Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 8, 2008 14:02:27 GMT -5
Denne villa er stor i 2 etager. Mere end 6 værelser. 3 badeværelser 1 stort køkken 1 stor spisestue/stue 2 store stuer. En stor have med swimmingpool og en lækker terrasse.
------------------------------------------------------------------------------------------
Kanoe står i køkkenet og laver mad. Kun til sig selv da hans storesøster Klio ikke er hjemme i aften. Hun er nemlig ude og feste igen, som hun plejer. Kanoe trænger til selskab, men han klarer sig med mad foran tv'et som han kan se herfra hvor han står. Han har skruet en del op og står i en liflig duft af stægte grønsager og kød.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 8, 2008 14:05:22 GMT -5
Kioshi, der havde opdaget en addresse på bagsiden af hans tegning, kom gående forbi villaen. Han stoppede op i nogle sekunder og betragtede den med et undrende blik. ,,..mhm.. Det kan da umuligt være her..." Mumlede han med en del overraskelse i stemmen. Han så sig hurtigt omkring for at sikre sig, der ikke var andre. Kort slog kattedrengen et slag med halen, inden han bevægede sig hen til den nærmeste dør han kunne se. Han vippede let med ørerne, inden han med sine behandskede hænder bankede let på døren, en smule nervøst.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 8, 2008 14:15:40 GMT -5
Kanoe hørte nogen banke og han tørrede sine hænder af i et viskestykke og skruede lidt ned for tv'et og gik hen til hoveddøren og åbnede. "Aaah.. Kioshi!" sagde han med et stort smil, "det var godt du havde set det! Jeg havde jo glemt at sige det så jeg nåede lige at skrive det før du smuttede igen." sagde han med et grin og åbnede døren helt. "Kom du bare ind.. Jeg ved godt det måske er et stort hus i forhold til hvad du er vandt til.. men sådan er det at være musiker." sagde han og trak på sine skuldre. "Var det svært at finde herhen? altså det er vel ikke så tit du kommer her?" sagde han og smilede skævt.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 8, 2008 14:24:16 GMT -5
Kioshi tog sig forskrækket til brystet, da han pludselig så en velkendt skikkelse. Et smil bredte sig roligt på hans læber, inden han trak let på skuldrene. ,,..Hm." Mumlede han og nikkede let på hovedet. ,,Tjah.. Kunne næsten ikke undgå at se det." Sagde han lavt og sendte Kanoe et smil. Hurtigt lod Kioshi blikket glide rundt, inden han sukkede let. ,,neh.. Det har du ret i. Det ligner ikke liiiiigefrem mit eget hjem." Lo han let og vippede kort ørerne tilbage. ,,.. Men det er flot." Roligt lagde han armene over kors og så tilbage på Kanoe. ,,.. Nejøh.. Jeg kommer her ikke så tit, men det eneste svære var, at sørge for jeg ikke blev opdaget af nogen." Mumlede han og trak på skuldrene.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 8, 2008 14:40:55 GMT -5
"Så skynd dig hellere at komme ind.. det er godt at jeg allerede har trukket gardinerne for." sagde han med et smil og lukkede døren bag Kioshi. "Jeg er lige igang med at lave mad, min søster er ikke hjemme men jeg laver altid mere så hun kan varme noget op når hun nu engang kommer hjem fra sin fest." sagde han og gik ind igennem den åbning hvor der skulle have været en dør indtil stuen men det var mere som et huld, eller en stor bue. Han gik ind i stuen og et trin op og vupti køkken! Han rørte lidt rundt i noget og åbnede køleskabet og hev en flaske med noget hvidt i ud af køleren. Han satte den på bordet. "så du kommer nok ikke til at se min søster i aften men du kan få noget at drikke." sagde han og nikkede hen mod flasken som han havde stillet på kanten af bordet. Lidt dumt da den godt kunne vælte.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 8, 2008 14:58:09 GMT -5
,,uh.. Okay.." Mumlede han og famlede sig helt ind, inden døren blev lukket bag ham. ,,.. Jeg føler mig som en eller anden morder, som du er ved at skjule.." Sagde han og lo let, imens han rystede på hovedet. ,,.. Mad..?" Startede Kioshi lavt og så undersøgende rundt, ,,.. betyder det så, at du rent faktisk kan lave mad? Det havde jeg godt nok ikke troet.." Sagde han sarkastisk og smilte skævt. Han slog hurtigt et slag med halen, imens han bare fulgte efter Kanoe. .. Det er helt utroligt.. Det her er like.. 100 gange større end vores hus. Og vi er 6 mennesker. Han rystede kort på hovedet og så bare fortsat rundt med et; "hmm.." Hans smile skiftede pludselig til et skuffet ansigtsudtryk. ,,.. aww.. Jeg havde ellers glædet mig til at møde din søster." Lo han og smilte endnu engang bredt. Han stoppede op da de nåede køkkenet. Kort betragtede han alting og foldede armene over kors. ,,..mhm.." Lød det fra ham, da han opdagede mælken. Hans ansigtsudtryk skiftede hurtigt til et muntert et. ,,.. sque.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 11, 2008 14:11:11 GMT -5
Kanoe grinede og smilede stort "Ja jeg kan lave mad. det er ikke mange der regner med at jeg laver min egen mad, men det gør jeg altså." sagde han og smågrinede. Han lagde ikke mere mærke til flasken på bordet og slukkede for det kogende vand og begyndte at putte mad op på en tallerken. "Tag du dig noget at drikke." sagde han og nikkede igen mod flasken. "Og så føl dig bare.. øh.. hjemme så du kan bare gøre hvad du vil." sagde han og smilede.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 11, 2008 14:21:23 GMT -5
,,..Hm.. Jeg er sikker på, du styrer til at lave mad." Mumlede han og smilte skævt. Billedet af Kanoe stående i et køkken med forklæde på, dukkede op i hovedet på ham. Han lo lavt ved tanken og rystede derefter på hovedet. ,,mhm.." Hans blik blev derefter fanget af flasken med mælk i. Han betragtede den kort. Undrede sig over hvorfor Kanoe havde valgt at sætte den så tæt ved bordkanten. Han trak dog bare på skuldrene, inden han vadede helt hen til bordet. Med et lavt suk famlede han ud efter den, men klodset som Kioshi altid havde været, skubbede han istedet svagt til den, så den straks begyndte at dingle truende frem og tilbage. Han så i nogle sekunder forskræmt på den, inden den til sidst tippede til den ene side.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 11, 2008 14:30:48 GMT -5
"Ah.. styrer og styrer.. Men jeg har da fået gode anmeldelser." sagde han og smilede og nippede til sin mad. Kanoe tænkte på Kioshi og smilede med lukkede øjne. Han tænkte ikke på noget andet før han hørte en lyd af splintret glas. Han så skræmt op og så over mod Kioshi for først at sikre sig at han ikke var kommet til skade. Han opdagede da at det bare var mælke-flasken der var faldet på gulvet. Han gik roligt hen mod det rod der nu lå på gulvet "det skal bare rydes op." sagde han og havde stadig sit smil på. Han var slet ikke sur.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 11, 2008 14:37:50 GMT -5
Kioshi stod bare og så halv fortabt ud. Han blinkede et par gange med de grønne øjne, inden han bakkede et skridt ud. ,,.. uh.. Kanoe.. Det må du undskylde.." Mumlede han og bed sig svagt i underlæben med et undskyldende blik. Han så hurtigt rundt efter noget at rydde det hele op med. ,,..Hm.." Han slog et kort slag med halen og sukkede. Kanoe tænker sikkert et eller andet som 'Håbløse møgkat'.. Tænkte han og rystede opgivende på hovedet. Kioshi stoppede pludselig op og virrede let med næsen. Et svagt smil bredte sig på hans læber, inden han så tilbage på Kanoe. ,,..Hm.. Det dufter da i hvert fald godt.." Mumlede han og vippede ørerne tilbage med et fornøjet, dog stadig halvbekymret, blik.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 11, 2008 14:43:02 GMT -5
Kanoe var allerede næsten færdig med at ryde op "Det går nok." sagde han og smilede. "Du skal da bare smage hvis du har lyst." sagde han og grinede. "Der er rigeligt med mad." sagde han og blev uopmærksom et øjeblik. Han skar en grimasse da han skar sig på et skår og hans finger begyndte at bløde. "fandens også!" sagde han og blev en anelse sur.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 11, 2008 14:50:52 GMT -5
Kioshi rystede let på hovedet. ,,Nej det går nok.. Jeg er ikke su-.." Mere nåede kattedrengen dog ikke at sige, før han blev afbrudt af en lav knurren fra hans mave. Han smilte skævt og lod blikket glide væk fra Kanoe. .. afsløret. Hans blik gled dog hurtigt tilbage på Kanoe, da han hørte Kanoe sige noget. Han vippede endnu engang ørerne tilbage og famlede sig hen til Kanoe. ,,.. hm..? Er du okay, Kanoe?" Mumlede han og betragtede ham kort. Uden at vente på et svar, famlede han fat i Kanoes hånd. Han betragtede kort hundens sår uden rigtig at sige noget.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 11, 2008 14:55:20 GMT -5
Han smilede "der er vist en der er sulten." sagde han grinende og smilede. "Jeg er helt ok.. det er bare en lille rift." sagde han men nåede ikke at sige mere da Kioshi allerede havde fat i hans hånd. "jeg mener det! Jeg er helt ok." sagde han og prøvede langsomt at tage sin hånd til sig men lod den dog ligge.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 11, 2008 15:01:01 GMT -5
Kioshi smilte skævt af Kanoes første kommentar. ,,Hm.. En smule, ja..." Han så derefter på Kanoe med et nægtende blik. Derefter lod han opmærksomheden glide tilbage til Kanoes finger. Tavst lod han den ene finger glide hen over såret, imens han overvejede, hvad han skulle gøre ved det. Efter kort tid fandt han dog på noget. Kort så han på Kanoe og smilte svagt, inden han pressede læberne mod såret på Kanoes finger. Og der gik ikke mere end 1 sekundt, før han havde sluppet Kanoes hånd og istedet så ud som om, han var blevet malet i hovedet med rødt maling.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 11, 2008 15:11:41 GMT -5
Kanoe blev helt chokeret da det ikke lige var det han regnede med at Kioshi turde men Kioshi gav jo også hurtigt slip igen og han så på Kioshi og var helt paf. Han lagde mærke til at Kioshi var blevet helt rød i hovedet "øhm.. tak." sagde han stille og så Kioshi i øjnene. Han lænede sig en smule fremad men stoppede så ca 10 cm. fra Kioshi's ansigt. Han burde tænke sig lidt op.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 11, 2008 15:17:55 GMT -5
Kioshi bed sig hårdt i underlæben og smilte undskyldende. ,,U-uhm..." Lød det fra ham, inden han mærkede rødmen blive mere tydelig. Kort rystede han opgivende på hovedet, så pandehåret dækkede hans øjne. Han blinkede efter nogle sekunder overrasket med øjnene, da han opdagede Kanoe var kommet tættere på ham. Han betragtede bare Kanoe uden at sige et eneste ord, imens hjertet bankede hårdere mod hans bryst. Mest fordi han følte sig utrolig dum og hadede akavede situationer.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 11, 2008 15:23:12 GMT -5
Kanoe var ligeglad lige nu og lænede sig mere frem og kyssede Kioshi lidenskabeligt på munden og lænede sig så meget over imod Kioshi at de måtte vælte. Han var ligeglad med alt. Simpelthent ALT! Han ville have Kioshi uanset hvad.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 11, 2008 15:28:36 GMT -5
Kioshi så forskrækket på Kanoe, som pludselig havde besluttet sig for at kysse ham. Han prøvede forgæves at famle sig væk fra Kanoe, men nåede det ikke, inden de væltede bagover. Overrasket vippede han ørerne helt tilbage, inden han til sidst opgav at kæmpe imod. Desuden vidste han allerede, at Kanoe var meget stærkere end ham selv.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 11, 2008 15:34:51 GMT -5
Kanoe for hurtigt væk fra Kioshi og rejste sig op og gik hurtigt et par skridt tilbage og vendte sig hurtigt om og tog sig til panden. "Undskyld!" sagde han og var meget vred og frustreret på sig selv. "Jeg... Jeg ved ikke hvad der gik af mig." sagde han og hans hånd dækkede for hans ansigt som vari en frusteret ansigtsbevægelse. Han slog sig selv i hovedet Hvor dum er du lige?! Du kan ikke bare skræmme ham på den måde! tænkte han og var meget vred på sig selv over sin dumhed. Over DEN dumhed han havde begået.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 11, 2008 15:41:41 GMT -5
Kioshi famlede sig fortumlet op at sidde, trak benene ind til sig og så bare skræmt på Kanoe. Han vippede ørerne helt ind til hovedet og bed sig hårdt i underlæben. ,,.. uhm..." Mumlede han, men tav dog. Han anede egentlig ikke hvad han skulle sige. Istedet lod han blikket glide væk fra Kanoe, inden han med et suk begyndte at betragte sine fødder. Det er også min egen skyld.. Jeg er en total.. forvirret weirdo..
|
|