pressede hårdt til.. men gjorde det alligevel sådan så Tenshi ingen skader ville få.. han ville blive øm som det eneste. "Du vil have mere.. vil du ikke..? " sagde han ondt.. og gjorde bevægelsen dybere.. og hårdere.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 10:57:50 GMT -5
"Nej.. stop..." begge hænder er nu oppe at ligge mod Kios brystkasser.. Tenshi er bange... Han ser det hele passere revú... hans mor.. og hans far... voldtægterne.. Forskellen fra dengang og nu, er at Kio ikke er en hund, og vist ikke har i sinde at slå Tenshi i hjel.. Tenshis hjerte hamrer... han er bange... virkelig bange... Og da Kio spørger ham om han vil mere.. ryster han febrilsk på hovedet.. han vil have at Kio stopper! Men han når kun at åbne munden for at protestere, inden der i stedet for ord lyder et halvhøjt støn... halvt af smerte... og halvt af noget andet.. "Kio, nej! stop nu!" hans stemme knækker over.. delvist i et hulk, delvist i et støn.. ... Han voldtager mig..... er den eneste tanke der går igennem den lidt yngre kats hoved..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 11:03:21 GMT -5
Kios hjerne var lige ved at slå fra.. men så.. da han hørte de der bedene ord fra Tenshi.. fuck... Han gav et hårdt stød.. inden han så trængte forsigtigt ud af ham.. langsomt.. jeg nåede ikke engang at komme.. tænkte han surt.
Han nussede den grædene Tenshi på maven.. og kiggede undskyldene på ham. Kio kyssede ham på munden.. blidt.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 11:07:16 GMT -5
et ynkeligt støn lyder fra ham, da Kio gør et hårdt stød inden han trak sig ud... Tenshis arme glider op om nakken på Kio, og selv om Kio kysser ham, flytter han bare hovedet væk, og begraver ansigtet i Kios skulder... Den lettere smadrede kattekrop ryster svagt... Og.. han hyperventilere nærmest... Ikke fordi Kio var i ham, men fordi han jo var så forfærdelig bange... Og det gør jo også ondt... selv om nu er han i hvert fald udvidet, og ikke så stram.. men det er allerede begyndt at trække sig sammen igen... ... Jeg dør~ tænker han ræd... Kio er den eneste der har set Tenshi sådan her.. end ikke hundene der slog hans forældre i hjel, så ham så bange.. så ynkelig og rædselslagen...
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 11:09:58 GMT -5
"Shh... rolig.." han nussede blidt Tenshis kind.. derefter hans hals.. og derefter hans side.. nåh men.. så må jeg håbe.. han er knapt så bange for det næste gang.. han sukkede let. "Det skal nok gå.. der sker ikke noget.." han smilte lidt.. kyssede Tenshi i øret..
jeg håber han er okay..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 11:12:20 GMT -5
Selv om det gjorde ondt, så var det ikke så slemt som det kunne have været.. på grund af frygten, syntes Tenshi bare at det gjorde langt mere ondt end hvad det egentlig gjorde.. Han er jo også godt tildopet med smertestillende. "Hvorfor helvede ku du ikke bare høre efter når jeg sagde du skulle stoppe?!" hvæser han lavt.. en smule grådkvalt inden han sætter en 'klo' i ryggen på Kio.. sådan med de lettere skarpe negle.. "Håber fandme du rådner op nedefra!!" hvæser han bistert.. men grædende, stadig knugende ind til Kio..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 11:15:05 GMT -5
"Jeg ville vende dig af med frygten." sagde han bare køligt. han fnøs.. han lod mig ikke engang komme tsk... Kio mærkede de skarpe negle i sig.. men han kunne godt lide det.. så det generede ham ikke.. "Det gør jeg nok ikke foreløbig." han smilte skævt.
"Men bare rolig.. du er jo ikke død Tenshi.."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 11:18:20 GMT -5
"Vende mig af med hvilken frygt?! Fuck dig, Kio! alle er for helvede bange for at blive voldtaget!!" lyder det hvæsende fra ham.. han knuger endnu mere... klø'erne forsøger at gøre nok skade på Kio til at det skal føles ubehageligt. "Bøsse-møg-kat! Man skulle næsten tro du var en køter!!" hvæser han, men stadig hænger han knugende... de smertestillende virker nu så godt, at de bedøver ham nok til at han ikke kan mærke det i ribbenene.. "Ikke død? Nej men pas på at DU ikke ender ud i død tilstand!!"
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 11:20:33 GMT -5
"Tsk.. du kunne jo godt lide det.. hvis man kan lide det er det jo ikke voldtægt." han fnøs.. "Nhn.." han bed tænderne sammen .. efter at kløerne borede sig ned i ham.. nogle små blodstriber gled ned fra hans krop.. han smilte bare langt. "Køter? nææh.. " han trak på skuldrene.. nussede forsat Tenshi.
"Du kommer bare an."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 11:23:48 GMT -5
"Din idiot! Det er jo voldtægt når den det går ud over, ikke vil have det!" hvæser han... sætningen Kio sagde, glider igennem hans hoved en ekstra gang derefter.. så tilføjer han hys; "-Og jeg kunne ikke lide det!!" hans klør på den anden hånd river fat ligesom de andre.. for at bore sig ind i huden på den lidt ældre kat. "Du er fandme den værste! Er du forrædderkat?" hvæser han direkte.. For.. Kio bor jo i hus... måske han i virkeligheden var forrædderkat?
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 11:25:46 GMT -5
Kio sukkede tungt. "Jeg er ikke forræder kat.. Nhm.." han lukkede det ene øje i .. da den nu anden klør kom i ham.. "Hvis du bliver ved med på den måde.." hentydede han til det med klørerne i hans hud.. -"så får du mig måske til at komme." han smilte drilsk.
"Slap nu lidt af Tenshi." han smilte skævt.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 11:31:34 GMT -5
Tenshi flår til med kløerne.. Han er rasende på Kio ligenu. "Idiot!!" hvæser han vredt.. trækker hånden ned.. den søles ind i blod, inden den rammer som en syngende lussing i Kios ansigt.. naturligvis efter at han har sluppet med begge arme, så han ligger på ryggen ned i sengen. "Slappe af?! kan du fandme sagtens sige! det er ikke dig der lige er blevet voldtaget!!" hvæser han
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 11:37:53 GMT -5
Kio går i stå. som hvis hele hans liv blev sat på standby. Han fornemmer blodet i ansigtet.. den varme.. men nu kolde fedtede substans i hans ansigt. hans pupiller blev mindre.. "Uhm..." han smilte så langt.. og psykopatisk.. "Hææææh....?" en skygge lagde sig ned over hans øjne.. Han satte sig nu op.. "Tenshi...." lød det dybt fra ham.. han grinte lavmældt.
Kio gik nu hen til sin skuffe.. satte sig på hug og fik en nåle kasse frem.. han skævede psykopatisk mod Tenshi.. rejste sig op og gik nu hen til ham.. satte sig på sengekanten.. "Skal vi more os lidt..?" han så med de opspilede øjne på drengen.. han tog en nål op.. stak den i maven på Tenshi.. "Akupunktur.."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 11:40:42 GMT -5
Tenshi sætter sig op, lettere rystende, da Kio så underligt vakler væk..? "... Kio?" mumler han undrende.. han tager en kasse af en art?
Tenshi trækker dynen hen over sit skridt for at dække sig til.. En nål? "Hvad men~EAHRRH!!" hans ord glider over i et skrig.. Hans øjne spærres op, og han bukker frem ad... rædselslagne øjne flakkes op på Kio.. møder den ældste kats blik.. Psykopatisk blik... Hvad i? Tenshi skal lige nå at opfatte hvad der sker her,.
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 18, 2008 11:45:20 GMT -5
Tenshi grinte lavt.. "Det er rart... " sagde han med store opspilede øjne.. med det lange smil. han tog endnu en nål fra kassen.. "hvor skal jeg stikke den i..?" han stak den hurtigt i kinden på Tenshi.. blod... mere blod... !
Lidt efter tog han én til.. og lod den langsomt og truende nærme Tenshis øje. "Heh.... hehe.... hvad med i øjet..?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 18, 2008 11:47:42 GMT -5
Tenshi trækker ansigtet tilbage. "N-Nej! Nej det kan du godt glemme!!" han bakker bagud, hastigt og tilter ned fra sengen.. havner på ryggen.. Det gjorde ondt i hele hans krop nu.. både røven, maven, ribbenene... og nu hovedet også, eftersom det bankede mod gulvet.. godt at han var dopet til med så meget smertestillende.. ellers havde det her været uudeholdeligt. blodet løber ned fra nålen i hans mave.. heldigvis var den nål ikke så lang - men ret tyk... så den ramte ikke noget vigtigt
|
|