Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
The apple falls, dont you think?
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 19:19:56 GMT -5
Lidt efter da Tenshi var faldet mere til ro.. stoppede han kysset.. han så ham forsat i øjnene, ligesom før.. men nu.. med et mere glimt i øjnene.. "Good eh'?.." han så roligt på ham, men smilte langt.. derefter blev hans ansigt det samme kølige ansigt.. han sukkede tungt..
"Be a good boy.. now.." han fik sin hånd sneget ind under Tenshis' store t-shirt.. derefter lod han sine negle bore en smule ind i Tenshis hud på hans mave.. og lod dem glide ned.. dog begyndte han ikke at bløde eller noget.. der kom kun nogle røde mærker efter det.. han smilte..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 19:27:12 GMT -5
Tenshi ser arrigt på Kio. "Nej.. drop det nu, for helvede.." siger han lavt, lettere irritabelt.. Det gibber i Tenshi, da Kios hænder rør ham under trøjen. "Aeh~" han bider tænderne sammen.. det gjorde ondt, det sæt hans krop gav fra sig på grund af ribbenene.. Han skal dopes en helt del mere for at smerten vil dulmes ordenligt.. Hans mave bliver så ridset på. "Av.. Kio stop det der pis!" siger han lavt.. lettere snerrende.. Kio må snart bemærke, at Tenshi snakker en hel del... "Som jeg sagde, du ER bøsse!" han drejer ansigtet væk med et fnys.. selvfølgelig griber hans hænder nu efter Kios hånd..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 19:30:01 GMT -5
Kio flyttede sin hånd.. "Ah.. du kan ikke lide sådan noget..?" spurgte han hentydene det til hånden.. han smilte opgivende.. nå da..
"Du snakker meget." påpegede han med et undrende ansigts udtryk.. ja.. en hel del faktisk.. -"gør din ryg stadig ondt..? skal du have nogle flere piller..?"
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 19:33:15 GMT -5
"Nej jeg kan ikke lide at blive rørt ved af andre mænd, kio!" påpeger han skarpt. Tenshi lukker øjnene, åbner dem igen.. lukker dem så igen... ".. Ja.. noget må man jo gøre for at få dig til at stoppe den der wierd acting der.." mumler han inden han åbner øjnene igen. "Det er ikke min ryg... Mest ribbenene... Men jeg har ikke forstand på piller.. bedøver de mere hvis man tager flere af dem?" han klør sig lidt på kinden med en pegefinger..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 19:35:31 GMT -5
"Heller ikke af kvinder." påpegede han, med et skuldertræk..
"Ja.. du bliver bare ret dopet.. og sådan lettere.. tåget.." sagde han svagt.. han lod en hånd køre igennem sit hår igen.. med et lille smil..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 2, 2008 19:37:52 GMT -5
".. Jeg har andre ting at tage mig til, end at fløjte rundt med kvinder.." han ser til siden med et fnys. Helt ærligt.. som om jeg har tid til det! tænker han fornærmet. Han ser dog op på ham igen. "Hmm.. Hvis det dæmper smerterne lidt.. for det er ikke rigtig til at holde ud..." han rynker næsen... gnider sit ene øje en lille smule
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 2, 2008 19:42:40 GMT -5
Kio nikkede og rejste sig op.. han gik ud i køkkenet på bare tær.. og fandt to piller mere.. og et glas vand.. han kom ind til Tenshi igen..
"Her.." sagde han og rakte ham pillerne og glasset.. han kløede sig i nakken, og så rundt.. slukkede nu for tv'eet.
//frys
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 3, 2008 14:34:39 GMT -5
Tenshi tager imod dem.. mumler et eller andet, som måske godt kunne forveksles med et lille "tak" Han sluger pillerne, drikker glasset med vand.
Han ser lidt på Kio... Hans øjne sluger i sig hvordan Kio ser ud, som han står der uden bluse på.. faktisk jo kun i boksershorts..
en svag rødmen glider over Tenshis kinder, og får ham til hastigt at smække blikket ned ad. "SKAL du absolut rende rundt uden bluse?" mumler han afdæmpet
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 3, 2008 14:37:08 GMT -5
"Generer det dig? - dig som ikke er til fyre..?" han hævede øjenbrynet og så på Tenshi.. med et lille svagt hånene smil..
Kio lagde sig tilbage i seng.. han kiggede lidt på Tenshi.. "hmmn.." han lagde sin hånd nede ved kattens skridt.. -"Nah, helt liderlig er du ikke endnu.." han smilte skævt.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 3, 2008 14:43:06 GMT -5
"Geh?!! Det.. provokere mig bare.. stop dog det pis der!" hvæser han.. straks går han i forsvarsmode. Han ser væk med et fnys..
Hans blik følger Kio, da han lægger sig igen.. Han ser lidt olmt på ham, da han kan mærke dynen rykke lidt på sig.. han regner med at Kio bare vil røre hans mave igen.. men da han rør længere nede, går der et sæt igennem Tenshi. "STOP DET PI~aaeh!!" hans krop stivner som et bræt, eftersom ribbenene gør ondt. ".... aav.." mumler han lavt, irriteret.. trækker hænderne ned for at skubbe Kios hånd væk. "Hvorfor kan du ikke holde nallerne for dig selv?"
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 3, 2008 14:46:24 GMT -5
Kio grinte køligt.. "Fordi.. " mumlede han bare.. han puttede sig mere ind til Tenshi, rigtig smiskende.. han begyndte så at nappe i drengens hals igen.. og slikkede med sin fugtige tunge på den..
"Heeh..."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 3, 2008 14:47:58 GMT -5
Tenshis kinder blusser let op endnu engang.. han forsøger at flytte Kios hoved fra sin hals med den ene hånd. "Fordi hvad? Kio for helvede tag dig lige lidt sammen! Pebberjomfru! fandme hva du er! stop så!" hvæser han anklagende
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 3, 2008 14:51:15 GMT -5
Kio trak på skuldrene og stoppede så. "Okay så." han smilte skævt.
Kio vendte ryggen til Tenshi og lukkede øjnene.. "Så godnat da." sagde han køligt, og tog dynen godt over hovedet.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 3, 2008 14:55:59 GMT -5
Tenshi ligger lidt.. gyser en smule.. Han kan stadig mærke Kios læber mod sin hals.. tungen.. eller what ever det nu var.. Det sitre en lille smule i huden, og får ham til at lægge en blid hånd mod halsen. ... Hvorfor kilder det stadig...? tænker han en smule undrende... Ved Fluke kildede det ikke på samme måde hvis han gjorde sådan.. Måske fordi de oftest nærmest "brød" med hinanden når Fluke gjorde sådan? Her var Tenshis hjerne nærmest vænnet til tanken om at ligge ved siden af Kio..
Godnat..? tænker han. "... Kio.. den er.. 7 eller sådan noget?" siger han undrende. han trækker dog så blot løst på skuldrende.. "dig om det.."
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 3, 2008 14:57:53 GMT -5
Kio sætter sig op.. kun 7 ? ... nåh.. "Kun 7..? der kan man bare se.." hans øre sitrede let.. han kløede sig i nakken, med sin hånd og skævede så en smule til Tenshi..
"Skal vi så hygge os i stedet?" spurgte han charmerende.
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 3, 2008 15:03:23 GMT -5
Tenshi ser lidt olmt på ham. "... Hvad fuck er dit problem?" han lader en hånd glide op i sin pande. "Hvis du vil 'hygge' dig med nogen, så gå dog ud til din køterslave.. den har sikkert været dit offer en milliard gange før!" han ser væk.
Der går nogle sekunder inden han så tilføjer; "- Og jeg er IKKE bøsse!"
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 3, 2008 15:06:32 GMT -5
"Pff.." Kio lod en hånd køre igennem sit hår.. "nåh men.. hvis du ikke er bøsse.. hvorfor rødmer du så?" spurgte han smiskende, og nussede Tenshis' pande..
"Du er sød."
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 3, 2008 15:20:04 GMT -5
"Jeg rødmer nok fordi du.. øh.." hans øjne misser lidt, inden de lukkes halvt i da Kio nusser hans pande. "Nok fordi du stiller mig i forlegenhed! nok derfor.." han vender øjne.. "Det er dig der er bøsse.." han drejer ansigtet væk..
et eller andet sted, er det faktisk lidt hyggeligt, at ligge og diskutere med Kio.. om noget så ligegyldigt som det her.. Det er lang tid siden at han har snakket med nogen omkring andet end krigen..
|
|
Kio-Sama
Junior Member
Tilh?nger af kattene
|
Post by Kio-Sama on Dec 3, 2008 15:22:55 GMT -5
"Aha.. så siger vi det.." han smilte skævt, og nev Tenshi i kinden.. -"men.. jeg er altså ikke bøsse." han kiggede køligt på Tenshi..
must touch.. Kio rev dynen af ham.. så den lå for enden af sengen.. han smilte skummelt.. "Tenshi.." han satte sig ind over ham.. og begyndte så at nappe i hans brystvorte.. hans negle rev ham en smule i siderne.. Kio var gået lidt amok..
|
|
|
Post by Tenshi on Dec 3, 2008 15:25:59 GMT -5
"Ih nej du er ikke bø~ARH! hvad fuck laver du?!" udbryder han med et hvæs, da Kio nærmest flår dynen væk, flår blusen op og sidder hen over ham. Han lukker øjnene med en lille svag lyd og drejer hovedet til siden. "Stop det din megaperv!" han lægger hænderne mod Kios hoved.. bidder tænderne sammen.. det at Kio flår sådan i hans sider, gør det ikke just bedre for ribbenene.. Men han er temmelig sikker på, at det er Kio ret ligeglad med. Hans ben gør også nogle protesterende spjæt.. men ikke for voldsomt, eftersom han ikke vil forvolde smerte på sig selv
|
|