Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 13:03:43 GMT -5
Kio låste op til sin lejlighed, med den lille USB nøgle, han tørrede fødderne af på gulvtæppet inden han trådte ind i stuen, han tog sine sko af, og sparkede den ovre i hjørnet.
stadig havde han Tenshi i sine arme.. han skævede ned til ham, men gik så videre ind på sit værelse.. en hund sad inde i computer rummet og skrev på sin computer, kunne man høre på tastaturet. Kio havde erobret lejligheden, men ikke dræbt hunden, for.. nogle skulle jo betale regningerne.
Kio lagde Tenshi ned på sin seng, han lagde dynen over ham.. "Få dig noget søvn.." mumlede han så.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 13:07:10 GMT -5
Tenshi bliver båret ind.. lagt i sengen med dynen over sig.. Han ser op på Kio.. "... Hvorfor bor du egentlig her?" spørger han afdæmpet med en lille tricks mumlen. Han gnider sit ene øje.. Han kan høre noget.. der lyder som en skriven på et tastatur? ".. Okaay..? Hvem er din roomie?" han hæver et øjnbryn.. Hvad..? Han ser hen mod døren, så på Kio. "Er du forrædderkat?" spørger han mistænksomt. Han kan ikke rigtig tro det.. skulle Kio være en forrædderkat?! man kan jo ikke se noget ved hans øre..? "Hvad er din bagtanke?" - en masse spørgsmål...
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 13:15:49 GMT -5
"Jeg bor her, fordi jeg gerne vil gå i bad.. og ikke stinke." sagde han tørt. han kløede sin kind.
"Min roomie? en hund jeg holder fanget, så han kan betale regningerne." han trak på skuldrene med et let fnys. han var sådan ligeglad.. hvis hunden forrådte ham, ville han slå ham ihjel.
"Jeg har ingen bagtanke. du kan jo ikke dø endnu vel?" han trak på smilebåndet, men lod så det glide ned til hans kølige mine, han gik over og tændte for tv'eet. et musik program.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 13:17:28 GMT -5
"Du vil gå i bad? du kan sgu da bare bryde ind og gå i bad hvis det er det du vil!" snerrer han en smule afdæmpet.. Han bryder sig ikke meget om, at Kio bor sådan et sted. "Hvorfor vil du leve som fjenderne? Du ER sgu da kætterkat!" han sætter sig op, men skær en grimasse og må lægge sig ned igen. "... Føj!" snerrer han lavt. "Hvad med de der smertestillende? eller var det bare fup på grund af dine bagtanker, som du hårdnakket påstår ikke at have nogle af?" spørger han en smule spidst.. Han taler lettere hurtigt.. meget udspørgende..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 14:50:08 GMT -5
"Jeg lever, som vi kunne og kan komme til at leve.." han sukkede tungt og kløede sig opgivende i nakken.. han gik roligt over og satte sig på kanten af sengen, så den gav et lille knirk.
"Dem har jeg.. to sekunder." Han trak svagt på smilebåndet, og gik ud efter pillerne i køkkenet.. lidt efter kom han tilbage med et glas vand og 2 piller i hånden.. han gav ham dem.. "Her."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 15:06:16 GMT -5
Tenshi fnyser bare. Flab... tænker han bistert..
Han ligger bare på ryggen og stirrer op i loftet, mens han venter på at Kio kommer tilbage.. .. Gad vide hvor Fluke tog hen? hans tanker kredser om den dumme køter.. var han mon okay? Han mærker efter på sin lomme.. han har stadig Flukes mobiltelefon..
Kio kommer ind igen, og han sætter sig op.. ganske vist med en del smerte.. Han tager imod pillerne og glasset med vand. .. Mon det nu er de rigtige piller? han ser lidt mistænktsomt på Kio.. men så tager han pillerne, sluger dem og bunder så glasset med vand. "Arhg!!" han lægger sig ned igen.. glasset, som nu er tomt, falder ned på gulvet ud af hånden på ham.. men det går dog ikke i stykker
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 15:11:49 GMT -5
Kio så bare på ham, imens han slugte pillerne osv.. han så lettere opgivende på Tenshi, da han sikkert fik smerter igen.. "Dø nu ikke.. vel?"
Han rejste sig op nu, gik over til sit skab og fandt en stor sort t-shirt, som Tenshi kunne have på.. han gik tilbage til sengen.. "Så.. du skal ikke have tøj på imens du ligger i sengen.." det kunne lyde så forkert.. men det kio mente var.. at Tenshi ikke skulle have dét tøj på, men den store t-shirt.. Tenshis sko var også taget af..
Kio kravlede ind over ham.. med t-shirten knuget til sin hånd.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 15:27:20 GMT -5
Tenshis blik følger Kio. "Pffh.. bare rolig.. jeg overlever.." snerrer han lavt.. egentlig snerrer han kun på grund af smerterne..
Da kio så siger det der med at han ikke skal have tøj på, mens han ligger i sengen... ja, så forstår Tenshi den naturligvis i den vej, at Kio syntes han skal være nøgen.. Men det at Kio så i næste nu, kravler ind over ham, vælter en kraftig rødmen ind over hans kinder. "Hey! Stop det pis der, pervert!!" hvæser han, og løfter armene op, klasker dem mod Kios skuldre for at skubbe ham væk... Hvad fanden har han gang i?!!! tænker han en anelse febrilsk..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 16:33:39 GMT -5
"pervert?" han hæver undrende øjenbrynet.. Kio rækker ham nu t-shirten.. holder den over hans ansigt.. "Du skal have den her på.. du skal ikke have alt det der tøj på.. når du ligger under en dyne.." han smilte skævt..
-"Hvad tænker du på? pervert.." han smilte hånene, og flyttede sig så fra ham..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 16:40:11 GMT -5
Tenshi rødmer bare endnu mere af den grund. "Nok fordi du sagde, og jeg citere; i]Du skal ikke have tøj på imens du ligger i sengen[/i]" fnyser han.. men flår T-shirten fra Kio.. han sætter sig besværet op og lægger den ved siden af sig.. Så trækker han sin bluse over hovedet, dernæst tanktoppen.. Han regner med at Kio glor væk.. tja.. ellers, så får Kio vel bare set lidt bar hud... - men ikke så meget mave.. for Tenshis bukser sidder som altid helt oppe over navlen..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 16:49:21 GMT -5
Kio fnøs med et lille smil. "Ja.. hver hjerne opfatter det jo på hver sin måde.. ik?" han hævede et øjenbryn, og så med et langt smil på Tenshi..
Han kiggede dog ikke væk da Tenshi skiftede tøj.. men det irriterede ham dog.. at Tenshi havde sine bukser så højt oppe.. "Du skal også have bukserne af.. skal jeg hjælpe?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 17:02:08 GMT -5
Tenshi koger lidt op da Kio siger det der med forskellig opfattelse.. Han fnyser bare utilfreds og ser væk.. stadig svagt rødmende..
Lettere flovt egentlig..
Da Kio så spørger om han skal hjælpe ham med at tage bukserne af, får han et sarkastisk svar tilbage; "Ih jo da Kio.. så kan du også lige hjælpe mig med at få T-shirten på, og, og og, og lægge dynen over mig igen..." han gør en pause efter at have sagt det med en fremprovokeret lys tone. "... Tror du selv?" spørger han så bare vrissent med en vending af øjnene..
Han forsøger at rejse sig op.. men det tager en del tid for ham, bare at få ranket ryggen helt så han kan gøre klar til at rejse sig op...
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 17:05:53 GMT -5
Kio så lidt på ham.. han himlede med øjnene..
Da Tenshi prøvede at rejse sig op, og tage bukserne af.. men ikke kunne.. gik Kio hen til ham.. han lagde ham forsigtigt ned igen.. satte sig over ham, og lukkede bæltet op, og derefter bukseknappen, lynede ned.. og begyndte at trække bukserne forsigtigt af.. "Heh.." sagde han så bare.. "Kan du klare resten selv..?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 17:19:33 GMT -5
"Hey?!!" udbryder han da han bare bliver lagt tilbage af.. "Stop med at blande dig!!" får han hvæst fra sig.. Det smertestillende er begyndt at virke, så nu kan han snakke igen uden at blive lammet i smerter.. Selvfølgelig forsøger han også at holde Kios hænder fra sig.. men der kan man så hurtigt afgøre, at Kio har flest fingermuskler. Han slynger dog hovedet tilbage af med et lille smertegisp, da han trækker i bukserne. "-Så vær dog forsigtig!!" hvæser han sammenbidt.. .. Fuck det gør nas!!
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 17:24:15 GMT -5
"Ups, undskyld." sagde han køligt og flyttede sig fra Tenshi.. og hev forsigtigt ned i bukserne.. da han fik dem af ham, lagde han dem på gulvet, og satte sig på sengekanten igen.. han kiggede roligt på tv'eet, derefter ned på Tenshi.. "Nåh..? virker pillerne..?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 17:26:54 GMT -5
Tenshi når ikke rigtig protestere mere, inden Kio har trukket bukserne helt af ham.. "For helvede.. fuck dig!!" snerrer han lavt.. trækker dynen hen over sig op til maven, inden han begynder at trække i T-shirten, mens han ligger på ryggen. "Lidt.." mumler han bare som svar.. lukker øjnene lidt.. Tænk at jeg ofrede mig for den køter?!
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 17:35:08 GMT -5
Kio kløede sig i øret, og gabte svagt.. "Mhmm..." han gned sig let i øjet, og sukkede lidt.. -"Det var godt." sagde han halvgabende.. han rejste sig op og gik ud af rummet.. ud i køkkenet og hældte noget vand op i et glas.. drak af det.. og lagde den i vasken igen..
han kom traskende ind på værelset, ovre fra døren af så han på den liggende Tenshi.. han gik nu roligt hen til sengen, satte sig, og lænede sig nu mere ind over katten.. "Rart at ligge i en blød seng..?" deres næser var få milimeter fra at røre hinanden.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 17:43:50 GMT -5
Han ligger bare på ryggen med halvlukkede øjne mens Kio går ud... "... Kæft mand.." mumler han lavt for sig selv.. Jeg må nødt til snart at komme op.. komme i gang igen!! tænker han bittert. Kio træder ind igen.. men han åbner ikke øjnene.. først da han mærker sengen give efter da Kio sætter sig.. Deres ansigter er nær, mens Tenshi bare hæver det ene øjnbryn. "... Ikke specielt.. Hvorfor?" spørger han bare en anelse undrende.. Mærkeligt spørgsmål, efter Tenshis mening. "Gider du lige gi lift luft hva?" spørger han så og lægger sine hænder mod Kios skuldre, for at skubbe ham lidt væk.. Tenshi er ikke så glad for at folk er så tæt på ham..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 17:48:54 GMT -5
Kio slikkede ham på næsen, lige inden han flyttede sig fra ham. "Ah.. ikke for noget." han trak på skuldrene.. "-mhmm.. hvis du vil hvile.. kan du bare lukke øjnene og sove.."
Kio så ned på ham, med rolige, men kølige øjne. han smilte skævt.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 17:51:31 GMT -5
Tenshi skær en grimasse, da Kio slikker ham på næsen. "Adr!" mumler han lidt skingert. "Jeg er ikke træt.. jeg var lige vågnet da du fiskede mig ud.." mumler han.. Han skæver over mod tv'et. "... glor du seriøst på de hundeduller der?" spørger han undrende, da en musikvideo med en ung køterkvinde danser letpåklædt rundt. .. Desuden er man ikke tryk ved at sove, når du er om mig på den måde der.. tilføjer han i sine tanker, efter at have skiftet emne
|
|