Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 11, 2008 15:46:58 GMT -5
Kanoe vidste ikke hvad han skulle stille op med det her. Han vendte sig mod Kioshi igen og sukkede. Han gik hen til Kioshi igen og satte sig på knæ foran ham og så ham ind i øjnene. "Undskyld Kioshi.. Men du er bare... så... dejlig.." sagde han og mente hvert et ord.
//Frys
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 13, 2008 8:24:25 GMT -5
Kioshi fulgte Kanoe med blikket, da han satte sig foran ham. Et undrende blik betragtede den ældreårige hund foran ham. ,,Ka-kanoe... Jeg.." Startede Kioshi, men stoppede da han ikke vidste, hvad han dog skulle sige til det hele. Roligt begyndte han dog at ryste på hovedet. ,,Kanoe.. Det.. Jeg mener.. Jeg er en kat.. og.. du.. er en hund.. Nej.. det...."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 13, 2008 8:33:16 GMT -5
Kanoe rørte forsigtigt Kioshi's kind. Silkeblødt og næsten ikke. "Kioshi.. Katte og hunde vil før eller siden kunne enes.. revulutionen vil komme." sagde han med et smil "Så hvorfor ikke starte her?" spurgte han og smilede skævt og så spørgende på Kioshi.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 13, 2008 8:45:18 GMT -5
Kioshi betragtede tavst Kanoe, imens han overvejede et svar. ,,..Måske, men.. Hvis jeg bliver set sammen med dig, vil alle de andre katte, tro jeg er en forrædder kat - hvilket jeg ikke er." Han sukkede tungt og så ned i gulvet. ,,.. Det vil jeg ikke have de skal tro om mig.."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 13, 2008 8:51:44 GMT -5
Kanoe rejste sig op "Nej det kan jeg godt se.." sagde han og så ned i gulvet. "Men...." sagde han men stoppede da han ikke kunne finde på mere at sige. Han gik over til sin tallerken og tog en bid af noget kød og noget ris. Han sad stille og spiste lidt mens han tænkte. Han ville jo så gerne være sammen med Kioshi men hvis et kunne gå ud over Kioshi at de var sammen så var det jo Kanoe's skyld og det ville han slet ikke kunne tåle.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 13, 2008 8:55:10 GMT -5
Kioshi fulgte Kanoe med blikket, da han rejste sig op. Et kort suk lød fra den rødhårede dreng, inden han tog sig til hovedet. Hans blik gled hurtigt tilbage på Kanoe. ,,.. men hvad..?" Spurgte han lavt og begyndte tavst at pille ved en tot af hans røde, pjuskede hår.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 13, 2008 11:07:27 GMT -5
Kanoe så på Kioshi med et blik blandet af tristhed og vrede. En ægte ulvs øjne viste sig og han stirrede "Der var ikke noget." sagde han og så ned igen, ned på sin mad. Han havde mistet appetitten nu. Også selvom han stadig var sulten. "Jeg...Jeg ved ikke hvad jeg skal stille op nu." sagde han en anelse vredt og lukkede sine øjne.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 13, 2008 11:16:17 GMT -5
Kioshi bed sig svagt i underlæben, inden han lod blikket glide lidt rundt. ,,ah.. Okay." Lød det lavt fra ham, inden han famlede sig op at stå. ,,.. men.. Jeg bør nok.. uhm, jeg mener.. " Han så en smule fortvivlet på Kanoe og vippede det ene ører en smule frem. ,,Måske jeg skulle.. gå igen?"
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 13, 2008 11:30:00 GMT -5
Kanoe rejste sig op og gik langsomt hen mod Kioshi. Han stillede sig foran ham og så ned på Kioshi med triste øjne. Han sagde ikke noget. Han stod bare der, tavs og ubevægelig og så på Kioshi. Intet havde gjort mere ondt end dette.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 13, 2008 11:47:08 GMT -5
Kioshi så op på Kanoe og bed sig bare hårdere i underlæben. ,,Ka-kanoe.." Mumlede han og prøvede forgæves at kigge væk. Han kunne dog ikke få blikket væk fra Kanoes ansigt. Et kort suk lød fra ham, inden han vippede ørerne frem og lagde armene om den ældreårige mand. ... Jeg ved ikke hvorfor, jeg gør det her, men jeg føler, at jeg er nødt til det....
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 14, 2008 9:28:21 GMT -5
Kanoe så overrakset på Kioshi som ligepluselig omfagnede ham. "Kioshi... du.. du skal ikke..." sagde han stille men opgav til sidst at sige noget og lagde armene om Kioshi og gemte sit ansigt i Kioshi's skulder.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 14, 2008 9:39:07 GMT -5
Kioshi slog et svagt slag med halen, da han mærkede, at Kanoe lagde armene om ham. Et skævt smil bredte sig på hans læber, imens han overvejede, hvad han dog skulle sige eller gøre. Et kort suk lød fra ham, inden han lukkede øjnene i og bare overvejede det hele. Alt det der var sket i dag. Alt det der var sket for ham, siden han mødte Kanoe. Siden han blev født. Alting. Tavst tog han en dyb indånding og nød bare duften af Kanoe og madlavning.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 28, 2008 13:57:10 GMT -5
Kanoe havde kun et let greb om Kioshi da han stadig ikke var helt sikker på hvad Kioshi tænkte om ham. han var ikke sikker på hvad han skulle gøre så han stod bare der og holdt let om en, ja dreng må det jo være. En dreng han var blevet forelsket i uheldigvis for ham selv var det jo en katte dreng men det gjorde ingen forskæl for Kanoe han kunne lide Kioshi for det og ham han var.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 28, 2008 14:07:35 GMT -5
Kioshi vippede tavst ørerne tilbage og så lidt rundt. ,,.. hm.." Mumlede han, inden han fjernede sig fra Kanoe. Han slog et tavst slag med halen og lagde armene omkring sig selv. ,,Uhm..." Lød det lavt fra ham, inden han famlede sig et kort skridt tilbage. ,,... jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre eller sige. Jeg er en smule forvirret, Kanoe. Forvirret....."
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 28, 2008 14:27:28 GMT -5
Kanoe smilede skævt, men venligt "Det er helt ok. Jeg havde ikke regnet med noget.." sagde han og grinede. "Det gik bare lidt over gevind." sagde han og kørte en hånd gennem sit hår og satte sit hår op i en hestehale-knude og gik over til sin mad igen. Han drak dog kun noget vand og derefter noget mere.. og noget mere..
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 28, 2008 14:34:35 GMT -5
Kioshi kløede sig let bag det ene øre, imens han tavst fulgte Kanoe med blikket. ,,.. Mhm.." Lød det lavt fra ham. ,,... okay så." Han famlede sig roligt hen til den nærmeste væg, som han roligt pressede ryggen imod og lod sig glide langsomt ned. Der sad han bare og betragtede den ældreårige hund, der var igang med at.. spise? sin mad.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 28, 2008 14:47:06 GMT -5
Kanoe slog hovedet ned i bordet med et dunk og sukkede dybt... Hans hale hang lang og slap og bevægede sig ikke. Sikke en idiot jeg er! Her inviterer jeg han over og så kommer alt det her bare ud af mig... Dumme køter Kanoe!! tænkte han vredt og dunkede endnu engang hovedet ned i bordet.
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 28, 2008 14:56:27 GMT -5
Kioshi sad bare og betragtede Kanoe, indtil han pludselig begyndte at dunke hovedet ned i bordet. Han famlede sig hurtigt op af stå og var på 0,5 henne ved Kanoe. ,,Ka-kanoooee.. Stop det der. Det.. er ikke godt for din fine hjerne." Mumlede han og fremtvang et muntert smil frem på sine læber. Han slog roligt et slag med halen og klappede svagt Kanoe på skulderen.
|
|
Kanoe
Full Member
Tilh?nger af Hundene
|
Post by Kanoe on Dec 28, 2008 15:09:26 GMT -5
"Det er min skyld... min jerne tager ikke mere skade end den allerede er.." kom det mumlende fra ham nede fra bordet. han så dog langsom op med et lille trist blik "Det er typisk mig." sagde han og grinede igen for at fjerne det pinlige..
|
|
|
Post by Kioshi on Dec 29, 2008 9:04:31 GMT -5
Kioshi hævede tavst et øjenbryn, imens han overvejede sine næste ord. ,,..Hm.. Din hjerne virker da ellers helt fint, ne?" Sagde han med et opmuntrende smil og så lidt rundt i køkkenet. Roligt lagde han armene over kors og åndede tungt ud. ,,Du forvirrer mig, Kanoe. Du forvirrer mig virkelig..." Mumlede han lavt og tog sig roligt til hovedet, inden han kvælte et gab.
|
|